УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 357 від 19.08.2002
м. Київ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 вересня 2002 р.
за N 734/7022
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 191 (z1437-11) від 03.11.2011 )

Про затвердження зразків актів обстеження суб'єкта господарської діяльності

Відповідно до статей 12 та 13 Закону України "Про металобрухт" (619-14) НАКАЗУЮ:
1. Затвердити зразки актів обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих, спеціалізованих металургійних переробних підприємств та їх приймальних пунктів на відповідність вимогам Закону України "Про металобрухт" (619-14) (додаються).
2. Пункт 2 наказу Державного комітету промислової політики України від 08.02.2001 N 53 (z0161-01) "Про затвердження Порядку проведення перереєстрації ліцензій на здійснення операцій з металобрухтом та Порядку атестації спеціалізованого підприємства", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.02.2001 за N 161/5352, визнати таким, що втратив чинність.
3. Управлінню кольорових та дорогоцінних металів (Катунін В.М.) довести цей наказ до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних державних адміністрацій та Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Мінпромполітики України Грищенка С.Г.
Міністр
А.М.М'ялиця

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Мінпромполітики України
19.08.2002 N 357
ЗРАЗОК

АКТ N ________

обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих металургійних переробних підприємств (брухт чорних металів)

                                          "___"_________ 200 __ р.
     Члени робочої групи, створеної розпорядженням _______________
                                                       (назва)
держадміністрації від ______ N ________ , у складі:
Голови робочої групи:
     1) __________________________________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
Членів робочої групи:
     2) __________________________________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
     3) __________________________________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
на підставі звернення (лист від _____ N ____ ) ___________________
__________________________________________________________________
       (повна назва суб'єкта господарської діяльності, його
                  місцезнаходження, код ЄДРПОУ)
__________________________________________________________________
здійснили обстеження _____________________________________________
          (спеціалізованого підприємства або приймального пункту -
                        потрібне зазначити)
на відповідність     його     вимогам    Закону    України    "Про
металобрухт"   та  Ліцензійним  умовам  провадження  господарської
діяльності   з   заготівлі,   переробки,  металургійної  переробки
металобрухту  кольорових  і  чорних металів, затвердженим спільним
наказом   Держпідприємництва  та  Мінпромполітики  від  29.03.2002
N 40/141  та   зареєстрованим   у   Міністерстві  юстиції  України
21.05.2002 за N 444/6732.
У результаті обстеження робочою групою встановлено:
     1. Місцезнаходження об'єкта, що обстежений
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
     2. Вид  господарської  діяльності   з   металобрухтом,   який
передбачається  здійснювати  суб'єктом господарської діяльності за
місцезнаходженням, що обстежено
__________________________________________________________________
    (вказати вид господарської діяльності відповідно до Закону
України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності")
     3. Орендодавцем   земельної   ділянки,  на  якій  розташовано
об'єкт, що обстежено, є __________________________________________
__________________________________________________________________
 Підписи (візи) керівництва         ______________________________
 держадміністрації,                 ______________________________
 голови та членів робочої групи     ______________________________
 з відбитком печатки                ______________________________
     4. Номер,  дата  укладання  та  термін  дії  договору  оренди
(суборенди)   земельної   ділянки,   який    укладено    суб'єктом
господарської діяльності
__________________________________________________________________
     5. Площа земельної ділянки, кв.м ____________________________
     6. Площа земельної  ділянки  з  твердим  покриттям,  на  якій
безпосередньо буде зберігатись та перероблятись металобрухт,  кв.м
__________________________________________________________________
     7. Характер покриття земельної ділянки, на якій безпосередньо
буде зберігатись та перероблятись металобрухт ____________________
__________________________________________________________________
     8. Наявне обладнання з переробки брухту
------------------------------------------------------------------
|  Найменування  |  Тип   | Форма |   Номер, дата   |Орендодавець|
|   обладнання   |        |влас-  |   укладання та  |            |
|                |        |ності  |    термін дії   |            |
|                |        |       | договору оренди |            |
|                |        |       |   (суборенди)   |            |
|----------------+--------+-------+-----------------+------------|
|                |        |       |                 |            |
|----------------+--------+-------+-----------------+------------|
|                |        |       |                 |            |
|----------------+--------+-------+-----------------+------------|
|                |        |       |                 |            |
|----------------+--------+-------+-----------------+------------|
|                |        |       |                 |            |
------------------------------------------------------------------
     9. Наявне вантажопідйомне устаткування
------------------------------------------------------------------
|   Найменування   |   Дата   |Заводський| Номер, дата|Орендода- |
|устаткування, його|останнього|   номер  |укладання та|  вець    |
|   тип та форма   |технічного|          | термін дії |          |
|     власності    |  огляду  |          |  договору  |          |
|                  |          |          |   оренди   |          |
|                  |          |          | (суборенди)|          |
|------------------+----------+----------+------------+----------|
|                  |          |          |            |          |
|------------------+----------+----------+------------+----------|
|                  |          |          |            |          |
------------------------------------------------------------------
     10. Наявне вагове обладнання
------------------------------------------------------------------
|Найменування |Діапазон| Дата  |Заводський|Номер, дата|Орендода- |
| обладнання, |зважува-|повірки|   номер  |укладання  |  вець    |
| його тип та |  ння   |       |          |та термін  |          |
|    форма    |        |       |          |дії        |          |
|  власності  |        |       |          |договору   |          |
|             |        |       |          |оренди     |          |
|             |        |       |          |(суборенди)|          |
|-------------+--------+-------+----------+-----------+----------|
|             |        |       |          |           |          |
|-------------+--------+-------+----------+-----------+----------|
|             |        |       |          |           |          |
------------------------------------------------------------------
     11. Наявне обладнання для проведення радіаційного контролю
------------------------------------------------------------------
| Найменування  |   Дата  |Заводський| Номер, дата |Орендодавець |
|  обладнання,  | повірки |   номер  |укладання та |             |
|  його тип та  |         |          | термін дії  |             |
|форма власності|         |          |  договору   |             |
|               |         |          |   оренди    |             |
|               |         |          | (суборенди) |             |
|---------------+---------+----------+-------------+-------------|
|               |         |          |             |             |
|---------------+---------+----------+-------------+-------------|
|               |         |          |             |             |
------------------------------------------------------------------
 Підписи (візи) керівництва         ______________________________
 держадміністрації,                 ______________________________
 голови та членів робочої групи     ______________________________
 з відбитком печатки                ______________________________
     12. Наявність складських приміщень __________________________
__________________________________________________________________
     13. Приміщення та обладнання, зазначене у пунктах 8-12, _____
___________________________________________________________ іншими
(вказати: використовується або не використовується)
суб'єктами господарської діяльності.
Достовірність даних, зазначених у акті, підтверджую.
 Керівник суб'єкта господарської
 діяльності (або його
 уповноважена особа) ___________ _______________________________
                       (підпис)  (прізвище, ім'я та по батькові)
                     Висновок робочої групи:
_________________________________________________________________,
   (вказати: спеціалізоване підприємство або приймальний пункт)
що було обстежене, _______________________________________ вимогам
                   (вказати: відповідає чи не відповідає)
Закону Україну "Про металобрухт"
 Підписи (візи) керівництва         ______________________________
 держадміністрації,                 ______________________________
 голови та членів робочої групи     ______________________________
 з відбитком печатки                ______________________________
та Ліцензійним  умовам  провадження  господарської  діяльності   з
заготівлі,   переробки,   металургійної   переробки   металобрухту
кольорових   і   чорних  металів,  затвердженим  спільним  наказом
Держпідприємництва  та  Мінпромполітики від 29.03.2002 N 40/141 та
зареєстрованим   у  Міністерстві  юстиції  України  21.05.2002  за
N 444/6732.
Члени робочої групи:
     _______________________________     __________________
     (прізвище, ім'я та по батькові)         (підпис)
     _______________________________     __________________
     (прізвище, ім'я та по батькові)         (підпис)
     _______________________________     __________________
     (прізвище, ім'я та по батькові)         (підпис)
З висновками робочої групи погодитись.
 Заступник керівника 
 органу виконавчої влади __________________________
                           (назва органу)
 в Автономній Республіці Крим,
 областях, місті Києві та
 Севастополі,                          
 голова комісії                        _______   ________________
                                       (підпис)  (прізвище, ім'я
                                                  та по батькові)
(печатка) 
Примітки:
1. Акт складається у чотирьох примірниках та реєструється в обласних держадміністраціях (відповідно в Раді міністрів Автономної Республіки Крим, Київській або Севастопольській міських державних адміністраціях), де розташоване спеціалізоване підприємство або його приймальний пункт, що були обстежені.
2. Один примірник акта суб'єкт господарської діяльності надає до Мінпромполітики, інші зберігаються в обласній держадміністрації (або в Раді міністрів Автономної Республіки Крим, Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях), в районній держадміністрації та у суб'єкта господарської діяльності.
Начальник управління
В.М.Катунін

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Мінпромполітики України
19.08.2002 N 357
ЗРАЗОК

АКТ N ____

обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих металургійних переробних підприємств

                                           "___"_________ 200__ р.
     Члени робочої групи, створеної розпорядженням _______________
                                                       (назва)
__________________  держадміністрації від ______ N _______,
у складі:
Голови робочої групи:
     1) __________________________________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
Членів робочої групи:
     2) __________________________________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
     3) __________________________________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
на підставі звернення (лист від _____ N _____ ) __________________
     _____________________________________________________________
       (повна назва суб'єкта господарської діяльності, його
                  місцезнаходження, код ЄДРПОУ)
здійснили обстеження   металургійного   переробного   підприємства
на  відповідність його вимогам Закону України "Про металобрухт" та
Ліцензійним   умовам   провадження   господарської   діяльності  з
заготівлі,   переробки,   металургійної   переробки   металобрухту
кольорових   і   чорних  металів,  затверджених  спільним  наказом
Держпідприємництва  та Мінпромполітики  від 29.03.2002 N 40/141 та
зареєстрованим   у  Міністерстві  юстиції  України  21.05.2002  за
N 444/6732.
У результаті обстеження робочою групою встановлено:
     1. Місцезнаходження об'єкта, що обстежений
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
     2. Вид  господарської   діяльності   з   металобрухтом,  який
передбачається  здійснювати  суб'єктом господарської діяльності за
місцезнаходженням, що обстежено
__________________________________________________________________
    (вказати вид господарської діяльності відповідно до Закону
 України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності")
     3. Орендодавцем   земельної   ділянки,  на  якій  розташовано
об'єкт, що обстежено, є __________________________________________
__________________________________________________________________
     4. Номер,  дата  укладання  та  термін  дії  договору  оренди
(суборенди)   земельної   ділянки,   який    укладено    суб'єктом
господарської діяльності _________________________________________
__________________________________________________________________
     5. Площа земельної ділянки, кв.м ____________________________
 Підписи (візи) керівництва         ______________________________
 держадміністрації,                 ______________________________
 голови та членів робочої групи     ______________________________
 з відбитком печатки                ______________________________
     6. Наявність проекту металургійного переробного підприємства,
розробленого _____________________________________________________
__________________________________________________________________
     (зазначити, коли розроблено проект та якою спеціалізованою
                          організацією)
     7. Наявність  акта  прийняття  в   експлуатацію   закінченого
будівництвом об'єкту, складеного _________________________________
                                   (зазначити, коли складено акт)
__________________________________________________________________
     8. Наявне металургійне устаткування
-----------------------------------------------------------------
|    Найменування    |Кіль-  | Форма   |  Номер, дата   |Орендо-|
| устаткування, його |кість  |власності| укладання та   |давець |
|        тип         |       |         |  термін дії    |       |
|                    |       |         |договору оренди |       |
|                    |       |         |  (суборенди)   |       |
|--------------------+-------+---------+----------------+-------|
|                    |       |         |                |       |
|--------------------+-------+---------+----------------+-------|
|                    |       |         |                |       |
-----------------------------------------------------------------
     9. Наявне вантажопідйомне устаткування
-----------------------------------------------------------------
|   Найменування   |   Дата   |Заводсь-  | Номер, дата|Орендода-|
|устаткування, його|останнього|кий номер |укладання та|  вець   |
|   тип та форма   |технічного|          | термін дії |         |
|     власності    |  огляду  |          |  договору  |         |
|                  |          |          |   оренди   |         |
|                  |          |          | (суборенди)|         |
|------------------+----------+----------+------------+---------|
|                  |          |          |            |         |
|------------------+----------+----------+------------+---------|
|                  |          |          |            |         |
-----------------------------------------------------------------
     10. Наявне вагове обладнання
------------------------------------------------------------------
|Найменування |Діапазон|  Дата  |Заводський|Номер, дата|Орендода-|
| обладнання, |зважу-  | повірки|   номер  |укладання  |  вець   |
| його тип та |вання   |        |          |та термін  |         |
|    форма    |        |        |          |дії        |         |
|  власності  |        |        |          |договору   |         |
|             |        |        |          |оренди     |         |
|             |        |        |          |(суборенди)|         |
|-------------+--------+--------+----------+-----------+---------|
|             |        |        |          |           |         |
|-------------+--------+--------+----------+-----------+---------|
|             |        |        |          |           |         |
------------------------------------------------------------------
     11. Наявне обладнання для проведення радіаційного контролю
------------------------------------------------------------------
| Найменування  |   Дата  |Заводський| Номер, дата |Орендодавець |
|  обладнання,  | повірки |   номер  |укладання та |             |
|  його тип та  |         |          | термін дії  |             |
|форма власності|         |          |  договору   |             |
|               |         |          |   оренди    |             |
|               |         |          | (суборенди) |             |
|---------------+---------+----------+-------------+-------------|
|               |         |          |             |             |
|---------------+---------+----------+-------------+-------------|
|               |         |          |             |             |
------------------------------------------------------------------
     12. Умови  для  відокремленого  зберігання  брухту кольорових
металів і сплавів за класами,  групами і сортами (у разі наявності
брухту кольорових металів) _______________________________________
__________________________________________________________________
     13. Наявність лабораторії  для  визначення  хімічного  складу
продукції ________________________________________________________
            (зазначити: власна або власна акредитована
__________________________________________________________________
        лабораторія, занесена до реєстру Мінпромполітики)
 Підписи (візи) керівництва         ______________________________
 держадміністрації,                 ______________________________
 голови та членів робочої групи     ______________________________
 з відбитком печатки                ______________________________
     14. Плавильні агрегати та  обладнання,  зазначене  у  пунктах
8-11, __________________________________________ іншими суб'єктами
(вказати: використовується або не використовується)
господарської діяльності.
Достовірність даних, зазначених у акті, підтверджую.
 Керівник суб'єкта господарської
 діяльності (або його
 уповноважена особа) _________ ___________________________________
                      (підпис)   (прізвище, ім'я та по батькові)
                     Висновок робочої групи:
металургійне    переробне   підприємство,   що   було   обстежене,
______________________________________ вимогам Закону Україну "Про
(вказати: відповідає чи не відповідає)
металобрухт"  та  Ліцензійним  умовам   провадження  господарської
діяльності  з  заготівлі,   переробки,   металургійної   переробки
металобрухту  кольорових  і чорних металів,  затвердженим спільним
наказом  Держпідприємництва  та  Мінпромполітики  від   29.03.2002
N 40/141  та   зареєстрованим   у   Міністерстві  юстиції  України
21.05.2002 за N 444/6732.
Члени робочої групи:
     _______________________________    __________________
     (прізвище, ім'я та по батькові)        (підпис)
     _______________________________    __________________
     (прізвище, ім'я та по батькові)        (підпис)
     _______________________________    __________________
     (прізвище, ім'я та по батькові)        (підпис)
З висновками робочої групи погодитись.
 Заступник керівника 
 органу виконавчої влади __________________________
                              (назва органу)
 в Автономній Республіці Крим,
 областях, місті Києві та
 Севастополі,                          
 голова комісії                        ________ __________________
                                       (підпис)  (прізвище, ім'я
                                                  та по батькові)
(печатка) 
Примітки:
1. Акт складається у чотирьох примірниках та реєструється в обласних держадміністраціях (відповідно в Раді міністрів Автономної Республіки Крим, Київській або Севастопольській міських державних адміністраціях), де розташоване спеціалізоване підприємство або його приймальний пункт, що були обстежені.
2. Один примірник акта суб'єкт господарської діяльності надає до Мінпромполітики, інші зберігаються в обласній держадміністрації (або в Раді міністрів Автономної Республіки Крим, Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях), в районній держадміністрації та у суб'єкта господарської діяльності.
Начальник управління
В.М.Катунін

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Мінпромполітики України
19.08.2002 N 357
ЗРАЗОК

АКТ N ________ обстеження місцевими державними адміністраціями спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих металургійних переробних підприємств (брухт кольорових металів)

                                          "___"_________ 200 __ р.
     Члени робочої групи, створеної розпорядженням _______________
                                                       (назва)
держадміністрації від ______ N ________, у складі:
Голови робочої групи:
     1) __________________________________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
Членів робочої групи:
     2) __________________________________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
     3) __________________________________________________________
             (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
     на підставі звернення (лист від _____ N _____ ) _____________
     _____________________________________________________________
        (повна назва суб'єкта господарської діяльності, його
                    місцезнаходження, код ЄДРПОУ)
     _____________________________________________________________
     здійснили обстеження ________________________________________
(спеціалізованого підприємства або приймального пункту -
                       потрібне зазначити)
на відповідність    його    вимогам   Закону   України   "Про
металобрухт" та  Ліцензійним  умовам   провадження   господарської
діяльності   з   заготівлі,   переробки,  металургійної  переробки
металобрухту кольорових і чорних  металів,  затвердженим  спільним
наказом   Держпідприємництва  та  Мінпромполітики  від  29.03.2002
N 40/141 та  зареєстрованим   у   Міністерстві   юстиції   України
21.05.2002 за N 444/6732.
У результаті обстеження робочою групою встановлено:
     1. Місцезнаходження об'єкту, що обстежено
     _____________________________________________________________
     _____________________________________________________________
     2. Вид   господарської   діяльності   з  металобрухтом,  який
передбачається здійснювати суб'єктом господарської  діяльності  за
місцезнаходженням, що обстежено
__________________________________________________________________
    (вказати вид господарської діяльності відповідно до Закону
України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності")
     3. Орендодавцем   земельної   ділянки,  на  якій  розташовано
об'єкт, що обстежено, є __________________________________________
__________________________________________________________________
 Підписи (візи) керівництва         ______________________________
 держадміністрації,                 ______________________________
 голови та членів робочої групи     ______________________________
 з відбитком печатки                ______________________________
     4. Номер,  дата  укладання  та  термін  дії  договору  оренди
(суборенди)    земельної    ділянки,   який   укладено   суб'єктом
господарської діяльності
__________________________________________________________________
     5. Площа земельної ділянки, кв.м ____________________________
     6. Площа  земельної  ділянки  з  твердим  покриттям,  на якій
безпосередньо буде зберігатись та перероблятись металобрухт,  кв.м
__________________________________________________________________
     7. Характер покриття земельної ділянки, на якій безпосередньо
буде зберігатись та перероблятись металобрухт ____________________
__________________________________________________________________
     8. Наявність  критого  складського  приміщення  площею ______
кв.м, _________________________________________ для відокремленого
        (вказати: обладнане чи не обладнане)
зберігання брухту кольорових металів.
     9. Наявне вантажопідйомне устаткування
------------------------------------------------------------------
|   Найменування   |   Дата   |Заводський| Номер, дата |Орендода-|
|устаткування, його|останнього|   номер  |укладання та |  вець   |
|   тип та форма   |технічного|          | термін дії  |         |
|     власності    |  огляду  |          |  договору   |         |
|                  |          |          |   оренди    |         |
|                  |          |          | (суборенди) |         |
|------------------+----------+----------+-------------+---------|
|                  |          |          |             |         |
|------------------+----------+----------+-------------+---------|
|                  |          |          |             |         |
------------------------------------------------------------------
 Підписи (візи) керівництва         ______________________________
 держадміністрації,                 ______________________________
 голови та членів робочої групи     ______________________________
 з відбитком печатки                ______________________________
     10. Наявне обладнання для різки
------------------------------------------------------------------
| Найменування  |  Тип  | Форма   |  Номер, дата    |Орендодавець|
|  обладнання   |       |власності|  укладання та   |            |
|               |       |         |   термін дії    |            |
|               |       |         |договору оренди  |            |
|               |       |         |  (суборенди)    |            |
|---------------+-------+---------+-----------------+------------|
|               |       |         |                 |            |
|---------------+-------+---------+-----------------+------------|
|               |       |         |                 |            |
|---------------+-------+---------+-----------------+------------|
|               |       |         |                 |            |
------------------------------------------------------------------
     11. Наявне вагове обладнання
-------------------------------------------------------------------
|Найменування|Діапазон| Дата  |Заводський|Номер,     |Орендодавець|
|обладнання, |зважу-  |повірки|   номер  |дата укла- |            |
|його тип та |вання   |       |          |дання та   |            |
|   форма    |        |       |          |термін дії |            |
| власності  |        |       |          |договору   |            |
|            |        |       |          |оренди     |            |
|            |        |       |          |(суборенди)|            |
|------------+--------+-------+----------+-----------+------------|
|            |        |       |          |           |            |
|------------+--------+-------+----------+-----------+------------|
|            |        |       |          |           |            |
-------------------------------------------------------------------
     12. Наявне обладнання для проведення радіаційного контролю
------------------------------------------------------------------
| Найменування  |   Дата  |Заводський| Номер, дата |Орендодавець |
|  обладнання,  | повірки |   номер  |укладання та |             |
|  його тип та  |         |          | термін дії  |             |
|форма власності|         |          |  договору   |             |
|               |         |          |   оренди    |             |
|               |         |          | (суборенди) |             |
|---------------+---------+----------+-------------+-------------|
|               |         |          |             |             |
|---------------+---------+----------+-------------+-------------|
|               |         |          |             |             |
------------------------------------------------------------------
 Підписи (візи) керівництва         ______________________________
 держадміністрації,                 ______________________________
 голови та членів робочої групи     ______________________________
 з відбитком печатки                ______________________________
     13. Приміщення  та  обладнання,  зазначене  у  пунктах  8-13,
________________________________________________ іншими суб'єктами
(вказати: використовується або не використовується)
господарської діяльності.
Достовірність даних, зазначених у акті, підтверджую.
 Керівник суб'єкта господарської
 діяльності (або його
 уповноважена особа)       _______________ ______________________
                              (підпис)      (прізвище, ім'я та
                                               по батькові)
                     Висновок робочої групи:
_________________________________________________________________,
   (вказати: спеціалізоване підприємство або приймальний пункт)
що було обстежене, _______________________________________ вимогам
                   (вказати: відповідає чи не відповідає)
Закону України    "Про   металобрухт"   та   Ліцензійним   умовам
провадження  господарської  діяльності  з  заготівлі,   переробки,
металургійної  переробки металобрухту кольорових і чорних металів,
затверджених     спільним     наказом     Держпідприємництва    та
Мінпромполітики  від  29.03.2002  N  40/141  та  зареєстрованих  в
Міністерстві юстиції України 21.05.2002 за N 444/6732.
      Члени робочої групи:
     _____________________________       __________________
     (прізвище, ім'я та по батькові)         (підпис)
     _____________________________       __________________
     (прізвище, ім'я та по батькові)         (підпис)
     _____________________________       __________________
     (прізвище, ім'я та по батькові)         (підпис)
З висновками робочої групи погодитись.
 Заступник керівника 
 органу виконавчої влади __________________________
                              (назва органу)
 в Автономній Республіці Крим,
 областях, місті Києві та
 Севастополі,                          
 голова комісії                        ________ __________________
                                       (підпис)  (прізвище, ім'я
                                                  та по батькові)
      (печатка) 
Примітки:
1. Акт складається у чотирьох примірниках та реєструється в обласних держадміністраціях (відповідно в Раді міністрів Автономної Республіки Крим, Київській або Севастопольській міських державних адміністраціях), де розташоване спеціалізоване підприємство або його приймальний пункт, що були обстежені.
2. Один примірник акта суб'єкт господарської діяльності надає до Мінпромполітики, інші зберігаються в обласній держадміністрації (або в Раді міністрів Автономної Республіки Крим, Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях), в районній держадміністрації та у суб'єкта господарської діяльності.
Начальник управління
В.М.Катунін