УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2009 N 55
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту N 1593 (v1593736-11) від 30.12.2011 )

Про затвердження індикаторів ефективної діяльності та методичних рекомендацій щодо їх впровадження

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 р. N 1396 (1396-2008-р) "Про внесення змін до плану заходів, спрямованих на задоволення ринку праці у кваліфікованих робітничих кадрах " та з метою здійснення моніторингу ефективної діяльності професійно-технічних навчальних закладів, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити індикатори ефективної діяльності професійно-технічного навчального закладу ( додаток 1) і методичні рекомендації щодо використання індикаторів ефективної діяльності професійно-технічного навчального закладу (додаток 2).
2. Департаменту професійно-технічної освіти (Десятов Т.М.), Інституту інноваційних технологій та змісту освіти (Завалевський Ю.І.), Інституту професійно-технічної освіти Академії Педагогічних Наук України (Радкевич В.О. - за згодою) відповідно до індикаторів здійснити моніторинг ефективної діяльності професійно-технічних навчальних закладів та професійно-технічної освіти регіонів до 01.02.2009 р.
3. Міністерству освіти і науки України Автономної республіки Крим, управлінням освіти обласних. Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:
3.1. до 01.02.2009 р. здійснити моніторинг ефективної діяльності професійно-технічних навчальних закладів;
3.2. узагальнити матеріали моніторингу та щорічно до 1 лютого зведену інформацію направляти департаменту професійно-технічної освіти.
4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на директора департаменту професійно-технічної освіти Десятова Т.М.
Міністр
І.О.Вакарчук

Додаток 1
до наказу МОН України
02.02.2009  N 55

ІНДИКАТОРИ

ефективної діяльності професійно-технічного навчального закладу

1. ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

1.1. відсоток випускників, працевлаштованих за отриманою професією;
1.2. відсоток випускників, працевлаштованих за отриманою професією відповідно до угод з роботодавцями;
1.3. відсоток випускників, які самостійно працевлаштувались;
1.4. відсоток випускників, які не були працевлаштовані і звернулись до служби зайнятості;
1.5. відсоток випускників, які закріпились на робочому місці після року роботи.

2. ЗМІСТ НАВЧАННЯ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

2.1. відсоток предметів професійно-теоретичної підготовки (спецпредмети), що викладаються з використанням сучасного технологічного обладнання, інформаційно-комп'ютерних технологій та ліцензованих (авторських) педагогічних програмних засобів навчання;
2.2. відсоток занять професійно-практичної підготовки (виробниче навчання і виробнича практика), що проводяться з використанням сучасного технологічного обладнання, матеріалів, тощо;
2.3. відсоток навчальних кабінетів і майстерень, оснащених ПК з доступом в Інтернет;
2.4. кількість учнів (від загальної кількості) на 1 ПК;
2.5. кількість учнів (від загальної кількості) на 1 ПК з доступом в Інтернет;
2.6. відсоток забезпечення предметів професійно-теоретичної підготовки сучасними підручниками (виданими за останні 5 років);
2.7. наявність власного сайту (для узагальнення на рівні регіону - відсоток ПТНЗ, які мають власний сайт).

3. ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ

3.1. відсоток випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи);
3.2. відсоток випускників, які отримали дипломи з відзнакою;
3.3. відсоток випускників, які отримали технологічно складну, наукоємну (інтегровану професію) професію;
3.4. відсоток випускників, які отримали розряди вище встановлених навчально-програмними документами;
3.5. відсоток випускників, які отримали розряди нижче встановлених навчально-програмними документами;
3.6. відсоток випускників, які продовжили навчання у ВНЗ I-IV рівнів акредитації;
3.7. відсоток учнів та слухачів, які відраховані протягом календарного року з різних причин;
3.8. відсоток роботодавців, які вважають достатнім освітньо-кваліфікаційний рівень підготовки випускників.

4. ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ

4.1. відсоток викладачів та майстрів виробничого навчання, які є авторами навчальної літератури та програмних засобів навчання, що має гриф МОН України;
4.2. відсоток викладачів та майстрів виробничого навчання, які є авторами навчальної літератури та програмних засобів навчання, що мають дозвіл методичних комісій - регіональний рівень;
4.3. відсоток майстрів виробничого навчання, учні яких є переможцями Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності;
4.4. відсоток педагогічних працівників, які мають педагогічні звання (старші викладачі, викладачі-методисти, майстри виробничого навчання 1 та 2 категорій;
4.5. кількість учнів ( від загальної кількості) на 1 майстра виробничого навчання;
4.6. кількість учнів (від загальної кількості) на 1 викладача спеціальних дисциплін.

5. ДОСТУПНІСТЬ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

5.1. відсоток осіб, які отримують первинну професійну підготовку;
5.2. відсоток осіб, які проходять перепідготовку та підвищують кваліфікацію із числа безробітних та найманих працівників.

6. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

6.1. відсоток одиниць технологічного обладнання, що відповідає вимогам сучасного виробництва (було придбане за останні 7 років за кошти державного бюджету, в т.ч. спецфонду);
6.2. відсоток одиниць технологічного обладнання, яке відповідає вимогам сучасного виробництва та було придбане за останні 7 років за кошти роботодавців, спонсорів тощо;
6.3. відсоток обладнання, термін використання якого від 15 років.

7. ФІНАНСУВАННЯ

7.1. відсоток фінансування ПТНЗ за рахунок програм регіонального розвитку, роботодавців та інших джерел;
7.2. відсоток фінансування ПТНЗ за рахунок спеціальних коштів.

Додаток 2
до наказу МОН України
02.02.2009  N 55

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо використання індикаторів ефективної діяльності професійно-технічного навчального закладу

ВСТУП
Ці методичні рекомендації розроблені для надання допомоги щодо застосування індикаторів ефективної діяльності професійно-технічного навчального закладу.
Метою представлених індикаторів ефективної діяльності професійно-технічного навчального закладу є проведення моніторингу і визначення оптимальних характеристик діяльності професійно-технічного навчального закладу і системи професійно-технічної освіти України в цілому.
АЛГОРИТМ ВИКОРИСТАННЯ ІНДИКАТОРІВ
Для зручності і полегшення в роботі вибрані одиниці розрахунку - відсотки (крім п.п. 2.4, 2.5, 4.5, 4.6).

1. ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Кількість працевлаштованих випускників розраховується від загальної кількості випускників за мінусом випускників, які продовжують навчання в інших навчальних закладах, випускників, які вступили на службу до лав Збройних Сил України, випускників, які не працевлаштувалися.
Наприклад: загальна кількість випускників 275 осіб, продовжують навчання у ВНЗ - 15 осіб, вступили до лав Збройних Сил України - 5 осіб, не працевлаштувалися - 5 осіб.
Загальна кількість працевлаштованих випускників становить 250 осіб.
1.1. Відсоток випускників, працевлаштованих за отриманою професією
розраховується із загальної кількості працевлаштованих осіб і випускників, працевлаштованих за отриманою професією.
Наприклад: загальна кількість працевлаштованих - 250 осіб, з них працевлаштовані за отриманою професією - 225 осіб.
Відсоток випускників, працевлаштованих за отриманою професією, становить 90%.
1.2. Відсоток випускників, працевлаштованих за отриманою професією відповідно до угод з роботодавцями
розраховується із загальної кількості працевлаштованих та випускників, працевлаштованих за отриманою професією відповідно до угод з роботодавцями.
Наприклад: загальна кількість працевлаштованих - 250 осіб, з них працевлаштовані відповідно до угод з роботодавцями - 220 осіб.
Відсоток випускників, працевлаштованих за отриманою професією відповідно до угод з роботодавцями, становить 88,8%.
1.3. Відсоток випускників, які самостійно працевлаштувались
розраховується із загальної кількості працевлаштованих випускників та випускників, які самостійно працевлаштувались.
Наприклад: працевлаштованих випускників - 250 осіб, самостійно працевлаштувались - 25 осіб.
Відсоток випускників, які самостійно працевлаштувались, становить 10%.
1.4. Відсоток випускників, які не були працевлаштовані і звернулись до служби зайнятості
розраховується із загальної кількості випускників та випускників, які не були працевлаштовані і звернулись до служби зайнятості;
Наприклад: загальна кількість випускників - 275 осіб, випускників, які не були працевлаштовані і звернулись до служби зайнятості 25 осіб.
Відсоток випускників, які не були працевлаштовані, становить 9%.
1.5. Відсоток випускників, які закріпились на робочому місці після року роботи
розраховується із загальної кількості працевлаштованих і випускників, які закріпились на робочому місці після року роботи.
Наприклад: загальна кількість працевлаштованих - 250 осіб, випускників, які закріпились на робочому місці після року роботи - 230 осіб.
Відсоток випускників, які закріпились на робочому місці після року роботи, становить 92%.

2. ЗМІСТ НАВЧАННЯ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

2.1. Відсоток предметів професійно-теоретичної підготовки, що викладаються з використанням сучасного технологічного обладнання, інформаційно-комп'ютерних технологій та ліцензованих (авторських) педагогічних програмних засобів навчання
розраховується із загальної кількості предметів професійно-теоретичної підготовки та предметів професійно-теоретичної підготовки, що викладаються з використанням сучасного технологічного обладнання, інформаційно-комп'ютерних технологій та ліцензованих (авторських) педагогічних програмних засобів навчання.
Наприклад: загальна кількість предметів професійно-теоретичної підготовки - 50, предметів професійно-теоретичної підготовки, що викладаються з використанням сучасного технологічного обладнання, інформаційно-комп'ютерних технологій та ліцензованих (авторських) педагогічних програмних засобів навчання - 25.
Відсоток предметів професійно-теоретичної підготовки, які викладаються з використанням сучасного технологічного обладнання, інформаційно-комп'ютерних технологій та ліцензованих (авторських) педагогічних програмних засобів навчання, становить 50%.
2.2. Відсоток годин професійно-практичної підготовки, що проводяться з використанням сучасного технологічного обладнання, матеріалів, застосуванням новітніх технологій виробництва тощо
розраховується із загальної кількості годин професійно-практичної підготовки та годин професійно-практичної підготовки, що проводяться з використанням сучасного технологічного обладнання, матеріалів, новітніх технологій виробництва тощо.
Наприклад: загальна кількість годин професійно-практичної підготовки - 560, годин професійно-практичної підготовки, що проводяться з використанням сучасного технологічного обладнання, матеріалів, новітніх технологій виробництва, тощо - 500 .
Відсоток годин професійно-практичної підготовки, що проводяться з використанням сучасного технологічного обладнання, матеріалів, новітніх технологій виробництва, тощо, становить 89,2%.
2.3. Відсоток навчальних кабінетів і майстерень, оснащених ПК з доступом в Інтернет
розраховується із загальної кількості навчальних кабінетів і майстерень та навчальних кабінетів і майстерень, оснащених ПК з доступом в Інтернет.
Наприклад: загальна кількість навчальних кабінетів і майстерень - 65, кількість навчальних кабінетів і майстерень, оснащених ПК з доступом в Інтернет - 26.
Відсоток навчальних кабінетів і майстерень, оснащених ПК з доступом в Інтернет становить 40%.
2.4. Кількість учнів (від загальної кількості учнів ПТНЗ) на 1 ПК
розраховується із загальної кількості учнів ПТНЗ та загальної кількості ПК.
Наприклад: загальна кількість учнів ПТНЗ - 780 осіб, загальна кількість ПК - 130 одиниць.
Кількість учнів (від загальної кількості учнів ПТНЗ) на 1 ПК становить 6 осіб.
Примітка. Даний індикатор віднімається від загальної суми рейтингу навчального закладу (чим менша цифра, тим краще).
2.5. Кількість учнів (від загальної кількості учнів ПТНЗ) на 1 ПК з доступом в Інтернет
розраховується із загальної кількості учнів ПТНЗ та кількості ПК з доступом в Інтернет.
Наприклад: загальна кількість учнів ПТНЗ - 780 осіб, загальна кількість ПК з доступом в Інтернет - 78 одиниць.
Кількість учнів (від загальної кількості учнів ПТНЗ) на 1 ПК з доступом в Інтернет становить 10 осіб.
Примітка. Даний індикатор віднімається від загальної суми рейтингу навчального закладу (чим менша цифра, тим краще).
2.6. Відсоток забезпечення предметів професійно-теоретичної підготовки сучасними підручниками (виданими за останні 5 років) розраховується із загальної кількості предметів професійно-теоретичної підготовки та предметів професійно-теоретичної підготовки, що забезпечені сучасними підручниками, виданими за останні 5 років.
Наприклад: загальна кількість предметів професійно-теоретичної підготовки - 50, предметів професійно-теоретичної підготовки, що забезпечені сучасними підручниками (виданими за останні 5 років) - 38.
Відсоток забезпечення предметів професійно-теоретичної підготовки сучасними підручниками (виданими за останні 5 років) становить 76%.
2.7. Наявність власного сайту (для узагальнення на рівні регіону - відсоток ПТНЗ, які мають власний сайт).

3. ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ

3.1. Відсоток випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи)
розраховується із загальної кількості випускників та випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи).
Наприклад: загальна кількість випускників - 275 осіб, випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи), - 262 особи.
Відсоток випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи) становить 95,2%.
3.2. Відсоток випускників, які отримали дипломи з відзнакою
розраховується із кількості випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи) та випускників, які отримали дипломи з відзнакою.
Наприклад: випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи), - 178 осіб; випускників, які отримали дипломи з відзнакою, - 22 особи.
Відсоток випускників, які отримали дипломи з відзнакою, становить 12%.
3.3. Відсоток випускників, які отримали технологічно складну, наукоємну професію (інтегровану професію)
розраховується із кількості випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи), та випускників, які отримали технологічно складну, наукоємну (інтегровану професію) професію.
Наприклад: випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи) - 178 осіб, випускників, які отримали технологічно складну, наукоємну професію (інтегровану професію) - 99 осіб.
Відсоток випускників, які отримали технологічно складну, наукоємну професію (інтегровану професію), становить 55,6%.
3.4. Відсоток учнів, які отримали робітничі розряди вище встановлених навчально-програмними документами
розраховується із кількості випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи), та випускників, які отримали робітничі розряди вище встановлених навчально-програмними документами.
Наприклад: випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи) - 178 осіб; випускників, які отримали робітничі розряди вище встановлених навчально-програмними документами - 52 особи.
Відсоток випускників, які отримали робітничі розряди вище встановлених навчально-програмними документами, становить 29%.
3.5. Відсоток учнів, які отримали робітничі розряди нижче встановлених навчально-програмними документами
розраховується із кількості випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи), та випускників, які отримали робітничі розряди нижче встановлених навчально-програмними документами.
Наприклад: випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи), - 178 осіб; випускників, які отримали робітничі розряди нижче встановлених навчально-програмними документами, - 23 особи.
Відсоток випускників, які отримали робітничі розряди нижче встановлених навчально-програмними документами, становить 13%.
3.6. Відсоток випускників, які продовжили навчання у ВНЗ I-IV рівнів акредитації
розраховується із кількості випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи) та випускників, які продовжили навчання у ВНЗ I-IV рівнів акредитації.
Наприклад: випускників, які успішно закінчили навчання (отримали дипломи) - 178 осіб, випускників, які продовжили навчання у ВНЗ I-IV рівнів акредитації, - 33 особи.
Відсоток випускників, які продовжили навчання у ВНЗ I-IV рівнів акредитації, становить 18,5%.
3.7. Відсоток учнів та слухачів, які відраховані протягом календарного року з різних причин
розраховується із загальної кількості учнів і слухачів та учнів і слухачів, які відраховані протягом календарного року з різних причин;
Наприклад: загальна кількість учнів і слухачів - 950, слухачів та учнів і слухачів, які відраховані протягом календарного року з різних причин - 19.
Відсоток учнів та слухачів, які відраховані протягом календарного року з різних причин, становить 2%.
3.8. Відсоток роботодавців, які вважають достатнім освітньо-кваліфікаційний рівень підготовки випускників
розраховується із загальної кількості опитаних роботодавців та роботодавців, які вважають достатнім освітньо-кваліфікаційний рівень підготовки випускників.
Наприклад: загальна кількість опитаних роботодавців - 28 осіб, роботодавців, які вважають достатнім освітньо-кваліфікаційний рівень підготовки випускників, становить 23 особи.
Відсоток роботодавців, які вважають достатнім освітньо-кваліфікаційний рівень підготовки випускників, становить 82%.

4. ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ

4.1. Відсоток викладачів та майстрів виробничого навчання, які є авторами навчально-методичної літератури, програмних засобів навчання, що має гриф МОН України
розраховується із загальної кількості викладачів і майстрів виробничого навчання та викладачів та майстрів виробничого навчання, які є авторами навчально-методичної літератури, програмних засобів навчання, що має гриф МОН України.
Наприклад: загальна кількість викладачів та майстрів виробничого навчання становить 45 осіб, викладачів і майстрів виробничого навчання, які є авторами навчальної літератури та програмних засобів навчання, що має гриф МОН України - 6 осіб.
Відсоток викладачів та майстрів виробничого навчання, які є авторами навчальної літератури та програмних засобів навчання, що має гриф МОН України, становить 13%.
4.2. Відсоток викладачів та майстрів виробничого навчання, які є авторами навчальної літератури та програмних засобів навчання, що мають дозвіл методичних комісій - регіональний рівень
розраховується із загальної кількості викладачів та майстрів виробничого навчання і викладачів та майстрів виробничого навчання, які є авторами навчальної літератури та програмних засобів навчання, що маютьдозвіл методичних комісій - регіональний рівень.
Наприклад, загальна кількість викладачів та майстрів виробничого навчання 45 осіб, викладачів та майстрів виробничого навчання, які є авторами навчальної літератури та програмних засобів навчання, що мають дозвіл методичних комісій - регіональний рівень - 36 осіб.
Відсоток викладачів та майстрів виробничого навчання, які є авторами навчальної літератури та програмних засобів навчання, що мають дозвіл методичних комісій - регіональний рівень, становить - 80%.
4.3. Відсоток майстрів виробничого навчання, учні яких є переможцями Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності
розраховується із загальної кількості майстрів виробничого навчання та майстрів виробничого навчання, учні яких є переможцями конкурсів фахової майстерності.
Наприклад, загальна кількість майстрів виробничого навчання - 21 осіб, майстрів виробничого навчання, учні яких є переможцями Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності - 4 осіб.
Відсоток майстрів виробничого навчання, учні яких є переможцями Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності, становить 19%.
4.4. Відсоток педагогічних працівників, які мають педагогічні звання: старші викладачі, викладачі-методисти, майстри виробничого навчання 1 та 2 категорій
розраховується із загальної кількості педагогічних працівників та педагогічних працівників, які мають педагогічні звання (старші викладачі, викладачі-методисти, майстри виробничого навчання 1 та 2 категорій).
Наприклад: загальна кількість педагогічних працівників - 45 осіб, педагогічних працівників, які мають педагогічні звання (старші викладачі, викладачі-методисти, майстри виробничого навчання 1 та 2 категорій) - 32 осіб.
Відсоток педагогічних працівників, які мають педагогічні звання (старші викладачі, викладачі-методисти, майстри виробничого навчання 1 та 2 категорій), становить 70%.
4.5. Кількість учнів ( від загальної кількості) на 1 майстра виробничого навчання
розраховується із загальної кількості учнів та загальної кількості майстрів виробничого навчання.
Наприклад: загальна кількість майстрів виробничого навчання - 34 осіб, загальна кількість учнів - 510 осіб.
На одного майстра виробничого навчання припадає 15 учнів.
4.6. Кількість учнів (від загальної кількості) на 1 викладача спеціальних дисциплін
розраховується із загальної учнів та загальної кількості викладачів спеціальних дисциплін.
Наприклад: загальна кількість кількості викладачів спеціальних дисциплін - 20 осіб, загальна кількість учнів - 510 осіб.
На одного викладача спеціальних дисциплін припадає 25,5 учнів.

5. ДОСТУПНІСТЬ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

5.1. Відсоток осіб, які отримують первинну професійну підготовку
розраховується із загальної кількості учнів, слухачів та осіб, які отримують первинну професійну підготовку.
Наприклад: загальна кількість учнів, слухачів, які навчаються, становить 945 осіб, з них учнів, слухачів, які отримують первинну професійну підготовку - 790 осіб.
Відсоток осіб, які отримують первинну професійну підготовку, становить 84%.
5.2. Відсоток осіб, які проходять перепідготовку та підвищують кваліфікацію з числа незайнятого та працюючого населення
розраховується із загальної кількості учнів, слухачів та осіб, які проходять перепідготовку та підвищують кваліфікацію з числа незайнятого та працюючого населення.
Наприклад: загальна кількість учнів, слухачів становить 945 осіб, з них слухачів, які проходять перепідготовку та підвищують кваліфікацію з числа незайнятого та працюючого населення - 155 осіб.
Відсоток осіб, які проходять перепідготовку та підвищують кваліфікацію, становить 16%.

6. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

6.1. Відсоток одиниць технологічного обладнання, що відповідає вимогам сучасного виробництва (було придбане за останні 7 років за кошти державного бюджету, в т.ч. спецфонду)
розраховується із загальної кількості одиниць технологічного обладнання та одиниць технологічного обладнання, що відповідає вимогам сучасного виробництва (було придбане за останні 7 років).
Наприклад: загальна кількість технологічного обладнання становить 720 одиниць, з них технологічного обладнання, що відповідає вимогам сучасного виробництва (було придбане за останні 7 років за кошти державного бюджету, в т.ч. спецфонду) - 110 одиниць. Відсоток одиниць технологічного обладнання, що відповідає вимогам сучасного виробництва (було придбане за останні 7 років за кошти державного бюджету, в т.ч. спецфонду), становить 15%.
6.2. Відсоток одиниць технологічного обладнання, що відповідає вимогам сучасного виробництва і було придбане за останні 7 років за кошти роботодавців, спонсорів, тощо
розраховується із загальної кількості одиниць технологічного обладнання та одиниць технологічного обладнання, що відповідає вимогам сучасного виробництва і було придбане за останні 7 років за кошти роботодавців, спонсорів, тощо.
Наприклад: загальна кількість одиниць технологічного обладнання - 720, одиниць технологічного обладнання, що відповідає вимогам сучасного виробництва і було придбане за останні 7 років за кошти роботодавців, спонсорів, тощо - 20.
Відсоток одиниць технологічного обладнання, що було придбане за останні 7 років за кошти роботодавців, спонсорів, тощо, становить 2,7%.
6.3. Відсоток обладнання, термін використання якого від 15 років
розраховується із загальної кількості одиниць технологічного обладнання та обладнання, термін використання якого від 15 років.
Наприклад: загальна кількість технологічного обладнання становить 720 одиниць, з них обладнання, термін використання якого від 15 років - 160 одиниць.
Відсоток обладнання, термін використання якого від 15 років, становить 22%.

7. ФІНАНСУВАННЯ

7.1. Відсоток фінансування ПТНЗ за рахунок програм регіонального розвитку, роботодавців, інших джерел
розраховується із загальної суми фінансування ПТНЗ та суми фінансування ПТНЗ за рахунок програм регіонального розвитку, роботодавців, інших джерел.
Наприклад: загальна сума фінансування ПТНЗ - 590 тис.грн., сума фінансування ПТНЗ за рахунок програм регіонального розвитку, роботодавців, інших джерел - 150 тис.грн.
Відсоток фінансування ПТНЗ за рахунок програм регіонального розвитку, роботодавців, інших джерел становить 25,4%.
7.2. Відсоток фінансування ПТНЗ за рахунок спеціальних коштів
розраховується із загальної суми фінансування ПТНЗ та суми фінансування ПТНЗ за рахунок спеціальних коштів.
Наприклад: загальна сума фінансування ПТНЗ - 590 тис.грн., сума фінансування ПТНЗ за рахунок спеціальних коштів - 80 тис.грн.
Відсоток фінансування ПТНЗ за рахунок спеціальних коштів становить 13,5%.
II. Форми надання інформації після опрацювання індикаторів ефективної діяльності ПТНЗ
1. Кожен професійно-технічний навчальний заклад обчислює індикатори і подає в регіональне управління освіти і науки (горизонтальний рядок з таблиці (додається)).
2. Регіональне управління освіти і науки дані по кожному навчальному закладу зводить в таблицю і направляє в МОН.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Індикатори/|1. Працевла-|  2. Зміст   |3. Ефективність|4. Педагогічні|     5.    |     6.     |   7.   |  Галузеве |
|з/п|Назва ПТНЗ |  штування  | навчання і  |    навчання   |  працівники  |Доступність|Матеріально-|Фінансу-|спрямування|
|   |           |            | навчально-  |               |              |професінно-|  технічна  | вання  |           |
|   |           |            | методичне   |               |              |  технічної|    база    |        |           |
|   |           |            |забезпечення |               |              |   освіти  |            |        |           |
|   |           |------------+-------------+---------------+--------------+-----------+------------+--------+-----------|
|   |           |1 |2 |3 |4|5|1|2|3|4|5|6|7|1|2|3|4|5|6|7|8|1 |2|3 |4|5 |6|  1  |  2  | 1 | 2 | 3  | 1  | 2 |           |
|---+-----------+--+--+--+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+--+-+--+-+--+-+-----+-----+---+---+----+----+---+-----------|
|   |           |  |  |  | | | | | | | | | | | | | | | | | |  | |  | |  | |     |     |   |   |    |    |   |           |
|---+-----------+--+--+--+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+--+-+--+-+--+-+-----+-----+---+---+----+----+---+-----------|
|   |           |  |  |  | | | | | | | | | | | | | | | | | |  | |  | |  | |     |     |   |   |    |    |   |           |
|---+-----------+--+--+--+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+--+-+--+-+--+-+-----+-----+---+---+----+----+---+-----------|
|   |           |  |  |  | | | | | | | | | | | | | | | | | |  | |  | |  | |     |     |   |   |    |    |   |           |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------