МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
24.01.2012 № 54

Про утворення робочих груп з розроблення проекту нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами

На виконання Закону України "Про загальну середню освіту" (651-14) та з метою підготовки нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, удосконалення змісту та структури початкової освіти
НАКАЗУЮ:
1. Утворити робочі групи з розроблення нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами у складі згідно з додатком.
2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.), Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Засенко В.В.) до 1 вересня 2012 р. забезпечити розроблення проекту нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами для подання Кабінетові Міністрів України для затвердження.
3. Начальникам управлінь освіти і науки Дніпропетровської, Київської, Львівської, Миколаївської обласних та Київської міської державних адміністрацій створити умови для роботи фахівців робочих груп.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра
Б.М. Жебровський
Додаток 
до наказу Міністерства освіти 
і науки, молоді та спорту 
України 
24.01.2012 № 54

СКЛАД

робочих груп колективів з розроблення Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами:

Для розумово відсталих дітей
Макарчук Н.О.
-
керівник, завідувач лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат психологічних наук;
Ярмола Н.А.
-
заступник керівника, завідувач сектору науково-методичного забезпечення змісту корекційної освіти відділення науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
Гуріч В.А.
-
методист 1 категорії сектору науково-методичного забезпечення змісту корекційної освіти відділення науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
Скрипник Т.В.
-
завідувач лабораторії корекції розвитку дітей з аутизмом Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук;
Висоцька А.М.
-
старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук;
Мерсіянова Г.М.
-
старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук;
Павлюченко О.М.
-
директор Київської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I - II ст. № 26 для розумово відсталих дітей;
Нікуленкова Н.М.
-
директор Київської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 16 для розумово відсталих дітей та педагогічні колективи зазначених навчальних закладів;
для дітей із затримкою психічного розвитку
Сак Т.В.
-
керівник, завідувач лабораторії інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук;
Чамро С.В.
-
заступник керівника, завідувач сектору науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти відділення науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
Прохоренко Л.І.
-
старший науковий співробітник лабораторії інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук;
Марчук Т.Ф.
-
старший науковий співробітник лабораторії інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат психологічних наук;
Гломозда І.В.
-
заступник директора Трипільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I - II ступенів для дітей із затримкою психічного розвитку Київської області;
Рихтік Н.О.
-
вчитель початкових класів Трипільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I - II ступенів Київської області та педагогічний колектив закладу;
Шапочка К.І.
-
викладач кафедри англійської філології Миколаївського педагогічного університету;
для дітей глухих та зі зниженим слухом
Литовченко С.В.
-
керівник, завідувач лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник;
Макаренко Г.П.
-
заступник керівника, методист вищої категорії сектору науково-методичного забезпечення змісту корекційної освіти відділення науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
Кернякевич Т.П.
-
методист 1 категорії сектору науково-методичного забезпечення змісту корекційної освіти відділення науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
Кульбіда С.В.
-
завідувач лабораторії жестової мови Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук;
Борщевська Л.А.
-
старший науковий співробітник лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук;
Жук В.В.
-
старший науковий співробітник лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України;
Родименко І.М.
-
директор Дніпропетровського багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру;
Українець Б.М.
-
директор Підкамінської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей зі зниженим слухом Львівської області;
Савчук О.О.
-
директор Чернівецького обласного навчально-реабілітаційного центру № 1;
Остафійчук Т.О.
-
директор спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей зі зниженим слухом № 9 м. Києва та педагогічні колективи зазначених навчальних закладів;
Чепчина І.І.
-
заступник голови Центрального правління Українського товариства глухих (ЦП У ТОГ);
для дітей сліпих та зі зниженим зором
Гудим І.М.
-
керівник, завідувач лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук;
Мельниченко М.В.
-
заступник керівника, методист 1 категорії сектору науково-методичного забезпечення змісту корекційної освіти відділення науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
Вавіна Л.С.
-
провідний науковий співробітник лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук
Кобильченко В.В.
-
старший науковий співробітник лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук;
Шеремет Б.Г.
-
директор Інституту фізичної культури та реабілітації Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського, професор, кандидат педагогічних наук;
Вінницька Н.Г.
-
вчитель-методист спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 11 для дітей зі зниженим зором з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу м. Києва;
Маценко Н.Г
-
вчитель початкових класів спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 5 для сліпих дітей м. Києва;
Свет О.В.
-
вчитель іноземної мови спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 5 для сліпих дітей м. Києва;
для дітей з тяжкими порушеннями мовлення:
Данілавічютє Е.А.
-
керівник, завідувач лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук;
Мартинюк А.І.
-
заступник керівника, методист вищої категорії сектору науково-методичного забезпечення змісту корекційної освіти відділення науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
Бартєнєва Л.І.
-
старший науковий співробітник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук;
Трофименко Л.І.
-
старший науковий співробітник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук;
Савчук Л.О.
-
завідувач кафедри корекційної освіти Рівненського Інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент;
Куравська Л.С.
-
директор Васильківської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I - II ступенів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення;
Григоренко О.С.
-
вчитель початкових класів Васильківської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I - II ступенів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення;
Вернигора Г.Я.
-
вчитель початкових класів Васильківської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I - II ступенів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення;
для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату:
Чеботарьова О.В.
-
керівник, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук;
Ханзерук Л.О.
-
заступник керівника, доцент кафедри корекційної педагогіки та спеціальної психології Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова
Ярмола Н.А.
-
завідувач сектору науково-методичного забезпечення змісту корекційної освіти відділення науково-методичного забезпечення змісту корекційної та інклюзивної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
Торба Л.С.
-
директор Київської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 15 для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та педагогічний колектив закладу.
Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти
О.В. Єресько