N 386 від 29.11.2000
|
Голова Комітету
|
О.Г.Осауленко
|
--------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|------------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|форми|організа-|терито-|галузі|виду |форми|органі- |міністер-|вище- | |КС |
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-|ства, ін-|стоящої| | |
|мента|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|шого цен-|органі-| | |
| за |нтифіка- | | |діяль-| за |форми |трального|зації- | | |
| ДКУД|ційний | | |ності | КФВ |господа-|органу |іденти-| | |
| |код за | | | за | |рювання |виконав- |фікаці-| | |
| |ЄДРПОУ | | |КВЕД | |за КОПФГ|чої влади|йний | | |
| | | | | | | |за СПОДУ |код за | | |
| | | | | | | | |ЄДРПОУ | | |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |
--------------------------------------------------------------------------------
Кому подається ________________ Форма N 1-торги (тендери)
назва
_______________________________ Затверджена
адреса одержувача наказом Держкомстату
Міністерство, інший центральний України
орган виконавчої влади від 29.11.2000 р. N 386
_______________________________
Організація-складач Поштова - квартальна
_______________________________ Подається:
Організаційно-правова форма 1) Радою міністрів Автономної
господарювання ________________ Республіки Крим - Головному
Форма власності _______________ управлінню статистики в
Адреса ________________________ Автономній Республіці Крим;
обласними, Київською та
Севастопольською міськими
державними адміністраціями,
установами і підприємствами -
розпорядниками державних
коштів - обласним, Київському
та Севастопольському міським
управлінням статистики 7
числа після звітного періоду;
2) Головними розпорядниками
коштів державного бюджету -
ГМУС у м. Києві 10 числа
після звітного періоду.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
| |Код |Всього | у тому числі за видами процедур закупівель |
| |рядка|процедур |--------------------------------------------------------|
| | |закупівель|відкриті|торги з |дво- |запит цінових|закупівлі |
| | | |торги |обмеженою|ступеневі|пропозицій |у одного |
| | | | |участю |торги |(котирувань) |постачальника|
| | | | | | | |(виконавця) |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------------------------------------------------------------------------------------------|
| I. ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОРГІВ (ТЕНДЕРІВ) - штук |
|----------------------------------------------------------------------------------------------------|
|Всього проведено торгів | 110 | | | | | | |
|(тендерів) | | | | | | | |
|(р.110 = р.111 + р.112) | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
| у тому числі: | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- торги, по яких було | 111 | | | | | | |
|укладено договори | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- торги відмінені чи | 112 | | | | | | |
|визнані такими, що не | | | | | | | |
|відбулися | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|Кількість постачальників, | 120 | | | | | | |
|які подали заявки на | | | | | | | |
|участь у торгах (тендерах)| | | | | | | |
|(р.120 і р.121 + р.122) | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
| з них: | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- відмовлено в участі у | 121 | | | | | | |
|процедурі закупівель | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- відхилено пропозицій | 122 | | | | | | |
|постачальників | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|Кількість постачальників -| 130 | | | | | | |
|переможців | | | | | | | |
|(р.130 = р.131 + р.132) | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
| у тому числі: | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- вітчизняних | 131 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- іноземних | 132 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|Кількість укладених | 140 | | | | | | |
|договорів (р.140 і | | | | | | | |
|р.141 і р.142 + р.143) | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|з них з застосуванням умов| 141 | | | | | | |
|захисту вітчизняного ринку| | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|З р. 141 кількість | | | | | | | |
|укладених договорів: | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- з підприємствами | 142 | | | | | | |
|громадських організацій | | | | | | | |
|інвалідів | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- з підприємствами | 143 | | | | | | |
|пенітенціарної системи | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|Кількість анульованих | 150 | | | | | | |
|договорів | | | | | | | |
|(р.150 = р.151 + р.152) | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
| у тому числі: | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- за ініціативою замовника| 151 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- за ініціативою | 152 | | | | | | |
|постачальника | | | | | | | |
|----------------------------------------------------------------------------------------------------|
| II. ВАРТІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОРГІВ (ТЕНДЕРІВ) - тис. гривень |
|----------------------------------------------------------------------------------------------------|
|Загальна сума державних | 210 | | | | | | |
|коштів, запланованих | | | | | | | |
|замовником для закупівлі | | | | | | | |
|товарів, робіт, послуг у | | | | | | | |
|звітному періоді по | | | | | | | |
|торгах, по яких було | | | | | | | |
|укладено договори | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|у тому числі за рахунок: | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- державного бюджету | 211 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- бюджету Автономної | 212 | | | | | | |
|Республіки Крим | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- місцевих бюджетів | 213 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- інших державних коштів | 214 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|Загальна сума коштів за | 220 | | | | | | |
|укладеними договорами | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|у тому числі за рахунок: | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- державного бюджету | 221 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- бюджету Автономної | 222 | | | | | | |
|Республіки Крим | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- місцевих бюджетів | 223 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- інших державних коштів | 224 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|Витрати замовників на | 230 | | | | | | |
|організацію та проведення | | | | | | | |
|торгів (тендерів) | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|у тому числі за рахунок: | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- державного бюджету | 231 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- бюджету Автономної | 232 | | | | | | |
|Республіки Крим | | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- місцевих бюджетів | 233 | | | | | | |
|--------------------------+-----+----------+--------+---------+---------+-------------+-------------|
|- інших державних коштів | 234 | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------|
"___"__________ 200_ р. Керівник ______________________________
підпис, прізвище, ініціали
__________________________ Головний бухгалтер ____________________
прізвище і N телефону підпис, прізвище, ініціали
виконавця