МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 585 від 04.09.2001
м. Київ
|
Про затвердження Інструкції про порядок передачі в чартер морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності.
З метою створення належних умов для ефективного використання морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких перебувають у державній власності, забезпечення належного рівня безпеки судноплавства, а також відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України N
8-92 (
8-92)
"Про управління майном, що є у загальнодержавній власності", НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію про порядок передачі в чартер морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності (додається).
2. Директору Державного департаменту морського і річкового транспорту (Зубкову В.О.) прийняти до керівництва цю Інструкцію, довести її вимоги до структурних підрозділів Державного департаменту морського і річкового транспорту, судноплавним компаніям, морськім портам та іншим підприємствам державної форми власності й акціонерним товариствам, акції яких знаходяться у державній власності, і забезпечити її неухильне виконання.
Керівникам державних підприємств та акціонерних товариств, акції яких знаходяться у державній власності, що передають судна в чартер та менеджмент, щоквартально до 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом, надавати Державному департаменту морського і річкового транспорту звіт щодо аналізу роботи флоту за формою, що додається до Інструкції про порядок передачі в чартер та менеджмент морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності.
Державному департаменту морського і річкового транспорту надавати до Міністерства транспорту висновки разом із зазначеними звітами протягом 10 днів після терміну, встановленого для надання звітів.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Міністерства транспорту України А.Ф.Демиденка.
Міністр
|
В.П.Пустовойтенко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України
04.09.2001 N 585
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок передачі в чартер морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності.
1. Загальні положення.
1.1. Інструкція про порядок передачі в чартер морських і річкових суден підприємствами державної форми власності й акціонерними товариствами, акції яких знаходяться у державній власності (далі - Інструкція), поширюється на всі підприємства державної форми власності та акціонерні товариства, всі акції яких, або контрольний пакет (51 %), знаходяться у державній власності, що входять до сфери управляння Міністерства транспорту України.
1.2. Інструкція встановлює порядок передачі морських і річкових суден підприємствами-судновласниками в чартери та менеджмент відповідно до існуючих міжнародних форм договорів фрахтування та менеджменту.
1.3. Інструкція обов'язкова для всіх підприємств, що використовують умови договорів у вигляді чартерів, і менеджментських угод у своїй виробничій діяльності та діяльності своїх підрозділів.
1.4. Інструкція розроблена згідно з Законами України "Про підприємства в Україні" (
887-12)
, "Про господарські товариства" (
1576-12)
, Кодексу торговельного мореплавства (
176/95-ВР)
та інших нормативно-правових актів.
2. Порядок передачі суден у чартери.
2.1. Передача суден у чартер здійснюється підприємствами-судновласниками за обов'язковим погодженням з Державним департаментом морського і річкового транспорту (далі - Укрморрічфлот) відповідно до існуючих міжнародних проформ договорів тайм-чартеру, димайз-чартеру, бербоут-чартеру на термін не більше одного року.
2.2. Для отримання погодження на підписання договорів чартеру підприємство-судновласник надає до Укрморрічфлоту такі документи:
2.2.1. Лист-звернення про намір підприємства-судновласника укласти договір чартеру з обгрунтуванням умов договору;
2.2.2. Проект чартеру;
2.2.3. Погодження відділу по контролю за цінами та цінової політики підприємства;
2.2.4. Протокол засідання постійно діючої комісії підприємства та Укрморрічфлоту по розгляду матеріалів по укладанню господарських договорів;
2.2.5. Відомості про контрагента (техніко-економічні показники, підтвердження платоспроможності, відомості про відсутність заборгованості за попередніми договорами, репутація щодо наявності порушень у сфері торговельного мореплавства);
2.2.6. Акт оцінки технічного стану та вартості судна;
2.2.7. Розрахунок фрахтової ставки.
При необхідності Укрморрічфлот може вимагати від судновласника надання інших документів, необхідних для розгляду та погодження проекту чартеру.
2.3. Передача суден у менеджмент (повний або частковий) підпадає під вимогу п. 2.3
2.4. За умови бербоут-чартеру щодо паралельної реєстрації судна виконуються вимоги п. 2.3 і Кодексу торговельного мореплавства України (
176/95-ВР)
.
2.5. Договори (чартери) підписуються судновласником тільки після одержання письмового узгодження з Укрморрічфлотом.
3. Відповідальність і контроль.
3.1. Відповідальність за достовірність наданої до Укрморрічфлоту інформації щодо умов відфрахтування несуть керівники підприємств.
3.2. У період дії договору фрахтування керівники підприємств-судовласників несуть відповідальність за:
а) своєчасне та повне надходження фрахту;
б) правильне технічне використання та технічний стан судна;
в) умови страхування суден і своєчасність платежів;
г) своєчасний розрив договорів при невиконанні вимог з боку фрахтувальника і повернення суден до України;
д) своєчасну інформацію про зміни в умовах договорів;
г) виконання умов діючого законодавства України.
4. Договори чартеру та менеджменту з нерезидентами України укладаються за погодженням з Міністерством транспорту України (головною постійно діючою комісією Мінтрансу щодо організації та контролю за договірною роботою на транспорті) за поданням Укрморрічфлоту.
Перший заступник директора
|
А.Могильний
|