УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства культури
і туризму України
12.02.2007 N 5
( z0207-07 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 березня 2007 р.
за N 209/13476
( Порядок втратив чинність на підставі Наказу Міністерства культури N 333 (z0577-12) від 11.04.2012 )

ПОРЯДОК

використання коштів державного бюджету на здійснення заходів з відтворення культури національних меншин

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства культури і туризму N 8 (z0215-08) від 03.03.2008 Наказом Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 ) ( У тексті Порядку слова та абревіатуру "Міністерству культури і туризму України (далі - МКТ)" замінено словами "Міністерству культури України" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених Міністерству культури України у Державному бюджеті України за загальним фондом за бюджетною програмою 1801260 "Заходи з відтворення культури національних меншин", на здійснення заходів з відтворення культури національних меншин (далі - бюджетні кошти).
Головний розпорядник бюджетних коштів - Міністерство культури України.
Виконавцем заходів може бути переможець процедури закупівлі робіт (послуг) чи підприємство, установа та організація, віднесені до сфери управління Міністерства культури України.

2. Мета Порядку та напрями використання бюджетних коштів

2.1. Мета Порядку полягає у забезпеченні прозорої та ефективної процедури використання бюджетних коштів.
2.2. Бюджетні кошти спрямовуються на підготовку та проведення міжнародних, всеукраїнських, регіональних форумів, культурологічних та культурно-мистецьких акцій, свят, конкурсів, оглядів, фестивалів, виставок, творчих семінарів, конференцій, майстер-класів, мистецьких пленерів представників культур національних меншин України, на забезпечення їх учасників методичними матеріалами на паперових та електронних носіях та на сплату внеску України до Міжнародного фонду культурного розмаїття, оплату витрат, пов'язаних з відрядженням членів офіційних делегацій, склад яких погоджено Прем'єр-міністром України, в установленому законодавством порядку, для участі в загальнодержавних заходах.
До напрямів використання бюджетних коштів належать такі витрати, як: гарантована оплата запрошених колективів-учасників (за угодою), заробітна плата режисерсько-постановочної та адміністративної груп, артистичного персоналу, членів журі (за договорами підряду), нарахування на заробітну плату, витрати на відрядження, пов'язані з перебуванням учасників заходу, членів журі, фахівців галузі культури, які беруть участь у заході, оренда приміщення для проведення заходу (експлуатаційні витрати за надання приміщення або відміна планових заходів), транспортні послуги (оренда), оренда технічного обладнання (надання послуг), постановочні послуги, організаційні витрати, поліграфічні послуги (виготовлення друкованої продукції), оплата інформаційно-рекламних послуг, придбання призів, сувенірів, представницькі витрати (за окремим погодженням з Міністерством культури України), інші витрати (послуги зв'язку, поштово-телеграфні, канцелярські тощо).
Бюджетні кошти не можуть бути спрямовані на придбання основних засобів - меблів, оргтехніки, комп'ютерів, транспортних засобів тощо, а також на витрати для утримання установ і організацій. Видатки на утримання організації - виконавця заходу (державного або казенного підприємства, установи, організації, закладу, фінансова підтримка або утримання якого не здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України та яке належить до сфери управління Міністерства культури України), який забезпечує проведення заходу, визначаються в кожному конкретному випадку від 2 до 10% від суми вартості заходу, враховуючи рівень участі організації - виконавця заходу в його організації та проведенні.
( Пункт 2.2 розділу 2 в редакції Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )

3. Вимоги щодо використання бюджетних коштів

3.1. Бюджетні кошти використовуються Міністерством культури України у межах відповідних бюджетних призначень, встановлених Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік, згідно із затвердженим Міністерством культури України Планом заходів з відтворення культури національних меншин (далі - План заходів) з урахуванням:
заявок, що подані підприємствами, установами чи організаціями;
рішень суду, а також виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік в органах Державної казначейської служби України, у разі їх відповідності паспорту бюджетної програми.
( Абзац третій пункту 3.1 розділу 3 в редакції Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
3.2. За рішеннями колегії Міністерства культури України відповідним наказом Міністерства культури України затверджується План заходів, видатки на які здійснюються з державного бюджету.
У разі потреби до Плану заходів в установленому порядку вносяться зміни.
Підставою для включення конкретних заходів до Плану заходів є завдання, визначені державними програмами, актами законодавства України, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями колегії та наказами Міністерства культури України.
На здійснення заходів в кожному окремому випадку Міністерством культури України видається наказ, в якому визначаються: назва заходу, його виконавець, дата і місце проведення, сума витрат на проведення заходу.
У разі проведення заходів підприємствами, установами чи організаціями, що віднесені до сфери управління Міністерства культури України, до наказу додається кошторис витрат на підготовку та проведення заходу, затверджений виконавцем за погодженням Міністерства культури України.
У разі виникнення потреби Міністерство культури України може в установленому порядку вносити зміни до наказу та у разі необхідності - до кошторису витрат на підготовку й проведення заходу.
( Абзац сьомий пункту 3.2 розділу 3 виключено на підставі Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
Міністерство культури України з виконавцем заходу укладає договір на соціально-творче замовлення.
До договору додається кошторис витрат на підготовку та проведення заходу, затверджений виконавцем за погодженням Міністерства культури України.
У разі виникнення потреби Міністерство культури України може в установленому порядку вносити зміни до наказу та у разі необхідності - до договору на соціально-творче замовлення та кошторису витрат на підготовку й проведення заходу.
До договору на соціально-творче замовлення можуть включатися такі вимоги:
( Абзац пункту 3.2 розділу 3 в редакції Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
можливість коригування визначеної в ньому суми у разі зменшення бюджетних призначень;
( Абзац пункту 3.2 розділу 3 в редакції Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
забезпечення надання послуг, передбачених договором, до закінчення календарного року в повному обсязі;
( Абзац пункту 3.2 розділу 3 в редакції Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
відповідальність переможця процедури закупівлі за порушення строків виконання умов договору;
( Абзац пункту 3.2 розділу 3 в редакції Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
застосування штрафних санкцій за невиконання або несвоєчасне виконання переможцем процедури закупівлі зобов'язань.
( Абзац пункту 3.2 розділу 3 в редакції Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
3.3. Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25.05.2004 N 89 (z0716-04) , зареєстрованого в Мін'юсті 10.06.2004 за N 716/9315 (із змінами).
3.4. Виконавці дотримуються положень законодавства щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, встановлених Бюджетним кодексом України (2456-17) та постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 N 1404 (1404-2006-п) "Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (із змінами).
Головний розпорядник та виконавці забезпечують цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
( Пункт 3.4 розділу 3 в редакції Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
3.5. Не допускається спрямування бюджетних коштів на:
заходи, на проведення яких здійснюються видатки за рахунок коштів, передбачених на виконання інших бюджетних програм;
здійснення заходів, метою яких є отримання прибутку.
( Розділ 3 доповнено новим пунктом 3.5 згідно з Наказом Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
3.6. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється виконавцем в установленому законодавством порядку.
( Розділ 3 доповнено новим пунктом 3.6 згідно з Наказом Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )

4. Звітність про використання бюджетних коштів та контроль за їх витрачанням

4.1. Міністерство культури України відповідно до Плану заходів затверджує результативні показники щодо використання бюджетних коштів з поквартальною розбивкою та подає їх у двотижневий строк до Мінфіну після затвердження розпису державного бюджету.
Інформацію про виконання зазначених показників виконавці надсилають у тижневий строк після закінчення кварталу Міністерству культури України для її узагальнення та подання Мінфіну щокварталу і за результатами їх виконання за одинадцять місяців.
4.2. Складання та подання фінансової і бюджетної звітності, звітів про виконання паспортів бюджетних програм, а також контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів здійснюються в установленому законодавством порядку.
Інформація про виконання Плану заходів подається Міністерством культури України щопівроку до Мінфіну.
Виконавці відповідають за цільове використання бюджетних коштів, а головний розпорядник контролює витрачання бюджетних коштів згідно з чинним законодавством.
( Розділ 4 в редакції Наказу Міністерства культури N 22 (z0430-11) від 21.03.2011 )
Начальник управління оплати
праці та бюджетних програм
Н.Ю.Солодченко