|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Всього по установі|    Х       |           |          |            |        |       |         |
------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)

 Начальник управління методології по виконанню
 бюджету, бухгалтерського обліку та звітності         О.О.Чечуліна

                                            Додаток 8
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

        Звіт про надходження і використання інших доходів
                        (спеціальний фонд)
                  за __________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 4-6м                   ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

------------------------------------------------------------------------------------------------
|Код функціональної|Код         |Затверджено|Залишок   |Перераховано|Надійшло|Касові |Залишок  |
|класифікації      |економічної |кошторисом |на початок|залишок     |доходів |видатки|на кінець|
|видатків          |класифікації|на рік     |року      |            |        |       |звітного |
|                  |видатків    |           |          |            |        |       |періоду  |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|   1              |    2       |     3     |    4     |      5     |    6   |   7   |    8    |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Всього по установі|    Х       |           |          |            |        |       |         |
------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)

 Начальник управління методології по виконанню
 бюджету, бухгалтерського обліку та звітності         О.О.Чечуліна

                                            Додаток 9
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

            Звіт про заборгованість бюджетних установ
                за _____________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 7м                     ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Код функціональної класифікації видатків ______________
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
|             Показники           |Код          |Код  |Дебіторська   |Кредиторська заборгованість         |
|                                 |економічної  |рядка|заборгованість|------------------------------------|
|                                 |класифікаціїї|     |--------------|       |на звітну дату              |
|                                 |видатків     |     |на     |на    |на     |----------------------------|
|                                 |             |     |початок|звітну|початок|всього|  у тому числі:      |
|                                 |             |     |року   |дату  |року   |      |  зареєстрована      |
|                                 |             |     |       |      |       |      |  заборгованість     |
|                                 |             |     |       |      |       |      |---------------------|
|                                 |             |     |       |      |       |      |всього|з неї:        |
|                                 |             |     |       |      |       |      |      |прострочена   |
|                                 |             |     |       |      |       |      |      |заборгованість|
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|                1                |   2         |  3  |   4   |  5   |   6   |   7  |  8   |    9         |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Доходи                           |   х         | 010 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки -  всього                |   х         | 020 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|   у тому числі:                 |             |     |       |      |       |      |      |              |
|Поточні видатки                  |  1000       | 030 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки на товари і послуги      |  1100       | 040 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата праці працівників         |             |     |       |      |       |      |      |              |
|бюджетних установ                |  1110       | 050 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Заробітна плата                  |  1111       | 060 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Грошове утримання                |             |     |       |      |       |      |      |              |
|військовослужбовців              |  1112       | 070 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Нарахування на заробітну плату   |  1120       | 080 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Придбання предметів постачання і |             |     |       |      |       |      |      |              |
|матеріалів, оплата послуг та     |             |     |       |      |       |      |      |              |
|інші видатки                     |  1130       | 090 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Предмети, матеріали, обладнання  |             |     |       |      |       |      |      |              |
|та інвентар                      |  1131       | 100 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Медикаменти та перев'язувальні   |             |     |       |      |       |      |      |              |
|матеріали                        |  1132       | 110 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Продукти харчування              |  1133       | 120 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Мякий інвентар та обмундирування |  1134       | 130 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата транспортних послуг та    |             |     |       |      |       |      |      |              |
|утримання транспортних засобів   |  1135       | 140 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оренда та експлуатаційні послуги |  1136       | 150 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Поточний ремонт обладнання,      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|інвентарю та будівель; технічне  |             |     |       |      |       |      |      |              |
|обслуговування обладнання        |  1137       | 160 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Послуги зв'язку                  |  1138       | 170 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата інших послуг та інші      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|видатки                          |  1139       | 180 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки на відрядження           |  1140       | 190 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Матеріали, інвентар, будівництво,|             |     |       |      |       |      |      |              |
|капітальний ремонт та заходи     |             |     |       |      |       |      |      |              |
|спеціального призначення, що     |             |     |       |      |       |      |      |              |
|мають загальнодержавне значення  |  1150       | 200 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата комунальних послуг та     |             |     |       |      |       |      |      |              |
|енергоносіїв                     |  1160       | 210 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата теплопостачання           |  1161       | 220 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата водопостачання і          |             |     |       |      |       |      |      |              |
|водовідведення                   |  1162       | 230 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата електроенергії            |  1163       | 240 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата природного газу           |  1164       | 250 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата інших комунальних послуг  |  1165       | 260 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата інших енергоносіїв        |  1166       | 270 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Дослідження і розробки, державні |             |     |       |      |       |      |      |              |
|програми                         |  1170       | 280 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Виплата процентів (доходу) за    |             |     |       |      |       |      |      |              |
|зобов'язаннями                   |  1200       | 290 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Субсидії і поточні трансферти    |  1300       | 300 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Субсидії та поточні трансферти   |             |     |       |      |       |      |      |              |
|підприємствам (установам,        |             |     |       |      |       |      |      |              |
|організаціям)                    |  1310       | 310 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Поточні трансферти органам       |             |     |       |      |       |      |      |              |
|державного управління інших      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|рівнів                           |  1320       | 320 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Поточні трансферти населенню     |  1340       | 330 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Виплата пенсій і допомоги        |  1341       | 340 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Стипендії                        |  1342       | 350 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Інші поточні трансферти          |             |     |       |      |       |      |      |              |
|населенню                        |  1343       | 360 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Поточні трансферти за кордон     |  1350       | 370 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Капітальні видатки               |  2000       | 380 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Нерозподілені видатки            |  3000       | 390 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Кредитування з вирахуванням      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|погашення                        |  4000       | 400 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Всього                           |    х        | 410 |       |      |       |      |      |              |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)

 Начальник управління методології по виконанню
 бюджету, бухгалтерського обліку та звітності         О.О.Чечуліна

                                            Додаток 10
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

                        Приклад заповнення
            Звіту про заборгованість бюджетних установ

                                                      Форма N 7м
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
|             Показники           |Код          |Код  |Дебіторська   |Кредиторська заборгованість         |
|                                 |економічної  |рядка|заборгованість|------------------------------------|
|                                 |класифікаціїї|     |--------------|       |на звітну дату              |
|                                 |видатків     |     |на     |на    |на     |----------------------------|
|                                 |             |     |початок|звітну|початок|всього|  у тому числі:      |
|                                 |             |     |року   |дату  |року   |      |  зареєстрована      |
|                                 |             |     |       |      |       |      |  заборгованість     |
|                                 |             |     |       |      |       |      |---------------------|
|                                 |             |     |       |      |       |      |всього|з неї:        |
|                                 |             |     |       |      |       |      |      |прострочена   |
|                                 |             |     |       |      |       |      |      |заборгованість|
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|                1                |   2         |  3  |   4   |  5   |   6   |   7  |  8   |    9         |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Доходи                           |      х      | 010 |  100  | 100  |       |  150 |  150 |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки -  всього                |      х      | 020 |  200  |  50  |  100  |  200 |  150 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|    у тому числі:                |             |     |       |      |       |      |      |              |
|Поточні видатки                  |    1000     | 030 |  200  |  50  |  100  |  200 |  150 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки на товари і послуги      |    1100     | 040 |  200  |  50  |  100  |  200 |  150 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Придбання предметів постачання   |             |     |       |      |       |      |      |              |
|і матеріалів, оплата послуг та   |             |     |       |      |       |      |      |              |
|інші видатки                     |    1130     | 090 |  200  |  50  |  100  |  200 |  150 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оренда та експлуатаційні послуги |    1136     | 150 |  100  |  50  |  100  |  100 |  100 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата інших послуг та інші      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|видатки                          |    1139     | 180 |  100  |      |       |  100 |  50  |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Всього                           |      х      | 410 |  300  | 150  |  100  |  350 |  300 |    50        |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Начальник управління методології по виконанню
 бюджету, бухгалтерського обліку та звітності         О.О.Чечуліна

                                            Додаток 11
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

             Звіт про зобов'язання бюджетних установ
                за _____________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 8м                     ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Код функціональної класифікації видатків ______________
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

-------------------------------------------------------------------------------------------------
|               Показники        |Код         |Код  |  На початок року    |  На звітну дату     |
|                                |економічної |рядка|   зареєстровано     |  зареєстровано      |
|                                |класифікації|     |---------------------+---------------------|
|                                |видатків    |     |всього|з них         |всього|з них         |
|                                |            |     |      |кредиторська  |      |кредиторська  |
|                                |            |     |      |заборгованість|      |заборгованість|
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|                 1              |     2      |  3  |   4  |     5        |  6   |     7        |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Видатки -  всього               |    х       | 010 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|  у тому числі:                 |            |     |      |              |      |              |
|Поточні видатки                 |   1000     | 020 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Видатки на товари і послуги     |   1100     | 030 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата праці працівників        |            |     |      |              |      |              |
|бюджетних установ               |   1110     | 040 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Заробітна плата                 |   1111     | 050 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Грошове утримання               |            |     |      |              |      |              |
|військовослужбовців             |   1112     | 060 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Нарахування на заробітну плату  |   1120     | 070 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Придбання предметів постачання і|            |     |      |              |      |              |
|матеріалів, оплата послуг та    |            |     |      |              |      |              |
|інші видатки                    |   1130     | 080 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Предмети, матеріали, обладнання |            |     |      |              |      |              |
|та інвентар                     |   1131     | 090 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Медикаменти та перев'язувальні  |            |     |      |              |      |              |
|матеріали                       |   1132     | 100 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Продукти харчування             |   1133     | 110 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|М'який інвентар та              |            |     |      |              |      |              |
|обмундирування                  |   1134     | 120 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата транспортних послуг та   |            |     |      |              |      |              |
|утримання транспортних засобів  |   1135     | 130 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оренда та експлуатаційні послуги|   1136     | 140 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Поточний ремонт обладнання,     |            |     |      |              |      |              |
|інвентарю та будівель; технічне |            |     |      |              |      |              |
|обслуговування обладнання       |   1137     | 150 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Послуги зв'язку                 |   1138     | 160 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата інших послуг та інші     |            |     |      |              |      |              |
|видатки                         |   1139     | 170 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Видатки на відрядження          |   1140     | 180 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Матеріали, інвентар, будівництво|            |     |      |              |      |              |
|капітальний ремонт та заходи    |            |     |      |              |      |              |
|спеціального призначення, що    |            |     |      |              |      |              |
|мають загальнодержавне значення |   1150     | 190 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата комунальних послуг та    |            |     |      |              |      |              |
|енергоносіїв                    |   1160     | 200 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата теплопостачання          |   1161     | 210 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата водопостачання і         |            |     |      |              |      |              |
|водовідведення                  |   1162     | 220 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата електроенергії           |   1163     | 230 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата природного газу          |   1164     | 240 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата інших комунальних послуг |   1165     | 250 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Оплата інших енергоносіїв       |   1166     | 260 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Дослідження і розробки, державні|            |     |      |              |      |              |
|програми                        |   1170     | 270 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Виплата процентів (доходу) за   |            |     |      |              |      |              |
|зобов'язаннями                  |   1200     | 280 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Субсидії і поточні трансферти   |   1300     | 290 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Субсидії та поточні трансферти  |            |     |      |              |      |              |
|підприємствам (установам,       |            |     |      |              |      |              |
|організаціям)                   |   1310     | 300 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Поточні трансферти органам      |            |     |      |              |      |              |
|державного управління інших     |            |     |      |              |      |              |
|рівнів                          |   1320     | 310 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Поточні трансферти населенню    |   1340     | 320 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Виплата пенсій і допомоги       |   1341     | 330 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Стипендії                       |   1342     | 340 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Інші поточні трансферти         |            |     |      |              |      |              |
|населенню                       |   1343     | 350 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Поточні трансферти за кордон    |   1350     | 360 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Капітальні  видатки             |   2000     | 370 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Нерозподілені  видатки          |   3000     | 380 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Кредитування з вирахуванням     |            |     |      |              |      |              |
|погашення                       |   4000     | 390 |      |              |      |              |
|--------------------------------+------------+-----+------+--------------+------+--------------|
|Всього                          |     х      | 400 |      |              |      |              |
-------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)

 Начальник управління методології по виконанню
 бюджету, бухгалтерського обліку та звітності         О.О.Чечуліна