МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

                             Л И С Т

 N 041-407-107/12-157 від 14.02.2001


                    Про розрахункові документи


     Міністерство фінансів  розглянуло  лист  щодо документів,  що
підтверджують  витрати  працівника  на  наймання  житла  під   час
відрядження і повідомляє.
     Згідно з  підпунктом  5.4.8  статті  5  Закону  України  "Про
оподаткування прибутку підприємств" ( 334/94-ВР ), документами, що
підтверджують  витрати  на  оплату  вартості  проживання у готелях
(мотелях),  наймання інших жилих приміщень,  є рахунки  з  готелів
(мотелів)  або  інших  осіб,  які  надають послуги з розміщення та
проживання фізичної особи.
     Враховуючи зазначене,  а  також положення Закону України "Про
застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,
громадського харчування  та  послуг"  (  265/95-ВР  )  та  чинного
законодавства з питань службових відряджень, на думку Міністерства
фінансів,  документом,  що  підтверджує витрати на наймання жилого
приміщення,  повинен  бути  розрахунковий  документ  (надрукований
реєстратором  розрахункових  операцій  або  заповнений вручну),  в
якому зазначено прізвище працівника,  направленого у  відрядження,
термін  проживання  та  вартість  основних  та  додаткових послуг,
отриманих у готелі (мотелі),  або  від  інших  осіб,  які  надають
послуги з розміщення та проживання фізичної особи.

 Заступник Міністра                                    В.Матвійчук

 "Галицькі контракти - Дебет-Кредит",
 N 12, 19 березня 2001 р.