ДЕРЖАВНА СЛУЖБА МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.05.2012 № 2023

Про затвердження форми фінансового звіту про виконання програм (проведення заходів) стосовно молоді, дітей, жінок, сім'ї

Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів державної політики з питань молоді та державної підтримки молодіжних та дитячих громадських організацій (116-2012-п) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2012 р. № 116, Положення про порядок реалізації програм та проведення заходів з питань дітей, молоді, жінок та сім'ї (z0153-01) , затвердженого наказом Держкоммолодьспорттуризму від 1 листопада 2000 р. № 2111, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 лютого 2001 р. за № 153/5344, з метою упорядкування подання фінансових звітів всеукраїнськими молодіжними, дитячими громадськими організаціями, які одержують фінансову підтримку з державного бюджету, УМАКО "Сузір'я" та бюджетними установами, які уповноважені на виконання окремих заходів державних цільових програм та одержують кошти з державного бюджету на зазначені цілі, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Форми фінансових звітів про виконання програм (проведення заходів):
- для бюджетних установ, які уповноважені на виконання окремих заходів державних цільових програм та одержали кошти з державного бюджету на зазначені цілі (додаток 1);
- для всеукраїнських молодіжних, дитячих громадських організацій, які одержали фінансову підтримку з державного бюджету (додаток 2 );
- для УМАКО "Сузір'я", яке одержало фінансову підтримку з державного бюджету (додаток 3);
1.2. Перелік документів, які додаються до фінансового звіту про виконання програм (проведення заходів) (додаток 4).
2. Встановити, що фінансові звіти складаються всеукраїнськими молодіжними, дитячими громадськими організаціями, УМАКО "Сузір'я" та бюджетними установами за встановленими цим наказом формами та, після Перевірки сектором бухгалтерського обліку та звітності, подаються на затвердження першому заступнику (заступнику) Голови відповідно до розподілу функціональних обов'язків протягом 10 робочих днів після завершення виконання програми (проведення заходу) у двох примірниках, один з яких (з переліком документів, що додаються до фінансового звіту згідно з додатком 4 до цього наказу) після його затвердження зберігається сектором бухгалтерського обліку та звітності, а другий повертається вищезазначеним організаціям та установам з відміткою про їх прийняття.
3. Фінансово-економічному управлінню (Мироненко Р.А.) призупиняти подання до МОНмолодьспорту документів, необхідних для виділення бюджетних асигнувань організаціям та установам на виконання (проведення) наступних програм (заходів) у разі неподання ними фінансового звіту про виконання (проведення) попередніх програм (заходів) у термін, визначений пунктом 2 цього наказу, до моменту затвердження такого фінансового звіту.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови С.В. Глущенка.
Голова Державної служби
молоді та спорту України
Р.С. Сафіуллін
Додаток 1 
до наказу Держмолодьспорту 
17.05.2012 № 2023
                                            ЗАТВЕРДЖУЮ 
                                            Перший заступник / 
                                            заступник Голови 
                                            Державної служби молоді 
                                            та спорту України 
                                            ____________ (____________) 
                                            "___" ______________ 20__ р.

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ

________________________________

(назва бюджетної установи)

про виконання програми (проведення заходу)

"________________________"

(назва програми, заходу)

(наказ Держмолодьспорту від "___" ____________ 20 __ р. № ____),

Термін   виконання   програми   (проведення   заходу):   з   "___"   ____________ 
по "___" ____________ 20__ р.
Передбачено   виділити  бюджетних  асигнувань  на  виконання програми (проведення 
заходу) за КПКВК 2204070 (4282-17)
	 - ____ (_____) гривень, в тому числі за КЕКВ (v0011201-11)
	 _____ - ____
(_____) гривень, КЕКВ _____ - ____ (_____) гривень.
Виділено  бюджетних асигнувань ____ (_____) гривень, в тому числі за КЕКВ (v0011201-11)
	 _____ - 
____ (_____) гривень,  КЕКВ _____  -  ____ (_____)  гривень  (розподіл  відкритих 
асигнувань від "___" ____________ 20___ р. № ____).
№ з/п
Статті витрат та детальні розрахунки (згідно затвердженого кошторису)
КЕКВ (v0011201-11)
Сума витрат, грн. (згідно кошторису)
Касові видатки (сплачено за придбані товари та надані послуги), грн.
Фактичні видатки, грн.
Зареєстровані та несплачені фінансові зобов'язання, грн.
Підтверджуючі документи
1.
2.
3.
Всього:
2. Після перевірки фінансового звіту на рахунок __________________________ (назва 
бюджетної установи), відкритий в органах
Казначейства,  належить  перерахувати  бюджетні  асигнування  в сумі ____ (_____) 
гривень (в тому числі за КЕКВ (v0011201-11)
	 ____ - ____ (_____) гривень КЕКВ ____ - ____ (____) 
гривень) що відповідає сумі зареєстрованих та несплачених фінансових зобов'язань.
Додаток: копії первинних документів на ___арк.
Первинні  бухгалтерські  документи  знаходяться  в  бухгалтерії  (назва бюджетної 
установи) (м. ______, вул. _____, буд.__, офіс ___).
Керівник                       ____________                        (____________)
Головний бухгалтер             ____________                        (____________)
М.П.
Творчий звіт прийнято:
Департамент з питань молоді та комунікацій _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
Фінансовий звіт перевірено:
Сектор бухгалтерського обліку та звітності _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
Затверджений фінансовий звіт прийнято:
Сектор бухгалтерського обліку та звітності _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
Бюджетні  асигнування  в сумі ____ (_____) гривень (в тому числі за КЕКВ (v0011201-11)
	 _____ - 
____  (_____) гривень,  КЕКВ  _____  -  ____ (_____) гривень) перераховані (назва
бюджетної   установи   (одержувача))    (розподіл    відкритих   асигнувань   від 
"___" ____________ 20__ р. № ___).
або
Корегувальним розподілом відкритих асигнувань від "___" __________ 20__ р. № ___) 
повернутий  залишок  не  використаних за цільовим призначенням бюджетних коштів в 
сумі ___ (_____) гривень (в тому числі за КЕКВ (v0011201-11)
	 _____ - ____ (_____) гривень, КЕКВ 
_____ - ____ (_____) гривень).
Фінансово-економічне управління _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
__________
Примітки:
1. Підтверджуючими документами щодо здійснення касових видатків є платіжні доручення, платіжні відомості, видаткові касові ордери тощо.
2. Підтверджуючими документами щодо здійснення фактичних видатків є договори, акти приймання-передачі наданих послуг, накладні, авансові звіти, а також інші документи, визначені додатком 4 до цього наказу.
3. Підтверджуючими документами щодо обсягу зареєстрованих фінансових зобов'язань є реєстри зобов'язань та реєстри фінансових зобов'язань з відміткою органу Казначейства "Зареєстровано та взято на облік".
Додаток 2 
до наказу Держмолодьспорту 
17.05.2012 № 2023
                                            ЗАТВЕРДЖУЮ 
                                            Перший заступник / 
                                            заступник Голови 
                                            Державної служби молоді 
                                            та спорту України 
                                            ____________ (____________) 
                                            "___" ______________ 20__ р.

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ

Всеукраїнської молодіжної (дитячої) громадської організації

"__________________________"

(назва організації)

про виконання програми

"__________________________"

(назва програми)

(наказ Держмолодьспорту від "___" ____________ 20__ р. № ____),

договір про виконання програми від "___" ____________ 20__ р. № ____)

Термін виконання програми: з "___" _______________ по "___" _____________ 20__ р.
1. Звіт про використання бюджетних асигнувань на виконання програми:
Передбачено виділити бюджетних асигнувань на виконання програми за КПКВК 2204070 (4282-17)
	 ,
 КЕКВ 1310 (v0011201-11)
	 : ____ (_____) гривень.
Виділено бюджетних асигнувань ____ (_____) гривень (розподіл відкритих асигнувань 
від "___" ____________ 20__ р. № ____).
№ з/п
Статті витрат та детальні розрахунки (згідно затвердженого кошторису)
Сума витрат, грн. (згідно кошторису)
Касові видатки (сплачено за придбані товари та надані послуги), грн.
Фактичні видатки, грн.
Зареєстровані та несплачені фінансові зобов'язання, грн.
Підтверджуючі документи
1.
2.
3.
Всього:
2. Звіт про використання коштів з позабюджетних джерел на виконання програми:
Передбачено  залучити  коштів  з  позабюджетних  джерел  на  виконання   програми 
____ (_____) гривень.
Використано  коштів  з  позабюджетних  джерел  на виконання програми ____ (_____) 
гривень.
№ з/п
Статті витрат (згідно розділу 4 Положення про програму (z0153-01)
) та детальні розрахунки
Сума витрат, грн. (згідно зведеного кошторису)
Назва та реквізити організації (фізичної особи), кошти якої були залучені на виконання
Касові видатки, (сплачено за придбані товари та надані послуги), грн.
Фактичні видатки, грн. (включаючи внесок у вигляді матеріальних та нематеріальних)
Підтверджуючі документи
1.
2.
3.
Всього:
3. Після  перевірки фінансового звіту на рахунок ВМГО "____", відкритий в органах 
Казначейства,  належить  перерахувати  бюджетні  асигнування  в сумі ____ (_____) 
гривень, що відповідає сумі зареєстрованих та несплачених фінансових зобов'язань.
Додаток: копії первинних документів на ___ арк.
Первинні бухгалтерські документи знаходяться в бухгалтерії ВМГО "___" (м. ______, 
вул. _____, буд.___, офіс ___).
Керівник ВМГО "____"                 ____________                  (____________)
Головний бухгалтер                   ____________                  (____________)
М.П.
Фінансовий звіт перевірено:
Сектор бухгалтерського обліку та звітності _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
Затверджений фінансовий звіт прийнято:
Сектор бухгалтерського обліку та звітності _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
Бюджетні  асигнування  в  сумі ______ (___________________) гривень  перераховані 
ВМГО "_________________________________" (розподіл виділених бюджетних асигнувань 
"___" ____________ 20__ р. № ____).
Фінансово-економічне управління _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
Копії  платіжних  доручень, що підтверджують використання решти бюджетних коштів, 
прийняті та долучені до звіту:
Сектор бухгалтерського обліку та звітності _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
__________
Примітки:
1. Підтверджуючими документами щодо здійснення касових видатків є платіжні доручення, платіжні відомості, видаткові касові ордери тощо.
2. Підтверджуючими документами щодо здійснення фактичних видатків є договори, акти приймання-передачі наданих послуг, накладні, авансові звіти, а також інші документи, визначені додатком 3 до цього наказу.
3. Підтверджуючими документами щодо обсягу зареєстрованих фінансових зобов'язань є реєстри зобов'язань та реєстри фінансових зобов'язань з відміткою органу Казначейства "Зареєстровано та взято на облік".
Додаток 3 
до наказу Держмолодьспорту 
17.05.2012 № 2023
                                            ЗАТВЕРДЖУЮ 
                                            Перший заступник / 
                                            заступник Голови 
                                            Державної служби молоді 
                                            та спорту України 
                                            ____________ (_________) 
                                            "___" ____________ 20__ р.

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ

Українського молодіжного аерокосмічного об'єднання "Сузір'я"

про виконання програми (проведення заходу)

"__________________________"

(назва програми, заходу)

(договір про фінансову підтримку програм і заходів аерокосмічного профілю

серед дітей та молоді від "___" ____________ 20__ р. № ____,

наказ Держмолодьспорту" від "___" ____________ 20__ р. № ____)

Термін виконання програми (проведення заходу): з "__" ___ по "__" _______ 20__ р.
Передбачено  виділити  бюджетних  асигнувань  на  виконання  програми (проведення 
заходу) за КПКВК 2204070 (4282-17)
	 , КЕКВ 1310 (v0011201-11)
	 : ____ (_____) гривень.
Виділено бюджетних асигнувань ____ (_____) гривень (розподіл відкритих асигнувань 
від "___" ____________ 20__ р. № ____).
№ з/п
Статті витрат та детальні розрахунки (згідно затвердженого кошторису)
Сума витрат, грн. (згідно кошторису)
Касові видатки (сплачено за придбані товари та надані послуги), грн.
Фактичні видатки, грн.
Зареєстровані та несплачені фінансові зобов'язання, грн.
Підтверджуючі документи
1.
2.
Всього:
Після перевірки фінансового звіту на рахунок УМАКО "Сузір'я", відкритий в органах 
Казначейства, належить виділити бюджетні асигнування в сумі ____ (_____) гривень, 
що відповідає сумі зареєстрованих та несплачених фінансових зобов'язань.
Додаток: копії первинних документів на ___ арк.
Первинні  бухгалтерські  документи  знаходяться  в  бухгалтерії  УМАКО  "Сузір'я" 
(м. Київ, вул. _____, буд.___, офіс ___).
Керівник УМАКО "Сузір'я"                ____________               (____________)
Головний бухгалтер                      ____________               (____________)
М.П.
Творчий звіт прийнято:
Департамент з питань молоді та комунікацій _______(________)
"___" ____________ 20__ р.
Фінансовий звіт перевірено:
Сектор бухгалтерського обліку та звітності _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
Затверджений фінансовий звіт прийнято:
Сектор бухгалтерського обліку та звітності _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
Бюджетні  асигнування  в  сумі ______ (________) гривень виділені УМАКО "Сузір'я" 
(розподіл відкритих асигнувань від "___" ____________ 20__ р. № ____).
або
Корегувальним  розподілом  відкритих  асигнувань  від  "___" ____________ 20__ р. 
№   повернутий   залишок   не   використаних  за  цільовим призначенням бюджетних 
асигнувань в сумі ____ (_____) гривень.
Фінансово-економічне управління _______ (________)
"___" ____________ 20__ р.
__________
Примітки:
1. Підтверджуючими документами щодо здійснення касових видатків є платіжні доручення, платіжні відомості, видаткові касові ордери тощо.
2. Підтверджуючими документами щодо здійснення фактичних видатків є договори (в т.ч. трудові угоди), акти приймання-передачі наданих послуг, накладні, авансові звіти, а також інші документи, визначені додатком 4 до цього наказу.
3. Підтверджуючими документами щодо обсягу зареєстрованих фінансових зобов'язань є реєстри зобов'язань та реєстри фінансових зобов'язань з відміткою органу Казначейства "Зареєстровано та взято на облік".
Додаток 4 
до наказу Держмолодьспорту 
17.05.2012 № 2023

ПЕРЕЛІК

підтверджуючих документів, які додаються до фінансового звіту про виконання програм (проведення заходів) стосовно молоді, дітей, жінок та сім'ї

Підтверджуючі документи до фінансового звіту про виконання програм (проведення заходів) надаються всеукраїнськими молодіжними, дитячими громадськими організаціями, УМАКО "Сузір'я" (далі - організації) та структурними підрозділами з питань сім'ї, молоді та спорту місцевих органів виконавчої влади (далі - установи) з метою виконання вимог статей 4, 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (996-14) , відповідно до яких фінансова звітність повинна містити всю інформацію про фактичні та потенційні наслідки господарських операцій.
Організації надають до фінансового звіту про виконання програм (проведення заходів) стосовно дітей, молоді, жінок та сім'ї документи, визначені цим Переліком, які підтверджують здійснення видатків на виконання програм (проведення заходів) як за рахунок коштів державного бюджету, виділених організації за відповідною бюджетною програмою на її рахунок, відкритий в органах Казначейства, так і за рахунок коштів, залучених організацією із зазначеною метою з інших позабюджетних джерел, в тому числі у вигляді матеріальних чи нематеріальних ресурсів, а також отримання та використання цією організацією за призначенням придбаних для виконання програм (проведення заходів) товарів і послуг.
Зазначені документи надаються в копіях, завірених печаткою організації (установи), що подає звіт, за наступним переліком:
1. Наказ про реалізацію програми (проведення заходу).
2. Договір на реалізацію програми (проведення заходу) - для організацій.
3. Положення про програму (захід).
4. План використання бюджетних коштів одержувача - для організацій.
5. Список учасників заходу.
6. Договір з додатками (калькуляція витрат), в яких зазначаються найменування, адреса та банківські реквізити постачальника і замовника, назва, термін і місце проведення заходу, найменування товарно-матеріальних цінностей чи послуг, їх кількість, одиниця виміру, ціна за одиницю без ПДВ, сума ПДВ, загальна сума до сплати, в т.ч. прописом.
До договору обов'язково додаються копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (фізичної особи - підприємця), або виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб підприємців, довідки про види діяльності відповідно до реєстраційної картки та обрану систему оподаткування доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності, видану органом ДПС (лише для фізичної особи - підприємця), а також ліцензії надавача послуг, якщо певний вид діяльності підлягає ліцензуванню, завірені печаткою надавача послуг.
7. Накладна на отримання товарно-матеріальних цінностей з обов'язковим зазначенням номера та дати видачі довіреності, прізвища матеріально відповідальної особи, а також одиниць виміру, кількості, ціни за одиницю без ПДВ, суми ПДВ, загальної вартості отриманих товарів.
8. Платіжні доручення, товарні та фіскальні чеки, прибуткові та видаткові касові ордери, авансові звіти, відомості на видачу готівки, проїзні документи тощо.
9. Акт приймання-передачі наданих послуг, в якому зазначаються найменування, адреса та банківські реквізити постачальника і замовника, дата і місце (адреса) надання послуг, а також одиниця їх виміру, кількість, ціна за одиницю без ПДВ, сума ПДВ, загальна вартість наданих послуг.
В акті приймання-передачі послуг, в залежності від виду наданих послуг, обов'язково вказуються:
• харчування - адреса приміщення, де надавались послуги, кількість осіб, які харчувались, дата надання послуг, вартість харчування однієї особи за добу, вартість харчування відповідної групи осіб за добу, загальна вартість харчування відповідної групи осіб за період проведення програми (заходу);
• проживання - адреса приміщення, де надавались послуги, відомості про його власника (балансоутримувача), кількість осіб, які проживали, дата і час початку і закінчення проживання;
• транспортні послуги - марка та модель транспортного засобу, державний номер, дата та час початку і закінчення надання транспортних послуг, час роботи (годин) та фактичний пробіг транспортного засобу за час надання транспортних послуг (в кілометрах);
• послуги зв'язку - рахунок-повідомлення оператора зв'язку;
• оренда місця проведення заходу - адреса та площа орендованого приміщення, території, відомості про його власника (балансоутримувача), дата початку і закінчення оренди;
• оренда обладнання, оргтехніки, інших товарно-матеріальних цінностей - перелік обладнання, оргтехніки, ТМЦ (із зазначенням марки та моделі), кількість одиниць кожного найменування, дата приймання-передачі обладнання, оргтехніки, ТМЦ;
• поліграфічні послуги - технічні характеристики поліграфічної продукції (формат, кольороподіл, щільність та вид паперу тощо);
• інформаційні послуги - назва телеканалу, радіостанції, інтернет-ресурсу, друкованого засобу масової інформації, час виходу та тривалість аудіо-, відеоролику, період розміщення в ефірі, обсяг друкованої інформації, дата та число видання її публікації, адреси розміщення носіїв зовнішньої соціальної реклами та інших носіїв інформації, період розміщення інформації на інших носіях.
10. До актів приймання-передачі наданих послуг обов'язково додаються:
• харчування - список учасників програми (заходу), які забезпечувались харчуванням, меню (меню-розкладка) чи інший документ, який містить найменування страв, напоїв та інших продуктів харчування, вихід (вага) готової страви (напою, продукту), кількість порцій, ціну за порцію, завірені печаткою надавача послуг;
• проживання - витяг з карти поселення в готелі, або список проживаючих із зазначенням прізвища, імені, номера кімнати та періоду проживання, завірені печаткою надавача послуг;
• транспортні послуги - подорожній лист (у разі, якщо обов'язковість його оформлення надавачем послуг передбачена чинними нормативно-правовими актами), технічний паспорт транспортного засобу;
• послуги зв'язку -- картки для поповнення рахунку мобільних операторів зв'язку;
• оренда місця проведення заходу - акти приймання-передачі приміщення від орендодавця орендарю та зворотно, свідоцтво про право власності на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності орендодавця на нерухоме майно, яке здається в оренду;
• оренда обладнання, оргтехніки, інших товарно-матеріальних цінностей - акти приймання-передачі обладнання, оргтехніки, ТМЦ від орендодавця орендарю та зворотно;
• поліграфічні послуги - зразок виготовленої поліграфічної продукції в 1 прим.;
• інформаційні послуги - ефірна довідка (із зазначенням назви телеканалу, радіостанції, часу виходу та тривалості аудіо-, відео повідомлення), копії сторінок друкованих видань, інтернет-ресурсу, на яких були розміщені інформаційні матеріали, а у разі оплати за підготовку інформаційних матеріалів - копії підготовлених матеріалів, перекладів, матеріалів редагування тощо.
11. Акти на списання товарно-матеріальних цінностей (канцелярські товари, витратні матеріали, інші малоцінні та швидкозношувані предмети), включаючи первинні документи, що підтверджують розповсюдження (вручення) призів, сувенірів, поліграфічної продукції, аудіо- та відеопродукції чи інформації на електронних носіях, предметів одягу, інших роздаткових матеріалів, підписані уповноваженими посадовими особами.
12. У разі, якщо внесок організації для виконання програми (проведення заходу) здійснюється у вигляді матеріальних чи нематеріальних ресурсів, у тому числі як оплата вартості приміщення, техніки, обладнання, організація надає документи, які підтверджують джерело походження зазначених ресурсів та їх вартість у грошовому еквіваленті, зокрема договори про співпрацю, листи про безоплатне надання товарів чи послуг фізичними чи юридичними особами, прибуткові та видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо.
Завідувач сектору бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер
Л.П. Жеребчук
( Текст взято з сайту Держмолодьспорту України http://www.msms.gov.ua/ )