N 8 від 29.09.95
м.Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 жовтня 1995 р.
за N 389/925
|
Президент
|
А.Я.Гіль
|
Затверджено
наказом Укрсоюзсервісу
від 29.09.95 N 8
Додаток
до Інструкції по використанню форм
документів суворої звітності, що
застосовуються для оформлення
замовлень та розрахунків із
споживачами за побутові послуги
Таблиця 1
------------------------------------------------------------------
Позначення форм| Склад форм | Призначення
------------------------------------------------------------------
Форма N ПО-В1 Замовлення, На виконання послуг з індивідуаль-
квитанція, ного пошиття та оновлення швейних,
копія квитанції хутряних, шкіряних, трикотажних
виробів, головних уборів, взуття
та виготовлення меблів
Форма N ПО-Д1 Замовлення, На виконання дрібного ремонту ви-
квитанція робів, фотопослуг та інших послуг
невиробничого характеру
Форма N ПО-Д2 Квитанція, На виконання послуг, що надаються
копія квитанції в присутності замовника
Форма N ПО-О1 Замовлення, На виконання послуг з хімічної
квитанція, чистки і фарбування виробів та
копія квитанції прання білизни
Форма N ПО-П1 Замовлення Для оформлення надання у тимчасове
зобов'язання, користування предметів прокату
копія замовлен-
ня-зобов'язання
Форма N ПО-П2 Квитанція, Для приймання коштів за прокат, за
копія квитанції продовження терміну прокату, непо-
вернення речей прокату та інше
Форма N ПО-Р1 Замовлення, На виконання послуг по ремонту по-
квитанція, бутових машин та приладів, радіо-
копія квитанції електронної апаратури, транспорт-
них засобів, меблів, взуття
Форма N ПО-Ю1 Замовлення, На виконання послуг по ремонту і
квитанція, виготовленню ювелірних виробів
копія квитанції
Форма N ПО-ПА1 Квитанція, На виконання послуг з пар-
корінець кування автомобіля з тер-
квитанції міном паркування від 10 до
40 хвилин
Форма N ПО-ПА2 Квитанція, На виконання послуг з пар-
корінець кування автомобіля з тер-
квитанції міном паркування від 40 до
70 хвилин
1-й прим.
----------------------- Форма N ПО_В1 |ПАСПОРТ
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом |ДО ЗАМОВЛЕННЯ N ХХХХХ
Ідентифікаційний Укрсоюзсервіс |
код ДРЗОУ від 29.09.95 р. N 8 |Виконавець _______________________
Адреса _______________ код за УКУД | (прізвище)
Телефон N_____________ Заповнюється в 3-х |Замовник _______________________
прим. під копіювальний | (прізвище)
Серія ХХХХХ папір |Виріб ____________________________
| Мірки (розміри)
ЗАМОВЛЕННЯ N ХХХХХ | ____________
| ____________
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р. | ____________
Дата видачі ______________199_ р. | ____________
| ____________
Замовник __________________________________________________ | ____________
(прізвище, адреса, телефон) | ____________
Найменування замовлення ___________________________________ | ____________
Виконавець _________________ | ____________
(прізвище) | ____________
------------------------------------------------------------------| ____________
Найменування |Ширина,| Кіль- | Оціночна | Вартість || ____________
матеріалів, |площа | кість | вартість ма- | матеріалів|| ____________
виробів | | | теріалів, | виконавця || ____________
| | | виробів за- | || ____________
| | | мовника | || ____________
---------------------+-------+-------+--------------+------------|| ____________
---------------------+-------+-------+--------------+------------|| ____________
---------------------+-------+-------+--------------+------------|| ____________
---------------------+-------+-------+--------------+------------|| ____________
---------------------+-------+-------+--------------+------------|| ____________
---------------------+-------+-------+--------------+------------|| ____________
---------------------+-------+-------+--------------+------------|| ____________
---------------------+-------+-------+--------------+------------|| ____________
----------------------------------------------------+------------|| ____________
Всього .............. --------------| ____________
Строки виготовлення Розрахунок вартості виготовлення | ____________
________________________ --------------| ____________
________________________ ------------------------+------------|| ____________
________________________ ------------------------+------------|| ____________
Зміни за замовленням ------------------------+------------|| ____________
________________________ ------------------------+------------|| ____________
Найменування | Вартість | ------------------------+------------|| ____________
-------------+----------| ------------------------+------------|| ____________
-------------+----------| ------------------------+------------|| ____________
-------------+----------| Всього ................ --------------| ____________
-------------+----------| Загальна вартість --------------| ____________
-------------+----------| замовлення ............ --------------| ____________
Всього.... ------------ ______________________________________| ____________
(прописом) | ____________
Погоджено із замовником _____________ | ____________
(підпис) | ____________
Отримано від замовника під час приймання замовлення .. ___________| ____________
__________________________________________________________________| ____________
(прописом) | ____________
в тому числі аванс за виготовлення________________________________| ____________
Представник господарюючого суб'єкта ___________ __________________| ____________
(підпис) (прізвище) | ____________
__________________________________________________________________|__________________________________
РОЗРАХУНОК З ЗАМОВНИКОМ ПРИ ВИДАЧІ ВИКОНАНОГО ЗАМОВЛЕННЯ | Матеріали замовника
Загальна вартість замовлення .......................--------------|----------------------------------
Отримано від замовника під час приймання замовлення |------------||Найменування|Ширина|Кіль-|Оціночна
Зміни за замовленням ...............................|------------|| |площа |кість|вартість
--------------|------------+------+-----+--------
Сума за зберігання __ днів понад термін виконання .. ____________ |------------+------+-----+--------
Сума пені за прострочення виконання замовлення на __ днів |------------+------+-----+--------
Отримано при остаточному розрахунку ................--------------|------------+------+-----+--------
--------------|------------+------+-----+--------
------------------------------------------------------------------|------------+------+-----+--------
(прописом) |----------------------------------
Замовник __________________________________ |
(підпис, дата видачі) |
Представник господарюючого суб'єкта ___________ __________________|
(підпис) (прізвище) |
ПАСПОРТ
ДО ЗАМОВЛЕННЯ N ХХХХХ
(зворотна сторона)
Опис виробу
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
Всього елементів складності
___________________________ штук
(прописом)
Оздоблення
----------------------------------
Найменування| Один. |Кількість
| вимір. |
------------+---------+-----------
------------+---------+-----------
------------+---------+-----------
------------+---------+-----------
------------+---------+-----------
------------+---------+-----------
----------------------------------
----------------------------------
1 примірка| 2 примірка| Виконано
----------+-----------+-----------
----------------------------------
Зміни за замовленням
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
__________________________________
Виконавець ____________
(підпис)
Замовник ____________
(підпис)
Матеріали виконавця
----------------------------------
Найменування|Ширина|Кіль-|Вартість
| |кість|
------------+------+-----+--------
------------+------+-----+--------
------------+------+-----+--------
------------+------+-----+--------
------------+------+-----+--------
----------------------------------
2-й прим.
----------------------- Форма N ПО_В1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ від 29.09.95 р. N 8
Адреса _______________ код за УКУД
Телефон N_____________
Серія ХХХХХ
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник __________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування замовлення ___________________________________
Виконавець _________________
(прізвище)
------------------------------------------------------------------
Найменування |Ширина,| Кіль- | Оціночна | Вартість |
матеріалів, |площа | кість | вартість ма- | матеріалів|
виробів | | | теріалів, | виконавця |
| | | виробів за- | |
| | | мовника | |
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
----------------------------------------------------+------------|
Всього .............. --------------
Строки виготовлення Розрахунок вартості виготовлення
________________________ --------------
________________________ ------------------------+------------|
________________________ ------------------------+------------|
Зміни за замовленням ------------------------+------------|
________________________ ------------------------+------------|
Найменування | Вартість | ------------------------+------------|
-------------+----------| ------------------------+------------|
-------------+----------| ------------------------+------------|
-------------+----------| Всього ................ --------------
-------------+----------| Загальна вартість --------------
-------------+----------| замовлення ............ --------------
Всього.... ------------ ______________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником _____________
(підпис)
Отримано від замовника під час приймання замовлення .. ___________
__________________________________________________________________
(прописом)
в тому числі аванс за виготовлення________________________________
Представник господарюючого суб'єкта ___________ __________________
(підпис) (прізвище)
__________________________________________________________________
Видається замовнику з видачею замовлення
ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН
до квитанції N ХХХХХ
Найменування замовлення _________________________________________
Остаточна вартість замовлення.........................------------
Дата видачі замовлення __________________199_р. ------------
Позначення діючого стандатра (ТУ) _______________________________
Гарантійний строк ______________________
Представник
господарюючого М.П.
суб'єкта ___________ __________________
(підпис) (прізвище)
3-й прим.
----------------------- Форма N ПО_В1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ------------ від 29.09.95 р. N 8
------------ код за УКУД ------------
Адреса _______________ ------------
Телефон N_____________
Серія ХХХХХ
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник __________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування замовлення ___________________________________
Виконавець _________________
(прізвище)
------------------------------------------------------------------
Найменування |Ширина,| Кіль- | Оціночна | Вартість |
матеріалів, |площа | кість | вартість ма- | матеріалів|
виробів | | | теріалів, | виконавця |
| | | виробів за- | |
| | | мовника | |
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
---------------------+-------+-------+--------------+------------|
----------------------------------------------------+------------|
Всього .............. --------------
Строки виготовлення Розрахунок вартості виготовлення
________________________ --------------
________________________ ------------------------+------------|
________________________ ------------------------+------------|
Зміни за замовленням ------------------------+------------|
________________________ ------------------------+------------|
Найменування | Вартість | ------------------------+------------|
-------------+----------| ------------------------+------------|
-------------+----------| ------------------------+------------|
-------------+----------| Всього ................ --------------
-------------+----------| Загальна вартість --------------
-------------+----------| замовлення ............ --------------
Всього.... ------------ ______________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником _____________
(підпис) --------------
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------------
__________________________________________________________________
(прописом)
в тому числі аванс за виготовлення________________________________
Представник господарюючого суб'єкта ___________ __________________
(підпис) (прізвище)
1-й прим.
----------------------- Форма N ПО_Д1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ------------ від 29.09.95 р. N 8
------------ код за УКУД ------------
Адреса _______________ ------------
Телефон N_____________ Заповнюється в 2-х
прим. під копіювальний
Серія ХХХХХ папір
_______________199_р. Термін виконання _____________199_ р.
Замовник ___________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
------------------------------------------------------------
Найменування послуг (робіт) | Вартість
----------------------------------------+-------------------
----------------------------------------+-------------------
----------------------------------------+-------------------
----------------------------------------+-------------------
----------------------------------------+-------------------
За послугу (роботу) всього ............ --------------------
____________________________________________________________
(прописом)
Замовник ___________
(підпис)
Представник
господарюючого
суб'єкта ___________ ____________________
(підпис) (прізвище)
____________________________________________________________
ТАЛОНИ НА СКЛАДОВІ ЧАСТИНИ ВИРОБІВ
------------------------------------------------------------
ХХХХХХ | ХХХХХХ | ХХХХХХ | ХХХХХХ
------------------------------------------------------------
2-й прим.
----------------------- Форма N ПО_Д1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ------------ від 29.09.95 р. N 8
------------ код за УКУД ------------
Адреса _______________ ------------
Телефон N_____________
Серія ХХХХХ
_______________199_р. Термін виконання _____________199_ р.
Замовник ___________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
------------------------------------------------------------
Найменування послуг (робіт) | Вартість
----------------------------------------+-------------------
----------------------------------------+-------------------
----------------------------------------+-------------------
----------------------------------------+-------------------
----------------------------------------+-------------------
За послугу (роботу) всього ............ --------------------
____________________________________________________________
(прописом)
Замовник ___________
(підпис)
Представник
господарюючого
суб'єкта ___________ ____________________
(підпис) (прізвище)
------------------------------------------------------------
Позначення діючого стандарта (ТУ) __________________________
Гарантійний строк _________________________
Представник господарюючого М.П.
суб'єкта ___________ ____________________
(підпис) (прізвище)
1-й прим.
----------------------- Форма N ПО_Д2
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ------------ від 29.09.95 р. N 8
------------ код за УКУД ------------
Адреса _______________ ------------
Телефон N_____________ Заповнюється в 2-х
прим. під копіювальний
Серія ХХХХХ папір
___________________199_ р.
Найменування послуги ________________________________________
Вартість послуги ____________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого
суб'єкта ___________ ____________________
(підпис) (прізвище)
2-й прим.
----------------------- Форма N ПО_Д2
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ------------ від 29.09.95 р. N 8
------------ код за УКУД ------------
Адреса _______________ ------------
Телефон N_____________
Серія ХХХХХ
___________________199_ р.
Найменування послуги ________________________________________
Вартість послуги ____________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого
суб'єкта ___________ ____________________
(підпис) (прізвище)
1-й прим.
----------------------- Форма N ПО_01
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ від 29.09.95 р. N 8
Адреса _______________ код за УКУД
Телефон N_____________ Заповнюється в 3-х
прим. під копіювальний
Серія ХХХХХ папір
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник __________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування замовлення ___________________________________
Мітка ______________________ Колір_________________________
-----------------------------------------------------------
Найменування та ознаки виробів |Оціночна|Кіль-|Ступінь
|вартість|кість|зносу, %
---------------------------------+--------+-----+----------
---------------------------------+--------+-----+----------
---------------------------------+--------+-----+----------
---------------------------------+--------+-----+----------
---------------------------------+--------+-----+----------
---------------------------------+--------+-----+----------
-----------------------------------------------------------
Всього виробів, одиниць ___________________________________
(прописом)
Вага, кг __________________________________________________
(прописом) ------------
Вартість замовлення .......................... ------------
-----------------------------------------------------------
Найменування додаткових послуг | Сума
-----------------------------------------------+-----------
-----------------------------------------------+-----------
-----------------------------------------------+-----------
-----------------------------------------------+-----------
Всього ...... |----------|
Загальна вартість замовлення ................. ------------
___________________________________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником _______________
(підпис) --------
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------
____________________________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
------------------------------------------------------------
РОЗРАХУНОК З ЗАМОВНИКОМ ПРИ ВИДАЧІ ВИКОНАНОГО ЗАМОВЛЕННЯ
Загальна вартість замовлення....................... --------
|------|
Отримано від замовника під час приймання замовлення.--------
Сума за зберігання___днів понад термін виконання..__________
Сума пені за прострочення виконання замовлення на___ днів
Отримано при остаточному розрахунку ........... ------------
------------
____________________________________________________________
(прописом)
Замовник _____________________________________
(підпис, дата видачі)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
2-й прим.
---------------------------- Форма N ПО_01
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний ----------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ----------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса _____________________ ----------
Телефон N___________________ код за УКУД ----------
Серія ХХХХХ
__________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник ___________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування замовлення ____________________________________
Мітка ______________________ Колір__________________________
------------------------------------------------------------
Найменування та ознаки виробів |Оціночна|Кіль-|Ступінь
|вартість|кість|зносу, %
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
------------------------------------------------------------
Всього виробів, одиниць ____________________________________
(прописом)
Вага, кг ___________________________________________________
(прописом) -------------
Вартість замовлення .......................... -------------
------------------------------------------------------------
Найменування додаткових послуг | Сума
-----------------------------------------------+------------
-----------------------------------------------+------------
-----------------------------------------------+------------
-----------------------------------------------+------------
Всього ...... |-----------|
Загальна вартість замовлення ................. -------------
____________________________________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником _______________
(підпис) --------
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------
____________________________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
------------------------------------------------------------
Видається замовнику з видачею замовлення
ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН
до квитанції N ХХХХХ
Найменування замовлення _____________________________________
Вартість замовлення..............................------------
Дата видачі замовлення __________________199_р. ------------
Позначення діючого стандарта (ТУ) ____________________________
Гарантійний строк ______________________
Представник
господарюючого М.П.
суб'єкта ___________ __________________
(підпис) (прізвище)
3-й прим.
---------------------------- Форма N ПО_01
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний ----------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ----------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса _____________________ ----------
Телефон N___________________ код за УКУД ----------
Серія ХХХХХ
__________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник ___________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування замовлення ____________________________________
Мітка ______________________ Колір__________________________
------------------------------------------------------------
Найменування та ознаки виробів |Оціночна|Кіль-|Ступінь
|вартість|кість|зносу, %
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
---------------------------------+--------+-----+-----------
------------------------------------------------------------
Всього виробів, одиниць ____________________________________
(прописом)
Вага, кг ___________________________________________________
(прописом) -------------
Вартість замовлення .......................... -------------
------------------------------------------------------------
Найменування додаткових послуг | Сума
-----------------------------------------------+------------
-----------------------------------------------+------------
-----------------------------------------------+------------
-----------------------------------------------+------------
Всього ...... |-----------|
Загальна вартість замовлення ................. -------------
____________________________________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником _______________
(підпис) --------
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------
____________________________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
------------------------------------------------------------
1-й прим.
---------------------------- Форма N ПО_П1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний ----------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ----------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса _____________________ ----------
Телефон N___________________ код за УКУД ----------
Серія ХХХХХ Заповнюється в 2-х
прим. під копіювальний
папір
__________199_ р. Термін прокату з __________________199_ р.
до __________________199_ р.
Мною ___________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
паспорт (посвідчення) серія ______N _______ виданий ____________
___________________________________та прописаний за адресою_____
(ким та коли)
________________________________________________________________
________________________________________________________________
(інші документи)
отримані напрокат у справному стані такі речі (предмети)
----------------------------------------------------------------
Найменування речей|Інве-|Кіль- |Вар- |Вар- |Оплачено під час
(предметів) |нтар-|кість,|тість|тість|приймання замовлення
|ний |оди- |речей|про- |--------------------
|номер|ниць | |кату |Термін прокату|Сума
| | | |за |--------------|
| | | |оди- |Поча- |Закін- |
| | | |ницю |ток |чення |
| | | |часу | | |
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
Всього | Х | | | Х | Х | Х |
----------------------------------------------------------------
Загальна вартість отриманих речей (предметів) __________________
________________________________________________________________
(прописом)
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
З порядком надання у тимчасове користування речей прокату та
правилами їх технічної експлуатації ознайомлений.
Беру на себе повну матеріальну відповідальність за збереження
отриманих речей і зобов'язують повернути їх в справному стані у
визначений термін.
При втраті речей прокату або доведення їх до повної
непридатності зобов'язуюсь відшкодувати їх вартість (з урахуванням
зносу) за цінами, що діють на час розрахунку. У випадках псування
та розукомплектування речей прокату зобов'язують відшкодувати
витрати на їх ремонт.
При порушенні терміну прокату та несвоєчасній оплаті послуг
прокату зобов'язуюсь повернути речі, взяті напрокат, сплатити суму
заборгованості, а також пеню в розмірі ______ % від простроченої
суми за кожний день прострочки, але не більше облікової ставки
Національного банку України.
Порушення умов договору (замовлення-зобов'язання) припиняє
його дію, в установленому чинним законодавством порядку.
По закінченні встановленого терміну прокату він може бути
продовжений за згодою сторін при умові виконання мною зобов'язань
за попередній період.
Наймач ___________________
(підпис)
Отримано коштів від наймача під час приймання замовлення_________
_________________________________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта __________ __________________
(підпис) (прізвище)
(зворотня сторона)
ВІДМІТКИ ПРО ОПЛАТУ ЗА ПРОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ
ПРОКАТУ ТА ДОПЛАТУ ЗА НЕСВОЄЧАСНЕ ПОВЕРНЕННЯ
РЕЧЕЙ І ПРОСТРОЧКУ ПЛАТЕЖУ
-----------------------------------------------------------------
Інве-|Вар- |Термін прокату| |Пеня за не- | |Оплачено за
нтар-|тість|--------------| |своєчасне по-|Всього|квитанцією
ний |про- |Поча- |Закін- |Сума|вернення ре- |до |------------
номер|кату |ток |чення | |чей і прост- |оплати| Дата| N
|за | | | |рочку пратежу| | |
|оди- | | | |-------------| | |
|ницю | | | |Прост- |Сума | | |
|часу | | | |рочений| | | |
| | | | |час | | | |
-----+-----+------+-------+----+-------+-----+------+-----+------
-----+-----+------+-------+----+-------+-----+------+-----+------
-----+-----+------+-------+----+-------+-----+------+-----+------
-----+-----+------+-------+----+-------+-----+------+-----+------
-----+-----+------+-------+----+-------+-----+------+-----+------
-----+-----+------+-------+----+-------+-----+------+-----+------
-----+-----+------+-------+----+-------+-----+------+-----+------
-----+-----+------+-------+----+-------+-----+------+-----+------
-----------------------------------------------------------------
За ремонт, недостачу деталей, доведення до повної
непридатності речей прокату згідно з актом від "_____" ___________
199_ р. N ______ отримано ________________________________________
(сума прописом)
за квитанцією від "___" ____________ 199_ р. N ________
Представник господарюючого
суб'єкта __________ __________________
(підпис) (прізвище)
Перераховані у замовленні-зобов'язанні речі у кількості
______ одиниць загальною вартістю ________________________________
(прописом)
повернені у справному стані, з недостачею деталей, дефектами,
згідно з актом від "___"__________199_ р. N _____(непотрібне
закреслити)
Прийняв представник
господарюючого суб'єкта __________ __________________
(підпис) (прізвище)
Здав наймач __________
(підпис)
2-й прим.
____________________________ Форма N ПО_П1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний ----------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ----------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса _____________________ ----------
Телефон N___________________ код за УКУД ----------
Серія ХХХХХ
__________199_ р. Термін прокату з __________________199_ р.
до __________________199_ р.
Мною ___________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
паспорт (посвідчення) серія ______N _______ виданий ____________
___________________________________та прописаний за адресою_____
(ким та коли)
________________________________________________________________
________________________________________________________________
(інші документи)
отримані напрокат у справному стані такі речі (предмети)
----------------------------------------------------------------
Найменування речей|Інве-|Кіль- |Вар- |Вар- |Оплачено під час
(предметів) |нтар-|кість,|тість|тість|приймання замовлення
|ний |оди- |речей|про- |--------------------
|номер|ниць | |кату |Термін прокату|Сума
| | | |за |--------------|
| | | |оди- |Поча- |Закін- |
| | | |ницю |ток |чення |
| | | |часу | | |
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
------------------+-----+------+-----+-----+------+-------+-----
Всього | Х | | | Х | Х | Х |
----------------------------------------------------------------
Загальна вартість отриманих речей (предметів) __________________
________________________________________________________________
(прописом)
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
З порядком надання у тимчасове користування речей прокату та
правилами їх технічної експлуатації ознайомлений.
Беру на себе повну матеріальну відповідальність за збереження
отриманих речей і зобов'язують повернути їх в справному стані у
визначений термін.
При втраті речей прокату або доведення їх до повної
непридатності зобов'язуюсь відшкодувати їх вартість (з урахуванням
зносу) за цінами, що діють на час розрахунку. У випадках псування
та розукомплектування речей прокату зобов'язують відшкодувати
витрати на їх ремонт.
При порушенні терміну прокату та несвоєчасній оплаті послуг
прокату зобов'язуюсь повернути речі, взяті напрокат, сплатити суму
заборгованості, а також пеню в розмірі ______ % від простроченої
суми за кожний день прострочки, але не більше облікової ставки
Національного банку України.
Порушення умов договору (замовлення-зобов'язання) припиняє
його дію, в установленому чинним законодавством порядку.
По закінченні встановленого терміну прокату він може бути
продовжений за згодою сторін при умові виконання мною зобов'язань
за попередній період.
Наймач ___________________
(підпис)
Отримано коштів від наймача під час приймання замовлення_________
_________________________________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта __________ __________________
(підпис) (прізвище)
1-й прим.
____________________________ Форма N ПО_П2
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний ----------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ----------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса _____________________ ----------
Телефон N___________________ код за УКУД ----------
Заповнюється в 2-х
Серія ХХХХХ прим. під копіювальний
папір
_____________________ 199_р.
Прийнято від __________________________
(прізвище)
-------------------------------------------------------------
|Вартість|Термін прокату | |
|за оди- | (прострочки) | |
Види розрахунків |ницю ча-|-------------------|Сума|
|су |Трива-|Поча-|Закін-| |
| |лість |ток |чення | |
--------------------------+--------+------+-----+------+----|
За прокат _______________ | | | | | |
(найменування, | | | | | |
_________________________ | | | | | |
інвентарний номер речей, | | | | | |
--------------------------+--------+------+-----+------+----|
предметів) | | | | | |
| | | | | |
За несвоєчасне повернення | | | | | |
речей, прострочку платежу.|--------+------+-----+------+----|
| | | | | |
За ремонт речей, які пове-| | | | | |
рнуті з дефектами, та не- | Х | | | | |
достачу деталей...........|--------+------+-----+------+----|
| | | | | |
За неповернення речей та | | | | | |
повернення речей доведених| | | | | |
до повної непридатності...|--------+------+-----+------+----|
Всього | Х | Х | Х | Х | |
-----------------------------------
Отримано коштів _____________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
Наймач ______________
(підпис)
2-й прим.
____________________________ Форма N ПО_П2
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний ----------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ ----------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса _____________________ ----------
Телефон N___________________ код за УКУД ----------
Серія ХХХХХ
_____________________ 199_р.
Прийнято від __________________________
(прізвище)
-------------------------------------------------------------
|Вартість|Термін прокату | |
|за оди- | (прострочки) | |
Види розрахунків |ницю ча-|-------------------|Сума|
|су |Трива-|Поча-|Закін-| |
| |лість |ток |чення | |
--------------------------+--------+------+-----+------+----|
За прокат _______________ | | | | | |
(найменування, | | | | | |
_________________________ | | | | | |
інвентарний номер речей, | | | | | |
--------------------------+--------+------+-----+------+----|
предметів) | | | | | |
| | | | | |
За несвоєчасне повернення | | | | | |
речей, прострочку платежу.|--------+------+-----+------+----|
| | | | | |
За ремонт речей, які пове-| | | | | |
рнуті з дефектами, та не- | Х | | | | |
достачу деталей...........|--------+------+-----+------+----|
| | | | | |
За неповернення речей та | | | | | |
повернення речей доведених| | | | | |
до повної непридатності...|--------+------+-----+------+----|
Всього | Х | Х | Х | Х | |
-----------------------------------
Отримано коштів _____________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
Наймач ______________
(підпис)
1-й прим.
__________________________ Форма N ПО_Р1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний --------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ --------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса __________________ код за УКУД ---------
Телефон N________________ ---------
Заповнюється в 3-х
Серія ХХХХХ прим. під копіювальний
папір
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник __________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування замовлення ___________________________________
Найменування та ознаки виробу_____________________________
___________________________________________________________
Оціночна вартість виробу __________________________________
(прописом)
-----------------------------------------------------------
Найменування (характеристика) робіт | Вартість
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
Всього.......--------------
___________________________________________________________
(прописом)
-----------------------------------------------------------
Найменування комплектувальних|Кіль-|Оціночна |Вартість
виробів, запасних частин, |кість|вартість |матеріалів
матеріалів | |матеріалів |виконавця
| |замовника |
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------------------------+-----------
Всього..........|----------|
Вартість замовлення, всього....................------------
___________________________________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником _______________
(підпис) --------
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------
____________________________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
------------------------------------------------------------
РОЗРАХУНОК З ЗАМОВНИКОМ ПРИ ВИДАЧІ ВИКОНАНОГО ЗАМОВЛЕННЯ
Вартість замовлення................................ --------
|------|
Отримано від замовника під час приймання замовлення.--------
Сума за зберігання___днів понад термін виконання..__________
Сума пені за прострочення виконання замовлення на___ днів
Отримано при остаточному розрахунку ........... ------------
------------
____________________________________________________________
(прописом)
Замовник _____________________________________
(підпис, дата видачі)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
2-й прим.
__________________________ Форма N ПО_Р1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний --------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ --------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса __________________ код за УКУД ---------
Телефон N________________ ---------
Серія ХХХХХ
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник __________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування замовлення ___________________________________
Найменування та ознаки виробу_____________________________
___________________________________________________________
Оціночна вартість виробу __________________________________
(прописом)
-----------------------------------------------------------
Найменування (характеристика) робіт | Вартість
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
Всього.......--------------
___________________________________________________________
(прописом)
-----------------------------------------------------------
Найменування комплектувальних|Кіль-|Оціночна |Вартість
виробів, запасних частин, |кість|вартість |матеріалів
матеріалів | |матеріалів |виконавця
| |замовника |
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------------------------+-----------
Всього..........|----------|
Вартість замовлення, всього....................------------
___________________________________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником _______________
(підпис) --------
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------
____________________________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
____________________________________________________________
Видається замовнику з видачею замовлення
ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН
до квитанції N ХХХХХ
Найменування замовлення _________________________________________
Вартість замовлення..................................------------
Дата видачі замовлення __________________199_р. ------------
Позначення діючого стандарта (ТУ) _______________________________
Гарантійний строк ______________________
Представник
господарюючого М.П.
суб'єкта ___________ __________________
підпис прізвище
3-й прим.
__________________________ Форма N ПО_Р1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний --------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ --------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса __________________ код за УКУД ---------
Телефон N________________ ---------
Серія ХХХХХ
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник __________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування замовлення ___________________________________
Найменування та ознаки виробу_____________________________
___________________________________________________________
Оціночна вартість виробу __________________________________
(прописом)
-----------------------------------------------------------
Найменування (характеристика) робіт | Вартість
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
---------------------------------------------+-------------
Всього.......--------------
___________________________________________________________
(прописом)
-----------------------------------------------------------
Найменування комплектувальних|Кіль-|Оціночна |Вартість
виробів, запасних частин, |кість|вартість |матеріалів
матеріалів | |матеріалів |виконавця
| |замовника |
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------+-----+-----------+-----------
-----------------------------------------------+-----------
Всього..........|----------|
Вартість замовлення, всього....................------------
___________________________________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником _______________
(підпис) --------
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------
____________________________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта ________ _______________
(підпис) (прізвище)
____________________________________________________________
ТАЛОНИ НА СКЛАДОВІ ЧАСТИНИ ВИРОБІВ
------------------------------------------------------------
| | |
ХХХХХ | ХХХХХ | ХХХХХ | ХХХХХ
| | |
******
Представник господарюючого суб'єкта __________ ___________________
(підпис) (прізвище)
__________________________________________________________________
Розрахунок по виконанню замовлення
------------------------------------------------------------------
Найменування |Найменуван-|Проба|Кіль-|Маса |Маса |Маса
виробу |ня дорого- | |кість|дорого-|встав-|готово-
|цінного | | |цінного|ки, г |го виро-
|металу | | |металу,|або |бу, г
| | | | г |карати|
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------------------------------------------------------
Фактичні загальні втрати дорогоцінного металу до маси готового
виробу: у відсотках ___________%, масі _______________ г
Загальні витрати дорогоцінного металу _________________ г
Залишок дорогоцінного металу та каміння __________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Видається замовнику з видачею замовлення
ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН
до квитанції N ХХХХХ
Найменування замовлення _________________________________________
Остаточна вартість замовлення........................------------
Дата видачі замовлення __________________199_р. ------------
Позначення діючого стандарта (ТУ) _______________________________
Гарантійний строк ______________________
Представник
господарюючого М.П.
суб'єкта ___________ __________________
(підпис) (прізвище)
1-й прим. _____________________ Форма N ПО_Ю1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний --------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ --------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса __________________ код за УКУД ---------
Телефон N________________ ---------
Заповнюється в 3-х
Серія ХХХХХ прим. під копіювальний
папір
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник __________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування та опис замовлення ___________________________
___________________________________________________________
Матеріали замовника
------------------------------------------------------------------
Найменування |Найменування|Проба|Кіль-|Маса,|Перерахунок|Оціночна
та характерис-|дорогоцінних| |кість| г |на іншу |вартість
тика виробів, |металів, | | | |пробу |матеріа-
лому, ювелір- |каміння | | | |-----------|лів
них вставок | | | | |проба|маса,|
| | | | | | г |
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
---------------------------------+-----+-----+-----+-----+--------
Всього отримано від замовника....| Х | | Х | |
---------------------------------
Матеріали виконавця
------------------------------------------------------------------
Найменування |Кількість| Проба | Маса | Вартість
|(для | | |
|вставок) | | |
-------------------------+---------+-------+--------+-------------
-------------------------+---------+-------+--------+-------------
-------------------------+---------+-------+--------+-------------
----------------------------------------------------+-------------
Всього..............................................|------------|
Вартість роботи ____________________________________--------------
(прописом) --------------
Вартість випробування та клеймування................|------------|
Вартість транспортних витрат........................|------------|
Загальна вартість замовлення .......................--------------
__________________________________________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником ______________________
(підпис)
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------------
--------------
*****
__________________________________________________________________
(прописом)
Представник господарюючого суб'єкта __________ ___________________
(підпис) (прізвище)
__________________________________________________________________
Розрахунок по виконанню замовлення
------------------------------------------------------------------
Найменування |Найменуван-|Проба|Кіль-|Маса |Маса |Маса
виробу |ня дорого- | |кість|дорого-|встав-|готово-
|цінного | | |цінного|ки, г |го виро-
|металу | | |металу,|або |бу, г
| | | | г |карати|
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------------------------------------------------------
Фактичні загальні втрати дорогоцінного металу до маси готового
виробу: у відсотках ___________%, масі _______________ г
Загальні витрати дорогоцінного металу _________________ г
Залишок дорогоцінного металу та каміння __________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
РОЗРАХУНОК З ЗАМОВНИКОМ ПРИ ВИДАЧІ ВИКОНАНОГО ЗАМОВЛЕННЯ
Загальна вартість замовлення............................. --------
|------|
Отримано від замовника під час приймання замовлення...... --------
Сума за зберігання___днів понад термін виконання..__________
Сума пені за прострочення виконання замовлення на___ днів
Отримано при остаточному розрахунку ................. ------------
------------
__________________________________________________________________
(прописом)
Залишок дорогоцінного металу та каміння __________________________
__________________________________________________________________
ВИДАВ представник господарюючого суб'єкта _________ ______________
(підпис) (прізвище)
ОДЕРЖАВ замовник __________________________
(підпис, дата видачі)
2-й прим.
__________________________ Форма N ПО_Ю1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний --------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ --------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса __________________ код за УКУД ---------
Телефон N________________ ---------
Серія ХХХХХ
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник __________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування та опис замовлення ___________________________
___________________________________________________________
Матеріали замовника
------------------------------------------------------------------
Найменування |Найменування|Проба|Кіль-|Маса,|Перерахунок|Оціночна
та характерис-|дорогоцінних| |кість| г |на іншу |вартість
тика виробів, |металів, | | | |пробу |матеріа-
лому, ювелір- |каміння | | | |-----------|лів
них вставок | | | | |проба|маса,|
| | | | | | г |
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
---------------------------------+-----+-----+-----+-----+--------
Всього отримано від замовника....| Х | | Х | |
---------------------------------
Матеріали виконавця
------------------------------------------------------------------
Найменування |Кількість| Проба | Маса | Вартість
|(для | | |
|вставок) | | |
-------------------------+---------+-------+--------+-------------
-------------------------+---------+-------+--------+-------------
-------------------------+---------+-------+--------+-------------
----------------------------------------------------+-------------
Всього..............................................|------------|
Вартість роботи ____________________________________--------------
(прописом) --------------
Вартість випробування та клеймування................|------------|
Вартість транспортних витрат........................|------------|
Загальна вартість замовлення .......................--------------
__________________________________________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником ______________________
(підпис)
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------------
--------------
__________________________________________________________________
(прописом)
3-й прим.
__________________________ Форма N ПО_Ю1
(господарюючий суб'єкт) Затверджена наказом
Ідентифікаційний --------- Укрсоюзсервіс
код ДРЗОУ --------- від 29.09.95 р. N 8
Адреса __________________ код за УКУД ---------
Телефон N________________ ---------
Серія ХХХХХ
_________199_ р. Термін виконання ______________199_ р.
Дата видачі ______________199_ р.
Замовник __________________________________________________
(прізвище, адреса, телефон)
Найменування та опис замовлення ___________________________
___________________________________________________________
Матеріали замовника
------------------------------------------------------------------
Найменування |Найменування|Проба|Кіль-|Маса,|Перерахунок|Оціночна
та характерис-|дорогоцінних| |кість| г |на іншу |вартість
тика виробів, |металів, | | | |пробу |матеріа-
лому, ювелір- |каміння | | | |-----------|лів
них вставок | | | | |проба|маса,|
| | | | | | г |
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
--------------+------------+-----+-----+-----+-----+-----+--------
---------------------------------+-----+-----+-----+-----+--------
Всього отримано від замовника....| Х | | Х | |
---------------------------------
Матеріали виконавця
------------------------------------------------------------------
Найменування |Кількість| Проба | Маса | Вартість
|(для | | |
|вставок) | | |
-------------------------+---------+-------+--------+-------------
-------------------------+---------+-------+--------+-------------
-------------------------+---------+-------+--------+-------------
----------------------------------------------------+-------------
Всього..............................................|------------|
Вартість роботи ____________________________________--------------
(прописом) --------------
Вартість випробування та клеймування................|------------|
Вартість транспортних витрат........................|------------|
Загальна вартість замовлення .......................--------------
__________________________________________________________________
(прописом)
Погоджено із замовником ______________________
(підпис)
Отримано від замовника під час приймання замовлення --------------
--------------
Представник господарюючого суб'єкта __________ ___________________
(підпис) (прізвище)
__________________________________________________________________
Розрахунок по виконанню замовлення
------------------------------------------------------------------
Найменування |Найменуван-|Проба|Кіль-|Маса |Маса |Маса
виробу |ня дорого- | |кість|дорого-|встав-|готово-
|цінного | | |цінного|ки, г |го виро-
|металу | | |металу,|або |бу, г
| | | | г |карати|
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------+-----------+-----+-----+-------+------+--------
------------------------------------------------------------------
Фактичні загальні втрати дорогоцінного металу до маси готового
виробу: у відсотках ___________%, масі _______________ г
Загальні витрати дорогоцінного металу _________________ г
Залишок дорогоцінного металу та каміння __________________________
Форма N ПО-ПА1
Затверджена наказом
____________________________ Укрсоюзсервісу від
(господарюючий суб'єкт) 27.09.96 N 24
Ідентифікаційний код -----------
ЄДРПОУ ----------- код за УКУД ---------
---------
Адреса ____________________ -------------------------------------
___________________________ |Вартість паркування від 10 до 40 хв|
Телефон ___________________ |-----------------------------------|
Серія X X X X X -------------------------------------
------------------------
А/М держ. N | |
------------------------
автомобіль запарковано
-------------------------------------
місяць |01|02|03|04|05|06|07|08|09|10|11|12|
|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---------------------
день |01|02|03|04|05|06|07|08|09|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|
|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---------------------
|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|
|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---------------------
година |00|01|02|03|04|05|06|07|08|09|10|11|12|13|14|15|16|17|18|
|--+--+--+--+--+------------------------------------------
|19|20|21|22|23|
|--+--+--+--+--+---------------------
хвилина|00|05|10|15|20|25|30|35|40|45|50|55|
-------------------------------------
----------
Касир-контролер ______________________________________ | 30 |
(підпис) (прізвище) | хвилин |
----------
Форма N ПО-ПА1
_________________________________
(господарюючий суб'єкт)
Ідентифікаційний код -----------
ЄДРПОУ -----------
Код за УКУД -----------
-----------
Адреса __________________________
Серія X X X X X
Корінець квитанції N X X X X X X
---------------------------------
| Одержано за паркування |
|-------------------------------|
| X X X X X X |
---------------------------------
---------------------
А/М держ. N ---------------------
Дата паркування _________________
------------------
Час паркування | || |
|-------||-------|
|початок||кінець |
------------------
Касир-контролер _________________
(підпис)
Форма N ПО-ПА2
Затверджена наказом
____________________________ Укрсоюзсервісу від
(господарюючий суб'єкт) 27.09.96 N 24
Ідентифікаційний код -----------
ЄДРПОУ ----------- код за УКУД ---------
---------
Адреса ____________________ -------------------------------------
___________________________ |Вартість паркування від 40 до 70 хв|
Телефон ___________________ |-----------------------------------|
Серія X X X X X -------------------------------------
------------------------
А/М держ. N | |
------------------------
автомобіль запарковано
-------------------------------------
місяць |01|02|03|04|05|06|07|08|09|10|11|12|
|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---------------------
день |01|02|03|04|05|06|07|08|09|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|
|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---------------------
|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|
|--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---------------------
година |00|01|02|03|04|05|06|07|08|09|10|11|12|13|14|15|16|17|18|
|--+--+--+--+--+------------------------------------------
|19|20|21|22|23|
|--+--+--+--+--+---------------------
хвилина|00|05|10|15|20|25|30|35|40|45|50|55|
-------------------------------------
----------
Касир-контролер ______________________________________ | 60 |
(підпис) (прізвище) | хвилин |
----------
Форма N ПО-ПА2
_________________________________
(господарюючий суб'єкт)
Ідентифікаційний код -----------
ЄДРПОУ -----------
Код за УКУД -----------
-----------
Адреса __________________________
Серія X X X X X
Корінець квитанції N X X X X X X
---------------------------------
| Одержано за паркування |
|-------------------------------|
| X X X X X X |
---------------------------------
---------------------
А/М держ. N ---------------------
Дата паркування _________________
------------------
Час паркування | || |
|-------||-------|
|початок||кінець |
------------------
Касир-контролер _________________
(підпис)