УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.11.2009 N 351
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 січня 2010 р.
за N 43/17338
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Національного агентства України з питань державної служби N 40 (z0455-13) від 13.03.2013 )

Про затвердження Порядку формування та ведення Реєстру адміністративних послуг

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби N 282 (z1193-10) від 08.11.2010 )
Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 N 532 (532-2009-п) "Про затвердження Положення про Реєстр державних та адміністративних послуг" та від 17.07.2009 N 737 (737-2009-п) "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок формування та ведення Реєстру адміністративних послуг, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби N 282 (z1193-10) від 08.11.2010 )
2. Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу:
2.1. Забезпечити технічне обслуговування та програмне забезпечення Реєстру адміністративних послуг.
2.2. Забезпечити вільний доступ користувачів до Реєстру адміністративних послуг через офіційний веб-сайт Головдержслужби.
2.3. У встановленому порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби N 282 (z1193-10) від 08.11.2010 )
3. Управлінню організаційної роботи, документообігу та контролю забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Головдержслужби.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
В.о. Начальника Головдержслужби
В.Ткач

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головдержслужби
26.11.2009  N 351
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 січня 2010 р.
за N 43/17338

ПОРЯДОК

формування та ведення Реєстру адміністративних послуг

( У заголовку та тексті Порядку слова "державних та адміністративних" замінено словом "адміністративних" згідно з Наказом Головного управління державної служби N 282 (z1193-10) від 08.11.2010 )
1. Цей Порядок визначає механізм внесення адміністративних послуг до Реєстру адміністративних послуг (далі - Реєстр), порядок взаємодії Головного управління державної служби України (далі - Держатель Реєстру) та Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу (далі - Адміністратор Реєстру) із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування (далі - суб'єкти надання послуг) у процесі виконання ними делегованих державою повноважень та з користувачами Реєстру.
2. Реєстр формується та ведеться на основі інформації, яку подають суб'єкти надання послуг Держателю Реєстру згідно з формою подання інформації до Реєстру адміністративних послуг, наведеною в додатку до цього Порядку.
3. Користувачами Реєстру є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, громадяни України, підприємства, установи, організації усіх форм власності, об'єднання громадян, іноземні юридичні та фізичні особи.
4. Інформація до Реєстру за встановленою формою, у тому числі щодо внесення змін до нього, подається:
органами виконавчої влади не пізніше одного місяця після прийняття відповідних нормативно-правових актів, які регулюють питання надання ними адміністративних послуг;
органами місцевого самоврядування відповідно до запиту Держателя Реєстру.
5. Адміністратор Реєстру упродовж 10 робочих днів з дати надходження інформації до Реєстру за встановленою формою вносить відповідний запис до Реєстру.
6. У разі коли інформація до Реєстру не відповідає встановленій формі подання інформації до Реєстру, Держатель Реєстру має право відмовити у внесенні запису.
Відмова у внесенні запису надається Держателем Реєстру в письмовій формі із зазначенням причин відмови.
7. Після усунення причин, що стали підставою для відмови у внесенні запису, органи виконавчої влади повинні повторно направити інформацію до Реєстру Держателю Реєстру, але не пізніше 10 робочих днів з дня отримання відмови у внесенні запису.
8. Витяг із Реєстру видається на безоплатній основі на письмовий запит користувачів до Держателя Реєстру і містить обсяг інформації відповідно до змісту запиту.
9. Строк надання користувачам витягу з Реєстру не повинен перевищувати 10 робочих днів з дати отримання запиту.
Заступник Начальника
Головдержслужби
А.Вишневський

Додаток
до Порядку формування
та ведення Реєстру
адміністративних послуг

ФОРМА

подання інформації до Реєстру адміністративних послуг

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|      Назва     |Суб'єкт|Нормативно-|Результат |Плата за надання|Розмір | Нормативно- |
|з/п|  органу, у |адміністративних|надання|  правовий |  надання |(безоплатність) | плати |правовий акт,|
|   |сфері якого |     послуг     |послуги|  акт, що  |  послуги |адміністративних|(у разі| що визначає |
|   |  надається |                |       |  визначає |(ліцензія,|     послуг     |надання|розмір плати |
|   |  послуга   |                |       |  надання  |  дозвіл, |                |послуги|     або     |
|   |            |                |       |  послуги  | довідка, |                |  на   |безоплатність|
|   |            |                |       |           |інформація|                |платній|   послуги   |
|   |            |                |       |           |  тощо)   |                |основі)|             |
|---+------------+----------------+-------+-----------+----------+----------------+-------+-------------|
| 1 |      2     |        3       |   4   |     5     |    6     |        7       |   8   |      9      |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
( Додаток із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного управління державної служби N 282 (z1193-10) від 08.11.2010 )