КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 29 грудня 2006 р. № 1855
Київ

Про затвердження Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки

Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну програму розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства разом з Міністерством фінансів передбачити під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання Програми.
3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям за участю Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства розробити і затвердити в шестимісячний строк регіональні та місцеві програми розвитку міського електротранспорту на період до 2015 року з урахуванням завдань, передбачених Програмою.
4. Міністерству будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства подавати щороку до 31 березня наступного періоду Кабінетові Міністрів України інформацію про хід виконання Програми.
Прем'єр-міністр України
В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 29 грудня 2006 р. № 1855

ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА

розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки

Загальна частина

Протягом останнього десятиріччя у роботі міського електротранспорту намітилася тенденція до зменшення обсягу перевезень пасажирів і погіршення показників якості та безпеки їх транспортного обслуговування. Це спричинено значним фізичним зносом об'єктів міського електротранспорту, зокрема рухомого складу (понад 90 відсотків), нерівними умовами конкуренції комунальних підприємств, що провадять свою діяльність у сфері міського електротранспорту (далі - підприємства), з приватними автоперевізниками на ринку міських пасажирських перевезень, а також відшкодуванням не в повному обсязі вартості транспортних послуг, що надаються підприємствами на безоплатній основі окремим категоріям громадян.
Як свідчить світова практика, високі показники екологічності, провізної спроможності, окупності будівництва нових ліній, економічності, комфорту та безпеки руху міського електротранспорту зумовлюють його активний розвиток.
В Україні існують умови для розвитку міського електротранспорту, зокрема у 54 найбільших містах збережена належна інфраструктура, виробляється достатня кількість електроенергії, вітчизняні підприємства спроможні виготовляти трамвайні вагони і тролейбуси, інше обладнання. Так, парк рухомого складу налічує близько 3,3 тис. трамвайних вагонів і 4,7 тис. тролейбусів. Загальна протяжність трамвайних колій і контактних мереж становить відповідно 2,1 та 6,5 тис. кілометрів. Енергозабезпечення перевезень здійснює понад 700 тягових підстанцій, загальна потужність яких дорівнює майже 1700 тис. кВт.
Вітчизняні виробники здатні щороку виготовити понад 100 трамвайних вагонів і 300 тролейбусів, а у разі потреби збільшити обсяг виробництва і повністю забезпечити ними міста України.
Посилення ж негативних тенденцій у сфері міського електротранспорту створить реальну загрозу:
зниження рівня транспортної забезпеченості необхідної мобільності трудових ресурсів як фактора розвитку виробництва;
припинення трамвайного і тролейбусного руху в окремих містах;
збільшення обсягів імпорту нафтопродуктів;
підвищення рівня забруднення навколишнього середовища насамперед у великих містах;
перенасичення дорожньої мережі міст менш екологічними транспортними засобами;
втрати десятків тисяч робочих місць на вітчизняних підприємствах, що виготовляють рухомий склад та обладнання для потреб галузі.

Мета та основні завдання Програми

Метою Програми є:
створення належних умов для надання населенню високоякісних послуг з перевезення трамвайними вагонами і тролейбусами;
забезпечення сталого функціонування і подальшого розвитку міського електротранспорту;
збільшення питомої ваги електротранспорту у міських пасажирських перевезеннях, пріоритетний його розвиток у містах з підвищеним рівнем забруднення довкілля, у зонах масового відпочинку та щільної житлової забудови;
підвищення рівня технічного оснащення підприємств та ефективності їх роботи.
Для досягнення зазначеної мети передбачається розв'язати такі основні завдання:
адаптація підприємств галузі до роботи в ринкових умовах;
забезпечення державної фінансової підтримки у вирішенні питань оновлення парку трамвайних вагонів і тролейбусів;
налагодження серійного виготовлення сучасних трамвайних вагонів і тролейбусів, іншого обладнання для потреб галузі;
впровадження новітніх технологій, передусім енергозберігаючих, у процесі виготовлення, будівництва, реконструкції та модернізації трамвайних вагонів і тролейбусів, контактних мереж, тягових підстанцій, трамвайних колій, інших об'єктів, призначених для надання пасажирам транспортних послуг;
збереження і розвиток електротранспортної інфраструктури та маршрутної мережі.
Досягнення мети та розв'язання основних завдань Програми здійснюватиметься шляхом виконання заходів, зазначених у додатках 1-7.

Шляхи розв'язання проблеми

Проблему забезпечення належного рівня перевезень пасажирів міським електротранспортом передбачається розв'язати шляхом:
організації ефективного управління зазначеним видом транспорту та використання його майнового комплексу;
забезпечення беззбиткового функціонування підприємств;
технічного переоснащення міського електротранспорту;
нормативно-правового і науково-технічного забезпечення його подальшого функціонування та розвитку;
створення умов для ефективного розвитку галузі.
Організація ефективного управління міським електротранспортом та використання його майнового комплексу передбачає:
активізацію роботи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо здійснення функцій замовника послуг з перевезень пасажирів відповідно до вимог Закону України "Про міський електричний транспорт" (1914-15) ;
передачу у разі доцільності об'єктів міського електротранспорту в оренду або концесію відповідно до законодавства;
створення на базі комунальних підприємств транспортних компаній для вирішення питань комплексного розвитку маршрутної мережі, виключення невиправданого дублювання приватними автоперевізниками трамвайних і тролейбусних маршрутів, ефективного використання та розвитку ремонтної інфраструктури підприємств, належного утримання рухомого складу, забезпечення безпеки руху та поліпшення якості надання транспортних послуг.
Забезпечення беззбиткового функціонування підприємств передбачає:
вирішення центральними та місцевими органами виконавчої влади питань щодо повного відшкодування з державного та місцевих бюджетів втрат підприємств від безоплатного перевезення окремих категорій громадян, а також від установлення тарифів на проїзд у міському електротранспорті, рівень яких не покриває витрат з перевезення пасажирів;
збільшення власних доходів підприємств шляхом створення органами місцевого самоврядування умов для рівноцінної конкуренції на ринку транспортних послуг, здійснення ними у порядку, встановленому законодавством, регулювання граничних рівнів тарифів на проїзд для різних видів транспорту;
підвищення ефективності роботи із збору плати за проїзд;
збільшення надходжень від розміщення реклами на транспорті, оренди приміщень, надання інших додаткових послуг;
зменшення витрат на експлуатаційну діяльність шляхом оптимізації чисельності працівників підприємств, переведення на самостійне функціонування їх об'єктів соціальної сфери, підвищення якості технічного обслуговування і ремонту об'єктів міського електротранспорту, впровадження заходів з енергозбереження, оптимізації обсягів надання транспортних послуг та збільшення експлуатаційної швидкості рухомого складу на маршрутах.
Робота з технічного переоснащення міського електротранспорту передбачає:
оновлення трамвайних вагонів і тролейбусів, що вичерпали свій технічний ресурс, шляхом закупівлі сучасного вітчизняного рухомого складу;
будівництво та реконструкцію трамвайних і тролейбусних ліній з використанням новітніх технологій, конструкцій і спеціальних частин для трамвайних колій і контактних мереж.
Нормативно-правове і науково-технічне забезпечення функціонування та розвитку міського електротранспорту передбачає:
розроблення та затвердження нових і перегляд застарілих нормативно-правових актів з питань регулювання відносин у сфері міського електротранспорту, будівництва, експлуатації та ремонту його об'єктів;
узгодження національних стандартів та нормативних документів у сфері функціонування міського електротранспорту з директивами Європейського Союзу;
удосконалення вітчизняної бази з виготовлення сучасного рухомого складу, освоєння виробництва трамвайних вагонів для вузької колії і ліній швидкісного трамвая, вагонів, пристосованих для користування особами з обмеженими фізичними можливостями, а також рухомого складу спеціального призначення - вантажного, снігоприбирального, рейкошліфувального;
розроблення та впровадження сучасних технологій для діагностики та відновлення технічного ресурсу трамвайних вагонів і тролейбусів.
Створення умов для пріоритетного розвитку міського електротранспорту передбачає:
уточнення органами місцевого самоврядування комплексних схем розвитку міського пасажирського транспорту та схем організації руху з метою збільшення обсягу пасажирських перевезень міським електротранспортом у містах з підвищеним рівнем забруднення довкілля, у зонах масового відпочинку та щільної житлової забудови;
здійснення заходів, спрямованих на удосконалення інфраструктури міського електротранспорту;
розроблення і виконання місцевих програм розвитку галузі.

Етапи виконання Програми

Виконання Програми передбачається здійснити у два етапи.
На першому етапі (2007-2010 роки) проводиться робота з:
розроблення першочергових нормативно-правових актів з питань забезпечення ефективного функціонування міського електротранспорту в умовах ринкової економіки;
поліпшення фінансового стану підприємств міського електротранспорту, зокрема шляхом відшкодування в повному обсязі підприємствам економічно обґрунтованої вартості транспортних послуг;
удосконалення комплексних схем розвитку міського пасажирського транспорту та схем організації руху;
усунення невиправданого дублювання приватними автоперевізниками трамвайних і тролейбусних маршрутів;
освоєння виготовлення нових типів рухомого складу, впровадження новітніх енергозберігаючих технологій у виробництво, будівництво, реконструкцію та модернізацію об'єктів міського електротранспорту;
припинення подальшого зменшення парку трамвайних вагонів і тролейбусів.
На другому етапі (2011-2015 роки) проводиться робота з:
збільшення обсягу пасажирських перевезень, забезпечення дотримання підприємствами стандартів якості транспортних послуг;
проведення модернізації та технічного переоснащення рухомого складу міського електротранспорту з метою зменшення ним енергоспоживання;
забезпечення заміни фізично зношених трамвайних вагонів і тролейбусів сучасним рухомим складом;
збільшення протяжності мережі трамвайних і тролейбусних ліній.

Очікувані результати

Виконання Програми дасть можливість:
у соціальній сфері - підвищити рівень задоволення потреби населення у високоякісних та безпечних перевезеннях трамваями і тролейбусами, забезпечити розвиток маршрутної мережі міського електротранспорту, поліпшити екологічний стан у містах з підвищеним рівнем забруднення довкілля, у зонах масового відпочинку та щільної житлової забудови;
в економічній сфері - забезпечити ефективне використання електроенергії та зменшити обсяг імпорту нафтопродуктів, розширити обсяг виробництва конкурентоспроможного рухомого складу та обладнання для міського електротранспорту, що сприятиме економічному зміцненню підприємств та створенню нових робочих місць;
у технологічній сфері - освоїти серійне виробництво нових типів сучасного рухомого складу з високим рівнем інновацій, а також обладнання, що дозволяє зменшити енергоспоживання трамвайними вагонами і тролейбусами, покращити показники надійності, комфортності та безпеки пасажирських перевезень.

Фінансове забезпечення виконання Програми

Фінансування Програми здійснюється згідно з додатками 1-7 за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів та інших джерел, у тому числі власних коштів підприємств.
Обсяг коштів, що спрямовуються на виконання цієї Програми, визначається щороку під час складання проекту Державного бюджету України з урахуванням обсягу коштів, передбачуваних для фінансування Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 роки (n0002697-07) за напрямом "Розвиток міського електротранспорту, оновлення рухомого складу".
Виділення коштів з державного бюджету для фінансування заходів Програми провадиться за умови спрямування з цією метою відповідних коштів з місцевого бюджету та інших джерел.
Додаток 1 
до Програми

Орієнтовний обсяг фінансування заходів щодо розвитку міського електротранспорту

Найменування заходу
Загальний бсяг фінансування, млн. гривень
У тому числі за роками
2007
2008
2009
2010
2011-2015
Оновлення парку трамвайних вагонів
1884
144
160
180
200
1200
Оновлення парку тролейбусів
2184
156
208
221
234
1365
Будівництво та реконструкція трамвайних ліній
161,55
20,6
19,95
31,85
28,4
60,75
Будівництво та реконструкція тролейбусних ліній
503
41,4
49,4
46,65
62,4
303,15
Нормативно-правове забезпечення функціонування та розвитку міського електротранспорту
2,94
0,36
0,36
0,36
0,36
1,5
Науково-технічне забезпечення функціонування та розвитку міського електротранспорту
26,99
4,6
4,65
3,5
2,95
11,29
Усього
4762,48
366,96
442,36
483,36
528,11
2941,69
у тому числі за рахунок:
державного бюджету
2049,22
185,04
216,98
228,86
244,72
1173,62
місцевих бюджетів
2026,6
181
212,9
225,7
242
1165
інших джерел
686,66
0,92
12,48
28,8
41,39
603,07
Додаток 2 
до Програми

Оновлення парку трамвайних вагонів і тролейбусів

Рік
Кількість, що підлягає оновленню, одиниць
Загальний обсяг фінансування, млн. гривень
У тому числі за рахунок
державного бюджету
місцевих бюджетів
інших джерел
Трамвайні вагони
2007
72
144
72
72
2008
80
160
80
80
2009
90
180
90
90
2010
100
200
100
100
2011
120
240
100
100
40
2012
120
240
100
100
40
2013
120
240
100
100
40
2014
120
240
100
100
40
2015
120
240
100
100
40
Разом
942
1884
842
842
200
Тролейбуси
2007
240
156
78
78
2008
320
208
100
100
8
2009
340
221
100
100
21
2010
360
234
100
100
34
2011
380
247
100
100
47
2012
400
260
100
100
60
2013
420
273
100
100
73
2014
440
286
100
100
86
2015
460
299
100
100
99
Разом
3360
2184
878
878
428
Усього
4302
4068
1720
1720
628
Додаток 3 
до Програми

Оновлення парку трамвайних вагонів і тролейбусів у розрізі регіонів

Найменування регіону та міста
Вид рухомого складу
2007 рік
2008 рік
2009 рік
2010 рік
2011-2015 роки
Усього за 2007-2015 роки
кількість, одиниць
обсяг фінансування, млн. гривень
кількість, одиниць
обсяг фінансування, млн. гривень
кількість, одиниць
обсяг фінансування, млн. гривень
кількість, одиниць
обсяг фінансування, млн. гривень
кількість, одиниць
обсяг фінансування, млн. гривень
кількість, одиниць
обсяг фінансування, млн. гривень
Автономна Республіка Крим
40
26
30
19,5
31
21,5
31
21,5
70
59
202
147,5
м. Сімферополь - м. Алушта - м. Ялта
тролейбус
30
19,5
30
19,5
30
19,5
30
19,5
45
29,25
165
107,25
м. Євпаторія
трамвай
1
2
1
2
10
20
12
24
м. Керч
тролейбус
10
6,5
15
9,75
25
16,25
Вінницька область
6
3,9
10
6,5
9
7,2
9
7,2
70
72,5
104
97,3
м. Вінниця
трамвай
1
2
1
2
20
40
22
44
тролейбус
6
3,9
10
6,5
8
5,2
8
5,2
50
32,5
82
53,3
Волинська область
6
3,9
8
5,2
8
5,2
8
5,2
50
32,5
80
52
м. Луцьк
тролейбус
6
3,9
8
5,2
8
5,2
8
5,2
50
32,5
80
52
Дніпропетровська область
23
25,75
43
45,5
42
43,5
47
54,85
255
327,75
410
497,35
м. Дніпродзержинськ
трамвай
1
2
1
2
2
4
4
8
10
20
18
36
м. Дніпропетровськ
трамвай
5
10
8
16
5
10
8
16
80
160
106
212
тролейбус
10
6,5
20
13
20
13
19
12,35
75
48,75
144
93,6
м. Кривий Ріг
трамвай
2
4
4
8
5
10
6
12
30
60
47
94
тролейбус
5
3,25
10
6,5
10
6,5
10
6,5
60
39
95
61,75
Донецька область
52
56,75
57
58,65
63
67,95
66
72,6
402
446,25
640
702,2
м. Авдіївка
трамвай
5
10
5
10
м. Артемівськ
тролейбус
2
1,3
2
1,3
2
1,3
2
1,3
15
9,75
23
14,95
м. Вуглегірськ
тролейбус
1
0,65
5
3,25
6
3,9
м. Горлівка
трамвай
2
4
15
30
17
34
тролейбус
3
1,95
4
2,6
4
2,6
4
2,6
30
19,5
45
29,25
м. Дзержинськ
тролейбус
1
0,65
1
0,65
1
0,65
1
0,65
10
6,5
14
9,1
м. Добропілля
тролейбус
1
0,65
1
0,65
1
0,65
1
0,65
10
6,5
14
9,1
м. Донецьк
трамвай
12
24
12
24
10
20
11
22
60
120
105
210
тролейбус
15
9,75
20
13
20
13
20
13
90
58,5
165
107,25
м. Дружківка
трамвай
2
4
4
8
6
12
м. Єнакієве
трамвай
2
4
2
4
10
20
14
28
м. Костянтинівка
трамвай
1
2
1
2
2
4
2
4
8
16
14
28
м. Краматорськ
трамвай
1
2
1
2
1
2
1
2
7
14
11
22
тролейбус
2
1,3
3
1,95
4
2,6
4
2,6
20
13
33
21,45
м. Макіївка
трамвай
1
2
8
16
9
18
тролейбус
1
0,65
2
1,3
2
1,3
2
1,3
20
13
27
17,55
м. Маріуполь
трамвай
2
4
2
4
5
10
2
4
20
40
31
62
тролейбус
5
3,25
5
3,25
6
3,9
5
3,25
40
26
61
39,65
м. Слов'янськ
тролейбус
3
1,95
2
1,3
2
1,3
3
1,95
15
9,75
25
16,25
м. Харцизьк
тролейбус
2
1,3
1
0,65
1
0,65
1
0,65
10
6,5
15
9,75
Житомирська область
5
3,25
10
6,5
10
6,5
11
7,15
90
78,75
126
102,15
м. Житомир
трамвай
15
30
15
30
тролейбус
5
3,25
10
6,5
10
6,5
11
7,15
75
48,75
111
72,15
Запорізька область
8
7,9
18
14,4
23
21,7
24
23,7
120
132
193
199,7
м. Запоріжжя
трамвай
2
4
2
4
5
10
6
12
40
80
55
110
тролейбус
6
3,9
16
10,4
18
11,7
18
11,7
80
52
138
89,7
Івано-Франківська область
3
1,95
5
3,25
5
3,25
5
3,25
30
19,5
48
31,2
м. Івано-Франківськ
тролейбус
3
1,95
5
3,25
5
3,25
5
3,25
30
19,5
48
31,2
Київська область
2
1,3
2
1,3
2
1,3
3
1,95
20
13
29
18,85
м. Біла Церква
тролейбус
2
1,3
2
1,3
2
1,3
3
1,95
20
13
29
18,85
Кіровоградська область
4
2,6
4
2,6
5
3,25
6
3,9
40
26
59
38,35
м. Кіровоград
тролейбус
4
2,6
4
2,6
5
3,25
6
3,9
40
26
59
38,35
Луганська область
15
13,8
20
19,75
19
19,1
17
13,75
177
144,75
248
211,15
м. Алчевськ
тролейбус
2
1,3
2
1,3
2
1,3
2
1,3
25
16,25
33
21,45
м. Антрацит
тролейбус
1
0,65
1
0,65
15
9,75
17
11,05
м. Краснодон
тролейбус
1
0,65
1
0,65
1
0,65
1
0,65
15
9,75
19
12,35
м. Лисичанськ
тролейбус
1
0,65
1
0,65
1
0,65
1
0,65
15
9,75
19
12,35
м. Луганськ
трамвай
2
4
5
10
4
8
2
4
20
40
33
66
тролейбус
4
2,6
6
3,9
5
3,25
5
3,25
35
22,75
55
35,75
м. Сєверодонецьк
тролейбус
2
1,3
4
2,6
4
2,6
4
2,6
35
22,75
49
31,85
м. Стаханов
трамвай
1
2
1
2
2
4
4
8
тролейбус
1
0,65
1
0,65
1
0,65
1
0,65
15
9,75
19
12,35
Львівська область
7
4,55
10
6,5
12
10,5
13
11,15
95
102,25
137
134,95
м. Львів
трамвай
2
4
2
4
30
60
34
68
тролейбус
7
4,55
10
6,5
10
6,5
11
7,15
65
42,25
103
66,95
Миколаївська область
6
6,6
9
9,9
10
10,55
12
14,55
81
108
118
149,6
м. Миколаїв
трамвай
2
4
3
6
3
6
5
10
41
82
54
108
тролейбус
4
2,6
6
3,9
7
4,55
7
4,55
40
26
64
41,6
Одеська область
22
27,8
25
29,75
25
29,75
27
33,75
150
165
249
286,05
м. Одеса
трамвай
10
20
10
20
10
20
12
24
50
100
92
184
тролейбус
12
7,8
15
9,75
15
9,75
15
9,75
100
65
157
102,05
Полтавська область
8
5,2
8
5,2
8
5,2
9
5,85
70
45,5
103
66,95
м. Кременчук
тролейбус
4
2,6
4
2,6
4
2,6
4
2,6
35
22,75
51
33,15
м. Полтава
тролейбус
4
2,6
4
2,6
4
2,6
5
3,25
35
22,75
52
33,8
Рівненська область
4
2,6
4
2,6
7
4,55
7
4,55
50
32,5
72
46,8
м. Рівне
тролейбус
4
2,6
4
2,6
7
4,55
7
4,55
50
32,5
72
46,8
Сумська область
5
4,6
5
4,6
8
6,55
9
7,2
50
39,25
77
62,2
м. Конотоп
трамвай
1
2
1
2
1
2
1
2
5
10
9
18
м. Суми
тролейбус
4
2,6
4
2,6
7
4,55
8
5,2
45
29,25
68
44,2
Тернопільська область
3
1,95
4
2,6
6
3,9
7
4,55
45
29,25
65
42,25
м. Тернопіль
тролейбус
3
1,95
4
2,6
6
3,9
7
4,55
45
29,25
65
42,25
Харківська область
26
31,75
34
38,3
32
37
40
42,2
170
191,5
302
340,75
м. Харків
трамвай
11
22
12
24
12
24
12
24
60
120
107
214
тролейбус
15
9,75
22
14,3
20
13
28
18,2
110
71,5
195
126,75
Херсонська область
4
2,6
5
3,25
6
3,9
8
5,2
45
29,25
68
44,2
м. Херсон
тролейбус
4
2,6
5
3,25
6
3,9
8
5,2
45
29,25
68
44,2
Хмельницька область
5
3,25
8
5,2
8
5,2
8
5,2
60
39
89
57,85
м. Хмельницький
тролейбус
5
3,25
8
5,2
8
5,2
8
5,2
60
39
89
57,85
Черкаська область
4
2,6
6
3,9
6
3,9
8
5,2
55
35,75
79
51,35
м. Черкаси
тролейбус
4
2,6
6
3,9
6
3,9
8
5,2
55
35,75
79
51,35
Чернівецька область
5
3,25
6
3,9
8
5,2
8
5,2
65
42,25
92
59,8
м. Чернівці
тролейбус
5
3,25
6
3,9
8
5,2
8
5,2
65
42,25
92
59,8
Чернігівська область
5
3,25
6
3,9
8
5,2
8
5,2
70
45,5
97
63,05
м. Чернігів
тролейбус
5
3,25
6
3,9
8
5,2
8
5,2
70
45,5
97
63,05
м. Київ
37
48,35
54
59,4
58
62
58
62
270
243
477
474,75
трамвай
18
36
18
36
18
36
18
36
50
100
122
244
тролейбус
19
12,35
36
23,4
40
26
40
26
220
143
355
230,75
м. Севастополь
тролейбус
7
4,55
9
5,85
11
7,15
11
7,15
100
65
138
89,7
Усього
трамвай
72
144
80
160
90
180
100
200
600
1200
942
1884
тролейбус
240
156
320
208
340
221
360
234
2100
1365
3360
2184
Додаток 4 
до Програми

Будівництво та реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній

Рік
Протяжність ліній, кілометрів
Загальний обсяг фінансування, млн. гривень
У тому числі за рахунок
державного бюджету
місцевих бюджетів
інших джерел
Трамвайні лінії
2007
13,73
20,6
10,3
10,3
2008
13,3
19,95
8,9
8,9
2,15
2009
21,23
31,85
13,7
13,7
4,45
2010
18,93
28,4
12
12
4,4
2011
8,1
12,15
4
4
4,15
2012
8,1
12,15
4
4
4,15
2013
8,1
12,15
4
4
4,15
2014
8,1
12,15
4
4
4,15
2015
8,1
12,15
4
4
4,15
Разом
107,69
161,55
64,9
64,9
31,75
Тролейбусні лінії
2007
41,4
41,4
20,7
20,7
2008
49,4
49,4
24
24
1,4
2009
46,65
46,65
22
22
2,65
2010
62,4
62,4
30
30
2,4
2011
60,63
60,63
29
29
2,63
2012
60,63
60,63
29
29
2,63
2013
60,63
60,63
29
29
2,63
2014
60,63
60,63
29
29
2,63
2015
60,63
60,63
29
29
2,63
Разом
503
503
241,7
241,7
19,6
Усього
610,69
664,55
306,6
306,6
51,35
Додаток 5 
до Програми

Будівництво та реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у розрізі регіонів

Найменування регіону та міста
Лінія
2007 рік
2008 рік
2009 рік
2010 рік
2011-2015 роки
Усього за 2007-2015 роки
протяжність, кілометрів
обсяг фінансування, млн. гривень
протяжність, кілометрів
обсяг фінансування, млн. гривень
протяжність, кілометрів
обсяг фінансування, млн. гривень
протяжність, кілометрів
обсяг фінансування, млн. гривень
протяжність, кілометрів
обсяг фінансування, млн. гривень
протяжність, кілометрів
обсяг фінансування, млн. гривень
Автономна Республіка Крим
14,7
14,7
5
5
5
5
8
9,5
20
30
52,7
64,2
м. Сімферополь - м. Алушта - м. Ялта
тролейбусна
9,5
9,5
5
5
5
5
5
5
24,5
24,5
м. Євпаторія
трамвайна
3
4,5
20
30
23
34,5
м. Керч
тролейбусна
5,2
5,2
5,2
5,2
Дніпропетровська область
2
2,5
4,8
5,3
2,3
2,95
2
2,5
11,8
14,3
22,9
27,55
м. Дніпро петровськ
трамвайна
1
1,5
1
1,5
1,3
1,95
1
1,5
5
7,5
9,3
13,95
тролейбусна
1
1
1
1
1
1
1
1
5
5
9
9
м. Кривий Ріг
тролейбусна
2,8
2,8
1,8
1,8
4,6
4,6
Донецька область
2
2
11
11
4,6
4,6
7
7
32,8
32,8
57,4
57,4
м. Артемівськ
тролейбусна
5
5
5
5
м. Горлівка
тролейбусна
6
6
6
6
м. Донецьк
тролейбусна
2,6
2,6
7
7
22,8
22,8
32,4
32,4
м. Краматорськ
тролейбусна
2
2
5
5
2
2
5
5
14
14
Житомирська область
3
3,5
13
14,5
16
18
м. Житомир
трамвайна
1
1,5
3
4,5
4
6
тролейбусна
2
2
10
10
12
12
Запорізька область
1,3
1,95
6
9
19,2
20,8
24,5
24,5
51
56,25
м. Запоріжжя
трамвайна
1,3
1,95
6
9
3,2
4,8
10,5
15,75
тролейбусна
16
16
24,5
24,5
40,5
40,5
Івано-Франківська область
1
1
1,5
1,5
2
2
7
7
11,5
11,5
м. Івано-Франківськ
тролейбусна
1
1
1,5
1,5
2
2
7
7
11,5
11,5
Київська область
5
5
5
5
м. Біла Церква
тролейбусна
5
5
5
5
Кіровоградська область
2
2
2,5
2,5
2,5
2,5
2
2
10
10
19
19
м. Кіровоград
тролейбусна
2
2
2,5
2,5
2,5
2,5
2
2
10
10
19
19
Луганська область
6,85
6,85
14,5
14,5
21,35
21,35
м. Алчевськ
тролейбусна
м. Лисичанськ
тролейбусна
6,85
6,85
7
7
13,85
13,85
м. Луганськ
тролейбусна
7,5
7,5
7,5
7,5
Львівська область
4
5
4,4
5,6
4,4
6,1
4,4
6,1
16
19
33,2
41,8
м. Львів
трамвайна
2
3
2,4
3,6
3,4
5,1
3,4
5,1
6
9
17,2
25,8
тролейбусна
2
2
2
2
1
1
1
1
10
10
16
16
Миколаївська область
2,3
2,3
4,4
4,4
4,4
4,4
24,4
24,4
35
35,5
м. Миколаїв
тролейбусна
2,3
2,3
4,4
4,4
4,4
4,4
24,4
24,4
35
35,5
Одеська область
3,93
5,9
5,4
8,1
7,33
11
7,33
11
23,99
36
м. Одеса
трамвайна
3,93
5,9
5,4
8,1
7,33
11
7,33
11
23,99
36
Сумська область
3,4
5,1
2
3
2
3
7,4
11,1
м. Конотоп
трамвайна
3,4
5,1
2
3
2
3
7,4
11,1
Харківська область
4,2
4,8
2,1
2,1
2,1
2,1
1,6
1,6
31,1
34,35
41,1
44,95
м. Харків
трамвайна
1,2
1,8
6,5
9,75
7,7
11,55
тролейбусна
3
3
2,1
2,1
2,1
2,1
1,6
1,6
24,6
24,6
33,4
33,4
Чернігівська область
3
3
5
5
5
5
5
5
49,05
49,05
67,05
67,05
м. Чернігів
тролейбусна
3
3
5
5
5
5
5
5
49,05
49,05
67,05
67,05
м. Київ
13,5
14,6
13,5
14,1
13,5
14,1
13,5
13,5
75
75
129
131,3
трамвайна
2,2
3,3
1,2
1,8
1,2
1,8
4,6
6,9
тролейбусна
11,3
11,3
12,3
12,3
12,3
12,3
13,5
13,5
75
75
124,4
124,4
м. Севастополь
тролейбусна
1,4
1,4
1,9
1,9
1,9
1,9
1,9
1,9
9,5
9,5
16,6
16,6
Усього
трамвайна
13,73
20,6
13,3
19,95
21,23
31,85
18,93
28,4
40,5
60,75
107,69
161,55
тролейбусна
41,4
41,4
49,4
49,4
46,65
46,65
62,4
62,4
303,15
303,15
503
503
Додаток 6 
до Програми

Нормативно-правове

забезпечення функціонування та розвитку міського електротранспорту

Найменування заходу
Відповідальні за виконання
Строк виконання, роки
Загальний обсяг фінансування з державного бюджету, млн. гривень
У тому числі за роками
2007
2008
2009
2010
2011 - 2015 роки
Розроблення національних та галузевих стандартів у сфері функціонування міського електротранспорту
Мінбуд Держспоживстандарт
2007-2015
0,9
0,1
0,1
0,1
0,1
0,5
Підготовка проектів нормативно-правових актів з питань експлуатації міського електротранспорту, удосконалення механізму його фінансового забезпечення
Мінбуд
-"-
1,8
0,2
0,2
0,2
0,2
1
Розроблення проектів нормативно-правових актів з питань якості та безпеки надання послуг міським електротранспортом
-"-
2007-2011
0,24
0,06
0,06
0,06
0,06
Усього
2,94
0,36
0,36
0,36
0,36
1,5
Додаток 7 
до Програми

Науково-технічне забезпечення функціонування та розвитку міського електротранспорту

Найменування заходу
Строк виконання, роки
Загальний обсяг фінансування, млн. гривень
У тому числі за роками
2007
2008
2009
2010
2011-2015 роки
державний бюджет
інші джерела
державний бюджет
інші джерела
державний бюджет
інші джерела
державний бюджет
інші джерела
державний бюджет
інші джерела
Розроблення конструкторської документації та налагодження виробництва:
вагона для ліній швидкісного трамвая
2008-2010
4,85
0,44
0,11
0,44
0,11
1,92
0,48
1,08
0,27
трамвайного вагона для колії 1000 міліметрів
2007-2008
1,45
0,88
0,22
0,28
0,07
рухомого складу спеціального призначення
2012-2015
2,39
2,39
трамвайного вагона, пристосованого для користування особами з обмеженими фізичними можливостями
2007-2010
3,7
0,56
0,14
1,6
0,4
0,4
0,1
0,4
0,1
лічильників постійного струму для рухомого складу
-"-
1
0,4
0,1
0,4
0,1
дослідного зразка тягового приводу для перспективних моделей трамвайних вагонів і тролейбусів
2007-2012
10,5
0,4
0,1
0,4
0,1
0,48
0,12
0,88
0,22
6,24
1,56
Розроблення методик та технологій з відновлення технічного ресурсу трамвайних вагонів і тролейбусів
2007-2008
2,1
0,4
0,1
0,4
0,1
0,88
0,22
Оснащення галузевого центру з випробувань міського електротранспорту обладнанням відповідно до міжнародних стандартів
2007
0,5
0,4
0,1
Оснащення державних регіональних технічних інспекцій міського електротранспорту засобами контролю технічного стану рухомого складу
2007-2008
0,5
0,2
0,05
0,2
0,05
Разом
26,99
3,68
0,92
3,72
0,93
2,8
0,7
2,36
0,59
7,12
4,17
__________
Примітка. Виконавці заходів визначаються на конкурсних засадах.