НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
РІШЕННЯ
29.04.2013 № 45
Розглянувши проект Стандарту оцінки продукції, яка не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі, комісія ВИРІШИЛА:
Затвердити Стандарт оцінки продукції, яка не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі (додається).
Голова Національної
експертної комісії України
з питань захисту
суспільної моралі
В.В. Костицький
ЗАТВЕРДЖЕНО 
Рішення Національної 
експертної комісії України 
з питань захисту 
суспільної моралі 
29.04.2013 № 45

СТАНДАРТ

оцінки продукції, яка не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі

При виявлені або одержанні Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі від юридичних та фізичних осіб або в результаті здійснення аналізу інформаційного простору продукції, що містить елементи або пропаганду культу насильства, жорстокості, порнографії, негативно впливає на суспільну мораль та може пропагувати національну ворожнечу, неповагу до національних святинь, принижувати або ображати націю чи особистість за національною ознакою тощо, така продукція оцінюється за такими аспектами:
1) відповідність/невідповідність нормам, які встановлені Законом України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) ;
2) відповідність/невідповідність рекомендаціям, затвердженим рішеннями Національної комісії, а саме щодо:
• рекомендації щодо визначення ознак віднесення друкованої, аудіовізуальної, електронної та іншої продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до продукції еротичного характеру (v0003623-10) (затверджені рішенням Національної комісії від 20.04.2010 № 3);
• рекомендації щодо визначення ознак віднесення друкованої, аудіовізуальної, електронної та іншої продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до продукції порнографічного характеру (v0003623-10) (затверджені рішенням Національної комісії від 20.04.2010 № 3);
• рекомендації щодо визначення ознак віднесення друкованої, аудіовізуальної, електронної та іншої продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до продукції, що пропагує культ насильства та жорстокості (v0003623-10) (затверджені рішенням Національної комісії від 20.04.2010 № 3);
• рекомендації щодо визначення ознак віднесення друкованої, аудіовізуальної, електронної та іншої інформаційної продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до продукції, що пропагує національну та релігійну ворожнечу, неповагу до національних і релігійних святинь та ображає національну гідність (v0003623-10) (затверджені рішенням Національної комісії від 20.04.2010 № 3);
• рекомендації норм і принципів висвітлення засобами масової інформації питань, які стосуються дітей (vr_06623-11) (затверджені рішенням Національної комісії від 26.10.2011 № 6);
• рекомендації власникам веб-ресурсів, цільовою аудиторією яких є діти (vr017623-11) (затверджені рішенням Національної комісії від 26.10.2011 № 17);
• рекомендації для органів державної влади та органів місцевого самоврядування щодо забезпечення належних умов розповсюдження продукції та проведення видовищних заходів сексуального характеру у спеціально визначених місцях (затверджені рішенням Національної комісії від 06.12.2012 № 4);
• рекомендації щодо визначення ознак віднесення ознак друкованої, аудіовізуальної, електронної та іншої продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до продукції, що містить елементи еротики (vr017623-13) (затверджені рішенням Національної комісії від 28.02.2013 № 17);
• рекомендації щодо визначення ознак віднесення друкованої аудіовізуальної, електронної та іншої продукції, а також переданих та отриманих по комунікаційних лініях повідомлень та матеріалів до продукції, що містить елементи насильства та жорстокості (vr016623-13) (затверджені рішенням Національної комісії від 28.02.2013 № 16);
3) відповідність/невідповідність продукції висновкам суб'єктів судово-експертної діяльності, які визначені ст. 7 Закону України "Про судову експертизу" (4038-12) ;
4) відповідність/невідповідність продукції висновкам фахівців, експертів науково-дослідницьких інститутів;
5) відповідність/невідповідність продукції нормам Закону України "Про рекламу" (270/96-ВР) ;
6) відповідність/невідповідність продукції нормам Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (3759-12) ;
7) відповідність/невідповідність продукції нормам Положення про державне посвідчення на право розповсюдження і демонстрування фільмів (1315-98-п) , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.08.98 № 1315;
8) відповідність/невідповідність продукції нормам Закону України "Про авторське право і суміжні права" (3792-12) .
( Текст взято з сайту НК захисту суспільної моралі http://www.moral.gov.ua/ )