НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Р І Ш Е Н Н Я
26.03.2009 N 4
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі N 38 (vr038623-11) від 06.12.2011 N 28 (vr028623-12) від 06.12.2012 )
За результатами обговорення питання про затвердження Інструкції про порядок проведення перевірок Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі ВИРІШИЛА:
Затвердити Інструкцію про порядок проведення перевірок Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі.
Голова Національної
експертної комісії
України з питань захисту
суспільної моралі
В.В.Костицький

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
експертної комісії України
з питань захисту
суспільної моралі
26.03.2009  N 4,
протокол
26.03.2009  N 16-09-к
(у редакції рішення
Національної експертної
комісії України з питань
захисту суспільної моралі
06.12.2012  N 28
( vr028623-12 )

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок проведення перевірок Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі

1. Загальні положення

1.1. Ця Інструкція, відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (877-16) (далі - Закон), визначає порядок організації, проведення та оформлення результатів перевірок Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія) діяльності засобів масової інформації, установ і організацій всіх форм власності, що займаються діяльністю з обігу продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру, а також продукції, що містить елементи насилля і жорстокості (далі - суб'єкт господарювання).
1.2. Проведення перевірок згідно із Законом України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) є правом Національної комісії, яке реалізується з метою здійснення державного нагляду та контролю за дотриманням законодавства у сфері захисту суспільної моралі щодо виявлення і запобігання порушенням вимог законодавства у цій сфері суб'єктами господарювання, а також забезпечення інтересів суспільства.
1.3. Перевірки поділяються на планові та позапланові.
1.4. Перевірки здійснюються за принципами:
пріоритетності безпеки у питаннях життя і здоров'я людини, функціонування і розвитку суспільства, середовища проживання і життєдіяльності перед будь-якими іншими інтересами і цілями у сфері господарської діяльності;
рівності прав і законних інтересів усіх суб'єктів господарювання;
гарантування прав суб'єкту господарювання;
об'єктивності та неупередженості проведення перевірок;
наявності підстав, визначених чинним законодавством України та цією Інструкцією, для проведення перевірок;
відкритості, прозорості, плановості й системності перевірок;
неприпустимості дублювання повноважень державних органів, уповноважених здійснювати нагляд і контроль у сфері захисту суспільної моралі;
невтручання Національної комісії у статутну діяльність суб'єкта господарювання, якщо вона здійснюється в межах закону;
відповідальності Національної комісії та її посадових осіб за шкоду, заподіяну суб'єкту господарювання внаслідок порушення вимог законодавства.
1.5. Перевірки здійснюються за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні Національної комісії у випадках, передбачених законом.
1.6. Перевірки можуть здійснюватися Національною комісією разом з іншими державними органами, уповноваженими здійснювати нагляд і контроль у сфері захисту суспільної моралі, якщо їхні повноваження на проведення чи участь у комплексних перевірках передбачені законодавством. Такі перевірки проводяться за спільним рішенням керівників відповідних державних органів.
1.7. Планові чи позапланові перевірки здійснюються у робочий час суб'єкта господарювання, встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядку.
1.8. Посадовій особі Національної комісії забороняється здійснювати перевірки щодо суб'єктів господарювання, з якими (або із службовими особами яких) посадова особа перебуває в родинних стосунках.
1.9. Національна комісія та суб'єкти господарювання мають право фіксувати процес проведення планової або позапланової перевірки чи кожну окрему дію засобами аудіо- та відеотехніки, не перешкоджаючи здійсненню такої перевірки.
1.10. Посадові особи Національної комісії з метою з'ясування обставин, які мають значення для повноти проведення перевірки, здійснюють у межах повноважень, передбачених законом, огляд територій або приміщень, які використовуються для провадження господарської діяльності, а також будь-яких документів чи предметів, якщо це передбачено законодавством про захист суспільної моралі.
1.11. Планові чи позапланові перевірки повинні здійснюватися у присутності керівника або його заступника, або уповноваженої особи суб'єкта господарювання.
1.12. Перед початком проведення перевірки посадова особа Національної комісії вносить запис до відповідного журналу суб'єкта господарювання (за його наявності).
1.13. Діяльність Національної комісії, пов'язана зі збором інформації, метою якого є отримання відомостей про масові явища та процеси, що відбуваються у сфері захисту суспільної моралі, не вважається перевіркою.
1.14. Під час проведення перевірок посадові особи Національної комісії зобов'язані зберігати комерційну таємницю суб'єкта господарювання.
Інформація, доступ до якої обмежено законом, одержана посадовою особою Національної комісії під час проведення перевірки, може використовуватися виключно в порядку, встановленому законом.
Національна комісія забезпечує спеціальний режим захисту та доступу до інформації, що є комерційною таємницею, згідно з вимогами закону.
1.15. Національна комісія на письмовий запит суб'єкта господарювання надає йому письмові консультації з питань проведення перевірок щодо вимог чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі, додержання яких перевіряється Національною комісією.

2. Планові перевірки

2.1. Планові перевірки здійснюються відповідно до квартальних планів, які затверджуються Національною комісією до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.
2.2. Щорічно до 15 січня Національна комісія готує звіт про виконання квартальних планів перевірок суб'єктів господарювання за попередній рік і оприлюднює його в мережі Інтернет.
2.3. Національна комісія здійснює планові перевірки за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення перевірки не пізніш як за десять днів до дня її проведення.
Повідомлення повинно містити:
дату початку та дату закінчення планової перевірки;
найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється перевірка;
найменування Національної комісії.
Повідомлення надсилається рекомендованим листом чи телефонограмою за рахунок коштів Національної комісії або вручається особисто керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання під розписку.
Суб'єкт господарювання має право не допускати посадову особу Національної комісії до проведення планової перевірки в разі неодержання повідомлення про її проведення.
2.4. Строк проведення планової перевірки не може перевищувати п'ятнадцяти робочих днів, а для суб'єктів малого підприємництва - п'яти робочих днів, якщо інше не передбачено законом.
Продовження строку проведення планової перевірки не допускається.
2.5. Планова перевірка діяльності суб'єкта господарювання здійснюється не частіше одного разу на п'ять років.

3. Позапланові перевірки

3.1. Підставами для проведення позапланових перевірок є:
подання суб'єктом господарювання письмової заяви до Національної комісії про проведення перевірки за його бажанням;
перевірка виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі, виданих за результатами проведення планових перевірок;
звернення фізичних та юридичних осіб про порушення суб'єктом господарювання вимог законодавства України у сфері захисту суспільної моралі. Позапланова перевірка у цьому разі проводиться тільки за наявності відповідного рішення Національної комісії про її проведення;
настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов'язано з діяльністю суб'єкта господарювання.
Під час проведення позапланової перевірки з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для її проведення, з обов'язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення перевірки.
3.2. Проведення позапланових перевірок з інших підстав, крім передбачених пунктом 3.1 цієї Інструкції, забороняється, якщо інше не передбачається чинним законодавством України.
3.3. Суб'єкт господарювання, відповідно до Закону (877-16) , повинен ознайомитися з підставою проведення позапланової перевірки з наданням йому копії відповідного документа.
3.4. Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів, якщо інше не передбачено законом.
Продовження строку проведення позапланової перевірки не допускається.

4. Розпорядчі документи

4.1. Для проведення планової або позапланової перевірки Національна комісія видає наказ, який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися перевірка, та її предмет.
4.2. На підставі наказу оформляється посвідчення (направлення) на проведення перевірки, яке підписується Головою або заступником Голови Національної комісії (із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові) і засвідчується печаткою (додаток 1).
4.3. У посвідченні (направленні) на проведення перевірки зазначаються:
найменування Національної комісії;
найменування суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких проводиться перевірка;
місцезнаходження суб'єкта господарювання та/або його відокремленого підрозділу, щодо діяльності яких проводиться перевірка;
номер і дата наказу, на виконання якого проводиться перевірка;
перелік посадових осіб, які беруть участь у проведенні перевірки, із зазначенням їх посади, прізвища, ім'я та по батькові;
дата початку та дата закінчення перевірки;
тип перевірки (планова або позапланова);
підстави для проведення перевірки;
предмет проведення перевірки;
інформація про проведення попередньої перевірки (тип перевірки і строк її проведення).
4.4. Посвідчення (направлення) на проведення перевірки реєструється в книзі обліку посвідчень (направлень) на проведення перевірок (далі - Книга) (додаток 2).
Аркуші Книги мають бути пронумерованими, Книга - прошнурованою та скріпленою печаткою.
Книга ведеться та зберігається працівниками структурного підрозділу апарату Національної комісії, відповідального за напрямок її діяльності щодо проведення перевірок.
4.5. Посвідчення (направлення) є чинним лише протягом зазначеного в ньому строку проведення перевірки.
4.6. Перед початком проведення перевірки посадові особи Національної комісії зобов'язані пред'явити керівнику суб'єкта господарювання або уповноваженій ним особі посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу Національної комісії, і надати суб'єкту господарювання копію посвідчення (направлення).
Посадова особа Національної комісії без посвідчення (направлення) на проведення перевірки та службового посвідчення не має права проводити перевірку суб'єкта господарювання.
Суб'єкт господарювання має право не допускати посадових осіб Національної комісії до проведення перевірки, якщо вони не пред'явили документів, передбачених цим пунктом.

5. Порядок оформлення та розгляду результатів перевірки

5.1. За результатами проведення планової або позапланової перевірки посадова особа Національної комісії складає акт перевірки (додаток 3), який повинен містити такі відомості:
дата складання акта перевірки;
тип перевірки (планова або позапланова);
предмет перевірки;
найменування Національної комісії, а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка провела перевірку;
найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких була проведена перевірка.
Посадова особа Національної комісії зазначає в акті перевірки стан виконання вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства у цій сфері.
В акті перевірки зазначаються всі документи (або їх відсутність), на підставі яких робляться висновки щодо дотримання суб'єктом господарювання вимог чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі, відомості про надані для перегляду матеріали та проведення фото- і відеозйомки.
У разі відсутності у суб'єкта господарювання документів, пов'язаних із предметом перевірки, його керівник або уповноважена особа повинні надати письмове пояснення щодо причин їх відсутності, про що зазначається в акті перевірки.
В останній день перевірки два примірники акта перевірки підписуються посадовими особами Національної комісії, які проводили перевірку, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом. Повноваження щодо підписання акта перевірки особи, уповноваженої суб'єктом господарювання, посвідчуються відповідним документом, який додається до акта перевірки.
Якщо суб'єкт господарювання не погоджується з актом перевірки, він підписує його із зауваженнями.
Зауваження суб'єкта господарювання стосовно проведення перевірки є невід'ємною частиною акта перевірки.
У разі відмови суб'єкта господарювання підписати акт перевірки посадова особа Національної комісії вносить до такого акта відповідний запис.
Один примірник акта перевірки вручається суб'єкту господарювання або уповноваженій ним особі, а другий - зберігається в Національній комісії протягом терміну, визначеного номенклатурою справ.
Кожний акт перевірки має свій власний номер та дату. Акти перевірки реєструються структурним підрозділом апарату Національної комісії, відповідальним за документообіг, у книзі обліку актів перевірок (додаток 4), яка прошнуровується, пронумеровується та скріплюється печаткою Національної комісії.
5.2. У разі, якщо суб'єкт господарювання відмовляється від проведення перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску до перевірки посадової особи Національної комісії, складається акт відмови від допуску до перевірки, який підписується особою, що здійснює перевірку.
5.3. Акт повинен бути складений на паперовому носії державною мовою і мати наскрізну нумерацію сторінок.
У разі необхідності використання у змісті акта скорочених назв і загальноприйнятих абревіатур при першому вживанні відповідне словосполучення наводиться повністю з вказівкою в дужках його скороченої назви або абревіатури, які будуть використовуватись далі в тексті.
В акті перевірки та інших матеріалах не допускаються різного роду виправлення цифрових показників, дат та інших відомостей.
5.4. Про протиправні дії суб'єкта господарювання письмово повідомляються правоохоронні органи та вирішується питання стосовно проведення спільної перевірки такого суб'єкта.
5.5. На підставі акта, який складено за результатами проведення перевірки, в ході якої виявлено порушення вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі, протягом п'яти робочих днів з дня її завершення складається припис, розпорядження або інший розпорядчий документ про усунення порушень, виявлених під час здійснення перевірки.
Припис - обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи Національної комісії суб'єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб'єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою Національної комісії, яка здійснювала перевірку.
Розпорядження або інший розпорядчий документ Національної комісії - обов'язкове для виконання письмове рішення щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі у визначені строки. Розпорядження видається та підписується Головою Національної комісії або його заступником.
Розпорядчий документ Національної комісії щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі, виявлених під час здійснення заходу, повинен містити такі відомості:
дату складення;
тип перевірки (планова чи позапланова);
термін усунення порушень;
найменування Національної комісії, а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка провела перевірку;
найменування та місцезнаходження суб'єкта господарювання, а також прізвище, ім'я та по батькові його керівника чи уповноваженої ним особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких проводилась перевірка;
прізвище, ім'я та по батькові інших осіб, які взяли участь у проведення перевірки.
Розпорядчий документ Національної комісії щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі складається у двох примірниках: один примірник не пізніше п'яти робочих днів з дня складення акта надається суб'єкту господарювання чи уповноваженій ним особі для виконання, а другий примірник з підписом суб'єкта господарювання або уповноваженої ним особи щодо погоджених термінів усунення порушень вимог законодавства залишається у Національної комісії.
У разі відмови суб'єкта господарювання або уповноваженої ним особи від отримання розпорядчого документа щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі він направляється рекомендованим листом, а на копії розпорядчого документа, який залишається у Національної комісії, проставляються відповідний вихідний номер і дата направлення.
Розпорядчі документи щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі можуть бути оскаржені до суду в установленому законом порядку.

6. Повноваження Національної комісії та відповідальність її посадових осіб

6.1. Національна комісія в межах повноважень, передбачених законом, під час проведення перевірок має право:
вимагати від суб'єкта господарювання усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
вимагати припинення дій, які перешкоджають проведенню перевірок;
надавати (надсилати) суб'єктам господарювання обов'язкові для виконанняприписи, розпорядження або інші розпорядчі документи про усунення порушень вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі і недоліків;
вживати заходи, передбачені чинним законодавством України.
6.2. Національна комісія та її посадові особи під час проведення перевірок зобов'язані:
повно, об'єктивно та неупереджено проводити перевірки в межах повноважень, передбачених законом;
дотримуватися ділової етики у взаємовідносинах із суб'єктами господарювання;
не втручатися і не перешкоджати здійсненню господарської діяльності під час проведення перевірок, якщо це не загрожує життю та здоров'ю людей, не спричиняє небезпеки виникнення техногенних ситуацій і пожеж;
забезпечувати нерозголошення комерційної таємниці суб'єкта господарювання, що стає доступною посадовим особам у ході проведення перевірок;
ознайомити керівника суб'єкта господарювання або його заступника, або уповноважену ним особу з результатами перевірки в строки, передбачені Інструкцією;
надавати суб'єкту господарювання консультаційну допомогу щодо проведення перевірок.
6.3. За невиконання вимог законодавства, а також завдання неправомірними діями збитків суб'єкту господарювання Національна комісія, її посадові особи несуть відповідальність згідно із законом.
Збитки, завдані суб'єкту господарювання неправомірними діями посадових осіб Національної комісії, підлягають відшкодуванню у встановленому законом порядку.

7. Права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання

7.1. Суб'єкт господарювання під час проведення перевірки має право:
вимагати від посадових осіб Національної комісії додержання вимог чинного законодавства України;
перевіряти наявність у посадових осіб Національної комісії службового посвідчення і одержувати копії посвідчення (направлення) на проведення планової або позапланової перевірки;
не допускати посадових осіб Національної комісії до проведення перевірки, якщо:
- вона проводиться з порушенням вимог щодо періодичності її проведення;
- посадова особа Національної комісії не надала копії документів, передбачених цією Інструкцією, або якщо надані документи не відповідають вимогам цієї Інструкції;
бути присутнім під час проведення перевірок;
вимагати нерозголошення інформації, що є комерційною таємницею суб'єкта господарювання;
одержувати та знайомитися з актами перевірок;
надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта перевірки;
оскаржувати в установленому законом порядку неправомірні дії Національної комісії та її посадових осіб.
7.2. Суб'єкт господарювання, відповідно до Закону (877-16) , під час проведення перевірки зобов'язаний:
допускати посадових осіб Національної комісії до проведення перевірки за умови дотримання порядку проведення перевірки, передбаченого цією Інструкцією;
виконувати вимоги Національної комісії щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
надавати документи, пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час проведення перевірки, відповідно до чинного законодавства України;
одержувати примірник акта, припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа за результатами проведеної планової чи позапланової перевірки.
7.3. Питання про невиконання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо порушення вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі, виявлених під час проведення перевірок, розглядається на засіданні Національної комісії.
( Інструкція в редакції Рішення Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі N 28 (vr028623-12) від 06.12.2012 )

Додаток 1
до п. 4.2 Інструкції
про порядок проведення
перевірок Національною
експертною комісією України
з питань захисту
суспільної моралі
                     Державний Герб України
              НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
                З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ

Посвідчення (направлення)

на проведення перевірки

 від "___" ____________ ____ р.                       N __________
     Видане ______________________________________________________
                 (посада, прізвище, ініціали посадової особи/
                посадових осіб Національної комісії, які беруть
__________________________________________________________________
    участь у проведенні перевірки, N їх службових посвідчень)
на виконання наказу Національної комісії від ___________ N _______
для проведення _______________________ перевірки діяльності ______
               (планової/позапланової)
__________________________________________________________________
         (повне найменування та місцезнаходження суб'єкта
       господарювання та/або його відокремленого підрозділу
__________________________________________________________________
  або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця,
щодо  діяльності  яких  проводиться  перевірка)  щодо   додержання
законодавства України в сфері захисту суспільної моралі.
     Підстави проведення перевірки _______________________________
                                      (зазначаються обставини,
                                   визначені у п. 3.1 Інструкції,
__________________________________________________________________
           або міститься посилання на квартальний план
                 перевірок Національної комісії)
     Предмет проведення перевірки (основні питання,  які необхідно
з'ясувати під час проведення перевірки) __________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
     Інформація про  проведення попередньої перевірки (тип і строк
проведення) ______________________________________________________
__________________________________________________________________
Період перевірки з "___" _____ 20__ р. до "___" _____ 20__ р.
 ____________________________                    ________________
 (посада, прізвище, ініціали)                       (підпис)
 М.П.
( Додаток 1 в редакції Рішень Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі N 38 (vr038623-11) від 06.12.2011, N 28 (vr028623-12) від 06.12.2012 )

Додаток 2
до п. 4.4 Інструкції
про порядок проведення
перевірок Національною
експертною комісією України
з питань захисту
суспільної моралі

КНИГА

обліку посвідчень (направлень) на проведення перевірок

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |    Номер    | Найменування |    Місце     |   Посада,  |  Термін  |Реєстраційний| Підстави |  Тип   |    Підпис    |
|з/п| посвідчення |   суб'єкта   |  знаходження |  прізвище, |проведення|    номер    |проведення|первірки|відповідальної|
|   |(направлення)|господарювання|   суб'єкта   |  ініціали  | перевірки|розпорядчого | перевірки|        | особи (дата) |
|   |             |  та/або його |господарювання|  посадової |          |  документу  |          |        |              |
|   |             |відокремленого|  та/або його |   особи/   |          |             |          |        |              |
|   |             |підрозділу або|відокремленого|  посадових |          |             |          |        |              |
|   |             |прізвище, ім'я|  підрозділу  |    осіб    |          |             |          |        |              |
|   |             |та по батькові|              |Національної|          |             |          |        |              |
|   |             |   фізичної   |              |комісії, які|          |             |          |        |              |
|   |             |    особи -   |              |   беруть   |          |             |          |        |              |
|   |             |  підприємця, |              |  участь у  |          |             |          |        |              |
|   |             |     щодо     |              | проведенні |          |             |          |        |              |
|   |             |  діяльності  |              |  перевірки |          |             |          |        |              |
|   |             |     яких     |              |            |          |             |          |        |              |
|   |             |  проводиться |              |            |          |             |          |        |              |
|   |             |   перевірка  |              |            |          |             |          |        |              |
|---+-------------+--------------+--------------+------------+----------+-------------+----------+--------+--------------|
| 1 |      2      |      3       |      4       |      5     |    6     |      7      |    8     |    9   |      10      |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
( Додаток 2 в редакції Рішень Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі N 38 (vr038623-11) від 06.12.2011, N 28 (vr028623-12) від 06.12.2012 )

Додаток 3
до п. 5.1 Інструкції
про порядок проведення
перевірок Національною
експертною комісією України
з питань захисту
суспільної моралі
                       Державний Герб України
               НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
                З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ

АКТ ПЕРЕВІРКИ N ___

 "___" ____________ ____ р.                        м. ____________
     Керуючись статтями   15,   19   Закону  України  "Про  захист
суспільної моралі" та пунктами  4,  6  Положення  про  Національну
експертну    комісію   з   питань   захисту   суспільної   моралі,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2004
N 1550 (із змінами і доповненнями) мною, _________________________
__________________________________________________________________
                         (П.І.Б., посада)
за участю:
     1. __________________________________________________________
     2. __________________________________________________________
     3. __________________________________________________________
               (П.І.Б., посади учасників перевірки,
                      місце проживання тощо)
проведено ______________________________________________ перевірку
              (тип перевірки (планова, позапланова)
дотримання   законодавства   у   сфері захисту   суспільної моралі
на підставі ______________________________________________________
                       (зазначаються обставини, визначені
__________________________________________________________________
 у п. 3.1 Інструкції, або міститься посилання на квартальний план
                 перевірок Національної комісії)
__________________________________________________________________
 (повне найменування та місцезнаходження суб'єкта господарювання
              та/або його відокремленого підрозділу
__________________________________________________________________
  або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця,
           щодо діяльності яких проводилась перевірка)
     У результаті перевірки В С Т А Н О В Л Е Н О:
__________________________________________________________________
 (зазначається стан виконання вимог законодавства у сфері захисту
__________________________________________________________________
           суспільної моралі суб'єктом господарювання)
     Ознаки порушень  законодавства  у  сфері  захисту  суспільної
моралі:
__________________________________________________________________
 (детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну
__________________________________________________________________
     вимогу законодавства у сфері захисту суспільної моралі)
     Строк для усунення порушень _____ робочі(их) дні(в).
     Документи (або їх відсутність),  на підставі  яких  робляться
висновки  щодо  дотримання  суб'єктом господарювання вимог чинного
законодавства у сфері захисту суспільної моралі:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
     Чи надані  письмові  керівником   або   уповноважена   особою
суб'єкта   господарювання  пояснення  щодо  причин  відсутності  у
суб'єкта  господарювання  документів,  пов'язаних   із   предметом
перевірки (у разі відсутності) ___________________________________
__________________________________________________________________
     При перевірці проводилась фото- (відео-) зйомка: ____________
__________________________________________________________________
     До акта перевірки додаються документи (матеріали): __________
__________________________________________________________________
     Акт перевірки складено у двох примірниках.
 ___________________________________     _________________________
 Посада особи, яка склала даний акт:          (підпис, П.І.Б.)
     Інші учасники перевірки     _________________________________
                                 _________________________________
                                 _________________________________
                                               (підпис П.І.Б.)
     Суб'єкт, діяльність якого підлягала перевірці
                   _______________________________________________
                        (підпис, П.І.Б. суб'єкт господарювання
                                 чи уповноважена особа)
( Додаток 3 в редакції Рішень Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі N 38 (vr038623-11) від 06.12.2011, N 28 (vr028623-12) від 06.12.2012 )

Додаток 4
до п. 5.1 Інструкції
про порядок проведення
перевірок Національною
експертною комісією України
з питань захисту
суспільної моралі

КНИГА

обліку актів перевірок

------------------------------------------------------------------
| N  |Номер акта |    Дата    | Результати |  Хто склав |Примітка|
|з/п |           |  складання |  розгляду  |   (посада, |        |
|    |           |    акта    |    акта    |П.І.Б. осіб,|        |
|    |           |            |            |  що склали |        |
|    |           |            |            |    акт)    |        |
|----+-----------+------------+------------+------------+--------|
|  1 |     2     |      3     |      4     |      5     |    6   |
------------------------------------------------------------------
( Додаток 4 в редакції Рішення Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі N 28 (vr028623-12) від 06.12.2012 )