МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
21.09.2012 № 573/1019
Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
16 жовтня 2012 р. 
за № 1734/22046

Про затвердження Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов'язаних з утриманням автомобільних доріг

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 655/783 від 30.08.2013 (z1625-13) )
Відповідно до підпункту 4.5.8 підпункту 4.5 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України (581/2011) , затвердженого Указом Президента України від 12 травня 2011 року № 581, пункту 5 Плану заходів щодо реалізації Концепції реформування системи державного управління автомобільними дорогами загального користування (739-2011-р) , затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011 року № 739-р, НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Методику визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, що додається.
2. Для забезпечення мінімально допустимого рівня транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування державного значення затвердити мінімальний норматив фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення ІІ категорії в розмірі 59,377 тис. грн/км (у цінах 2012 року).
3. Для забезпечення мінімально допустимого рівня транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення затвердити мінімальний норматив фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення ІІ категорії в розмірі 27,256 тис. грн/км (у цінах 2012 року).
4. Державному агентству автомобільних доріг України забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
5. Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаємо за собою.
Виконуючий обов’язки
Міністра інфраструктури
України
К. Єфименко
Виконуючий обов’язки
Міністра фінансів України
А. Мярковський
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного агенства
автомобільних доріг України
В.Ф. Демішкан
ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
інфраструктури України, 
Міністерства фінансів України 
21.09.2012 № 573/1019
Зареєстровано в Міністерстві 
юстиції України 
16 жовтня 2012 р. 
за № 1734/22046

МЕТОДИКА

визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг

( Див. текст (z1734-12d655) )
Директор Департаменту
стратегічного розвитку
автомобільних доріг
Міністерства інфраструктури
України
Д.О. Котлубей
Директор Департаменту
фінансів виробничої сфери
та майнових відносин
Міністерства фінансів України
С.І. Мельниченко
Додаток 1 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

СЕРЕДНЬОРІЧНА ДОБОВА ІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУ

Категорія дороги
Середньорічна добова інтенсивність руху, транспортних одиниць на добу*
І
15 000
II
7000
III
1500
IV
575
V
75
__________
* За даними обліку інтенсивності руху.
Додаток 2 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

КОЕФІЦІЄНТ

умов експлуатації мережі доріг

Регіон, область
Куе
Автономна Республіка Крим, Київська, м. Севастополь
1,30
Закарпатська
1,20
Івано-Франківська, Львівська, Чернівецька
1,15
Усі інші області
1,00
( Додаток 2 в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 655/783 від 30.08.2013 (z1625-13) )
Додаток 3 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

ПРИКЛАД

розподілу загального обсягу фінансових ресурсів між автомобільними дорогами державного і місцевого значення (станом на 01 січня 2011 року)

Таблиця 1.

Розрахунок розподілу загального обсягу фінансових ресурсів між автомобільними дорогами державного і місцевого значення

Дороги
Довжина, км
Середньозважена категорійність
Середня повна вага автомобіля у складі транспортних потоків, тонн
Річна транспортна робота, млн брутто-тонн
Розподіл коштів у відсотках
Державного значення
21128,9
2,323997
7
281691
73
Місцевого значення
148367,3
3,92405
3
104829
27
Розподіл загального обсягу фінансових ресурсів між автомобільними дорогами державного і місцевого значення повинен бути у співвідношенні транспортних робіт 281691 : 104829 або у відсотках: на дороги державного значення - 73 %, на дороги місцевого значення - 27 %.
Розподіл фінансових ресурсів на дороги державного значення між регіонами визначається, виходячи із завдань та доручень Президента України та Кабінету Міністрів України.
Розподіл фінансових ресурсів на дороги місцевого значення між регіонами наведено в таблиці 2 цього додатка.
Таблиця 2.

Розрахунок розподілу обсягу фінансових ресурсів на дороги місцевого значення між регіонами

Регіон, область
Довжина, км
Середньозважена категорійність
Nср мз
Річна транспортна робота, млн брутто-тонн
Розподіл коштів у відсотках
Автономна Республіка Крим
5080,3
4,0068
572
4134
3,75
Вінницька
8735,6
4,0068
572
5467
4,95
Волинська
5446,4
3,9102
658
3925
3,56
Дніпропетровська
8208,1
3,8633
701
6304
5,71
Донецька
7421,6
3,7168
837
6802
6,16
Житомирська
7456,3
4,1143
518
4228
3,83
Закарпатська
2711,8
4,4258
362
1290
1,17
Запорізька
6273,7
3,7000
853
5856
5,31
Івано-Франківська
3354,5
4,2895
430
1817
1,65
Київська
7085
3,5193
1020
8702
7,88
Кіровоградська
5529,9
4,0034
573
3472
3,15
Луганська
5029,2
3,8529
711
3916
3,55
Львівська
7334,5
3,8523
712
6573
5,96
Миколаївська
4181
3,9668
606
2773
2,51
Одеська
7523,2
3,9033
664
5473
4,96
Полтавська
7984,6
3,9160
653
5706
5,17
Рівненська
4520,4
4,0472
551
2729
2,47
Сумська
6293
3,9363
634
4368
3,96
Тернопільська
4316,6
4,1046
523
2471
2,24
Харківська
8830,4
3,8852
681
6587
5,97
Херсонська
4301
3,8142
747
3518
3,19
Хмельницька
6326,1
3,8658
699
4843
4,39
Черкаська
5194,3
3,8937
673
3830
3,47
Чернівецька
2471,8
4,4459
352
1096
0,99
Чернігівська
6530,6
3,9847
589
4213
3,82
Севастополь
227,4
3,7731
785
254
0,23
РАЗОМ
148367,3
3,92405
110347
100
Додаток 4 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

ЗАГАЛЬНА СХЕМА

розподілу реальних фінансових ресурсів на розвиток автомобільних доріг загального користування державного значення

Бюджетні програми і напрями
Порядок вибору пріоритетних ділянок для фінансування
Основний критерій
Вихідні дані для розрахунку
1
2
3
4
Поточний дрібний (аварійний) ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення
Уся мережа автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення
Забезпечення мінімально допустимого рівня експлуатаційного утримання
Затверджені нормативи фінансових витрат
Поточний середній ремонт, у тому числі з влаштуванням тонкошарових покриттів
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг, визначені рішеннями та дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України.
2. Реалізація заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності
min коефіцієнт зчеплення; min показник
рівності;
max інтенсивність руху
1. Дані системи управління станом покриття.
2. Інформація щодо транспортно-експлуатаційних показників
Капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг і мостових переходів з точки зору економічного та соціального розвитку України.
2. Реалізація заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності.
3. Перехідні об’єкти з високим ступенем готовності (понад 70 %).
4. Об’єкти, на які вже розроблена та затверджена в установленому порядку проектно-кошторисна документація
max значення інтегральних коефіцієнтів ефективності (Qк і QР)
Qк = запас міцності дорожнього одягу ґ економічна ефективність капіталовкладень
Реконструкція автомобільних доріг загального користування державного значення
Qр = рівень завантаженості дороги ґ економічна ефективність капіталовкладень
Будівництво автомобільних доріг загального користування державного значення
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг, визначені рішеннями і дорученнями Президента України і Кабінету Міністрів України.
2. Будівництво ділянок автомобільних доріг загального користування, включених у перелік міжнародних автомобільних доріг відповідно до міжнародних угод України.
3. Об’єкти, на які вже розроблена та затверджена в установленому порядку проектно-кошторисна документація.
4. Закінчення будівництва об'єктів незавершеного будівництва високого ступеня готовності.
5. Будівництво обходів великих міст
max показник соціально-економічної ефективності
Додаток 5 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

ЗАГАЛЬНА СХЕМА

розподілу реальних фінансових ресурсів на розвиток автомобільних доріг загального користування місцевого значення

Бюджетні програми і напрямки
Порядок вибору пріоритетних ділянок для фінансування
Основний критерій
Вихідні дані для розрахунку
1
2
3
4
Поточний дрібний (аварійний) ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення
Уся мережа автомобільних доріг загального користування місцевого значення
Забезпечення мінімально допустимого рівня експлуатаційного утримання
Затверджені нормативи фінансових витрат
Поточний середній ремонт
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг, визначені рішеннями та дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України.
2. Реалізація заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності
Індекс експлуатаційного стану 5 менше або дорівнює J менше або дорівнює 7
Протяжність доріг, визначена за індексами експлуатаційного стану
Капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг і мостових переходів з точки зору економічного та соціального розвитку України.
2. Реалізація програми забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності
Індекс експлуатаційного стану 4 і менше
Протяжність доріг, визначена за індексами експлуатаційного стану
Реконструкція автомобільних доріг загального користування місцевого значення
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг і мостових переходів з точки зору економічного та соціального розвитку України.
2. Реалізація програми забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності.
3. Перехідні об’єкти з високим ступенем готовності (понад 70 %).
4. Об’єкти, на які вже розроблена та затверджена в установленому законодавством порядку проектно-кошторисна документація
max значення інтегрального коефіцієнта ефективності (QР)
Qр = рівень завантаженості дороги x економічна ефективність капіталовкладень
Будівництво автомобільних доріг загального користування місцевого значення
1. Реалізація заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності.
2. Будівництво під’їздів до сільських населених пунктів
max показник соціально-економічної ефективності
Додаток 6 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

КОЕФІЦІЄНТИ

диференціювання вартості робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення за відповідними категоріями

Категорії автомобільних доріг державного
значення
I
II
III
IV
V
1,80
1,00
0,89
0,61
0,39
Додаток 7 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

КОЕФІЦІЄНТИ

диференціювання вартості робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення за відповідними категоріями

Категорії автомобільних доріг місцевого
значення
I
II
III
IV
V
1,71
1,00
0,85
0,64
0,40
Додаток 8 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

КОМПЛЕКС РОБІТ

та їх обсяги для забезпечення нормальних умов руху автотранспорту

( Див. текст (z1734-12d8655) )
Додаток 9 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

КОРИГУВАЛЬНІ КОЕФІЦІЄНТИ,

що враховують проходження доріг у гірській місцевості

Регіон, область
Кг
Автономна Республіка Крим
1,15
Івано-Франківська
1,13
Закарпатська
1,11
Львівська, Чернівецька
1,04
Усі інші області
1,00
( Додаток 9 в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 655/783 від 30.08.2013 (z1625-13) )
Додаток 10 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, 
реконструкції, ремонту та утримання 
автомобільних доріг

КОЕФІЦІЄНТИ,

що враховують умови утримання ділянки автомобільної дороги залежно від фактичної середньорічної добової інтенсивності руху

Фактична середньорічна добова інтенсивність руху, авт./добу (а)
Сінт
15000 - 20000
2,3
20001 - 30000
3,5
30001 і більше
3,9
( Методику доповнено новим додатком 10 згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 655/783 від 30.08.2013 (z1625-13) )
Додаток 11 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

НОРМАТИВНІ

міжремонтні (з поточного середнього ремонту) строки експлуатації дорожніх покриттів

Категорія автомобільної дороги
Інтенсивність руху, авт./добу
Тип дорожнього одягу
Матеріал покриття
Строк експлуатації дорожнього покриття для дорожньо-кліматичних зон, у роках
У-І
У-ІІ
У-ІІІ
1
2
3
4
5
6
7
І
понад 10000
капітальний
цементобетон
6
7
8
І
понад 10000
капітальний
асфальтобетон
3
4
4
ІІ
3000-10000
капітальний
цементобетон
8
9
10
ІІ
3000-10000
капітальний
асфальтобетон
4
5
5
ІІІ
1500-3000
полегшений
чорнощебеневе (просочування)
4
5
5
ІІІ-IV
1000-3000
полегшений
асфальтобетон (коефіцієнт міцності 0,9)
5
6
6
IV
500-1500
полегшений
чорнощебеневе (просочування)
4
5
5
IV
500-1500
полегшений
чорнощебеневе (змішування на дорозі)
3
3
4
IV
500-1500
полегшений
чорнощебеневе (змішування на дорозі)
4
4
4
IV-V
150-500
перехідний
щебеневе
2
2
3
IV-V
150-500
перехідний
бруківка
5
6
7
IV-V
до 150
перехідний
цементоґрунтове: маломіцні кам’яні матеріали,
укріплені в’яжучими матеріалами
3
3
3
V
менше ніж 150
перехідний
маломіцні кам’яні матеріали, укріплені в’яжучими
матеріалами, фракційні кам’яні матеріали
3
3
3
__________
Примітки:
1. Поточний ремонт виконується достроково при зниженні коефіцієнта зчеплення колеса з поверхнею покриття відповідно до вимог ДСТУ 3587-97 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці і залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану".
2. Перед влаштуванням нового шару зносу необхідно виконати роботи з поліпшення рівності та суцільності існуючого покриття.
3. При проходженні автомобільної дороги в складних ділянках гірської місцевості міжремонтні строки експлуатації дорожніх покриттів зменшуються на 1 рік.
Додаток 12 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

ПРИКЛАД

визначення протяжності автомобільних доріг загального користування, які щороку потребують проведення поточного середнього ремонту

(станом на 1 січня 2011 року)

Категорія
Загальна протяжність, км
Середньозважений нормативний міжремонтний строк, років
Протяжність ділянок ремонту, км
1
2
3
4
Дороги державного значення
І
2556,9
5
511
ІІ
10315
4
2579
ІІІ
7006,9
4
1752
IV
1241,9
4
310
V
8,2
3
3
Усього дороги державного значення
21128,9
5155
Дороги місцевого значення
І
81
5
16
ІІ
2697,1
5
539
ІІІ
22037,9
4
5509
IV
104707,3
4
26177
V
15191,4
4
3798
Усього дороги місцевого значення
144714,7
36039
Усього дороги загального користування
165843,6
41194
Додаток 13 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг
Таблиця 1. Шкала оцінки експлуатаційного стану дороги
Індекс (J), бали
Оцінка стану дороги
1
2
10
Проїзна частина рівна, без руйнувань і деформацій. Поверхня проїзної частини шорстка, узбіччя укріплені. Інженерне устаткування дороги відповідає нормативним вимогам
9
Проїзна частина рівна, поперечний профіль не спотворений. На покритті окремі тріщини. Поверхня шорстка, узбіччя укріплені. Рівень інженерного устаткування на 90 % відповідає нормативним вимогам
8
Проїзна частина рівна, шорстка, поперечний профіль не спотворений. На покритті тріщини, руйнування були усунені при ямковому ремонті. Узбіччя укріплені. Рівень інженерного устаткування на 75 % відповідає нормативним вимогам
7
Рівність проїзної частини задовільна. Поперечний профіль не спотворений. Поверхня покриття зношена. На покритті тріщини і окремі деформації. Інженерне устаткування на 60 % відповідає нормативним вимогам. Стан штучних споруд задовільний
6
Поперечний профіль проїзної частини практично не спотворений. Колійність до 15 мм. Покриття зношено, шорсткість низька. Відносна площа руйнувань до 1 %. Штучні споруди мають окремі дефекти, інженерне устаткування на 50 % відповідає нормативним вимогам
5
Поперечний профіль проїзної частини в окремих місцях спотворений. Наявні окремі просадки. Відносна площа вибоїн і інших руйнувань на проїзній частині до 2 %. Інженерне устаткування на 35 % відповідає нормативним вимогам
4
Поперечний профіль проїзної частини в багатьох місцях спотворений. Покриття нерівне. Часті просадки. Відносна площа вибоїн 3 %. Мости і інші штучні споруди сильно зношені
3
Поперечний профіль проїзної частини на значній протяжності спотворений. Часті просадки. Відносна площа вибоїн до 4 %. Інженерне устаткування і штучні споруди в незадовільному стані
2
Поперечний профіль спотворений на великій протяжності ділянки. Просадки. Вибоїни на проїзній частині. Колійність. Інженерне устаткування встановлено тільки в найнебезпечніших місцях. Узбіччя не укріплені. Швидкість руху автомобілів значно нижче дозволеної
1
Поперечний профіль проїзної частини спотворений. Деформації і вибоїни на проїзній частині. Узбіччя не укріплені. Просадки і колійність на проїзній частині. Мости в аварійному стані. Порушення стійкості земляного полотна. Стан дороги створює небезпеку для руху. Інженерне устаткування практично відсутнє
Таблиця 2. Встановлення необхідності ремонту залежно від індексу експлуатаційного стану дороги
Значення індексу J експлуатаційного стану дороги
Необхідність ремонту
8 і більше
Ремонт не потрібен
5 менше або дорівнює J менше або дорівнює 7
Необхідний поточний середній ремонт
4 і менше
Необхідний капітальний ремонт
Додаток 14 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

НОРМАТИВНИЙ

міжремонтний (з капітального ремонту) строк експлуатації дорожнього одягу

Категорія автомобільної дороги
Інтенсивність руху, авт./добу
Тип дорожнього одягу
Матеріал покриття
Строк експлуатації дорожнього одягу, років
1
2
3
4
5
І
понад 10000
капітальний
цементобетон
18
І
понад 10000
капітальний
асфальтобетон
11
ІІ
3000-10000
капітальний
цементобетон
21
ІІ
3000-10000
капітальний
асфальтобетон
12
ІІІ
1500-3000
полегшений
чорнощебеневе (просочування)
10
ІІІ-IV
1000-3000
полегшений
асфальтобетон (коефіцієнт міцності 0,9)
13
IV
500-1500
полегшений
чорнощебеневе (просочування)
10
IV
500-1500
полегшений
чорнощебеневе (змішування на дорозі)
9
IV
150-500
полегшений
чорнощебеневе (змішування на дорозі)
10
IV
150-500
перехідний
щебеневе
5
IV
150-500
перехідний
бруківка
15
IV-V
до 150
перехідний
цементоґрунтове: маломіцні кам’яні матеріали, укріплені в’яжучими матеріалами
6
V
менше ніж 150
перехідний
маломіцні кам’яні матеріали, укріплені в’яжучими матеріалами, фракційовані кам’яні матеріали
5
__________
Примітка.
При проходженні автомобільної дороги в складних ділянках гірської місцевості норми міжремонтних строків експлуатації дорожніх одягів зменшуються на 10 %.
Додаток 15 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

ПРИКЛАД

визначення протяжності автомобільних доріг загального користування, які щороку потребують проведення капітального ремонту

(станом на 1 січня 2011 року)

Категорія
Загальна протяжність, км
Середньозважений нормативний міжремонтний строк, років
Протяжність ділянок ремонту, км
Дороги державного значення
І
2556,9
15
170
ІІ
10315
13
793
ІІІ
7006,9
12
584
IV
1241,9
10
124
V
8,2
10
0,8
Усього дороги державного значення
21128,9
1671,8
Дороги місцевого значення
І
81
16
5,1
ІІ
2697,1
12
225
ІІІ
22037,9
12
2003
IV
104707,3
11
9519
V
15191,4
9
1688
Усього дороги місцевого значення
144714,7
13440,1
Усього дороги загального користування
165843,6
15111,9
Додаток 16 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

МАКСИМАЛЬНА ПРОПУСКНА ЗДАТНІСТЬ

залежно від виду доріг, приведена до легкового автомобіля

Вид дороги
Максимальна пропускна здатність Рmax, авт./год
Односмугова дорога, що має роз’їзди
800 в обидва напрямки
Двосмугова дорога
2000 в обидва напрямки
Трисмугова дорога
4000 в обидва напрямки
Дороги, що мають 4 смуги руху
2000 по одній смузі
Дороги, що мають 6 смуг руху
2200 по одній смузі
Дороги, що мають 8 смуг руху
2300 по одній смузі
Додаток 17 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

ДОПУСТИМІ ЗНАЧЕННЯ

рівня завантаженості

Характеристика доріг та їх перегонів
Допустиме значення Zдоп, не вище
Під’їзди до аеропортів, залізничних станцій, морських та річкових причалів (дороги категорій Іа, Іб, ІІ)
0,5
Позаміські автомагістралі категорії Іа
0,6
Магістралі, обхідні та кільцеві дороги великих міст (дороги категорій Іб, ІІ, ІІІ)
0,65
Автомобільні дороги ІІ та ІІІ категорій
0,7
Додаток 18 
до Методики визначення обсягу 
фінансування будівництва, реконструкції, 
ремонту та утримання автомобільних 
доріг

МІНІМАЛЬНО ДОПУСТИМІ ЗНАЧЕННЯ

коефіцієнта запасу міцності дорожнього одягу

Категорія дороги
Допустиме значення Км.доп., не менше
І-ІІ
0,95
ІІІ
0,90
IV
0,85