УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 6 липня 2006 р. N 936
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 346 (346-2011-п) від 28.03.2011 )

Про утворення Українського агентства міжнародного розвитку

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 464 (464-2009-п) від 13.05.2009 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Утворити у складі Міністерства закордонних справ Українське агентство міжнародного розвитку як урядовий орган державного управління.
2. Затвердити Положення про Українське агентство міжнародного розвитку, що додається.
( Пункт 3 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 464 (464-2009-п) від 13.05.2009 )
4. Міністерству закордонних справ:
подати у двомісячний строк Кабінетові Міністрів України пропозиції про внесення до актів законодавства змін у зв'язку з прийняттям цієї постанови;
забезпечити фінансування діяльності Українського агентства міжнародного розвитку у межах призначень Міністерству у Державному бюджеті України на відповідний рік.
Прем'єр-міністр України
Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 27

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 липня 2006 р. N 936

ПОЛОЖЕННЯ

про Українське агентство міжнародного розвитку

1. Українське агентство міжнародного розвитку (далі - Агентство) є урядовим органом державного управління, що діє у складі МЗС та йому підпорядковується.
2. Агентство у своїй діяльності керується Конституцією (254к/96-ВР) та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України, цим Положенням та наказами МЗС.
3. Основними завданнями Агентства є:
участь у реалізації державної політики у сфері надання Україною міжнародної технічної допомоги іноземним державам (далі - міжнародна технічна допомога);
узагальнення практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції Агентства, розроблення пропозицій щодо його вдосконалення і внесення їх на розгляд МЗС;
здійснення заходів щодо координації роботи, пов'язаної з наданням міжнародної технічної допомоги;
налагодження взаємодії у сфері міжнародної технічної допомоги з іноземними державами, їх органами та установами, міжнародними організаціями, що надають або одержують таку допомогу.
4. Агентство відповідно до покладених на нього завдань:
1) розробляє і впроваджує відповідно до законодавства механізм реалізації державної політики у сфері надання міжнародної технічної допомоги;
2) узагальнює пропозиції центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо визначення пріоритетних напрямів надання міжнародної технічної допомоги;
3) готує за участю відповідних органів виконавчої влади проект програми міжнародної технічної допомоги;
4) проводить консультації з питань надання міжнародної технічної допомоги, її можливих форм і обсягів;
5) розробляє порядок формування запитів на одержання міжнародної технічної допомоги, здійснює приймання таких запитів та проводить їх експертизу;
6) сприяє у пошуку донорів міжнародної технічної допомоги для іноземних держав;
7) надає консультаційні послуги українським та іноземним учасникам міжнародної технічної допомоги, здійснює оперативний обмін інформацією з донорами і реципієнтами;
8) подає пропозиції щодо укладення міжнародних договорів України стосовно надання міжнародної технічної допомоги та бере участь у підготовці проектів таких договорів;
9) проводить у передбаченому законодавством порядку експертизу і забезпечує погодження технічних завдань, проектів (програм) щодо надання міжнародної технічної допомоги, а також здійснює контроль за їх виконанням;
10) сприяє разом із заінтересованими органами виконавчої влади та представництвами іноземних держав організації перебування делегацій і представників в Україні у справах міжнародної технічної допомоги;
11) створює систему інформаційного супроводу проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, разом з відповідними органами виконавчої влади веде облік інформації стосовно джерел такої допомоги;
12) сприяє подальшому входженню у світовий інформаційний простір, готує і видає цільові інформаційно-презентаційні матеріали про Україну, в тому числі у закордонних засобах масової інформації;
13) бере участь у формуванні системи інформаційно-консультаційних центрів з надання в іноземних державах освітніх послуг вітчизняними вищими навчальними закладами, що спеціалізуються на пропаганді досягнень української системи освіти і науки, технологій, а також культури;
14) готує і подає пропозиції до проектів державного бюджету та державної програми економічного і соціального розвитку України з питань, які належать до компетенції Агентства;
15) подає пропозиції щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів за рахунок міжнародної технічної допомоги, надає допомогу у підготовці фахівців іноземних держав;
16) сприяє:
здобуттю закордонними українцями освіти в українських навчальних закладах;
розширенню експорту послуг українських навчальних закладів з метою залучення фінансових і матеріальних засобів для забезпечення розвитку системи освіти і науки;
направленню вітчизняних викладачів на роботу у вищі та спеціальні навчальні заклади іноземних держав;
наданню урядам іноземних держав державних стипендій і грантів для навчання громадян, підготовки фахівців та підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у вітчизняних вищих навчальних закладах;
17) організовує проведення тематичних семінарів, виставкових заходів, конференцій, ознайомчих візитів представників органів державної влади та засобів масової інформації, а також підприємців країн-реципієнтів.
5. Агентство має право:
залучати спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;
одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
скликати в установленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції;
звертатися у процесі реалізації проектів міжнародної технічної допомоги до громадських організацій, професійних союзів, консалтингових компаній та навчальних закладів щодо одержання відповідних послуг;
видавати накази організаційно-розпорядчого характеру, організовувати та контролювати їх виконання.
6. Агентство очолює голова, який призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра закордонних справ.
Голова Агентства є членом колегії МЗС.
7. Голова Агентства:
здійснює керівництво діяльністю Агентства, несе персональну відповідальність перед Кабінетом Міністрів України і Міністром закордонних справ за виконання покладених на Агентство завдань;
призначає на посаду та звільняє з посади керівників структурних підрозділів та інших працівників Агентства, крім заступників голови Агентства;
визначає ступінь відповідальності заступників голови Агентства та керівників структурних підрозділів;
притягає до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів та інших працівників Агентства, крім заступників голови Агентства;
підписує накази Агентства;
затверджує положення про структурні підрозділи Агентства;
здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та цим Положенням.
8. Голова Агентства має двох заступників, один з яких перший, що призначаються на посаду та звільняються з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра закордонних справ.
Розподіл обов'язків між заступниками провадить голова Агентства.
9. Граничну чисельність працівників Агентства затверджує в межах встановленої Кабінетом Міністрів України граничної чисельності працівників МЗС за поданням голови Агентства Міністр закордонних справ.
Структуру Агентства затверджує його голова за погодженням з Міністром закордонних справ.
Штатний розпис і кошторис Агентства затверджує його голова за погодженням з Міністром закордонних справ та Мінфіном.
Агентство утримується за рахунок державного бюджету в межах коштів, передбачених для утримання МЗС.
Умови оплати праці працівників Агентства визначаються Кабінетом Міністрів України.
Агентство є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.