УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 27 червня 2012 р. № 590
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 71 від 05.03.2014 (71-2014-п) )

Про затвердження Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 970 від 24.10.2012 (970-2012-п) )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки (далі - Програма), що додається.
( Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ № 970 від 24.10.2012 (970-2012-п) )
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям привести у відповідність з Програмою галузеві і регіональні програми забезпечення пожежної безпеки.
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, які визначені виконавцями Програми, подавати щороку до 10 лютого Міністерству надзвичайних ситуацій інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 30 березня Кабінетові Міністрів України.
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 27 червня 2012 р. № 590

ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА

забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки

Мета Програми

Метою Програми є забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища і небезпечних об'єктів, об'єктів підвищеної небезпеки, об'єктів з масовим перебуванням людей (далі - об'єкти) та населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту та створення сприятливих умов для реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки.

Шляхи і способи розв'язання проблеми

Розв'язання проблеми забезпечення пожежної безпеки полягає у комплексному поетапному вирішенні проблемних питань у сфері пожежної безпеки шляхом впровадження організаційних засад функціонування системи протипожежного захисту на всіх рівнях, підвищення ефективності управління з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань забезпечення пожежної безпеки, удосконалення законодавчої, науково-технічної і ресурсної бази, що сприятиме підвищенню рівня пожежної безпеки в населених пунктах та на об'єктах.

Можливі два варіанти розв'язання проблеми.

Перший варіант полягає у виконанні визначених законодавством завдань у сфері пожежної безпеки та задоволенні потреб сьогодення у забезпеченні функціонування діючих структур пожежної охорони в рамках наданих повноважень.
Реалізація зазначеного варіанта істотно не поліпшить рівень пожежної безпеки в державі.
Другий варіант передбачає впровадження програмного підходу до формування політики у сфері пожежної безпеки на середньострокову перспективу, що дасть змогу:
залучити до розв'язання проблеми пожежної безпеки додаткові джерела фінансування, не заборонені законодавством;
збільшити кількість підрозділів державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони в населених пунктах, що сприятиме створенню з урахуванням досвіду європейських держав умов для розширення у майбутньому зон (територій) обслуговування добровільними протипожежними формуваннями та зменшенню фінансового навантаження на національну економіку;
підвищити рівень захисту від пожеж об'єктів та населених пунктів.
Отже, оптимальним є другий варіант, реалізація якого дасть змогу істотно підвищити стан пожежної безпеки в державі.
У рамках виконання Програми передбачається здійснити заходи за такими основними напрямами:
підвищення ефективності управління та внесення змін до відповідних законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;
постійне оновлення основної і спеціальної пожежної техніки та обладнання у підрозділах державної, місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони;
розроблення нових зразків пожежної техніки з удосконаленими технічними характеристиками, що відповідають міжнародним вимогам, та їх виробництво;
підвищення рівня захищеності сільських населених пунктів і об'єктів аграрного та промислового сектору економіки;
технічне переоснащення виробничого комплексу шляхом впровадження новітніх наукових досягнень, оснащення небезпечних виробництв сучасними автоматичними системами протипожежного захисту, заміни застарілих електричних мереж, особливо атомних електростанцій, хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних споруд.
Програму передбачається виконувати двома етапами.
На першому етапі (2012 рік) планується шляхом удосконалення законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки запровадити додатковий механізм реалізації державної політики у зазначеній сфері, що в подальшому за умови належного фінансування на другому етапі (2013-2015 роки) сприятиме виконанню завдань та здійсненню заходів, передбачених Програмою.
Державний замовник та виконавці заходів Програми наведені у додатку 1.

Завдання і заходи

Завдання і заходи з визначенням обсягів та джерел фінансування (зроблено за роками) виконання Програми, що наведені в додатку 2 (590-2012-п) , спрямовані на підвищення ефективності державного управління та діяльності із запобігання виникненню пожеж та організації пожежогасіння.

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми дасть змогу:
створити ефективну багаторівневу систему управління діяльністю суб'єктів господарювання щодо забезпечення пожежної безпеки;
привести протипожежний стан об'єктів та населених пунктів у відповідність з вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;
забезпечити високий рівень протипожежного захисту сільських населених пунктів, територій і об'єктів природно-заповідного фонду;
знизити ризик виникнення пожеж та загроз, пов'язаних з пожежами, створити сприятливі соціальні умови життєдіяльності населення, зменшити вплив небезпечних факторів пожеж на навколишнє природне середовище;
зменшити кількість пожеж, загиблих і травмованих людей, економічних втрат та матеріальних збитків;
своєчасно виявляти осередки загорянь, оповіщувати про них населення та підрозділи пожежної охорони, видаляти продукти горіння із застосуванням систем протипожежного захисту;
забезпечити мінімальний час прибуття пожежних підрозділів до місця імовірної пожежі за рахунок оптимальної їх дислокації у містах та сільській місцевості;
забезпечити виробництво вогнегасних речовин в обсязі, необхідному для локалізації та ліквідації пожеж, і подачу води до осередків пожеж від пожежних гідрантів, внутрішніх протипожежних водогонів, природних і штучних водоймищ, інших інженерних споруд водопостачання.
Очікувані результати виконання Програми наведено в додатку 3 .
За оцінкою фахівців, за останні 10 років загальний збиток від пожеж зріс на 32 відсотки без урахування індексу інфляції, тож невжиття невідкладних заходів до поліпшення стану протипожежного захисту об'єктів та населених пунктів може призвести до загальних економічних збитків від пожеж за 2012-2015 роки на суму близько 29082,7 млн. гривень.
Результат обчислення суми збитків 29082,7 млн. гривень з витратами на виконання завдань і заходів Програми 876,92 млн. гривень свідчить про ефективність Програми.

Обсяги та джерела фінансування

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел, передбачених законом.
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 876,92 млн. гривень, з них 236,08 млн. - за рахунок державного бюджету, 569,96 млн. - за рахунок місцевих бюджетів та 70,88 млн. гривень - за рахунок інших джерел.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік.
Додаток 1 
до Програми

ПАСПОРТ

Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки

1. Концепцію Програми (2348-2010-р) схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 2348.
2. Програму затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 р. № 590.
3. Державний замовник - МНС.
4. Керівник Програми - Голова Держтехногенбезпеки.
5. Виконавці заходів Програми - МНС, міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.
6. Строк виконання - 2012-2015 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування
Обсяг фінансування, млн. гривень
У тому числі за роками
2012
2013
2014
2015
Державний бюджет
236,084977
71,847325
83,873182
80,36447
Місцеві бюджети
569,961566
108,781437
235,533987
225,646142
Інші джерела
70,8784
18,331
23,8042
28,7432
Усього
876,924943
198,959762
343,211369
334,753812
Додаток 2 
до Програми

ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ

з виконання Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки

Найменування завдання
Найменування показника
Значення показника
Найменування заходу
Відповідальні за виконання
Джерела фінансування
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання
завдань, млн. гривень
У тому числі за роками
усього
за роками
2012
2013
2014
2015
2012
2013
2014
2015
1. Організаційне забезпечення пожежної безпеки
1) проведення аналізу стану забезпечення пожежної
безпеки в кожному регіоні, населеному пункті, на підприємствах, в
установах та організаціях, розроблення за результатами такого
аналізу комплексного плану заходів із запобігання пожежам та
загибелі на них людей
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські держадміністрації
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади
Мінкультури
державний бюджет
3,9
1,2
1,3
1,4
2) проведення аналізу протипожежних норм та у разі
потреби внесення до них необхідних змін з урахуванням сучасних
вимог протипожежного захисту будівель та споруд
МНС,
Мінрегіон,
Мінагрополітики,
Міненерговугілля,
Мінінфраструктури,
Держводагентство,
Укравтодор,
МВС
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади
3) розроблення з урахуванням Державної цільової
соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки
галузевих та регіональних програм, спрямованих на підвищення рівня
протипожежного захисту населених пунктів та об'єктів, забезпечення
будівництва та реконструкції пожежних депо, інших об'єктів пожежної
охорони відповідно до вимог нормативно-правових актів
міністерства,
інші центральні органи виконавчої влади,
Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади
4) забезпечення ведення щорічної звітності на
підставі адміністративних даних про кількість пожеж та їх наслідки
в кожному регіоні, населеному пункті, на підприємствах, в установах
та організаціях шляхом:
-"-
-"-
збирання, узагальнення та оброблення статистичних
даних про пожежі та їх наслідки
МНС,
Держстат
державний бюджет
0,186
0,062
0,062
0,062
прогнозування стану з пожежами в державі і
підготовка відповідних аналітичних та інформаційних матеріалів
МНС
-"-
0,0183
0,0061
0,0061
0,0061
5) здійснення щороку згідно із законодавством
контролю за відповідністю продукції, що реалізується через
торговельну мережу, вимогам пожежної безпеки та за діяльністю
випробувальних лабораторій (центрів), які проводять випробування
такої продукції
Держспоживінспекція,
МНС
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади
6) забезпечення подальшого розвитку методичної та
експериментальної бази для вивчення дослідно-випробувальними
лабораторіями МНС питання щодо виникнення пожеж шляхом надання
МНС
державний бюджет
0,054
0,018
0,018
0,018
таким лабораторіям науково-методичної допомоги у
виконанні робіт з дослідження пожеж, проведення метрологічної
атестації випробувального обладнання та порівняльних
випробувань
7) утворення та забезпечення функціонування служб
пожежної безпеки в міністерствах, інших центральних органах
виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади
ДКА
-"-
0,5
0,1
0,2
0,2
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
-"-
0,75
0,25
0,25
0,25
Генеральна прокуратура України
-"-
0,5
0,1
0,2
0,2
кількість підрозділів
933
13
458
462
8) утворення та забезпечення функціонування
підрозділів місцевої пожежної охорони
облдержадміністрації:
40
20
20
Вінницька
місцевий бюджет
4,9456
2,4728
2,4728
4
2
2
Волинська
-"-
2,8
1,4
1,4
59
21
38
Донецька
-"-
14,9436
6,2768
8,6668
30
17
13
Закарпатська
-"-
9,991
6,14
3,851
10
5
5
Запорізька
-"-
5,5
2,75
2,75
96
47
49
Івано-Франківська
-"-
11,14
5,42
5,72
51
24
27
Київська
-"-
7,7
3,8
3,9
153
76
77
Кіровоградська
-"-
17,038
8,519
8,519
40
20
20
Луганська
місцевий бюджет
10,9456
5,4728
5,4728
6
4
2
Львівська
-"-
0,6
0,4
0,2
23
13
10
Миколаївська
-"-
4,6102
2,7362
1,874
270
135
135
Одеська
-"-
54,64
27,32
27,32
26
18
8
Полтавська
-"-
2,8
2,2
0,6
32
16
16
Рівненська
-"-
5,184
2,592
2,592
10
5
5
Сумська
-"-
1,32
0,66
0,66
4
2
2
Тернопільська
-"-
1,16
0,58
0,58
51
13
19
19
Херсонська
-"-
12,275
2,3
4,9875
4,9875
14
7
7
Черкаська
-"-
1,8
0,9
0,9
4
2
2
Чернівецька
-"-
0,4
0,2
0,2
10
5
5
Чернігівська
-"-
0,7
0,35
0,35
кількість будинків та споруд
1324
400
450
474
9) приведення шляхів евакуації, автоматичних систем
протипожежного захисту, систем оповіщення населення про пожежу,
електрообладнання будівель та споруд міністерств, інших центральних
та місцевих органів виконавчої влади у відповідність з вимогами
законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної
безпеки
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади
42
12
14
16
Держземагентство
державний бюджет
2,1
0,6
0,7
0,8
720
240
240
240
Генеральна прокуратура України
-"-
30
10
10
10
57
14
21
22
МВС
-"-
2,85
0,7
1,05
1,1
10
3
3
4
Служба зовнішньої розвідки
-"-
0,5
0,15
0,15
0,2
28
8
10
10
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
-"-
1,4
0,4
0,5
0,5
209
58
66
85
Мінфін
-"-
10,45
2,9
3,3
4,25
2
1
1
МЗС
державний бюджет
0,1
0,05
0,05
80
20
30
30
ДПтС
-"-
4
1
1,5
1,5
4
1
1
2
Фонд державного майна
-"-
0,2
0,05
0,05
0,1
161
40
60
61
Національна академія наук
-"-
8,05
2
3
3,05
10
3
3
4
Держспецтрансслужба
-"-
0,5
0,15
0,15
0,2
ДКА
-"-
3,7
1,2
1,2
1,3
Держстат
-"-
0,2
0,05
0,05
0,1
Держкомтелерадіо
-"-
0,5
0,15
0,15
0,2
Мінкультури
-"-
1,4
0,4
0,5
0,5
Нацкомфінпослуг
-"-
0,252
0,063
0,121
0,068
Мінкультури,
Держкіно
-"-
1,7
1,7
державне підприємство "Севастопольський морський
рибний порт"
інші джерела
0,6904
0,221
0,2292
0,2402
державне підприємство "Керченський морський
порт"
-"-
0,4
0,014
0,044
0,342
Мінагрополітики,
Держрибагентство
державний бюджет
0,59
0,59
1
1
Мінсоцполітики
-"-
0,78
0,78
кількість приміщень
2270
612
825
833
10) приведення шляхів евакуації, автоматичних
систем протипожежного захисту, систем оповіщення людей про пожежу,
електрообладнання будівель та споруд центральних державних архівів,
Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів в
областях, архівних відділів райдержадміністрацій,
Укрдержархів,
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські держадміністрації, райдержадміністрації,
міськради, районні ради
міських рад та трудових архівів у відповідність з
вимогами законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері
пожежної безпеки, а саме:
Укрдержархів
державний бюджет
6
1
2
3
8
3
3
2
Державного архіву
Рада міністрів Автономної Республіки
державний бюджет
1,6685
0,6674
0,6674
0,3337
51
13
22
16
архівних відділів райдержадміністрацій та міських
рад
Крим райдержадміністрації, міськради, районні
ради
місцевий бюджет
0,82764
0,11137
0,434885
0,281385
8
2
3
3
Вінницька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
1,006
0,244
0,3755
0,3865
83
25
18
40
місцевий бюджет
0,892496
0,213884
0,194549
0,484063
8
2
2
4
Волинська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
0,905
0,014
0,324
0,567
50
20
20
10
місцевий бюджет
0,0746
0,0224
0,023525
0,028675
8
2
2
4
Дніпропетровська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
0,5991
0,1727
0,1485
0,2779
7
7
місцевий бюджет
0,06
0,06
8
2
3
3
Донецька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
1,5036
0,463
0,5228
0,5178
107
25
40
42
місцевий бюджет
1,76033
0,18727
0,61084
0,96222
4
2
2
Житомирська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
0,591
0,49
0,101
54
13
20
21
місцевий бюджет
0,9967
0,09659
0,40644
0,49367
16
4
6
6
Закарпатська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
0,59691
0,38045
0,0657
0,15076
37
9
10
18
місцевий бюджет
1,06095
0,0265
0,0974
0,93705
8
2
2
4
архівних відділів райдержадміністрацій та міських
рад
Запорізька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, райради
державний бюджет
1,6308
0,6737
0,6077
0,3494
88
21
32
35
місцевий бюджет
0,7388
0,1792
0,27775
0,28185
4
1
2
1
Івано-Франківська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
0,107
0,002
0,104
0,001
31
9
10
12
місцевий бюджет
1,6689
0,1689
0,5918
0,9082
16
5
5
6
Київська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
1,712
0,028
0,035
1,649
140
45
50
45
місцевий бюджет
7,6
2
3,24
2,36
8
2
2
4
Кіровоградська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
0,9499
0,1517
0,2402
0,558
98
25
38
35
місцевий бюджет
0,830205
0,2215
0,33195
0,276755
8
2
2
3
Луганська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
1,318
0,346
0,486
0,486
115
29
48
38
місцевий бюджет
0,444333
0,060789
0,212599
0,170945
16
4
7
5
Львівська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
0,419
0,098
0,196
0,125
55
14
21
20
місцевий бюджет
0,576356
0,161284
0,214548
0,200524
8
4
2
2
Миколаївська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
1,066167
0,561415
0,252812
0,25194
92
23
36
33
місцевий бюджет
3,470615
0,896942
1,360645
1,213028
12
4
4
4
Одеська облдержадміністрація, райдержадміністрації,
міськради, районні ради
державний бюджет
0,944
0,11
0,407
0,427
132
44
44
44
місцевий бюджет
3,2094
0,7195
1,1176
1,3723
8
2
3
3
архівних відділів райдержадміністрацій та міських
рад
Полтавська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
0,464
0,116
0,174
0,174
100
25
37
38
місцевий бюджет
1,0927
0,2806
0,3706
0,4415
2
2
Рівненська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
1,31
1,31
2
1
1
місцевий бюджет
0,003
0,001
0,002
8
2
3
3
Сумська облдержадміністрація, райдержадміністрації,
міськради, районні ради
державний бюджет
1,072
0,086
0,843
0,143
100
25
37
38
місцевий бюджет
0,338
0,074
0,132
0,132
8
2
4
2
Тернопільська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
2,99
0,75
1,49
0,75
72
18
27
27
місцевий бюджет
3,9632
0,7408
1,6112
1,6112
8
2
4
2
Харківська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
3,4612
0,896
1,6702
0,895
132
33
49
50
місцевий бюджет
4,552791
0,864678
1,638676
2,049438
8
2
3
3
Херсонська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
1,7212
0,48506
0,61777
0,61837
68
16
22
30
місцевий бюджет
1,02534
0,2887
0,30162
0,43502
8
4
2
2
Хмельницька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
1,451
0,661
0,395
0,395
184
46
69
69
місцевий бюджет
1,552
0,37
0,595
0,587
8
2
3
3
Черкаська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
0,103
0,013
0,044
0,046
22
4
7
11
місцевий бюджет
0,5458
0,07189
0,13242
0,34149
8
3
2
3
Чернівецька облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
1,185
0,385
0,345
0,455
48
15
16
17
місцевий бюджет
0,02376
0,00154
0,00559
0,01663
28
7
10
11
Чернігівська облдержадміністрація,
райдержадміністрації, міськради, районні ради
державний бюджет
2,836
0,268
1,268
1,3
100
30
35
35
місцевий бюджет
1,0811
0,1815
0,4094
0,4902
4
1
2
1
Севастопольська міськдержадміністрація,
райдержадміністрації
державний бюджет
0,151
0,0375
0,076
0,0375
16
5
5
6
місцевий бюджет
0,22695
0,053
0,05025
0,1237
8
2
3
3
Київська міськдержадміністрація,
райдержадміністрації
державний бюджет
0,5177
0,1277
0,1888
0,2012
40
10
15
15
місцевий бюджет
0,044
0,011
0,0165
0,0165
11) заміна автоматичних систем газового
пожежогасіння
Міненерговугілля
державний бюджет
6
1
2
3
інші джерела
30
5
10
15
кількість будинків
1047
307
375
365
12) приведення у робочий стан інженерного
обладнання систем протипожежного захисту висотних будинків і
будинків підвищеної поверховості, забезпечення належного
функціонування таких систем, створення спеціалізованих дільниць з
їх ремонту та технічного обслуговування
обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації
облдержадміністрації:
11
3
4
4
Вінницька
місцевий бюджет
3,29
0,674
1,293
1,323
2
2
Волинська
-"-
0,197
0,197
48
12
18
18
Дніпропетровська
-"-
8
2,25
2,875
2,875
171
43
65
63
Донецька
-"-
20,78
5,42
7,62
7,74
5
3
2
Житомирська
місцевий бюджет
1,198
0,6
0,598
2
1
1
Закарпатська
-"-
1,2
0,6
0,6
63
18
21
25
Запорізька
-"-
8,1
2,5
2,75
2,85
6
1
3
2
Івано-Франківська
-"-
1,128
0,188
0,564
0,376
69
22
23
24
Київська
-"-
8,25
2,666
2,666
2,918
3
1
1
1
Кіровоградська
-"-
0,87
0,29
0,29
0,29
53
16
18
19
Луганська
-"-
10,3
3,2
3,5
3,6
42
11
15
16
Львівська
-"-
7,98
2,09
2,85
3,04
42
11
21
10
Миколаївська
-"-
7,08
2,09
3,09
1,9
40
13
13
14
Одеська
-"-
6,3
2,07
2,07
2,16
17
5
6
6
Полтавська
-"-
3,23
0,95
1,14
1,14
8
2
4
2
Рівненська
-"-
2,32
0,58
1,16
0,58
40
10
15
15
Сумська
-"-
6,79
2,09
2,35
2,35
4
1
2
1
Тернопільська
-"-
1,16
0,29
0,58
0,29
23
4
8
10
Херсонська
-"-
6,38
1,16
2,32
2,9
22
7
7
8
Хмельницька
-"-
6,18
2,03
2,03
2,12
14
4
5
5
Чернігівська
-"-
2,85
0,71
1,07
1,07
62
20
21
21
Севастопольська міськдержадміністрація
-"-
3,101
1,033
1,034
1,034
кількість секцій
1204
416
391
397
Київська міськдержадміністрація
державний бюджет
71,9
25,8
23
23,1
кількість об'єктів
859
246
303
310
13) оснащення небезпечних виробництв сучасними
автоматичними системами протипожежного захисту, заміни застарілих
електричних мереж, особливо атомних електростанцій, метрополітенів,
хімічно небезпечних і пожежовибухонебезпечних об'єктів і підземних
споруд
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська
та Севастопольська міські держадміністрації
17
5
6
6
комунальне підприємство "Дніпропетровський
метрополітен"
-"-
4,66
1,06
1,8
1,8
облдержадміністрації:
185
40
73
72
Закарпатська
місцевий бюджет
2,5
0,7
0,9
0,9
139
45
47
47
Кіровоградська
-"-
2,506
0,798
0,854
0,854
17
4
6
7
Київська
-"-
0,53
0,16
0,18
0,19
62
20
21
21
Сумська
-"-
0,8
0,2
0,3
0,3
239
72
80
87
Херсонська
-"-
3,585
0,78
1,35
1,455
200
60
70
70
Чернівецька
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних місцевих органів виконавчої влади
кількість пожежних гідрантів, водоймищ,
водонапірних веж
16856
5267
8133
3456
14) проведення аналізу стану протипожежного
водопостачання міст, селищ міського типу, об'єктів та здійснення
комплексу заходів щодо приведення стану пожежних гідрантів,
водоймищ, водонапірних веж у відповідність з вимогами
нормативно-правових актів
центральні органи виконавчої влади,
облдержадміністрації
8
3
2
3
Держспецтрансслужба
державний бюджет
0,063
0,021
0,014
0,028
облдержадміністрації:
884
221
442
221
Вінницька
місцевий бюджет
2,8112
0,7028
1,4056
0,7028
Житомирська
-"-
3,3565
0,8772
1,6682
0,8111
3966
1048
1855
1063
Закарпатська
-"-
20,209
6,483
7,194
6,532
257
65
132
60
Запорізька
-"-
1,808
0,46
0,938
0,41
1280
320
640
320
Дніпропетровська
-"-
3,996
0,999
1,998
0,999
1545
385
772
388
Донецька
-"-
5,7
1,438
2,862
1,4
120
30
60
30
Івано-Франківська
-"-
1,174
0,293
0,586
0,295
Кіровоградська
-"-
3,432
0,858
1,716
0,858
1120
280
560
280
Львівська
-"-
1,56
0,39
0,78
0,39
640
160
320
160
Одеська
-"-
1,28
0,32
0,64
0,32
1320
330
660
330
Полтавська
-"-
5,26
1,3
2,66
1,3
91
23
46
22
Рівненська
-"-
0,047
0,012
0,024
0,011
400
100
200
100
Сумська
місцевий бюджет
3,68
0,92
1,84
0,92
562
140
282
140
Тернопільська
-"-
1,716
0,429
0,858
0,429
214
53
107
54
Херсонська
-"-
0,526
0,13
0,263
0,133
4449
2109
2055
285
Черкаська
-"-
1,5065
0,021
0,2055
1,28
кількість об'єктів
20204
6336
6898
6970
15) виведення сигналів від систем пожежної
автоматики на пульти пожежного та техногенного спостереження
центральні органи виконавчої влади,
облдержадміністрації
державний та місцевий бюджети
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
державний бюджет
0,15
0,05
0,05
0,05
облдержадміністрації:
694
178
248
268
Вінницька
місцевий бюджет
0,8
0,2
0,3
0,3
267
66
128
73
Закарпатська
-"-
8,334
2,221
4,072
2,041
800
200
300
300
Запорізька
інші джерела
0,4
0,1
0,15
0,15
420
100
150
170
Івано-Франківська
місцевий бюджет
9,782
2,044
3,431
4,307
1193
388
397
408
Кіровоградська
-"-
2,862
0,932
0,953
0,977
1052
255
396
401
Київська
-"-
10,136
2,663
3,1335
4,3395
7324
2441
2441
2442
Львівська
-"-
29,28
9,76
9,76
9,76
5180
1726
1726
1728
Миколаївська
інші джерела
37,818
12,606
12,606
12,606
600
200
200
200
Рівненська
місцевий бюджет
0,78
0,26
0,26
0,26
1424
474
474
476
Сумська
-"-
2,848
0,949
0,949
0,95
234
58
88
88
Тернопільська
-"-
0,32
0,08
0,12
0,12
1016
250
350
416
Херсонська
-"-
2,03
0,5
0,7
0,83
кількість будинків та споруд
9656
2421
3599
3636
16) підвищення вогнестійкості будинків та споруд
шляхом просочення конструкцій вогнетривкими сумішами
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади, обласні, Київська та Севастопольська міські
держадміністрації
4
1
2
1
Держземагентство
державний бюджет
0,02
0,005
0,01
0,005
4
1
2
1
Фонд державного майна
-"-
0,004
0,001
0,002
0,001
10
2
4
4
Служба зовнішньої розвідки
державний бюджет
2,9
0,6
1,05
1,25
171
47
42
82
Держстат
-"-
1,8879
0,5107
0,4708
0,9064
4
1
2
1
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
-"-
0,25
0,08
0,09
0,08
1
1
Мінкультури
-"-
0,075
0,075
1
1
Мінагрополітики, Держрибагентство
-"-
0,014
0,014
облдержадміністрації:
308
77
154
77
Вінницька
місцевий бюджет
1,4
0,35
0,7
0,35
669
207
223
239
Закарпатська
-"-
8,403
2,487
2,717
3,199
280
70
140
70
Запорізька
інші джерела
1,4
0,35
0,7
0,35
380
75
115
190
Івано-Франківська
місцевий бюджет
5,21
0,9
1,75
2,56
1238
302
461
475
Кіровоградська
-"-
10,369
2,263
3,9835
4,1225
1334
300
493
541
Київська
-"-
11,2624
2,7376
3,9914
4,5334
259
66
95
98
Донецька
-"-
7,003
1,824
2,5495
2,6295
2440
610
915
915
Львівська
-"-
12,2
3,05
4,575
4,575
445
112
166
167
Сумська
-"-
2,3
0,575
0,8625
0,8625
234
58
88
88
Тернопільська
-"-
1,06
0,26
0,4
0,4
660
165
247
248
Полтавська
-"-
6,6
1,65
2,475
2,475
710
200
260
250
Херсонська
-"-
14,2
4
5,2
5
480
120
180
180
Чернівецька
-"-
2
0,5
0,75
0,75
24
6
9
9
Севастопольська міськдержадміністрація
-"-
0,56
0,14
0,21
0,21
кількість будівель та споруд
17246
4396
6379
6471
17) приведення у робочий стан димових і
вентиляційних каналів та їх обслуговування
облдержадміністрації:
132
33
50
49
Вінницька
місцевий бюджет
0,6
0,15
0,225
0,225
5
3
2
Житомирська
-"-
1,198
0,6
0,598
11469
2933
4259
4277
Закарпатська
-"-
2,394
0,682
0,8475
0,8645
2000
500
750
750
Запорізька
інші джерела
0,12
0,03
0,045
0,045
44
11
16
17
Львівська
місцевий бюджет
2,1
0,55
0,775
0,775
1812
453
679
680
Кіровоградська
місцевий бюджет
0,28
0,07
0,105
0,105
322
78
84
160
Київська
-"-
3,53
0,882
0,988
1,66
230
77
77
76
Донецька
-"-
0,096
0,046
0,046
0,004
32
8
12
12
Сумська
-"-
1,28
0,32
0,48
0,48
1200
300
450
450
Чернівецька
-"-
0,2
0,05
0,075
0,075
18) проведення прикладних наукових досліджень щодо
зниження ризику додаткового опромінення персоналу та населення
прилеглих районів унаслідок радіаційних пожеж, у тому числі:
Національний університет біоресурсів і
природокористування
державний бюджет
2
0,5
0,75
0,75
створення необхідної технічної бази для
забезпечення наукової діяльності
-"-
-"-
1
0,5
0,5
кількість осіб
60
30
30
підвищення кваліфікації працівників державного
спеціалізованого комплексного підприємства "Чорнобильська пуща"
-"-
-"-
0,2
0,1
0,1
кількість конференцій
4
1
2
1
проведення міжнародних конференцій з питань
пожежної безпеки
-"-
-"-
0,12
0,03
0,06
0,03
19) створення в державному підприємстві "Державний
науково-дослідний інститут будівельних конструкцій" центру вогневих
випробувань шляхом:
Мінрегіон, державне підприємство "Державний
науково-дослідний інститут будівельних конструкцій"
-"-
придбання устатковання для вогневих випробувань
будівельних матеріалів
-"-
-"-
0,4
0,4
придбання приміщення для випробувань будівельних
конструкцій на вогнестійкість
-"-
-"-
1
1
облаштування печей для випробувань будівельних
конструкцій на вогнестійкість
Мінрегіон, державне підприємство "Державний
науково-дослідний інститут будівельних конструкцій"
державний бюджет
0,5
0,5
придбання програмного комплексу ANSYS
-"-
-"-
0,6
0,6
кількість об'єктів
511
125
131
255
20) розроблення регіональних програм, спрямованих
на забезпечення протипожежного захисту пам'яток історії та
культури, культових споруд
облдержадміністрації:
8
2
2
4
Закарпатська
місцевий бюджет
0,06
0,01
0,01
0,04
431
107
109
215
Кіровоградська
-"-
5,37
1,331
1,348
2,691
72
16
20
36
Київська
-"-
2,19
0,09
1,01
1,09
21) проведення щороку нарад, семінарів, оглядів,
конкурсів з питань пожежної безпеки для працівників органів
виконавчої влади
центральні органи виконавчої влади
ДКА
державний бюджет
0,003
0,001
0,001
0,001
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку
та захисту інформації
-"-
0,12
0,04
0,04
0,04
22) проведення щороку Всеукраїнського фестивалю
дружин юних пожежників
облдержадміністрації:
місцевий бюджет
Вінницька
-"-
0,036
0,012
0,012
0,012
Волинська
-"-
0,1
0,025
0,025
0,05
Дніпропетровська
-"-
0,1856
0,0464
0,0464
0,0928
Закарпатська
-"-
0,196
0,049
0,098
0,049
Запорізька
-"-
0,12
0,03
0,03
0,06
Івано-Франківська
місцевий бюджет
0,416
0,104
0,208
0,104
Кіровоградська
-"-
0,14
0,035
0,035
0,07
Київська
-"-
0,8656
0,2139
0,4178
0,2339
Львівська
-"-
0,14
0,035
0,035
0,07
Миколаївська
-"-
0,1028
0,0257
0,0257
0,0514
Полтавська
-"-
0,12
0,03
0,06
0,03
Рівненська
-"-
0,12
0,03
0,06
0,03
Сумська
-"-
0,12
0,03
0,06
0,03
Тернопільська
-"-
0,12
0,03
0,06
0,03
Херсонська
-"-
0,3
0,075
0,15
0,075
Черкаська
-"-
0,272
0,068
0,136
0,068
кількість пожежних суден
1
1
23) забезпечення пожежними суднами морських та
річкових портів шляхом:
міністерства, інші центральні органи виконавчої
влади, облдержадміністрації
забезпечення пожежних суден необхідною кількістю
піноутворювачів
державне підприємство "Керченський морський рибний
порт"
інші джерела
0,05
0,01
0,03
0,01
1
1
придбання пожежного судна
Київська облдержадміністрація
місцевий бюджет
2
2
Разом за завданням 1
846,416243
187,611862
332,853469
325,950912
у тому числі
державний бюджет
207,326277
61,829425
73,755282
71,74157
місцевий бюджет
568,211566
107,451437
235,293987
225,466142
інші джерела
70,8784
18,331
23,8042
28,7432
2. Розвиток матеріально-технічної бази державної,
відомчої та добровільної пожежної охорони
кількість підрозділів
224
100
84
40
1) розроблення регіональних програм розвитку
матеріально-технічної бази пожежної охорони, в яких передбачається
будівництво, реконструкція, ремонт пожежних депо, придбання та
створення нових зразків протипожежної техніки, забезпечення
пожежників засобами пожежогасіння та індивідуального захисту,
зв'язку
Черкаська облдержадміністрація
місцевий бюджет
1,75
1,33
0,24
0,18
кількість підрозділів
51
17
17
17
2) утримання підрозділів відомчої воєнізованої
охорони в державних установах
Держрезерв
державний бюджет
1,5
0,5
0,5
0,5
кількість автомобілів
3
1
1
1
3) придбання пожежних автомобілів для державних
установ
-"-
-"-
1,8
0,6
0,6
0,6
кількість депо
54
18
18
18
4) будівництво та ремонт пожежних депо
ДПтС
-"-
3,6
1,2
1,2
1,2
кількість установ виконання покарань та слідчих
ізоляторів
68
26
26
16
5) придбання основної і спеціальної пожежної
техніки та створення матеріально-технічної бази для підрозділів
відомчої пожежної охорони
-"-
-"-
8,7
3,4
3,4
1,9
кількість осіб
30
10
10
10
6) підвищення кваліфікації та перепідготовка
працівників відомчої пожежної охорони
МВС,
МНС
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних органів виконавчої влади
7) підвищення ефективності роботи державного центру
сертифікації у частині підтвердження відповідності продукції
протипожежного призначення та систем управління якістю
МНС
державний бюджет
0,05
0,025
0,025
8) придбання пожежних автомобілів та іншої
протипожежної техніки, засобів пожежогасіння
Мінприроди
-"-
3
1
1
1
9) технічне переоснащення штатних пожежних та
аварійно-рятувальних підрозділів Держспецтрансслужби, зокрема
придбання аварійно-рятувальної та пожежної техніки:
Держспецтрансслужба
-"-
одиниць
3
1
1
1
аварійно-рятувальної та пожежної техніки
(аварійно-рятувальний автомобіль КрАЗ САРМ-В)
-"-
-"-
3
1
1
1
кількість об'єктів
6
2
2
10) обладнання пожежних депо на території
структурних підрозділів
Держспецтрансслужба
державний бюджет
0,14
0,07
0,07
-"-
3
1
1
1
11) придбання пожежних автомобілів та їх
укомплектування обладнанням
ДКА
-"-
2,7
0,9
0,9
0,9
-"-
12
4
4
4
12) забезпечення засобами рятування та
індивідуального захисту
-"-
-"-
0,6
0,1
0,2
0,3
-"-
180
60
60
60
13) утримання загонів державної протипожежної
охорони на державних підприємствах
-"-
-"-
3,3
1,1
1,1
1,1
Разом за завданням 2
30,14
11,225
10,235
8,68
у тому числі
державний бюджет
28,39
9,895
9,995
8,5
місцевий бюджет
1,75
0,1
0,1
0,1
3. Інформаційне забезпечення у сфері пожежної
безпеки
1) сприяння висвітленню у державних засобах масової
інформації питань щодо запобігання виникненню пожеж
МНС,
Деркомтелерадіо
державний бюджет
0,3
0,1
0,1
0,1
2) організація вивчення в межах навчальних
предметів та в позаурочний час учнями загальноосвітніх навчальних
закладів правил пожежної безпеки та поведінки під час пожежі
МОНмолодьспорт
3) організація та проведення виставок з питань
пожежної безпеки
МНС
кількість підрозділів
35
11
12
12
4) спільне відпрацювання планів пожежогасіння
МВС,
МНС
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних органів виконавчої влади
Разом за завданням 3
державний бюджет
0,3
0,1
0,1
0,1
4. Міжнародне співробітництво у сфері пожежної
безпеки
1) організація стажування фахівців пожежної охорони
в установах іноземних держав, які провадять діяльність у сфері
пожежної безпеки
МНС
2) забезпечення участі фахівців пожежної охорони у
роботі міжнародних організацій з питань пожежної безпеки відповідно
до міжнародних договорів, зокрема з:
кількість конференцій
3
1
1
1
Міжнародною асоціацією пожежно-рятувальних служб
(CTIF)
-"-
державний бюджет
0,0687
0,0229
0,0229
0,0229
Міжнародною організацією з стандартизації (ISO)
разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 "Пожежна безпека
та протипожежна техніка"
-"-
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних органів виконавчої влади
Міжнародною електротехнічною комісією (IEC) разом з
Технічним комітетом із стандартизації ТК25 "Пожежна безпека та
протипожежна техніка"
МНС,
Держспоживінспекція
-"-
Європейським комітетом із стандартизації (CEN)
разом з Технічним комітетом із стандартизації ТК25 "Пожежна безпека
та протипожежна техніка"
-"-
-"-
3) забезпечення участі фахівців пожежної охорони у
міжнародних виставках, конференціях та семінарах з питань пожежної
безпеки та у міжнародних змаганнях з пожежно-прикладного спорту
МНС
-"-
4) вивчення і впровадження в практику передового
досвіду зарубіжних держав у сфері пожежної охорони
МНС
за рахунок коштів, передбачених для утримання
відповідних центральних органів виконавчої влади
Разом за завданням 4
державний бюджет
0,0687
0,0229
0,0229
0,0229
Усього за Програмою
876,924943
198,959762
343,211369
334,753812
у тому числі
державний бюджет
236,084977
71,847325
83,873182
80,36447
місцевий бюджет
569,961566
108,781437
235,533987
225,646142
інші джерела
70,8784
18,331
23,8042
28,7432
Додаток 3 
до Програми

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

виконання Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012-2015 роки

Найменування завдання
Найменування показників виконання завдання
Значення показників
усього
у тому числі за роками
2012
2013
2014
2015
1. Організаційне забезпечення пожежної безпеки
кількість створених підрозділів державної,
місцевої, відомчої та добровільної пожежної охорони
933
13
458
462
кількість будинків та споруд, підпорядкованих
міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої
влади, у яких здійснюється приведення шляхів евакуації,
автоматичних систем протипожежного захисту, систем оповіщення людей
про пожежу, електрообладнання у відповідність з вимогами
законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної
безпеки
1324
400
450
474
кількість приміщень центральних державних архівів,
Державного архіву в Автономній Республіці Крим, державних архівів в
областях, архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад та
трудових архівів, які приводяться у відповідність з вимогами
законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної
безпеки
2270
612
825
833
кількість висотних будинків та споруд і будинків
підвищеної поверховості, в яких інженерне обладнання систем
протипожежного захисту приводиться у робочий стан
1047
307
375
365
кількість будівель та споруд небезпечних об'єктів
(атомних електростанцій, метрополітенів, хімічно небезпечних і
пожежовибухонебезпечних об'єктів, підземних споруд), оснащених
сучасними автоматичними системами протипожежного захисту
859
246
303
310
кількість відремонтованих джерел протипожежного
водопостачання (пожежних гідрантів, водоймищ, водонапірних веж)
16856
5267
8133
3456
кількість об'єктів, сигнали від систем пожежної
автоматики яких виводяться на пульти пожежного та техногенного
спостереження
20204
6336
6898
6970
кількість будинків та споруд, конструкції яких
просочені вогнетривкими сумішами
9656
2421
3599
3636
кількість будинків та споруд, у яких димові та
вентиляційні канали приведені у робочий стан і здійснюється їх
обслуговування
17246
4396
6379
6471
кількість пам'яток історії та культури, культових
споруд, включених до регіональних програм, спрямованих на
забезпечення протипожежного захисту
511
125
131
255
кількість пожежних суден для морських та річкових
портів
1
1
2. Розвиток матеріально-технічної бази державної,
відомчої та добровільної пожежної охорони
кількість придбаних пожежних автомобілів для
державних установ
3
1
1
1
кількість побудованих та відремонтованих пожежних
депо в закладах ДПтС
54
18
18
18
кількість придбаної основної і спеціальної пожежної
техніки для підрозділів відомчої пожежної охорони ДПтС
68
26
26
16
3. Інформаційне забезпечення у сфері пожежної
безпеки
кількість планів пожежогасіння, виконаних МВС разом
з МНС
35
11
12
12
4. Міжнародне співробітництво у сфері пожежної
безпеки
кількість конференцій, проведених разом з
Міжнародною асоціацією пожежно-рятувальних служб (CTIF)
3
1
1
1