НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
експертної комісії України
з питань захисту
суспільної моралі
15.07.2008 N 2
протокол
15.07.2008 N 06-08К
( Пункт 2 Рішення втратив чинність на підставі Рішення Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі N 3 (va003623-09) від 26.03.2009 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі N 3 (vr003623-09) від 05.03.2009 N 30 (vr030623-12) від 24.05.2012 N 46 (vr_46623-13) від 29.04.2013 )

ПОЛОЖЕННЯ

про апарат Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі

Загальні засади

Дане Положення визначає загальні засади та регламентацію діяльності апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі.
Апарат Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі (далі - апарат Комісії) створюється з метою забезпечення діяльності Комісії та включає в себе структуру апарату Комісії, штатних співробітників апарату Комісії, які призначаються Головою Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі.
Співробітники апарату Комісії у своїй діяльності керуються Конституцією України (254к/96-ВР) , Законом України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) , Положенням про Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2004 N 1550 (1550-2004-п) , іншими законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Національної комісії, Положенням про апарат Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, а також іншими нормативно-правовими актами України.
Організація роботи співробітників апарату Комісії здійснюється відповідно до структури та штатного розпису апарату Комісії, положень про структурні підрозділи, Положення про представників Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, посадових інструкцій, Правил внутрішнього трудового розпорядку для працівників апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, рішень Національної комісії, розпоряджень та доручень Голови Комісії та його заступників, цього Положення, а також інших нормативно-правових актів України.
Робота співробітників апарату Комісії та його структурних підрозділів планується в порядку, визначеному Головою Комісії.
Взаємодія апарату Комісії, у процесі виконання покладених на нього завдань, з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, обласними, районними та міськими засобами масової інформації, з підприємствами, установами та організаціями різних форм власності, з об'єднаннями громадян тощо здійснюється через співробітників спеціально уповноважених на те Головою Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі.
Співробітникам апарату Комісії видається службове посвідчення встановленого зразка.

Основні завдання апарату Комісії

Основними завданнями апарату Комісії є:
організаційне, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі;
підготовка аналітичних, інформаційних та інших матеріалів, що стосуються діяльності Комісії;
підготовка експертних висновків, які затверджуються в установленому порядку;
юридичне супроводження діяльності Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі;
узагальнення практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції Комісії, розробка пропозицій щодо його вдосконалення та винесення їх на розгляд Комісії;
здійснення моніторингу виконання норм Закону України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) ;
здійснення контролю за дотриманням виконання актів законодавства у сфері захисту суспільної моралі та рішень Комісії, інформування представників Комісії;
виконання розпоряджень і доручень Голови Комісії.

Основні завдання і обов'язки співробітників апарату Комісії

Структурні підрозділи, співробітники апарату Комісії відповідно до покладених на них завдань забезпечують:
експертну оцінку теле-, радіо- і відеопродукції, репертуару кінотеатрів, кіно- і відеоустановок, відеозалів, продукції друкованих засобів масової інформації та Інтернет-видань, а також видовищних заходів на їх відповідність вимогам законодавства у сфері захисту суспільної моралі та іншої продукції, що може завдати шкоди суспільній моралі, розробку та внесення на розгляд Голови Комісії пропозицій щодо поліпшення становища у відповідній сфері; беруть участь у підготовці звітів Голови Комісії щодо реалізації повноважень, делегованих Комісією;
вжиття заходів по запобіганню розповсюдженню та забороні демонстрацій фільмів, програм, інформаційних матеріалів, видовищних заходів, які можуть завдати шкоди суспільній моралі;
надання консультаційної допомоги органам державної влади і органам місцевого самоврядування, фізичним і юридичним особам з питань державного регулювання і контролю за обігом продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру;
створення бази даних (каталогу) про усі види продукції сексуального характеру та продукції, що містить елементи насильства та жорстокості, створення архіву продукції еротичної проблематики, порнографічного характеру та продукції, що містить пропаганду культу насильства і жорстокості;
надання висновків про відповідність законодавству про захист суспільної моралі:
- друкованої продукції сексуального чи еротичного характеру, що призначена для продажу та розповсюдження в спеціально призначених місцях;
- видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру, що проводяться фізичними та юридичними особами в спеціально відведених місцях;
- продукції електронних засобів масової інформації сексуального характеру, продукції та аудіо- і відеокасет із записами сексуального чи еротичного характеру, що призначені для продажу або надання у прокат населенню;
- кіно-, аудіо- і відеопродукції сексуального чи еротичного характеру, що призначена для демонстрації в кінотеатрах, відеосалонах, відеозалах;
проведення оцінки аудіо-, радіо-, кіно- та відеопродукції сексуального характеру і продукції, що містить елементи еротики;
участь Комісії в підготовці міжнародних договорів з питань захисту суспільної моралі;
методичне та інформаційне забезпечення роботи Комісії з питань розвитку духовності та зміцнення моральних засад громадян;
залучення до роботи з Комісією громадських організацій щодо здійснення заходів, спрямованих на розвиток духовних засад у суспільстві;
організацію та проведення науково-практичних конференцій, семінарів з актуальних питань утвердження моральності в суспільстві, співробітництво з відповідними зарубіжними організаціями;
особистий прийом громадян та розгляд скарг громадян щодо порушення вимог законодавства в сфері захисту суспільної моралі та вжиття заходів реагування відповідно до своїх повноважень;
інформування громадськості про діяльність Комісії, прийнятих нею рішень та стан їх виконання;
підготовку пропозиції щодо поглиблення взаємодії Комісії з органами державної влади та місцевого самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян у спільному вирішенні питань захисту суспільної моралі;
підготовку інформаційних, аналітичних та інших матеріалів, оглядів, виступів, доповідей, проектів розпорядчих документів і доручень, матеріалів для прес-конференцій, брифінгів, зустрічей Голови Комісії з представниками засобів масової інформації тощо;
здійснення організаційного та матеріально-технічного забезпечення підготовки і проведення засідань Комісії, нарад, інших заходів, що проводяться Головою Комісії та його заступниками, робочих поїздок тощо;
вирішення питань, пов'язаних з участю Голови Комісії в заходах, що проводяться спільно із центральними органами виконавчої влади;
опрацювання документів, що надходять до Комісії, та забезпечує ведення діловодства, облік документів, їх зберігання та передачу в установленому порядку до архіву;
матеріально-технічне, господарсько-побутове, інформаційно-комп'ютерне забезпечення діяльності Комісії, адміністрування комунікаційного зв'язку та локальної комп'ютерної мережі, розробку та супроводження прикладного програмного забезпечення;
представлення інтересів Комісії в органах державної влади, судах та інших органах;
створення необхідних умов для перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників апарату Комісії;
внесення Голові Комісії пропозицій по створенню необхідних умов для фахової підготовки та перепідготовки експертів з питань захисту суспільної моралі один раз на 5 років;
( Розділ доповнено новим абзацом двадцять шостим згідно з Рішенням Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі N 46 (vr_46623-13) від 29.04.2013 )
виконання інших завдань за дорученнями Голови Комісії та його заступників.

Права співробітників апарату Комісії

Співробітники апарату Комісії мають право:
вносити на розгляд Голови Комісії проекти нормативно-правових актів, проекти рішень, планів, заходів, доповідні записки та інформацію з питань, що належать до компетенції апарату;
проводити за дорученням Голови в межах компетенції Комісії перевірку діяльності засобів масової інформації, юридичних осіб усіх форм власності, що займаються організацією видовищних заходів, діяльністю з обігу продукції сексуального чи еротичного характеру або такої, що містить елементи насильства та жорстокості;
вносити пропозиції на розгляд Голови Комісії стосовно вжиття до посадових осіб, які порушують законодавство у сфері захисту суспільної моралі, відповідних заходів реагування;
подавати на розгляд Голови Комісії проекти рішень щодо проведення експертизи продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру.

Структура апарату Комісії

Структуру апарату Комісії затверджує Голова Комісії. Управління, відділи та інші структурні підрозділи апарату Комісії здійснюють свої повноваження на підставі положень про них, які затверджує Голова Комісії.
Очолює апарат Комісії Керівник апарату Комісії, який призначається Головою Комісії.
Права та обов'язки Керівника апарату Комісії, керівників структурних підрозділів, співробітників апарату Комісії визначаються у відповідності до їх посадових інструкцій.

Зміни та доповнення до Положення про апарат Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі

Будь-які зміни та доповнення до Положення про апарат Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі приймаються виключно на засіданні Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі.
Голова
В.В.Костицький

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
експертної комісії України
з питань захисту
суспільної моралі
15.07.2008  N 2
протокол
15.07.2008  N 06-08К

ПОЛОЖЕННЯ

про представників Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі

1. Загальні положення

Представник Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - представник Комісії) є штатним працівником апарату Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Комісія), підзвітний і підпорядковується Голові Комісії та його заступникам.
Координація роботи представників Комісії здійснюється координатором представників Комісії.
Представник Комісії у своїй діяльності керується Конституцією України (254к/96-ВР) , Законом України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) , Положенням про Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2004 N 1550 (1550-2004-п) , іншими законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Комісії, розпорядженнями та дорученнями Голови Комісії, цим Положенням, а також іншими нормативно-правовими актами.
Організація роботи представника Комісії здійснюється відповідно до Положення про апарат Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (vr002623-08) , рішень Комісії, розпоряджень та доручень Голови Комісії та його заступників, цього Положення, а також інших нормативно-правових актів.
Призначення на посаду та звільнення представника Комісії здійснюється Головою Комісії відповідно до чинного законодавства.
З метою забезпечення повної та своєчасної реалізації завдань та функцій Комісії до її роботи можуть залучатися представники Комісії на громадських засадах.

2. Обов'язки представника Комісії

До обов'язків представника Комісії належить:
2.1 організація і проведення заходів щодо утвердження здорового способу життя, належного стану моральності суспільства та забезпечення виконання чинного законодавства з обігу продукції та видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру, контроль за дотриманням законодавства у сфері захисту суспільної моралі та інформування Голови Комісії про необхідність вжиття відповідних заходів;
2.2 моніторинг процесів і тенденцій, що відбуваються у сфері захисту суспільної моралі;
2.3 проведення аналізу теле-, радіо- і відеопродукції, репертуару кінотеатрів, кіно- і відеоустановок, відеозалів, продукції друкованих засобів масової інформації, а також видовищних заходів на їх відповідність вимогам законодавства у сфері захисту суспільної моралі та підготовка щоквартальних аналітичних довідок за підсумками аналізу інформаційного простору;
2.4 інформування Голови Комісії про стан суспільної моралі у відповідному регіоні, дотримання законодавства у сфері захисту суспільної моралі, а також підготовка інформаційних, аналітичних та інших матеріалів;
2.5 створення та організація роботи регіональних комісій (громадських колегій) з питань захисту суспільної моралі;
2.6 вжиття заходів щодо попередження розповсюдження та заборони демонстрації фільмів, програм, інформаційних матеріалів, видовищних заходів тощо, які можуть завдати шкоди суспільній моралі, у тому числі через регіональні комісії (громадські колегії) з питань захисту суспільної моралі;
2.7 проведення попередньої оцінки аудіо-, радіо-, кіно- та відеопродукції сексуального характеру і продукції, що містить елементи еротики, а також продукції, що містить елементи й пропаганду культу жорстокості та насильства;
2.8 здійснення науково-методичного та інформаційного забезпечення роботи з питань розвитку духовності та зміцнення моральних засад громадян;
2.9 проведення роботи із залучення дитячих і молодіжних громадських організацій до здійснення заходів, спрямованих на розвиток духовності, зміцнення моральних засад громадян та утвердження здорового способу життя;
2.10 організація та проведення науково-практичних конференцій, семінарів з актуальних питань утвердження моральності у суспільстві;
2.11 розгляд скарг громадян про порушення вимог законодавства у сфері захисту суспільної моралі та вжиття заходів реагування відповідно до своїх повноважень;
2.12 інформування громадськості про діяльність Комісії, прийняті нею рішення та стан їх виконання;
2.13 організація взаємодії Комісії з органами державної влади і органами місцевого самоврядування, юридичними особами всіх форм власності у відповідному регіоні;
2.14 надання консультацій і допомоги органам державної влади та органам місцевого самоврядування, фізичним та юридичним особам з питань державного регулювання та контролю за обігом продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру;
2.15 підготовка і подання на затвердження Голови Комісії річних та квартальних планів роботи, звітування щомісячно до 25 числа про проведену роботу;
2.16 ведення та збереження документації згідно з Номенклатурою справ Комісії;
2.17 виконання інших завдань за дорученнями Голови Комісії та його заступників;
2.18 належне і якісне використання і збереження технічних засобів Комісії.

3. Права представника Комісії

Представник Комісії має право:
3.1 одержувати в установленому законодавством порядку від органів державної влади і органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації матеріали, що стосуються їх діяльності, з питань, визначених Законом України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) ;
3.2 одержувати копії фільмів, відео- і аудіозаписи теле- і радіопрограм, продукцію друкованих засобів масової інформації, що необхідні для виконання покладених на нього завдань;
3.3 запрошувати на засідання регіональних комісій (громадських колегій) з питань захисту суспільної моралі представників теле- і радіокомпаній, демонстраторів відеофільмів, редакторів друкованих засобів масової інформації, організаторів видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру для одержання інформації та роз'яснень з питань їх діяльності;
3.4 вносити Голові Комісії пропозиції стосовно ініціювання притягнення засобів масової інформації та їх керівників, які порушують законодавство у сфері захисту суспільної моралі, до передбаченої законом відповідальності;
3.5 вносити Голові Комісії пропозиції стосовно ініціювання питання про припинення дії ліцензії на діяльність з обігу продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру за умови виявлення порушень Закону України "Про захист суспільної моралі" (1296-15) ;
3.6 проводити за дорученням Голови або заступників Голови Комісії, у межах своєї компетенції, перевірки діяльності засобів масової інформації, установ і організацій всіх форм власності, що займаються діяльністю з обігу продукції та видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру, а також продукції, що містить елементи насилля і жорстокості;
3.7 бути учасником робочих груп з питань суспільної моралі у складі місцевих органів влади.

4. Взаємодія представника

Представник Комісії взаємодіє:
4.1 з обласними, районними органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, місцевими засобами масової інформації, з юридичними особами всіх форм власності, з об'єднаннями громадян тощо, діяльність яких здійснюється на відповідній території;
4.2 з структурними підрозділами апарату Комісії з питань діяльності апарату та представників Комісії;
4.3 з координатором представників Комісії з питань планування своєї діяльності, надання звітів, інформування про виконану роботу.

5. Відповідальність представника Комісії

Представник Комісії відповідає за:
5.1 незабезпечення належного виконання своїх функціональних обов'язків, невиконання наказів, розпоряджень і доручень керівництва;
5.2 якість документів, звітів, інформації, що надаються керівництву та іншим структурним підрозділам;
5.2 недостовірну інформацію про стан виконання планів роботи;
5.3 незабезпечення дотримання трудової й виконавчої дисципліни;
5.5 правопорушення, здійснені в процесі своєї діяльності, у межах, встановлених діючим адміністративним, кримінальним, цивільним та трудовим законодавством України.

6. Представники Комісії на громадських засадах

Представники Комісії на громадських засадах - особи, які виконують обов'язки представників Комісії, крім пунктів 2.5, 2.15, 2.16 цього Положення, безоплатно, без зарахування їх до штату апарату Комісії.
Представниками Комісії на громадських засадах призначаються особи, які мають вищу освіту відповідного спрямування, практичний досвід у галузі культури, науки і освіти, інформаційної діяльності тощо і виявили бажання особисто надавати допомогу представникам Комісії щодо здійснення функцій Комісії у регіонах.
Персональний підбір кандидатур на посади представників Комісії на громадських засадах та організацію їх роботи здійснюють Голова Комісії та його заступники.
Представники Комісії на громадських засадах призначаються та їх повноваження припиняються наказами Голови Комісії.
Повноваження представників Комісії на громадських засадах можуть бути припинені за їх власним бажанням та з ініціативи Голови Комісії без погодження з виборним органом первинної профспілкової організації.
Представники Комісії на громадських засадах підпорядковуються Голові Комісії та його заступникам.
Представники Комісії на громадських засадах узгоджують свою діяльність з Координатором представників Комісії.
На представників Комісії на громадських засадах не поширюється дія Закону України "Про державну службу" (3723-12) .
Представникам Комісії на громадських засадах на період здійснення ними своїх повноважень видаються службові посвідчення встановленого зразка в порядку, визначеному Комісією. У разі припинення повноважень службові посвідчення підлягають поверненню.
Документально-технічне та інше забезпечення роботи представників Комісії на громадських засадах покладається на структурний підрозділ, що відповідає за організацію роботи апарату Комісії.
Окрім виконання обов'язків, представники Комісії на громадських засадах зобов'язані:
не допускати дій, які можуть завдати матеріальну чи моральну шкоду Комісії;
не розголошувати отриману службову інформацію;
забезпечувати збереження документів та інших матеріалів;
співпрацювати з представниками Комісії у відповідних регіонах.
( Положення в редакції Рішення Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі N 30 (vr030623-12) від 24.05.2012 )
Голова
В.В.Костицький

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
експертної комісії України
з питань захисту суспільної
моралі
15.07.2008  N 2
протокол
15.07.2008  N 06-08К

ПОЛОЖЕННЯ

про громадську колегію (регіональну комісію) з питань захисту суспільної моралі

Громадська колегія (регіональна комісія) з питань захисту суспільної моралі є колегіальним консультативно-дорадчим представником Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія), що сприяє реалізації державної політики у зазначеній сфері.
Громадська колегія (регіональна комісія) у своїй діяльності керується Конституцією України (254к/96-ВР) , законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, розпорядженнями голови обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, актами відповідних органів місцевого самоврядування, рішеннями Національної комісії, а також цим Положенням.
Громадська колегія (регіональна комісія) здійснює свою діяльність дотримуючись принципів добровільності, законності, відкритості та гласності.
Діяльність громадської колегії (регіональної комісії) забезпечується шляхом організації та проведення засідань та інших заходів відповідно до плану роботи.
Основними завданнями громадської колегії (регіональної комісії) є:
координація зусиль державних органів та громадськості регіону у сфері захисту суспільної моралі;
залучення громадських організацій до здійснення заходів, спрямованих на розвиток духовності та утвердження моральних засад співжиття;
регулярне інформування Національної комісії про стан дотримання законодавства у сфері захисту суспільної моралі у регіоні;
підготовка та внесення до Національної комісії пропозицій щодо вдосконалення нормативно-правових актів у зазначеній сфері;
проведення аналізу процесів і тенденцій, що відбуваються у сфері захисту суспільної моралі;
проведення попереднього розгляду документів і матеріалів, що направляються на експертизу;
аналіз дотримання законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
проведення аналізу теле-, радіо- і відеопродукції, репертуару кінотеатрів, кіно- і відеоустановок, відеозалів, продукції друкованих засобів масової інформації, а також видовищних заходів на їх відповідність вимогам законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
вжиття заходів громадського впливу з метою запобігання розповсюдження та демонстрації фільмів, програм, інформаційних матеріалів, видовищних заходів, які порушують законодавство про захист суспільної моралі;
надання консультаційної допомоги фізичним і юридичним особам з питань державного регулювання і контролю за обігом продукції і видовищними заходами сексуального чи еротичного характеру;
проведення разом з правоохоронними органами перевірок діяльності засобів масової інформації, юридичних осіб усіх форм власності та внесення до Національної комісії пропозицій щодо ініціювання питання про припинення дії ліцензії на діяльність з обігу продукції і проведення видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру, за умови виявлення порушень законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
інформування Національної комісії, а також керівництва Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації про стан дотримання законодавства у сфері захисту суспільної моралі у відповідному регіоні.
Відповідно до покладених завдань громадська колегія (регіональна комісія) вносить до Національної комісії або до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, згідно із їх компетенцією, пропозиції щодо:
заслуховування керівників місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій з питань, що належать до компетенції громадської колегії (регіональної комісії);
утворення в разі потреби тимчасових експертних та робочих груп, залучення до участі в них представників місцевих органів виконавчої влади, наукових установ та громадських організацій (за погодженням з їх керівниками);
одержання в установленому порядку безоплатно інформації та матеріалів, необхідних для її діяльності.
У разі виникнення необхідності громадська колегія (регіональна комісія) може подати матеріали на розгляд Національної комісії.
Громадську колегію (регіональну комісію) очолює голова.
Голова громадської колегії (регіональної комісії) обирається шляхом відкритого голосування на засіданні громадської колегії (регіональної комісії) простою більшістю голосів від її складу за пропозицією голови Національної комісії, погодженої з головою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації.
Голова громадської колегії (регіональної комісії) має заступника та секретаря.
Заступником голови громадської колегії (регіональної комісії) є представник Національної комісії в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі.
Голова громадської колегії (регіональної комісії) та його заступник у своїй діяльності підзвітні громадській колегії (регіональній комісії), підзвітні і підконтрольні голові Національної комісії, підзвітні голові Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації.
До складу громадської колегії (регіональної комісії) можуть входити представники Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також відомі в регіоні діячі культури, мистецтва, науки, освіти, охорони здоров'я, фахівці у галузі інформації та інші.
Персональний склад громадської колегії (регіональної комісії) затверджує голова Національної комісії за погодженням відповідно з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міською державною адміністрацією.
Голова, його заступник та члени громадської колегії (регіональної комісії) беруть участь у її роботі на громадських засадах.
Основною формою роботи громадської колегії (регіональної комісії) є її засідання, які спрямовані на визначення пріоритетів та перспектив у роботі, підбиття підсумків діяльності, формування першочергових завдань.
Головує на засіданнях голова громадської колегії (регіональної комісії), за його відсутності - заступник голови. Засідання громадської колегії (регіональної комісії) є правоможним за умови присутності на ньому не менше половини від її складу.
Засідання громадської колегії (регіональної комісії) проводяться відповідно до плану, який затверджується головою громадської колегії (регіональної комісії), або за рішенням голови громадської колегії (регіональної комісії) чи його заступника, в разі відсутності голови, за погодженням з головою Національної комісії.
Рішення громадської колегії (регіональної комісії) приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів членів громадської колегії (регіональної комісії), присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови (головуючого на засіданні) громадської колегії (регіональної комісії).
Рішення громадської колегії (регіональної комісії) приймаються з кожного питання порядку денного.
Протокол кожного засідання складає секретар громадської колегії (регіональної комісії). Протокол підписують голова та секретар громадської колегії (регіональної комісії).
Для оперативного, глибокого вивчення питань, які є предметом розгляду на засіданнях громадської колегії (регіональної комісії), створюються постійні і тимчасові робочі групи з числа членів громадської колегії (регіональної комісії) із залученням учених та провідних фахівців (за згодою) у відповідних галузях.
Громадська колегія (регіональна комісія) систематично інформує громадськість через засоби масової інформації про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання.
Голова
В.В.Костицький

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
експертної комісії України
з питань захисту суспільної
моралі
15.07.2008  N 2
протокол
15.07.2008  N 06-08К

ПОЛОЖЕННЯ

про громадську колегію (регіональну комісію) з питань захисту суспільної моралі

Громадська колегія (регіональна комісія) з питань захисту суспільної моралі є колегіальним консультативно-дорадчим представником Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (далі - Національна комісія), що сприяє реалізації державної політики у зазначеній сфері.
Громадська колегія (регіональна комісія) у своїй діяльності керується Конституцією України (254к/96-ВР) , законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, розпорядженнями голови обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, актами відповідних органів місцевого самоврядування, рішеннями Національної комісії, а також цим Положенням.
Громадська колегія (регіональна комісія) здійснює свою діяльність дотримуючись принципів добровільності, законності, відкритості та гласності.
Діяльність громадської колегії (регіональної комісії) забезпечується шляхом організації та проведення засідань та інших заходів відповідно до плану роботи.
Основними завданнями громадської колегії (регіональної комісії) є:
координація зусиль державних органів та громадськості регіону у сфері захисту суспільної моралі;
залучення громадських організацій до здійснення заходів, спрямованих на розвиток духовності та утвердження моральних засад співжиття;
регулярне інформування Національної комісії про стан дотримання законодавства у сфері захисту суспільної моралі у регіоні;
підготовка та внесення до Національної комісії пропозицій щодо вдосконалення нормативно-правових актів у зазначеній сфері;
проведення аналізу процесів і тенденцій, що відбуваються у сфері захисту суспільної моралі;
проведення попереднього розгляду документів і матеріалів, що направляються на експертизу;
аналіз дотримання законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
проведення аналізу теле-, радіо- і відеопродукції, репертуару кінотеатрів, кіно- і відеоустановок, відеозалів, продукції друкованих засобів масової інформації, а також видовищних заходів на їх відповідність вимогам законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
вжиття заходів громадського впливу з метою запобігання розповсюдження та демонстрації фільмів, програм, інформаційних матеріалів, видовищних заходів, які порушують законодавство про захист суспільної моралі;
надання консультаційної допомоги фізичним і юридичним особам з питань державного регулювання і контролю за обігом продукції і видовищними заходами сексуального чи еротичного характеру;
проведення разом з правоохоронними органами перевірок діяльності засобів масової інформації, юридичних осіб усіх форм власності та внесення до Національної комісії пропозицій щодо ініціювання питання про припинення дії ліцензії на діяльність з обігу продукції і проведення видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру, за умови виявлення порушень законодавства у сфері захисту суспільної моралі;
інформування Національної комісії, а також керівництва Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації про стан дотримання законодавства у сфері захисту суспільної моралі у відповідному регіоні.
Відповідно до покладених завдань громадська колегія (регіональна комісія) вносить до Національної комісії або до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, згідно із їх компетенцією, пропозиції щодо:
заслуховування керівників місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій з питань, що належать до компетенції громадської колегії (регіональної комісії);
утворення в разі потреби тимчасових експертних та робочих груп, залучення до участі в них представників місцевих органів виконавчої влади, наукових установ та громадських організацій (за погодженням з їх керівниками);
одержання в установленому порядку безоплатно інформації та матеріалів, необхідних для її діяльності.
У разі виникнення необхідності громадська колегія (регіональна комісія) може подати матеріали на розгляд Національної комісії.
Громадську колегію (регіональну комісію) очолює голова.
Голова громадської колегії (регіональної комісії) обирається шляхом відкритого голосування на засіданні громадської колегії (регіональної комісії) простою більшістю голосів від її складу за пропозицією голови Національної комісії, погодженої з головою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації.
Голова громадської колегії (регіональної комісії) має заступника та секретаря.
Заступником голови громадської колегії (регіональної комісії) є представник Національної комісії в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі.
Голова громадської колегії (регіональної комісії) та його заступник у своїй діяльності підзвітні громадській колегії (регіональній комісії), підзвітні і підконтрольні голові Національної комісії, підзвітні голові Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації.
До складу громадської колегії (регіональної комісії) можуть входити представники Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також відомі в регіоні діячі культури, мистецтва, науки, освіти, охорони здоров'я, фахівці у галузі інформації та інші.
Персональний склад громадської колегії (регіональної комісії) затверджує голова Національної комісії за погодженням відповідно з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міською державною адміністрацією.
Голова, його заступник та члени громадської колегії (регіональної комісії) беруть участь у її роботі на громадських засадах.
Основною формою роботи громадської колегії (регіональної комісії) є її засідання, які спрямовані на визначення пріоритетів та перспектив у роботі, підбиття підсумків діяльності, формування першочергових завдань.
Головує на засіданнях голова громадської колегії (регіональної комісії), за його відсутності - заступник голови. Засідання громадської колегії (регіональної комісії) є правоможним за умови присутності на ньому не менше половини від її складу.
Засідання громадської колегії (регіональної комісії) проводяться відповідно до плану, який затверджується головою громадської колегії (регіональної комісії), або за рішенням голови громадської колегії (регіональної комісії) чи його заступника, в разі відсутності голови, за погодженням з головою Національної комісії.
Рішення громадської колегії (регіональної комісії) приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів членів громадської колегії (регіональної комісії), присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови (головуючого на засіданні) громадської колегії (регіональної комісії).
Рішення громадської колегії (регіональної комісії) приймаються з кожного питання порядку денного.
Протокол кожного засідання складає секретар громадської колегії (регіональної комісії). Протокол підписують голова та секретар громадської колегії (регіональної комісії).
Для оперативного, глибокого вивчення питань, які є предметом розгляду на засіданнях громадської колегії (регіональної комісії), створюються постійні і тимчасові робочі групи з числа членів громадської колегії (регіональної комісії) із залученням учених та провідних фахівців (за згодою) у відповідних галузях.
Громадська колегія (регіональна комісія) систематично інформує громадськість через засоби масової інформації про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання.
Голова
В.В.Костицький