ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 149 від 20.08.2001                 Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      4 вересня 2001 р.
                                      за N 782/5973


      Про внесення змін до інструкцій про порядок складання
      у 2001 році місячних та квартальних фінансових звітів
      установами й  організаціями,  що  отримують  кошти  з
               державного та/або місцевих бюджетів


     На виконання Закону  України  "Про  бухгалтерський  облік  та
фінансову звітність   в   Україні"   (   996-14   )  у  зв'язку  з
удосконаленням обліку зобов'язань розпорядників коштів бюджету,  з
метою  встановлення  єдиних вимог до порядку складання у 2001 році
місячних   та   квартальних   фінансових   звітів   установами   й
організаціями,  що  отримують  кошти  з державного та/або місцевих
бюджетів, Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити Зміни до Інструкції  про  порядок  складання  у
2001  році  місячної  звітності  установами  й  організаціями,  що
отримують   кошти   з   державного   та/або   місцевих   бюджетів,
затвердженої   наказом   Державного   казначейства   України   від
22.02.2001 N 23 ( z0212-01  )  та  зареєстрованої  в  Міністерстві
юстиції України 12.03.2001 за N 212/5403 (додаються).

     2. Затвердити  Зміни  до  Інструкції  про порядок складання у
2001  році  квартальних  звітів  установами  й  організаціями,  що
отримують   кошти   з   державного   та/або   місцевих   бюджетів,
затвердженої наказом Державного казначейства України від 3.04.2001
N 48 ( z0363-01 ) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України
20.04.2001 за N 363/5554 (додаються) ( z0783-01 ).

     3. Установити,  що центральні органи виконавчої  влади,  інші
головні розпорядники бюджетних коштів, установи та організації, що
отримують кошти з державного та/або місцевих  бюджетів,  складають
фінансові звіти:
     відповідно до вимог Змін до Інструкції про порядок  складання
у  2001  році  місячної  звітності установами й організаціями,  що
отримують кошти з державного та/або місцевих бюджетів,  - зі звіту
за вересень 2001 року;
     відповідно до вимог Змін до Інструкції про порядок  складання
у  2001  році  квартальних  звітів установами й організаціями,  що
отримують кошти   з   державного    та/або    місцевих    бюджетів
( z0783-01 ), - зі звіту за третій квартал 2001 року.

     4. Органам  Державного  казначейства  України  та  фінансовим
управлінням Зміни до Інструкції про порядок складання у 2001  році
місячної звітності установами й організаціями,  що отримують кошти
з державного та/або місцевих бюджетів,  та Зміни до Інструкції про
порядок  складання  у  2001  році  квартальних звітів установами й
організаціями,  що отримують кошти з  державного  та/або  місцевих
бюджетів (   z0783-01  ),  довести  до  відома  установ,  що  ними
обслуговуються.

 В.о.Голови                                          П.П.Миколенко

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                      Наказ Державного
                                      казначейства України
                                      20.08.2001  N 149

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      4 вересня 2001 р.
                                      за N 782/5973

                              Зміни
     до Інструкції про порядок складання у 2001 році місячної
    звітності установами й організаціями, що отримують кошти з
               державного та/або місцевих бюджетів

     1. Пункт 21 Інструкції ( z0212-01 ) доповнити абзацом  такого
змісту:
     "Графа 8   "Зареєстровані   зобов'язання"  відображається  на
підставі документів,  що подані протягом року до органу Державного
казначейства  України  разом з реєстром фінансових зобов'язань для
попередньої  оплати  або   оплати   вже   отриманих   послуг   або
матеріальних  цінностей.  Сума  наводиться наростаючим підсумком з
початку року".

     2. Форму N 8м  "Звіт  про  зобов'язання  бюджетних   установ"
(додаток 11 до Інструкції) викласти в новій редакції (додається).

 Начальник Управління методології
 по виконанню бюджету бухгалтерського
 обліку та звітності                                  О.О.Чечуліна

                             Додаток 11
                            до Інструкції про порядок складання  у
                            2001     році    місячної    звітності
                            установами   й    організаціями,    що
                            отримують  кошти  з  державного та/або
                            місцевих    бюджетів,     затвердженої
                            наказом     Державного    казначейства
                            України від 22.02.01 N 23 ( z0212-01 )
                            (у  редакції     наказу     Державного
                            казначейства  України   від   20.08.01
                            N 149)

                               Звіт
                про зобов'язання бюджетних установ
                   за ________________ 200__ р.

                            Форма N 8м
                                                          Коди
                                                       -----------
                                             за ДКУД   |_________|
Установа _______________________________     за ЄДРПОУ |_________|
Територія_______________________________     за КОАТУУ |_________|
Код відомчої класифікації видатків______     за СПОДУ  |         |
________________________________________               -----------
Код функціональної класифікації видатків
________________________________________
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _____________

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|            Показники               |Код     |Код  |   На початок року   | На звітну дату      |Зареєстровані|
|                                    |еконо-  |рядка|    зареєстровано    |  зареєстровано      |зобов'язання |
|                                    |мічної  |     |---------------------+---------------------|             |
|                                    |класифі-|     |усього|з них         |усього|з них         |             |
|                                    |кації   |     |      |кредиторська  |      |кредиторська  |             |
|                                    |видатків|     |      |заборгованість|      |заборгованість|             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|                    1               |   2    |   3 |  4   |    5         |  6   |    7         |   8         |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Видатки -  всього                   |    х   | 010 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|у тому числі:                       |        |     |      |              |      |              |             |
|Поточні видатки                     | 1000   | 020 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Видатки на товари і послуги         | 1100   | 030 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата праці працівників бюджетних  |        |     |      |              |      |              |             |
|установ                             | 1110   | 040 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Заробітна плата                     | 1111   | 050 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Грошове утримання                   |        |     |      |              |      |              |             |
|військовослужбовців                 | 1112   | 060 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Нарахування на заробітну плату      | 1120   | 070 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Придбання предметів постачання і    |        |     |      |              |      |              |             |
|матеріалів, оплата послуг та інші   |        |     |      |              |      |              |             |
|видатки                             | 1130   | 080 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Предмети, матеріали, обладнання     |        |     |      |              |      |              |             |
|та інвентар                         | 1131   | 090 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Медикаменти та перев'язувальні      |        |     |      |              |      |              |             |
|матеріали                           | 1132   | 100 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Продукти харчування                 | 1133   | 110 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|М'який інвентар та обмундирування   | 1134   | 120 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата транспортних послуг та       |        |     |      |              |      |              |             |
|утримання транспортних засобів      | 1135   | 130 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оренда та експлуатаційні послуги    | 1136   | 140 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточний ремонт обладнання,         |        |     |      |              |      |              |             |
|інвентарю та будівель; технічне     |        |     |      |              |      |              |             |
|обслуговування обладнання           | 1137   | 150 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Послуги зв'язку                     | 1138   | 160 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата інших послуг та інші видатки | 1139   | 170 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Видатки на відрядження              | 1140   | 180 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Матеріали, інвентар, будівництво,   |        |     |      |              |      |              |             |
|капітальний ремонт та заходи        |        |     |      |              |      |              |             |
|спеціального призначення, що мають  |        |     |      |              |      |              |             |
|загальнодержавне значення           | 1150   | 190 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата комунальних послуг та        |        |     |      |              |      |              |             |
|енергоносіїв                        | 1160   | 200 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата теплопостачання              | 1161   | 210 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата водопостачання і             |        |     |      |              |      |              |             |
|водовідведення                      | 1162   | 220 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата електроенергії               | 1163   | 230 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата природного газу              | 1164   | 240 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата інших комунальних послуг     | 1165   | 250 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата інших енергоносіїв           | 1166   | 260 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Дослідження і розробки, державні    |        |     |      |              |      |              |             |
|програми                            | 1170   | 270 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Виплата процентів (доходу) за       |        |     |      |              |      |              |             |
|зобов'язаннями                      | 1200   | 280 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Субсидії і поточні трансферти       | 1300   | 290 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Субсидії та поточні трансферти      |        |     |      |              |      |              |             |
|підприємствам (установам,           |        |     |      |              |      |              |             |
|організаціям)                       | 1310   | 300 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточні трансферти органам          |        |     |      |              |      |              |             |
|державного управління інших рівнів  | 1320   | 310 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточні трансферти населенню        | 1340   | 320 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Виплата пенсій і допомоги           | 1341   | 330 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Стипендії                           | 1342   | 340 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Інші поточні трансферти населенню   | 1343   | 350 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточні трансферти за кордон        | 1350   | 360 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Капітальні видатки                  | 2000   | 370 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Нерозподілені видатки               | 3000   | 380 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Кредитування з вирахуванням         |        |     |      |              |      |              |             |
|погашення                           | 4000   | 390 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Всього                              |   х    | 400 |      |              |      |              |             |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник           ___________      _________________________
                     (підпис)          (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер ___________      _________________________
                     (підпис)          (ініціали і прізвище)
 "____"____________ 200__ р.
  (число, місяць, рік)

 Начальник управління методології по
 виконанню бюджету, бухгалтерського
 обліку та звітності                                  О.О.Чечуліна