N 2111 від 01.11.2000
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
від 21 лютого 2001 р.
за N 153/5344
|
Перший заступник Голови Комітету
|
А.І. Чорноіван
|
Затверджено
Наказ Державного комітету молодіжної
політики, спорту і туризму України
01.11.2000 N 2111
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 лютого 2001 р.
за N 153/5344
------------------------------------------------------------------
| Категорії програм |Всеукраїнські| Обласні, | Місцеві |
| | | міжобласні | |
|----------------------+-----------------------------------------|
|1. Оздоровчі |Від 10 до 24 днів для всіх рівнів |
|----------------------+-----------------------------------------|
|2. Освітньо-виховні | Не більше 5 | Не більше 3 | Не більше 3 |
| | днів | днів | днів |
|----------------------+-------------+-------------+-------------|
|3. Культурологічні | Не більше 7 | Не більше 5 | Не більше 3 |
|(для одного туру, | днів | днів | днів |
|етапу) | | | |
|----------------------+-------------+-------------+-------------|
|4. Інформаційні, | Не більше 3 | Не більше 2 | Не більше 1 |
|науково-методичні | днів | днів | дня |
|заходи (пов'язані з | | | |
|обміном досвідом, | | | |
|інформацією, | | | |
|конференції, семінари | | | |
|тощо) | | | |
------------------------------------------------------------------
Начальник фінансово-
економічного управління
|
С.М. Надоненко
|
Додаток 1
до пункту 2.5 Положення про порядок
реалізації соціальних програм та
проведення заходів з питань дітей,
молоді, жінок та сім'ї
ЗАТВЕРДЖЕНО в сумі ________________
___________________________________
(сума літерами і цифрами)
___________________________________
(посада)
__________ _____________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
___________________________________
(число, місяць, рік)
МП
_______________________________________________________
(назва установи, організації)
_______________________________________________________
(найменування району (міста), області)
Код відомчої класифікації __________________________
Код функціональної класифікації ____________________
Код функції ________________________________________
(090802, 091102, 091103, 091104, 091106,
091107, 091108, 091109, 091110)
(гривень)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Пра-|Відпові-|Затверджено на| в тому числі по місяцях за рахунок коштів загального фонду |
|з/п| |вова|дальний | 20____ рік*) | бюджету |
| | |під-|за про- |--------------+------------------------------------------------------------|
| | |ста-|ведення |Всього|В т.ч. |сі- |лю-|бере-|кві-|тра-|чер-|ли- |сер-|вере-|жов-|лис-|гру-|
| | | ва | заходу | |за ра- |чень|тий|зень |тень|вень|вень|пень|пень|сень |тень|то- |день|
| | | |(органі-| | хунок | | | | | | | | | | |пад | |
| | | | зація, | |загаль-| | | | | | | | | | | | |
| | | | управ- | | ного | | | | | | | | | | | | |
| | | | ління, | | фонду | | | | | | | | | | | | |
| | | |відділ, | |бюджету| | | | | | | | | | | | |
| | | | особа) | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
| 1 |Оздоровчі заходи | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|1.1| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|1.2| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|...| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
| 2 |Освітньо-виховні | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |заходи | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|2.1| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|2.2| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|...| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
| 3 |Культурологічні | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |заходи | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|3.1| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|3.2| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|...| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
| 4 |Інформаційні | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |заходи | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|4.1| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|4.2| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|...| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
| 5 |Науково-методичні| | | | | | | | | | | | | | | | |
| |заходи | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|5.1| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|5.2| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|...| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
| 6 |Міжнародне | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |співробітництво | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|6.1| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|6.2| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
|...| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------+----+--------+------+-------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+----+----|
| 7 |Нерозподілений | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |резерв коштів | | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник __________ ______________________________
(підпис) (прізвище та ініціали)
"_____" ___________ 20_____ р.
Додаток 2
до пункту 2.6 Положення про порядок
реалізації соціальних програм та
проведення заходів з питань дітей,
молоді, жінок та сім'ї
ЗАТВЕРДЖЕНО
__________________________________________
(назва організації, уповноваженого органу)
__________________________________________
__________________________________________
(посада)
__________________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
__________________________________________
(число, місяць, рік)
М.П.
На проведення ____________________________________________________
(назва програми, заходу)
Відповідальна організація за проведення програми (заходу) ________
__________________________________________________________________
(назва організації, установи)
Рівень проведення ___________________________________________
Цільова спрямованість _____________________________
Зміст _____________________________________________
РОЗДІЛ 1
1.1. Назва програми (заходу) _____________________________________
__________________________________________________________________
1.2. Значення програми (заходу) (потрібне підкреслити)
державна (національна, комплексна), галузева, міжгалузева,
спеціальна, регіональна
1.3. Рівень проведення програми (заходу) (потрібне підкреслити)
міжнародна, всеукраїнська, міжрегіональна, регіональна, місцева
1.4. Цільова спрямованість програми (заходу) (потрібне
підкреслити)
соціальне обслуговування, соціальний патронаж, соціальна
профілактика, соціальна реабілітація і адаптація
1.5. Зміст соціальної програми (заходу) (потрібне підкреслити)
оздоровча, освітньо-виховна, культурологічна, інформаційна,
науково-методична
1.6. Підстава для розроблення програми ___________________________
__________________________________________________________________
(ким прийнято рішення, номер і дата)
1.7. Термін реалізації програми (рік, квартал, місяць, дата)
початок __________________________________________
закінчення ________________________________________
1.8. Мета програми (заходу) ______________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
1.9. Соціальна категорія (соціальний інститут), на яку розрахована
реалізація програми (заходу)
__________________________________________________________________
1.10. Галузь(і) та регіон(и) використання результатів програми
(заходу)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
РОЗДІЛ 2
2.1. Замовник програми (заходу) __________________________________
__________________________________________________________________
(повна назва, підпорядкованість, повна поштова адреса,
телефон, факс)
2.2. Керівник (відповідальний) за реалізацію програми (заходу)
__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я по батькові, місце роботи, посада,
контактний телефон)
2.3. Організація, відповідальна за реалізацію програми (заходу)
__________________________________________________________________
(повна назва, підпорядкованість, повна поштова адреса,
телефон, факс)
2.4. Перелік організацій, які беруть участь у реалізації програми
(заходу) _________________________________________________________
(повна назва, підпорядкованість, повна поштова адреса,
телефон, факс)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
РОЗДІЛ 3
3.1. Кількість підпрограм _________________
3.2. Кількість розділів _________________
3.3. Кількість основних завдань _________________
3.4. Кількість учасників програми (заходу) _______________________
3.5. Кількість залучених працівників для проведення програми
(заходу) ___________________
3.6. Сценарний план проведення програми (заходу)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
3.7. Характеристика матеріально-технічного забезпечення програми
(заходу) _________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
РОЗДІЛ 4
4.1. Загальний обсяг фінансування програми (заходу) ________ грн.,
в тому числі (вказати джерела та обсяги коштів):
за рахунок загального фонду _________________________ грн.
за рахунок спеціального фонду _________________________ грн.
_________________________ грн.
_________________________ грн.
_________________________ грн.
4.2. Перелік організацій-учасників та розмір їх дольової участі у
програмі (заході) або внески за участь
_____________________________________ _______________ грн.
(повна назва організації) (сума)
_____________________________________ _______________ грн.
_____________________________________ _______________ грн.
_____________________________________ _______________ грн.
_____________________________________ _______________ грн.
_____________________________________ _______________ грн.
_____________________________________ _______________ грн.
_____________________________________ _______________ грн.
_____________________________________ _______________ грн.
4.3. Дані про структуру витрат на проведення програми (заходу)
------------------------------------------------------------------
| N | Види витрат | Необхідна | у тому числі |
|з/п| | сума коштів |-----------------------|
| | |на проведення|загальний |спеціальний |
| | | програми | фонд | фонд |
| | | (заходу) - | | |
| | | Усього | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
| 1 |Заробітна плата | | | |
| |(гонорар) | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
| 2 |Нарахування на | | | |
| |заробітну плату | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
| 3 |Відрядження | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
| 4 |Оренда місць | | | |
| |проведення заходу | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
| 5 |Оренда транспорту | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
| 6 |Оренда обладнання, | | | |
| |оргтехніки | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
| 7 |Прокат костюмів, одягу| | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
| 8 |Послуги зв'язку | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
| 9 |Поліграфічні послуги | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
|10 |Оплата інформаційних | | | |
| |послуг | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
|11 |Канцелярські витрати | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
|12 |Придбання призів, | | | |
| |сувенірів | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
|13 |Представницькі витрати| | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
|14 |Інші витрати | | | |
|---+----------------------+-------------+----------+------------|
|15 | Усього витрат | | | |
------------------------------------------------------------------
4.4. Розмір призового фонду _________________ грн.
4.5. Порядок та джерела формування призового фонду
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
4.6. Порядок використання призового фонду
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
РОЗДІЛ 5
Актуальність завдань програми (заходу). Обгрунтування необхідності
реалізації програми (заходу) або окремих її завдань
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Додаток 3
до пункту 2.7 Положення про порядок
реалізації соціальних програм та
проведення заходів з питань дітей,
молоді, жінок та сім'ї
ЗАТВЕРДЖЕНО в сумі _______________________
______________________________________ грн.
(сума літерами і цифрами)
____________________________________
____________________________________
(посада)
________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
________________________________
(число, місяць, рік)
МП
На проведення ___________________________________________
(назва програми, заходу)
Місце проведення ________________________________________
(найменування району (міста), області)
Відповідальна організація за проведення програми (заходу)
_________________________________________________________
(назва організації, установи)
Відповідальна особа за проведення програми (заходу)
_________________________________________________________
М.П. (прізвище, ініціали)
Код функціональної класифікації ________________
Рівень проведення ______________________________
Розділ та пункт календарного плану _____________
Загальні відомості про проведення заходів
Термін проведення заходу згідно з
положенням про програму (захід) з __________ по ___________
тривалість ________________ днів
кількість учасників _______ чол.
----------------------------------------------------------------------------------------
| N | Види витрат |Затверджено |в тому|Профінансовано, грн. | Використано, грн. |
|з/п| |у кошторисі |числі |---------------------+---------------------|
| | | доходів і |за ра-|за рахунок|за рахунок|за рахунок|за рахунок|
| | |видатків та |хунок |загального|спеціаль- |загального|спеціаль- |
| | |календарному|зага- | фонду |ного фонду| фонду |ного фонду|
| | |плані, грн. |льного| | | | |
| | | |фонду | | | | |
| | | | грн. | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| А | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| 1 |Заробітна плата | | | | | | |
| |(гонорар) | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| 2 |Нарахування на | | | | | | |
| |заробітну плату | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| 3 |Відрядження | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| 4 |Оренда місць | | | | | | |
| |проведення заходу | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| 5 |Оренда транспорту | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| 6 |Оренда обладнання,| | | | | | |
| |оргтехніки | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| 7 |Прокат костюмів, | | | | | | |
| |одягу | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| 8 |Витрати на | | | | | | |
| |обслуговування і | | | | | | |
| |експлуатацію | | | | | | |
| |обладнання | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| 9 |Художнє | | | | | | |
| |оформлення місць | | | | | | |
| |проведення заходу | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
|10 |Послуги зв'язку | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
|11 |Поліграфічні | | | | | | |
| |послуги | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
|12 |Оплата | | | | | | |
| |інформаційних | | | | | | |
| |послуг | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
|13 |Канцелярські | | | | | | |
| |витрати | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
|14 |Придбання | | | | | | |
| |призів, | | | | | | |
| |сувенірів | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
|15 |Представницькі | | | | | | |
| |витрати | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
|16 |Інші витрати | | | | | | |
|---+------------------+------------+------+----------+----------+----------+----------|
| | Всього витрат | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------
Розрахунок витрат
на проведення ____________________________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Види витрат | Розрахунок |Необхідна сума коштів,|Фактично використано, | Розшифровка фактичних витрат |
|з/п| | | грн. | грн. | |
| | | |----------------------+----------------------| |
| | | |Всього| в тому числі |Всього| в тому числі | |
| | | | |---------------| |---------------| |
| | | | |зага-|спеціаль-| |зага-|спеціаль-| |
| | | | |льний|ний фонд | |льний|ний фонд | |
| | | | |фонд | | |фонд | | |
|---+-------------------+-------------------------------+------+-----+---------+------+-----+---------+-------------------------------|
| А | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| 1 |Заробітна плата | Кількість |Кількість| Середня | | | | | | | Кількість |Кількість| Середня |
| |(гонорар) | залучених | днів |зар.плата| | | | | | | залучених | днів |зар.плата|
| | |працівників| (годин) | за день | | | | | | |працівників| (годин) | за день |
| | | (осіб.) | роботи |(годину) | | | | | | | (чол.) | роботи |(годину) |
| | | | | роботи | | | | | | | | | роботи |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| 2 |Нарахування на | х | х | х | | | | | | | х | х | х |
| |заробітну плату | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| 3 |Відрядження і | Кількість |Кількість|Вартість | | | | | | | Кількість |Кількість|Вартість |
| |службові роз'їзди | осіб | днів |за день, | | | | | | | чоловік | днів | за день,|
| | | | | грн. | | | | | | | | | грн. |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| |Харчування (добові)| | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| |Проїзд | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| |Проживання | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| |Всього | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| 4 |Оренда місць |Орендована |Кількість|Вартість | | | | | | |Орендована |Кількість|Вартість |
| |проведення заходу | площа | днів | оренди, | | | | | | | площа | днів | оренди |
| | | | (годин) | грн. | | | | | | | | (годин) | |
| | | | оренди | | | | | | | | | оренди | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| 5 |Оренда транспорту | Кількість |Кількість|Вартість | | | | | | | Кількість |Кількість|Вартість |
| | | одиниць | днів | оренди, | | | | | | | одиниць | днів | оренди |
| | | | (годин) | грн. | | | | | | | | (годин) | |
| | | | оренди | | | | | | | | | оренди | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| 6 |Оренда обладнання | Кількість |Кількість|Вартість | | | | | | | Кількість |Кількість|Вартість |
| | | одиниць | днів | оренди, | | | | | | | одиниць | днів | оренди |
| | | | (годин) | грн. | | | | | | | | (годин) | |
| | | | оренди | | | | | | | | | оренди | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| 7 |Прокат костюмів, | Кількість |Кількість|Вартість | | | | | | | Кількість |Кількість|Вартість |
| |одягу | костюмів, | днів |прокату, | | | | | | | костюмів, | днів |прокату, |
| | | одягу, що | (годин) | грн. | | | | | | | одягу, що | (годин) | грн. |
| | |беруться на| прокату | | | | | | | | беруться | прокату | |
| | | прокат | | | | | | | | | на прокат | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| 8 |Витрати на | Кількість | Витрати | Період | | | | | | | Кількість | Витрати | Період |
| |обслуговування і | одиниць | на |викорис- | | | | | | | одиниць | на |викорис- |
| |експлуатацію | | одиницю | тання | | | | | | | | одиницю | тання |
| |обладнання | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| 9 |Художнє оформлення | Кількість | Ціна за | | | | | | | | Кількість | Ціна за | |
| |місць проведення | одиниць |одиницю, | | | | | | | | одиниць | одиницю | |
| |заходу | | грн. | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
|10 |Послуги зв'язку | Кількість | Ціна за | | | | | | | | Кількість | Ціна за | |
| | | одиниць |одиницю, | | | | | | | | одиниць | одиницю | |
| | |(хв., шт.) | грн. | | | | | | | |(хв., шт.) | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
|11 |Поліграфічні | Тираж | Ціна за | | | | | | | | Тираж | Ціна за | |
| |послуги | | одиницю,| | | | | | | | | одиницю | |
| | | | грн. | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
|12 |Оплата | Кількість | Ціна за | | | | | | | | Кількість | Ціна за | |
| |інформаційних | одиниць | одиницю,| | | | | | | | одиниць | одиницю | |
| |послуг | | грн. | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
|13 |Придбання | Кількість | Ціна за | | | | | | | | Кількість | Ціна за | |
| |канцелярських | одиниць | одиницю,| | | | | | | | одиниць | одиницю | |
| |товарів, обладнання| | грн. | | | | | | | | | | |
| |та інвентарю | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
|14 |Придбання призів та| Кількість | Ціна за | | | | | | | | Кількість | Ціна за | |
| |сувенірів | одиниць | одиницю,| | | | | | | | одиниць | одиницю | |
| | | | грн. | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
|15 |Представницькі | Кількість | Ціна за | | | | | | | | Кількість | Ціна за | |
| |витрати | одиниць | одиницю,| | | | | | | | одиниць | одиницю | |
| | | | грн. | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | х | | | | | | | | | х |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
|16 |Інші витрати | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| | Всього | | | | | | | | | | | | |
|---+-------------------+-----------+---------+---------+------+-----+---------+------+-----+---------+-----------+---------+---------|
| |Разом витрат за | ххх | ххх | ххх | | | | | | | ххх | ххх | ххх |
| |кошторисом | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Головний бухгалтер _______________ Керівник _________________
Додаток 4
до пункту 7.2 Положення про порядок
реалізації соціальних програм та
проведення заходів з питань дітей,
молоді, жінок та сім'ї
------------------------------------------------------------------
| Найменування продуктів |Натуральна норма харчування,|
| | грами |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Хліб житній | 100 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Хліб пшеничний, булочні вироби | 200 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Борошно пшеничне | 20 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Крохмаль | 8 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Макаронні вироби | 20 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Крупи | 40 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Бобові | 10 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Цукор | 80 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Масло вершкове | 45 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Олія | 20 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Молоко, кисломолочні продукти | 600 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Сметана | 20 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Сир | 70 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|М'ясо, птиця, субпродукти | 200 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Риба | 60 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Яйця (штук) | 1 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Картопля | 400 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Овочі | 450 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Фрукти, цитрусові | 150 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Соки | 200 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Сухофрукти | 10 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Чай | 0,2 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Какао | 2,5 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Кава (частково злакова) | 1 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Дріжджі | 2 |
|-----------------------------------+----------------------------|
|Сіль | 10 |
------------------------------------------------------------------
Додаток 5
до пункту 7.2 Положення про порядок
реалізації соціальних програм та
проведення заходів з питань дітей,
молоді, жінок та сім'ї
------------------------------------------------------------------
| 1. Для учасників, | Міжнародні | Всеукраїнські | Міжобласні, |
|що виборюють першість| | | обласні, |
| за особисті місця | | | місцеві |
|---------------------+------------+---------------+-------------|
| I місце | до 100 | до 50 | до 40 |
|---------------------+------------+---------------+-------------|
| II місце | до 80 | до 40 | до 30 |
|---------------------+------------+---------------+-------------|
| III місце | до 60 | до 30 | до 20 |
|---------------------+------------+---------------+-------------|
| 2. За місця при | | | |
|участі команд (груп) | | | |
|---------------------+------------+---------------+-------------|
| I місце | до 200 | до 100 | до 80 |
|---------------------+------------+---------------+-------------|
| II місце | до 160 | до 80 | до 65 |
|---------------------+------------+---------------+-------------|
| III місце | до 120 | до 60 | до 50 |
------------------------------------------------------------------