МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2010 N 2921/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 листопада 2010 р.
за N 1178/18473

Про внесення змін до Типового положення про відділ реєстрації актів цивільного стану районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції

( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Міністерства юстиції N 30/5 (z0371-02) від 17.04.2002, до якого вносились зміни )
Відповідно до статті 5 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" (2398-17) НАКАЗУЮ:
1. Внести до Типового положення про відділ реєстрації актів цивільного стану районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2002 N 30/5 (z0371-02) (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 22.04.2008 N 643/5 (z0357-08) ) , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.04.2002 за N 371/6659, такі зміни:
1.1. У назві та тексті Положення слова "реєстрація актів цивільного стану" в усіх відмінках замінити словами "державна реєстрація актів цивільного стану" у відповідному відмінку.
1.2. Пункт 1 після слів "ним створюється" доповнити словом "реорганізується".
1.3. Підпункт 3.5 пункту 3 викласти у такій редакції:
"3.5. Видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.".
1.4. У пункті 4:
у підпункті 4.1:
абзац перший після слів "відповідні свідоцтва" доповнити словами "про державну реєстрацію актів цивільного стану";
абзац другий виключити;
у підпунктах 4.2, 4.4 слово "доповнень" виключити;
підпункт 4.5 після слів "актових записів" доповнити словами "цивільного стану";
підпункт 4.6 після слів "анулювання актового запису" доповнити словами "про шлюб", після слів "анулює актові записи" доповнити словами "цивільного стану";
доповнити пункт після підпункту 4.6 новим підпунктом 4.7 такого змісту:
"4.7. Приймає рішення щодо вилучення і повернення анульованого свідоцтва відповідному органу державної реєстрації актів цивільного стану. У разі неповернення анульованого свідоцтва надає інформацію про його анулювання для оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України.".
У зв'язку з цим підпункти 4.7-4.20 вважати відповідно підпунктами 4.8-4.21;
у підпункті 4.8 слова "про реєстрацію шлюбу" замінити словами "про державну реєстрацію шлюбу";
у підпункті 4.9 слова "пов'язаної з реєстрацією цих актів" замінити словами "пов'язаної з державною реєстрацією цих актів";
підпункт 4.10 викласти в такій редакції:
"4.10. Веде в установленому порядку облік книг державної реєстрації актів цивільного стану і метричних книг.";
у підпункті 4.12 слово "повторні" замінити словом "повторно", слово "довідкові" виключити;
підпункт 4.14 викласти в такій редакції:
"4.14. Подає до Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану за формами N 97 "Про реєстрацію актів цивільного стану" (місячна) та N 98 "Про реєстрацію актів цивільного стану" (піврічна, річна), затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 12.10.2009 N 1822/5 (z0949-09) , зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.10.2009 за N 949/16965, а також звіти про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.";
підпункт 4.15 виключити.
У зв'язку з цим підпункти 4.16-4.21 вважати відповідно підпунктами 4.15-4.20;
у підпункті 4.17 слова "які реєструють акти цивільного стану" замінити словами "які проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюб, смерть";
підпункт 4.19 викласти у такій редакції:
"4.19. Організовує та надає фізичним особам з дотриманням вимог чинного законодавства платні послуги, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.";
підпункт 4.20 виключити.
1.5. В абзаці другому пункту 7 слова "і рекомендований кваліфікаційною комісією для роботи у відділі реєстрації актів цивільного стану на посаді керівника" виключити.
1.6. У пункті 8:
підпункт 8.6 після слів "місячного строку" доповнити словом "державної";
у підпунктах 8.11 та 8.12 слова "Несе відповідальність" замінити словом "Відповідає";
підпункт 8.13 викласти в такій редакції:
"8.13. Відповідає за належну організацію роботи щодо надання згідно з частиною третьою статті 20 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" (2398-17) платних послуг, а також ведення обліку платних послуг відповідно до порядку надання платних послуг відділами державної реєстрації актів цивільного стану, що затверджується Міністерством юстиції України".
2. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
3. Департаменту у справах цивільного стану громадян (Кунда В.В.):
3.1. Подати наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 N 493 (493/92) "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (зі змінами).
3.2. Довести наказ до відома Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві і Севастополі.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Панченко А.М.
Міністр
Олександр Лавринович