УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
18.10.2006 N 15-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 жовтня 2006 р.
за N 1169/13043
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду N 6-1 (za607-16) від 28.03.2016 )

Про затвердження Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату

Відповідно до пункту 12 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 N 121 (121/2001) (із змінами), правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, що додається (z1169-06) .
2. Юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову для державної реєстрації до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на першого заступника Голови правління В.О.Кравчука.
Голова правління
Б.Зайчук