18.08.2015 № 620
|
Голова
|
Р. Насіров
|
Додаток
до наказу
18.08.2015 № 620
№ з/п
|
Завдання щодо впровадження Концепції "Офіс аудиту ГУ ДФС у м. Києві"
|
Зміст заходу
|
1
|
Здійснити структурну реорганізацію ГУ ДФС у м. Києві за функціональним принципом з урахуванням створення Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві
|
Розробити структуру Головного управління ДФС у м. Києві; Типову структуру державних податкових інспекцій у районах міста Києва, затверджених наказом ДФС України від 12.09.2014 р. № 129 "Про затвердження типових структур територіальних органів ДФС"
|
2
|
Оптимізувати штатну чисельність ГУ ДФС у м. Києві та ДПІ у районах ГУ ДФС у м. Києві з урахуванням проведених структурних змін та скорочення штатної чисельності працівників
|
Внести зміни: до чисельності працівників головних управлінь ДФС в областях та м. Києві, Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників, затвердженої наказом ДФС України від 12.09.2014 р. № 128 "Про затвердження чисельності працівників територіальних органів ДФС"; до чисельності працівників державних податкових інспекцій у районах, містах (крім міста Києва), районах у містах, об'єднаних та спеціалізованих державних податкових інспекцій головних управлінь ДФС в областях та м. Києві, затвердженої наказом ДФС України від 05.11.2014 р. № 245 "Про затвердження чисельності працівників окремих державних податкових інспекцій головних управлінь ДФС"
|
5
|
Забезпечити розміщення структурних підрозділів Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві в окремій адмінбудівлі
|
Внести пропозиції щодо розміщення структурних підрозділів "Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві" у відокремленій адмінбудівлі. Підготувати відповідний наказ про розміщення
|
8
|
Організувати проведення роботи по відбору кадрів для "Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві"
|
Здійснення добору кадрів на посади для "Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві" із використанням технічних засобів та проведення тестування
|
9
|
Удосконалити порядок взаємодії структурних підрозділів, задіяних в реалізації Концепції "Офіс аудиту ГУ ДФС у м. Києві" з іншими структурними підрозділами та органами ДФС
|
Розробити нову редакцію регламентів роботи щодо порядку взаємодії між підрозділами органів ДФС при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, організації комплексного відпрацювання податкових ризиків з податку на додану вартість, порядку розгляду заперечень платників податків на акти перевірок та порядку оскарження рішень органів ДФС
|
10
|
Впровадити єдину автоматизовану систему аналізу фінансово-господарської діяльності платників податків
|
Підготувати технічне завдання щодо розробки програмного продукту щодо структурного аналізу фінансово-господарської діяльності платників податків та узгодити з Департаментом розвитку IT
|
Внести пропозиції щодо розробки відповідного програмного забезпечення
|
||
11
|
Впровадити єдину інтегровану комплексну автоматизовану систему стосовно відпрацювання податкових ризиків
|
Підготувати технічне завдання стосовно розробки інтегрованого програмного продукту щодо здійснення органами ДФС комплексного відпрацювання ризиків платників податків та узгодити з Департаментом розвитку IT
|
Внести пропозиції щодо розробки відповідного програмного забезпечення
|
||
12
|
Впровадити автоматизоване складання проектів актів перевірок
|
Підготувати технічне завдання стосовно розробки програмного продукту щодо автоматичного заповнення певних розділів акта перевірки та додатків до нього та узгодити з Департаментом розвитку IT
|
Внести пропозиції щодо розробки відповідного програмного забезпечення
|
||
13
|
Впровадити автоматизовану систему автоматичного відбору платників податків та інспекторів для проведення перевірки
|
Підготувати технічне завдання стосовно розробки автоматизованої системи автоматичного відбору платників податків та інспекторів для проведення перевірки та узгодити з Департаментом розвитку IT
|
Внести пропозиції щодо розробки відповідного програмного забезпечення
|