Додаток 12
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 14 вересня 2016 р. № 676-р
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади
заступника Голови Державної аудиторської служби
Загальні умови
1. Посадові обов’язки:
1) здійснення повноважень відповідно до
розподілу обов’язків, визначених керівником державної служби Держаудитслужби;
2) виконання обов’язків Голови
Держаудитслужби у разі його відсутності та у разі відсутності першого
заступника Голови Держаудитслужби;
3) реалізація державної політики у сфері державного фінансового контролю;
4) здійснення інших повноважень, визначених
законом.
2. Умови оплати праці:
1) посадовий оклад — 10 338 гривень;
2) надбавка до посадового окладу за ранг —
відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 292
“Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році” (Офіційний вісник
України, 2016 р., № 31, ст. 1243);
3) інші надбавки, доплати та премії —
відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу”;
4) додаткові стимулюючі виплати у вигляді
надбавки за інтенсивність праці та надбавки за виконання особливо важливої роботи
— відповідно до Положення про застосування стимулюючих виплат державним
службовцям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня
2016 р. № 289 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 30, ст. 1212).
3. Інформація про строковість чи безстроковість
призначення на посаду — призначення на посаду строком на п’ять років, якщо
інше не передбачено законом, з правом повторного призначення на ще один строк
або подальшого переведення за пропозицією Комісії з питань вищого корпусу
державної служби на рівнозначну або нижчу посаду до іншого державного органу.
4. Перелік документів, необхідних для участі
в конкурсі, та строк їх подання:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із
зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою
згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної
служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (Офіційний вісник
України, 2016 р., № 28, ст. 1116), до якої додається резюме у довільній
формі;
3) заява про забезпечення в установленому
порядку розумного пристосування за формою згідно з додатком 3 до Порядку
проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246
(подається у разі потреби особою, яка має інвалідність);
4) письмова заява, в якій особа повідомляє
про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою
або четвертою
статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та дає згоду на проходження
перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного
Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
5) копія (копії) документа (документів) про
освіту;
6) заповнена особова картка встановленого
зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на
виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік;
8) документи приймаються до 18 години 17
жовтня 2016 року.
5. Дата, час і місце
проведення конкурсу — 24 жовтня 2016 р., 10 година, м. Київ, вул.
Прорізна, 15.
6. Прізвище, ім’я та по батькові, номер
телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з
питань проведення конкурсу, — Велієва Олеся Валеріївна (256-00-01, e-mail:
velieva@nads.gov.ua).
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1. Освіта — вища,
ступінь вищої освіти — магістр.
2. Стаж роботи:
1) загальний
стаж роботи — не менше семи років;
2) досвід
роботи на посадах державної служби категорій “А” чи “Б” або на посадах не нижче
керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування чи досвід
роботи на керівних посадах у сфері
державного фінансового контролю — не менше трьох років.
3. Володіння
мовами — вільне володіння державною мовою.
Спеціальні вимоги
1. Знання законодавства:
1) Конституція України;
2) Закон України “Про державну службу”;
3) Закон України “Про запобігання
корупції”;
4) Закон України “Про Кабінет Міністрів
України”;
5) Закон України “Про центральні органи
виконавчої влади”;
2. Професійні знання:
1) знання вимог трудового законодавства та
законодавства про державну службу;
2) знання основ державного управління в
галузі реалізації державної політики
у сфері державного фінансового контролю.
3. Наявність лідерських навичок щодо:
1) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;
2) стратегічного планування;
3) вміння працювати з великим обсягом інформації та здатності
виконувати одночасно декілька завдань;
4) ведення ділових переговорів;
5) досягнення кінцевих результатів.
4. Вміння приймати ефективні рішення:
1) аналіз державної політики;
2) наявність необхідних знань для ефективного розподілу та
використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).
5. Комунікації та взаємодія:
1) вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні
виступи;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість.
6. Управління змінами:
1) формування плану змін та покращень;
2) управління змінами та реакцією на них;
3) оцінка ефективності змін.
7. Управління організацією та персоналом:
1) організація роботи і контроль;
2) управління проектами;
3) управління якісним обслуговуванням;
4) мотивування;
5) управління людськими ресурсами.
8. Особистісні компетенції:
1) принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття
рішень;
2) спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів;
3) системність;
4) інноваційність та неупередженість;
5) самоорганізація та саморозвиток;
6) вміння працювати в стресових ситуаціях.
9.
Управління публічними фінансами:
1) знання основ бюджетного законодавства;
2) знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів.
10. Робота з інформацією:
1) знання основ законодавства про інформацію;
2) вміння працювати в умовах електронного урядування.