Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2016 року N 468 "Про внесення змін до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади" наказую:
1. Внести до Інструкції з діловодства в апараті Міністерства культури України, затвердженої наказом Міністерства культури України від 31.05.2012 р. N 553, зміни, що додаються.
2. Керівникам структурних підрозділів забезпечити неухильне виконання положень і вимог Інструкції.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра культури - керівника апарату Р. В. Карандєєва.
Міністр | Є. Нищук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства культури України
05 грудня 2016 року N 1139
1. Пункти 3 і 31 викласти в такій редакції:
"3. Порядок організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами та документування управлінської діяльності в електронній формі, здійснення діловодства стосовно документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснення діловодства за зверненнями громадян, запитами на інформацію визначається окремими нормативно-правовими актами та не може регулюватися цією Інструкцією.
Перелік документів, проходження в Міністерстві яких переведено в електронну форму, крім документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, звернень громадян, запитів на інформацію та електронних документів, що в установлених законом випадках не можуть бути застосовані як оригінали, затверджується наказом Міністерства.
Не допускається одночасне проходження одного і того ж документа в електронній та паперовій формі";
"31. Бланки документів повинні виготовлятися друкарським способом на білому папері високої якості фарбами насичених кольорів.
Під час створення (проходження) в установі документів в електронній формі бланки можуть виготовлятися за допомогою комп'ютерної техніки чорно-білими або кольоровими та у разі потреби друкуються.".
2. Абзац другий пункту 32 викласти в такій редакції:
"Обов'язковому обліку підлягають пронумеровані бланки в паперовій формі.".
3. Пункт 161 викласти в такій редакції:
"161. Реєстрація документів полягає у веденні запису облікових даних про документ за встановленою реєстраційною формою, яким фіксується факт створення, відправлення або одержання документа шляхом проставлення на ньому реєстраційного індексу з подальшим записом у зазначених формах необхідних відомостей про документ. Реєстрація документів провадиться з метою забезпечення їх обліку, контролю за виконанням і оперативним використанням наявної в документах інформації.
В Міністерстві, яке є користувачем системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, документи тимчасового зберігання реєструють виключно в електронній формі згідно з інструкціями Міністерства.".
____________