УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
24.01.2011 N 38
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
9 лютого 2011 р.
за N 167/18905
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 707 (za129-17) від 21.08.2017 )

Про затвердження Порядку взаємодії органів державної податкової служби і органів Пенсійного фонду України під час організації та проведення планових перевірок

Відповідно до абзацу третього пункту 2 статті 13 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (2464-17) , з метою забезпечення взаємодії органів державної податкової служби і органів Пенсійного фонду України під час організації та проведення планових перевірок НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок взаємодії органів державної податкової служби і органів Пенсійного фонду України під час організації та проведення планових перевірок, що додається.
2. Департаменту податкового контролю юридичних осіб (Удачина І.М.) забезпечити в установленому порядку подання наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Носачову І.В.
Голова Державної
податкової служби України
В.Ю.Захарченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
24.01.2011  N 3-1 (za167-11)
        
,
Наказ Державної податкової
адміністрації України
24.01.2011  N 38
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
9 лютого 2011 р.
за N 167/18905

ПОРЯДОК

взаємодії органів державної податкової служби і органів Пенсійного фонду України під час організації та проведення планових перевірок

1. Цей Порядок регулює взаємодію органів державної податкової служби і органів Пенсійного фонду України під час організації та проведення планових перевірок.
2. Управління Пенсійного фонду України в районах, містах та районах у містах до 5 числа останнього місяця поточного кварталу надають відповідним органам державної податкової служби перелік суб'єктів господарювання для узгодження термінів проведення планових перевірок за формою згідно з додатком.
3. Органи державної податкової служби розглядають переліки суб'єктів господарювання стосовно узгодження термінів проведення одночасних планових перевірок та протягом п'яти робочих днів повертають їх управлінням Пенсійного фонду, заповнивши графу 6 додатка.
4. Якщо органи державної податкової служби не заповнили графу 6 додатка, то перевірки суб'єктів господарювання органи Пенсійного фонду проводять самостійно у встановлені строки.
5. Інформація щодо проведення перевірок, що передається органами Пенсійного фонду України або органами державної податкової служби, не підлягає оприлюдненню та використовується виключно в службових цілях.
6. Органи Пенсійного фонду України і органи державної податкової служби відповідають за збереження та захист інформації згідно з чинним законодавством.
7. Інформація, отримана в рамках цього Порядку, не може бути передана третій стороні без письмової згоди органу, що надав інформацію (власника інформації).
8. Обмін інформацією згідно з цим Порядком здійснюється в електронному вигляді.
Директор Департаменту
надходження доходів
Пенсійного фонду України
Директор Департаменту
податкового контролю
юридичних осіб
Державної податкової
адміністрації України
В.В.Литвиненко
І.М.Удачина
Додаток
до Порядку взаємодії органів
державної податкової служби
і органів Пенсійного фонду
України під час організації
та проведення планових
перевірок

ПЕРЕЛІК

суб'єктів господарювання для узгодження термінів проведення планових перевірок управлінням Пенсійного фонду України в ______________________________________ та державною податковою інспекцією в ______________________________________ у ______ кварталі _____ року

---------------------------------------------------------------------------
| N |   Найменування   |Код за|    Дата   | Місяць, у |Узгоджений|Примітка|
|з/п|     суб'єкта     |ЄДРПОУ| проведення| якому буде|  місяць  |        |
|   |  господарювання  |      |попередньої|проводитись|проведення|        |
|   |(місцезнаходження)|      | перевірки |  планова  | планової |        |
|   |                  |      |  органом  | перевірка |перевірки |        |
|   |                  |      | Пенсійного|  органом  |          |        |
|   |                  |      |   фонду   | Пенсійного|          |        |
|   |                  |      |  України  |   фонду   |          |        |
|   |                  |      |           |  України  |          |        |
|---+------------------+------+-----------+-----------+----------+--------|
| 1 |        2         |  3   |     4     |     5     |    6     |    7   |
|---+------------------+------+-----------+-----------+----------+--------|
|   |                  |      |           |           |          |        |
---------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
надходження доходів
Пенсійного фонду України
Директор Департаменту
податкового контролю
юридичних осіб
Державної податкової
адміністрації України
В.В.Литвиненко
І.М.Удачина