УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 липня 2013 р. № 696
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 382 від 21.03.2018 (382-2018-п) )

Про затвердження Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки

Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову економічну програму розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки (далі - Програма), що додається.
2. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним та Севастопольській міській державним адміністраціям за погодженням з Міністерством інфраструктури привести у шестимісячний строк завдання, показники і заходи відповідних регіональних програм у відповідність з визначеними Програмою завданнями, показниками і заходами.
3. Державному агентству автомобільних доріг, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним та Севастопольській міській державним адміністраціям подавати щокварталу до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом, та щороку до 15 лютого Міністерству інфраструктури інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі.
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2013 р. № 696

ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ЕКОНОМІЧНА ПРОГРАМА

розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки

Мета Програми

Метою Програми є забезпечення ефективного функціонування та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування, будівництва та реконструкції 1,5 тис. кілометрів автомобільних доріг, проведення ремонту понад 24 тис. кілометрів автомобільних доріг.

Шляхи і способи розв'язання проблеми

Можливі три варіанти розв'язання проблеми, що передбачають:
перший - збереження існуючої системи фінансування дорожнього господарства (бюджетні кошти, кредитні кошти, кошти міжнародних фінансових організацій, гранти).
Перевагою такого варіанта є зменшення навантаження на державний бюджет за рахунок залучення коштів міжнародних фінансових організацій. При цьому є великі ризики щодо повернення залучених коштів при одночасно недостатньому державному фінансуванні;
другий - фінансування дорожнього господарства за рахунок переважно приватних інвестицій.
Перевагами цього варіанта є зменшення бюджетних видатків на покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг, стрімкий розвиток ринкових відносин у дорожній галузі.
Недоліками є ризики щодо зменшення приватних інвестицій, збільшення обсягу бюджетних видатків, експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг та забезпечення безпеки руху.
Розвиток і утримання автомобільних доріг за другим варіантом здійснюється переважно у таких розвинутих країнах, як Франція, Італія. Так, у Франції за рахунок приватних інвестицій побудовано мережу автомобільних доріг протяжністю більш як 7 тис. кілометрів, утримання яких здійснюється за рахунок плати за користування.
Однак в Україні стан існуючих автомобільних доріг характеризується низькими транспортно-експлуатаційними показниками порівняно з європейськими країнами. Так, дороги першої категорії, які повинні бути платними, становлять лише 1 відсоток загальної протяжності автомобільних доріг загального користування, другої категорії - 8 відсотків, третьої категорії - 17 відсотків. Найбільша частка в мережі автомобільних доріг належить дорогам четвертої категорії - 63 відсотки. Прогнозна інтенсивність руху транспортних засобів платними дорогами недостатня для залучення приватних інвестицій без гарантій держави, що створює ризики перевитрат бюджетних коштів на компенсацію інвесторам.
Зазначене свідчить про низький рівень конкурентоспроможності вітчизняних автомобільних доріг і зменшення обсягу приватних інвестицій;
третій, оптимальний - фінансування дорожнього господарства за рахунок бюджетних коштів, інших джерел (залучених коштів міжнародних фінансових організацій, кредитів під державну гарантію та коштів інвесторів, залучення концесіонерів).
Перевагами такого варіанта є формування стабільних джерел фінансування дорожнього господарства, запровадження механізму державно-приватного партнерства, залучення концесіонерів, покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг.
Разом з тим починаючи з 2013 року буде продовжена робота із залучення інших додаткових джерел фінансування для будівництва та експлуатації автомобільних доріг на умовах державно-приватного партнерства (концесії), зокрема розроблення конкурсної документації на найбільш капіталоємні об'єкти (Краковець - Львів - Броди - Рівне, Щербаківка - Харків - Новомосковськ - Дніпропетровськ - Запоріжжя - Сімферополь, Ульянівка - Миколаїв - Херсон - Красноперекопськ - Сімферополь, перша черга великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ - Знам'янка до автомобільної дороги Київ - Чернігів - Нові Яриловичі з мостовим переходом через р. Дніпро, Одеса - Рені на ділянці Одеса - Монаші з мостовим переходом через Дністровський лиман), проведення концесійних конкурсів тощо.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування наведені у додатку 1.

Завдання і заходи Програми

Програмою передбачається будівництво, реконструкція, ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування згідно із стандартами, приведеними у відповідність із сучасними стандартами якості дорожньо-будівельних робіт, з використанням новітніх технологій на основі високоякісних бітумів (у тому числі гумо-бітумних сумішей) та інших дорожньо-будівельних матеріалів вітчизняного виробництва, влаштування дорожнього покриття на основі цементобетону, підвищення ефективності інноваційної та науково-технічної діяльності, інформаційне забезпечення дорожньої галузі.
Для проведення дорожньо-будівельних робіт на автомобільних дорогах загального користування необхідні такі основні матеріально-технічні ресурси:
бітум - 4638,7 тис. тонн;
залізобетон - 1906,9 тис. куб. метрів;
щебінь природний - 126406,9 тис. куб. метрів;
асфальтобетон - 74781,2 тис. тонн;
цемент - 1950 тис. тонн;
бензин - 430729 тис. літрів;
дизельне пальне - 2494053,4 тис. літрів;
електроенергія - 1303949,1 тис. кВт•год.
Продовжується робота з реформування дорожньої галузі, а саме з 1 січня 2014 р. передбачається передача автомобільних доріг загального користування місцевого значення із сфери управління Укравтодору до сфери управління Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних та Севастопольської міської держадміністрацій.
Завдання і заходи Програми наведені у додатку 2.

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми дасть змогу забезпечити:
покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування протяжністю 169,5 тис. кілометрів, що сприятиме ефективному функціонуванню існуючої мережі автомобільних доріг;
поступовий перехід на укладення довгострокових договорів (контрактів) щодо утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм і стандартів, що сприятиме створенню конкурентного середовища на ринку послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг;
проведення ремонту понад 24 тис. кілометрів автомобільних доріг загального користування насамперед на підходах до великих міст, дорогах з найвищою інтенсивністю руху та під'їзних дорогах до територій та об'єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення;
будівництво та реконструкцію 1,5 тис. кілометрів автомобільних доріг загального користування згідно із стандартами, приведеними у відповідність із сучасними стандартами якості будівництва та реконструкції автомобільних доріг, з відповідною дорожньою інфраструктурою насамперед за напрямками міжнародних транспортних коридорів;
організувати виконання дорожньо-будівельних робіт згідно з міжнародними стандартами "ФІДІК" щодо проектування, будівництва та прийняття в експлуатацію доріг, що сприятиме удосконаленню механізму здійснення контролю за якістю виконання зазначених робіт, а також залученню до здійснення контролю Укртрансінспекції;
будівництво обходів населених пунктів загальною протяжністю 148,5 кілометра;
влаштування під'їздів з твердим покриттям до 94 сільських населених пунктів;
підвищення рівня безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом;
поступовий перехід до нормативного фінансування дорожньої галузі відповідно до науково-обґрунтованих державним підприємством "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна" обсягів дорожньо-будівельних робіт;
облаштування шляхів міграції тварин для їх збереження, формування екомережі та забезпечення дотримання режиму охорони і використання територій та об'єктів природно-заповідного фонду;
безперешкодний доступ осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об'єктів дорожньої інфраструктури (у тому числі шляхом здійснення заходів щодо пониження бортового каменю на автомобільних дорогах (краю проїзної частини, укріпленої смуги узбіччя) в місцях перетину пішохідних шляхів (тротуарів), встановлення бортового каменю на зупинках на рівні підлоги транспортного засобу загального користування та звукових сигналів на світлофорах).
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3 .

Обсяги та джерела фінансування

Прогнозний обсяг фінансування Програми становить 214034,17 млн. гривень, зокрема з урахуванням погашення зобов'язань за кредитами 39253,08 млн. гривень, з них за рахунок коштів державного бюджету - 133582,03 млн. гривень, інших джерел - 80452,14 млн. гривень, у тому числі коштів міжнародних фінансових організацій - 18092,34 млн. гривень, кредитних коштів - 42359,8 млн. та коштів інвесторів - 20000 млн. гривень.
Обсяги фінансування Програми визначаються щороку під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік з урахуванням його можливостей.
Додаток 1
до Програми

ПАСПОРТ

Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки

1. Концепція Програми (719-2012-р) схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2012 р. № 719.
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2013 р. № 696.
3. Державний замовник - координатор - Мінінфраструктури.
4. Державний замовник - Укравтодор.
5. Керівник Програми - перший заступник Міністра інфраструктури.
6. Виконавці заходів Програми - Мінінфраструктури, Укравтодор, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська держадміністрації.
7. Строк виконання - 2013-2018 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування
Обсяг фінансування, млн. гривень
У тому числі за роками
2013
2014
2015
2016
2017
2018
Державний бюджет у тому числі:
133582,03
13548,14
14653,78
24139,23
26020,38
26891,1
28329,4
спеціальний фонд
94328,95
13548,14
14653,78
15342,22
16109,41
16914,8
17760,6
загальний фонд
39253,08
8797,01
9910,97
9976,3
10568,8
Інші джерела у тому числі:
80452,14
15425,57
17553,86
10094,33
13383,28
13095,1
10900
кредитні кошти
42359,8
12275,5
14084,3
4000
4000
4000
4000
кошти міжнародних фінансових організацій
18092,34
3150,07
3469,56
3094,33
4383,28
3095,1
900
кошти інвесторів
20000
3000
5000
6000
6000
Разом
214034,17
28973,71
32207,64
34233,56
39403,66
39986,2
39229,4
Додаток 2
до Програми

ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ

з виконання Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки

Найменування завдання
Найменування показника
Значення показника
Найменування заходу
Головний розпорядник бюджетних коштів
Джерела фінансування
Прогнозний обсяг фінансування, млн. гривень
У тому числі за роками
усього
за роками
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2013
2014
2015
2016
2017
2018
I. Будівництво та реконструкція автомобільних доріг загального користування
1. Будівництво та реконструкція автомобільних доріг державного значення
кілометрів
1) будівництво та реконструкція таких автомобільних доріг державного значення:
Укравтодор
1,5
1,5
М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель) (Київська, Чернігівська області)
державний бюджет
кредитні кошти
15
15
разом
15
15
126,1
9,5
91,9
24,7
М-03 Київ - Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) (Донецька, Полтавська, Харківська області)
державний бюджет
525,22
13,12
404,67
100,88
6,55
кредитні кошти (у тому числі співфінансування у 2013 році)
396,8
313,8
83
кошти міжнародних фінансових організацій
3393,6
1314,26
1541,11
505,47
32,76
разом
4315,62
1641,18
2028,78
606,35
39,31
92,9
19,8
17,8
11,2
17,1
15
12
М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на Волгоград через Дніпропетровськ, Донецьк) (Дніпропетровська, Донецька, Луганська області)
державний бюджет
1036,12
15,4
233
200
150
100
337,72
кредитні кошти
3212,85
978,9
500
300
622,24
509,71
302
разом
4248,97
994,3
733
500
772,24
609,71
639,72
М-05 Київ - Одеса (Київська, Черкаська області)
державний бюджет
кредитні кошти
45
5
10
30
разом
45
5
10
30
10,4
5,4
5
М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (Київська, Закарпатська області)
державний бюджет
30
30
кредитні кошти
214,9
93,8
121,1
разом
244,9
123,8
121,1
кілометрів
10,7
0,5
4,1
3,4
2,7
М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на Люблін) (Волинська область)
Укравтодор
державний бюджет
кредитні кошти
190,12
15,5
48,9
42,3
45,42
38
разом
190,12
15,5
48,9
42,3
45,42
38
0,5
0,5
М-10 Львів - Краковець (на Краків) (Львівська область)
державний бюджет
кредитні кошти
18
5
13
разом
18
5
13
26,28
12,6
4,5
5
1,08
3,1
М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка (через Вінницю) (Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Вінницька, Черкаська, Кіровоградська області)
державний бюджет
56,21
13,61
42,6
кредитні кошти
232,2
68
46,2
29,4
38,6
50
разом
288,41
81,61
46,2
42,6
29,4
38,6
50
20,9
3,9
5,5
11,5
М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог) (Одеська, Миколаївська, Херсонська області)
державний бюджет
140
10
30
40
60
кредитні кошти
470,2
113,9
321
35,3
разом
610,2
123,9
351
75,3
60
3,9
3,9
М-17 Херсон - Джанкой - Феодосія - Керч (Херсонська область, Автономна Республіка Крим)
державний бюджет
кредитні кошти
150
50
100
разом
150
50
100
4
4
М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта (Херсонська область, Автономна Республіка Крим)
державний бюджет
кредитні кошти
130
20
30
80
разом
130
20
30
80
4,1
4,1
М-21 Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) (Вінницька, Житомирська області)
державний бюджет
кредитні кошти
135
50
85
разом
135
50
85
6
6
автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі
державний бюджет
525
225
300
кредитні кошти
975
775
200
разом
1500
1000
500
кілометрів
мостовий перехід через р. Дніпро у м. Черкасах
Укравтодор
державний бюджет
кредитні кошти
239,15
10
40
189,15
разом
239,15
10
40
189,15
2,5
2,5
Н-02 Львів - Тернопіль (Львівська область)
державний бюджет
кредитні кошти
130
50
80
разом
130
50
80
4,49
1,09
2,7
0,7
Н-03 Житомир - Чернівці (Житомирська, Хмельницька, Чернівецька області)
державний бюджет
кредитні кошти
82
20
50
12
разом
82
20
50
12
0,4
0,4
М-27 Одеса - Іллічівськ (Одеська область)
державний бюджет
кредитні кошти
52,3
7,5
44,8
разом
52,3
7,5
44,8
4,9
0,8
4,1
Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на Курськ) (Київська, Сумська області)
державний бюджет
кредитні кошти
155
50
50
55
разом
155
50
50
55
0,8
0,8
Н-09 Мукачеве - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів (Івано-Франківська область)
державний бюджет
кредитні кошти
79
5
74
разом
79
5
74
11,76
1,56
4,2
6
Н-11 Дніпропетровськ - Миколаїв (через Кривий Ріг) (Дніпропетровська область)
державний бюджет
кредитні кошти
185
49
50
86
разом
185
49
50
86
1,5
1,5
Н-12 Суми - Полтава (Сумська область)
державний бюджет
кредитні кошти
60
60
разом
60
60
7,2
4,2
3
Н-14 Олександрівка - Кіровоград - Миколаїв (Кіровоградська, Миколаївська області)
державний бюджет
10
10
кредитні кошти
178,9
8,4
7,1
24,4
10
32
97
разом
188,9
8,4
7,1
34,4
10
32
97
кілометрів
4
2
2
Н-17 Львів - Радехів - Луцьк (Волинська, Львівська області)
Укравтодор
державний бюджет
кредитні кошти
130
50
80
разом
130
50
80
9,9
0,9
4,5
4,5
Н-22 Устилуг - Луцьк - Рівне (Волинська, Рівненська області)
державний бюджет
2,89
2,89
кредитні кошти
180,9
2,9
13
75
90
разом
183,79
5,79
13
75
90
11,6
6
5,6
Р-52 Дніпропетровськ - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка
державний бюджет
293,5
79
214,5
кредитні кошти
301
50
91
160
разом
594,5
50
170
374,5
7,8
7,8
Т-05-07 Донецьк - Харцизьк - Амвросіївка - контрольно-пропускний пункт "Успенка"
державний бюджет
кредитні кошти
255
53
12
70
120
разом
255
53
12
70
120
163,4
84,4
79
Краковець - Львів - Броди - Рівне (Львівська, Рівненська області)
державний бюджет
інші джерела (кошти інвесторів)
8200
1400
2200
2900
1700
разом
8200
1400
2200
2900
1700
49
49
Щербаківка - Харків - Новомосковськ протяжністю 209 кілометрів, у тому числі будівництво ділянки Щербаківка - Харків (49 кілометрів) та ремонт ділянки Харків - Новомосковськ (160 кілометрів)
державний бюджет
інші джерела (кошти інвесторів)
3900
1100
600
900
1300
разом
3900
1100
600
900
1300
74,6
74,6
перша черга великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва від автомобільної дороги Київ - Знам'янка до автомобільної дороги Київ - Чернігів - Нові Яриловичі з мостовим переходом через р. Дніпро (Київська область)
державний бюджет
інші джерела (кошти інвесторів)
7900
500
2200
2200
3000
разом
7900
500
2200
2200
3000
кілометрів
98
10,5
8,7
16,2
19,2
22,4
21
інших автомобільних доріг відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України переліків об'єктів
Укравтодор
державний бюджет
743,65
17,65
196
530
кредитні кошти
4550,65
76,62
50
967,4
1487,61
1019,92
949,1
разом
5294,3
94,27
246
1497,4
1487,61
1019,92
949,1
Разом за завданням 1
-"-
759,13
64,6
138,5
66
40,03
151,3
298,7
-"-
39520,16
4166,75
3744,08
5733,05
7976,06
8754,75
9145,47
у тому числі
державний бюджет
3362,59
327,67
1133,67
883,48
186,55
219
612,22
у тому числі співфінансування
425,22
13,12
304,67
100,88
6,55
кошти міжнародних фінансових організацій
3393,6
1314,26
1541,11
505,47
32,76
кредитні кошти
12763,97
2524,82
1069,3
1344,1
2756,75
2535,75
2533,25
у тому числі співфінансування
100
100
інші джерела (кошти інвесторів)
20000
3000
5000
6000
6000
2. Будівництво та реконструкція обходів населених пунктів
-"-
1) будівництво та реконструкція:
Укравтодор
25,9
16,7
4,5
4,7
обходу м. Донецька (четверта черга)
державний бюджет
817,96
47,96
245
525
кредитні кошти
1208,5
658,5
125
425
разом
2026,46
706,46
370
950
33,6
7,1
26,5
обходу м. Дніпропетровська
державний бюджет
860,16
179,4
91
293,5
46,26
250
кредитні кошти
1439
453,8
110,96
60,24
150
246
418
разом
2299,16
633,2
201,96
353,74
196,26
496
418
6,9
2,3
4,6
обходу м. Сімферополя
державний бюджет
кредитні кошти
466,75
65
50,4
71,2
80
100,15
100
разом
466,75
65
50,4
71,2
80
100,15
100
7,1
7,1
обходу м. Луганська
державний бюджет
кредитні кошти
170
70
100
разом
170
70
100
кілометрів
22,1
10
12,1
обходу м. Житомира
Укравтодор
державний бюджет
245,85
142,6
103,25
кошти міжнародних фінансових організацій
1228,91
712,69
516,22
разом
1474,76
855,29
619,47
5,6
5,6
обходу м. Севастополя
державний бюджет
кредитні кошти
136,2
70
66,2
разом
136,2
70
66,2
обходу м. Кагарлика (Київська область)
державний бюджет
кредитні кошти
185
35
50
100
разом
185
35
50
100
9,8
7,1
2,7
обходу м. Білопілля (Сумська область)
державний бюджет
кредитні кошти
144,8
30
40
44,8
30
разом
144,8
30
40
44,8
30
6,3
6,3
обходу м. Рені (Одеська область)
державний бюджет
155,4
37
118,4
кредитні кошти
разом
155,4
37
118,4
14,8
14,8
обходу м. Берегового, с. Астей Берегівського району (Закарпатська область)
державний бюджет
104,2
0,2
104
кредитні кошти
150
150
разом
254,2
0,2
254
5
5
обходу м. Дунаївців (Хмельницька область)
державний бюджет
63,05
14,75
48,3
кредитні кошти
разом
63,05
14,75
48,3
5
5
обходу м. Мелітополя (Запорізька область)
державний бюджет
кредитні кошти
114,5
40
10
64,5
разом
114,5
40
10
64,5
6,4
6,4
обходу м. Заболотова (Івано-Франківська область)
державний бюджет
кредитні кошти
57,8
37,8
20
разом
57,8
37,8
20
Разом за завданням 2
кілометрів
148,5
23,8
36,2
17
12,1
25,6
33,8
Укравтодор
7548,08
1526,61
1109,26
2300,23
1088,53
875,45
648
у тому числі
державний бюджет
2246,62
279,31
606,7
961,1
149,51
250
у тому числі співфінансування
245,85
142,6
103,25
кошти міжнародних фінансових організацій
1228,91
712,69
516,22
кредитні кошти
4072,55
1247,3
502,56
626,44
422,8
625,45
648
3. Будівництво та реконструкція автомобільних доріг місцевого значення
1) будівництво та реконструкція автомобільних доріг місцевого значення в:
-"-
-"-
7,4
2,5
1,4
2
1,5
Автономній Республіці Крим
державний бюджет
233,4
70
36,4
55
72
кредитні кошти
68,6
68,6
разом
302
68,6
70
36,4
55
72
7,8
2,4
2,9
2,5
Вінницькій області
державний бюджет
203,6
62,5
72,5
68,6
кредитні кошти
разом
203,6
62,5
72,5
68,6
10,2
1,4
7,3
1,5
Волинській області
державний бюджет
130,9
39,1
43,3
48,5
кредитні кошти
разом
130,9
39,1
43,3
48,5
6,3
2,2
2,4
1,7
Дніпропетровській області
державний бюджет
222,9
60,7
66
96,2
кредитні кошти
разом
222,9
60,7
66
96,2
11,9
4
2,8
3,1
2
Донецькій області
державний бюджет
327,1
60
75,1
91,4
100,6
кредитні кошти
0,5
0,5
разом
327,6
0,5
60
75,1
91,4
100,6
8,2
1,8
2,2
2,6
1,6
Житомирській області
державний бюджет
254,2
6
58,1
72,9
117,2
кредитні кошти
разом
254,2
6
58,1
72,9
117,2
кілометрів
3,7
2
0,5
0,7
0,5
Закарпатській області
Укравтодор
державний бюджет
86,9
0,2
18
13,5
19,3
35,9
кредитні кошти
1
1
разом
87,9
1,2
18
13,5
19,3
35,9
9,4
1,1
3
2,1
1,7
1,5
Запорізькій області
державний бюджет
204
11,7
5,5
56,7
48,1
82
кредитні кошти
разом
204
11,7
5,5
56,7
48,1
82
3,6
0,5
1
1
1,1
Івано-Франківській області
державний бюджет
96,5
11,2
27
28,9
29,4
кредитні кошти
разом
96,5
11,2
27
28,9
29,4
6,1
2,2
2,9
1
Київській області
державний бюджет
174,5
59,4
61,7
53,4
кредитні кошти
разом
174,5
59,4
61,7
53,4
11,46
6,36
2
1,6
1,5
Кіровоградській області
державний бюджет
199,38
29,38
52,6
45,4
72
кредитні кошти
37,4
37,4
разом
236,78
66,78
52,6
45,4
72
4,7
1,4
2
1,3
Луганській області
державний бюджет
159,2
37,8
55
66,4
кредитні кошти
разом
159,2
37,8
55
66,4
17,87
3,07
6,6
5
2,1
1,1
Львівській області
державний бюджет
261,33
25,53
28,3
20
47,6
59,1
80,8
кредитні кошти
6,37
6,37
разом
267,7
31,9
28,3
20
47,6
59,1
80,8
3,4
0,1
1,1
1,6
0,6
Миколаївській області
державний бюджет
136,6
11,1
29,7
44
51,8
кредитні кошти
разом
136,6
11,1
29,7
44
51,8
9,7
4,5
2,3
2,3
0,6
Одеській області
державний бюджет
180,62
17,1
63,5
63,22
36,8
кредитні кошти
разом
180,62
17,1
63,5
63,22
36,8
кілометрів
7,4
2,6
3
1,8
Полтавській області
Укравтодор
державний бюджет
225,5
70,2
67,5
87,8
кредитні кошти
разом
225,5
70,2
67,5
87,8
4,2
1,7
1,3
1,2
Рівненській області
державний бюджет
136,6
45,9
37,1
53,6
кредитні кошти
разом
136,6
45,9
37,1
53,6
7,5
1,7
2,2
2,1
1,5
Сумській області
державний бюджет
232,7
22,1
60,8
57,8
92
кредитні кошти
разом
232,7
22,1
60,8
57,8
92
3,6
1,3
1,3
1
Тернопільській області
державний бюджет
128
33,8
35,8
58,4
кредитні кошти
разом
128
33,8
35,8
58,4
13,66
4,36
3,8
3,7
1,8
Харківській області
державний бюджет
306,1
102,6
103,1
100,4
кредитні кошти
8,37
8,37
разом
314,47
8,37
102,6
103,1
100,4
16,18
0,88
11,2
1,2
1,3
1,6
Херсонській області
державний бюджет
175,43
11,23
26,3
33,8
35,7
68,4
кредитні кошти
разом
175,43
11,23
26,3
33,8
35,7
68,4
11,8
4,1
2,2
1,8
2,2
1,5
Хмельницькій області
державний бюджет
210,6
8,4
19,8
49,9
60,5
72
кредитні кошти
разом
210,6
8,4
19,8
49,9
60,5
72
4,8
2,3
1,8
0,7
Черкаській області
державний бюджет
160
60,9
49,5
49,6
кредитні кошти
разом
160
60,9
49,5
49,6
7,92
3,62
2,6
0,6
0,6
0,5
Чернівецькій області
державний бюджет
49,6
2,9
14,8
16,5
15,4
кредитні кошти
9,09
9,09
разом
58,69
9,09
2,9
14,8
16,5
15,4
5,5
2
2,5
1
Чернігівській області
державний бюджет
162,7
54
68,7
40
кредитні кошти
разом
162,7
54
68,7
40
кілометрів
0,3
0,1
0,2
м. Севастополі
Укравтодор
державний бюджет
8,5
2,5
2,5
3,5
кредитні кошти
разом
8,5
2,5
2,5
3,5
Разом за завданням 3
-"-
204,59
18,29
32,2
15,7
49,6
56
32,8
4798,19
197,67
198
140,4
1248,9
1360,52
1652,7
у тому числі
державний бюджет
4666,86
66,34
198
140,4
1248,9
1360,52
1652,7
кредитні кошти
131,33
131,33
4. Відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені в 2008 і 2010 роках
кілометрів
у тому числі автомобільних доріг:
18,87
0,5
0,97
7,4
10
1) відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені в 2008 і 2010 роках у Івано-Франківській області, зокрема автомобільних доріг:
-"-
державний бюджет
331,7
4,4
97,6
63
166,7
кредитні кошти
171
4,5
110,7
1
54,8
разом
502,7
8,9
97,6
173,7
167,7
54,8
державного значення
13,9
0,3
0,5
4
9,1
державного значення
державний бюджет
258,6
4,4
58,5
29
166,7
кредитні кошти
90,7
4,5
86,2
разом
349,3
58,5
115,2
166,7
місцевого значення
4,97
0,2
0,47
3,4
0,9
місцевого значення
державний бюджет
73,1
39,1
34
кредитні кошти
80,3
24,5
1
54,8
разом
153,4
39,1
58,5
1
кілометрів
у тому числі автомобільних доріг:
12,6
3,2
0,6
4,8
4
2) відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені в 2008 і 2010 роках у Чернівецькій області, зокрема автомобільних доріг:
-"-
державний бюджет
296,68
20
6,6
129,4
140,68
кредитні кошти
24,35
24,35
разом
321,03
44,35
6,6
129,4
140,68
державного значення
5
0,6
3,1
1,3
державного значення
державний бюджет
162,18
20
6,6
69,2
66,38
кредитні кошти
24,35
24,35
разом
186,53
44,35
6,6
69,2
66,38
місцевого значення
7,6
3,2
1,7
2,7
місцевого значення
державний бюджет
134,5
60,2
74,3
кредитні кошти
разом
134,5
60,2
74,3
кілометрів
у тому числі автомобільних доріг:
4,5
4,5
1,3
3) відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені в 2008 і 2010 роках у Львівській області, зокрема автомобільних доріг:
Укравтодор
державний бюджет
75,46
49
26,46
кредитні кошти
разом
75,46
49
26,46
державного значення
4,4
4,4
державного значення
державний бюджет
72,16
47,7
24,46
кредитні кошти
разом
72,16
47,7
24,46
місцевого значення
0,1
0,1
місцевого значення
державний бюджет
3,3
1,3
2
кредитні кошти
разом
3,3
1,3
2
кілометрів
у тому числі автомобільних доріг:
8,41
1,6
3,3
3,51
4) відновлення автомобільних доріг та штучних споруд, що постраждали від повені у 2008 і 2010 роках у Закарпатській області, зокрема автомобільних доріг:
-"-
державний бюджет
97,7
36,8
42
18,9
кредитні кошти
1
разом
98,7
36,8
42
19,9
державного значення
3,2
1,1
2,1
державного значення
державний бюджет
60,5
36,8
23,7
кредитні кошти
1
1
разом
61,5
36,8
23,7
1
місцевого значення
5,21
0,5
3,3
1,41
місцевого значення
державний бюджет
37,2
18,3
18,9
кредитні кошти
разом
37,2
18,3
18,9
Разом за завданням 4
кілометрів
44,38
5,3
4,87
20,21
15,3
997,89
53,25
141
394,1
354,74
54,8
у тому числі
-"-
державний бюджет
801,54
24,4
141
283,4
352,74
кредитні кошти
196,35
28,85
110,7
2
54,8
5. Влаштування під'їздів до сільських населених пунктів
-"-
389
90,7
49,7
80
70
98,6
1) влаштування під'їздів до 94 сільських населених пунктів
-"-
державний бюджет
1727,9
299,3
298,2
248
363
519,4
кредитні кошти
9,31
9,31
разом
1737,21
9,31
299,3
298,2
248
363
519,4
6. Проведення проектно- вишукувальних робіт
1) розроблення проектно-кошторисної документації щодо виконання дорожньо-будівельних робіт, зокрема на автомобільних дорогах:
Укравтодор
державного значення
кредитні кошти
930,5
153,5
202
198
145,25
125
106,75
державний бюджет
5
5
місцевого значення
-"-
292,8
25,8
34
45
53
65
70
разом
1228,3
184,3
236
243
198,25
190
176,75
Разом за розділом I
кілометрів
1545,6
111,99
302,47
168,61
197,03
302,9
463,9
-"-
55820,52
6128,58
5727,64
9108,98
11114,48
11598,52
12142,32
у тому числі
державний бюджет
12810,51
702,72
2378,67
2566,58
2185,7
2192,52
2784,32
у тому числі співфінансування
671,07
13,12
304,67
243,48
109,8
кошти міжнародних фінансових організацій
4622,51
1314,26
1541,11
1218,16
548,98
кредитні кошти
18387,5
4111,6
1807,86
2324,24
3379,8
3406
3358
у тому числі співфінансування
100
100
інші джерела (кошти інвесторів)
20000
3000
5000
6000
6000
II. Капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування
7. Капітальний ремонт автомобільних доріг державного значення
-"-
1) капітальний ремонт таких автомобільних доріг державного значення:
-"-
79,3
79,3
М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель) (Київська, Чернігівська області)
державний бюджет
287,29
35,09
100
152,2
кредитні кошти
кошти міжнародних фінансових організацій
1558,2
281,4
511,6
765,2
разом
1845,49
316,49
611,6
917,4
кілометрів
173
56
46,8
35,1
35,1
М-03 Київ - Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) (Київська, Полтавська, Харківська, Донецька, Луганська області)
Укравтодор
державний бюджет
1031,4
23,4
336
504
168
кредитні кошти (співфінансування)
100
100
кошти міжнародних фінансових організацій
5349,29
309,29
1680
2520
840
разом
6480,69
432,69
2016
3024
1008
63,1
12,6
25,75
24,75
М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на Волгоград через Дніпропетровськ, Донецьк) (Кіровоградська, Дніпропетровська, Луганська області)
державний бюджет
1208,76
310,88
450,88
447
кредитні кошти
13,3
13,3
разом
1222,06
13,3
310,88
450,88
447
155,747
11,447
70,7
29,2
22,2
22,2
М-05 Київ - Одеса (Київська, Черкаська, Одеська області)
державний бюджет
766,31
68,71
123,5
94,3
352,8
115
12
кошти міжнародних фінансових організацій
3998,44
497,68
628,2
473,46
1764
575,1
60
кредитні кошти (у тому числі співфінансування)
399,65
199,65
200
разом
5164,4
766,04
751,7
767,76
2116,8
690,1
72
М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород)
державний бюджет
49
49
кредитні кошти (у тому числі співфінансування)
100
100
кошти міжнародних фінансових організацій
150,87
150,87
разом
299,87
299,87
кілометрів
6,5
6,5
М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на Люблін) (Житомирська, Київська, Рівненська області)
Укравтодор
державний бюджет
95,82
94
1,82
кредитні кошти (у тому числі співфінансування)
103,03
103,03
кошти міжнародних фінансових організацій
276,87
267,77
9,1
разом
475,72
464,8
10,92
25,28
5,18
0,2
3,6
4,4
4
7,9
М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка (через Вінницю) (Вінницька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Львівська, Хмельницька області)
державний бюджет
406,61
1,88
25
24
122,93
110
122,8
кредитні кошти
82,4
28,4
54
разом
489,01
30,28
79
24
122,93
110
122,8
10,4
10,4
М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог) (Одеська, Херсонська, Запорізька області)
державний бюджет
81,6
81,6
кредитні кошти
разом
81,6
81,6
11,5
2
9,5
М-15 Одеса - Рені (на Бухарест) (Одеська область)
державний бюджет
170,7
38,7
67
65
кредитні кошти
разом
170,7
38,7
67
65
37,36
1,86
23,7
0,4
3,2
5,2
3
М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта (Дніпропетровська, Запорізька області)
державний бюджет
226,6
11,6
40
80
95
кредитні кошти
444,18
345,78
12,4
50
36
разом
670,78
345,78
12,4
11,6
90
80
131
15,9
15,9
М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на Бухарест) (Волинська, Рівненська, Чернівецька області)
державний бюджет
291
291
кредитні кошти
разом
291
291
кілометрів
7,6
7,6
М-21 Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) (Вінницька, Житомирська області)
Укравтодор
державний бюджет
88,9
9,9
25
24
30
кредитні кошти
разом
88,9
9,9
25
24
30
2,8
0,3
0,5
2
М-22 Полтава - Олександрія (Полтавська, Кіровоградська області)
державний бюджет
42,9
6,4
6,5
30
кредитні кошти
14,76
7,36
7,4
разом
57,66
7,36
7,4
6,4
6,5
30
28,9
28,9
Н-01 Київ - Знам'янка (Київська область)
державний бюджет
84,86
50,06
34,8
кредитні кошти
кошти міжнародних фінансових організацій
429,2
250
179,2
разом
514,06
300,06
214
2,8
2,8
Н-02 Львів - Тернопіль (Львівська область)
державний бюджет
кредитні кошти
20,4
20,4
разом
20,4
20,4
6,7
0,2
3,5
3
Н-03 Житомир - Чернівці (Хмельницька область)
державний бюджет
105,1
9,6
35,5
60
кредитні кошти
7,8
7,8
разом
112,9
7,8
9,6
35,5
60
40,4
8,3
3,7
10,4
18
Н-05 Красноперекопськ - Сімферополь (Автономна Республіка Крим)
державний бюджет
573,68
83,7
89,98
100
300
кредитні кошти
23,23
23,23
разом
596,91
23,23
83,7
89,98
100
300
11,7
0,4
2,4
3,2
5,7
Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на Курськ) (Київська, Чернігівська, Сумська області)
державний бюджет
200,1
35,5
14,6
50
100
кредитні кошти
28,47
6,07
22,4
разом
228,57
6,07
22,4
35,5
14,6
50
100
23,6
5,2
6,2
12,2
Н-08 Бориспіль - Дніпропетровськ - Запоріжжя (через Кременчук) (Київська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька області)
державний бюджет
350
100
250
кредитні кошти
15,45
15,45
разом
365,45
15,45
100
250
кілометрів
12,6
6,3
5
1,3
Н-09 Мукачеве - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів (Івано-Франківська, Закарпатська області)
Укравтодор
державний бюджет
202,3
14,8
26,5
61
100
кредитні кошти
5,36
5,36
разом
207,66
5,36
14,8
26,5
61
100
7,4
1,4
3
3
Н-10 Стрий - Івано-Франківськ - Чернівці - Мамалига (на Кишинів) (Львівська, Івано-Франківська, Чернівецька області)
державний бюджет
119,7
21,4
40
58,3
кредитні кошти
разом
119,7
21,4
40
58,3
12,2
12,2
Н-11 Дніпропетровськ - Миколаїв (через Кривий Ріг) (Дніпропетровська, Миколаївська області)
державний бюджет
200
50
50
100
кредитні кошти
разом
200
50
50
100
11
1,2
2
7,8
Н-12 Суми - Полтава (Полтавська, Сумська області)
державний бюджет
173,2
10,4
23,9
38,9
100
кредитні кошти
20
20
разом
193,2
20
10,4
23,9
38,9
100
1,5
1,5
Н-13 Львів - Самбір - Ужгород (Львівська, Закарпатська області)
державний бюджет
22,7
22,7
кредитні кошти
разом
22,7
22,7
1,1
1,1
Н-14 Олександрівка - Кіровоград - Миколаїв (Кіровоградська, Миколаївська області)
державний бюджет
15,03
15,03
кредитні кошти
19,88
19,88
разом
34,91
34,91
8,9
8,9
Н-15 Запоріжжя - Донецьк (Запорізька, Донецька області)
державний бюджет
150
150
кредитні кошти
разом
150
150
7
3,7
3,3
Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань (Черкаська область)
державний бюджет
110
60
50
кредитні кошти
разом
110
60
50
кілометрів
22,8
4,3
3,7
4,5
10,3
Н-17 Львів - Радехів - Луцьк (Львівська, Волинська області)
Укравтодор
державний бюджет
349,5
41,3
59
65,2
184
кредитні кошти
разом
349,5
41,3
59
65,2
184
1,2
1,2
Н-19 Ялта - Севастополь (м. Севастополь)
державний бюджет
10
10
кредитні кошти
разом
10
10
9
3,1
5,9
Н-21 Старобільськ - Луганськ - Красний Луч - Макіївка - Донецьк
державний бюджет
150
50
100
кредитні кошти
разом
150
50
100
7,3
7,3
Н-22 Устилуг - Луцьк - Рівне (Волинська, Рівненська області)
державний бюджет
122,3
22,3
50
50
кредитні кошти
разом
122,3
22,3
50
50
6
6
Н-23 Кіровоград - Кривий Ріг - Запоріжжя (Дніпропетровська область)
державний бюджет
201
101
50
50
кредитні кошти
разом
201
101
50
50
36,3
36,3
Р-02 Київ - Іванків - Овруч
державний бюджет
41,8
16,4
25,4
кредитні кошти
кошти міжнародних фінансових організацій
220,6
93,3
127,3
разом
262,4
109,7
152,7
120,6
57,4
25
9,9
10,6
10,4
7,3
інших автомобільних доріг відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України переліків об'єктів
державний бюджет
773,69
49,68
80
110
184,01
200
150
кредитні кошти
512,78
283,18
159,6
70
разом
1286,47
332,86
239,6
180
184,01
200
150
2) проведення проектно- вишукувальних робіт на автомобільних дорогах державного значення
-"-
державний бюджет
408,19
107,3
95,5
100,77
104,62
кредитні кошти
129,73
22,83
106,9
разом
537,92
22,83
106,9
107,3
95,5
100,77
104,62
Разом за завданням 7
кілометрів
967,48
153,378
133,6
162,4
156,2
146,15
215,75
Укравтодор
22834,03
2837,42
2279,88
2591,76
5727,4
5493,85
3903,72
у тому числі
державний бюджет
9110,03
336,78
396,78
776,6
2233,4
2398,75
2967,72
у тому числі співфінансування
2340,5
254,22
291,78
306,7
688,8
619
180
кредитні кошти
1940,4
1293,5
390,9
270
50
36
у тому числі співфінансування
250
250
кошти міжнародних фінансових організацій
11983,47
1507,01
1492,2
1545,16
3444
3095,1
900
8. Капітальний ремонт автомобільних доріг місцевого значення
-"-
1) капітальний ремонт автомобільних доріг місцевого значення в:
-"-
50
2
10
6,2
8,9
11,7
11,2
Автономній Республіці Крим
державний бюджет
213,9
26,9
28,1
42,3
58,3
58,3
кредитні кошти
48,36
48,36
разом
262,26
48,36
26,9
28,1
42,3
58,3
58,3
56,5
9,2
13,3
17,4
16,6
Вінницькій області
державний бюджет
278,1
41,8
62,9
86,7
86,7
кредитні кошти
разом
278,1
41,8
62,9
86,7
86,7
33,7
5,5
7,9
10,4
9,9
Волинській області
державний бюджет
166,1
24,9
37,6
51,8
51,8
кредитні кошти
разом
166,1
24,9
37,6
51,8
51,8
68,65
15,85
8,6
12,4
16,3
15,5
Дніпропетровській області
державний бюджет
324,8
65
39
58,8
81
81
кредитні кошти
разом
324,8
65
39
58,8
81
81
52,7
0,2
8,6
12,3
16,2
15,4
Донецькій області
державний бюджет
264,5
6,1
38,8
58,4
80,6
80,6
кредитні кошти
6,15
6,15
разом
270,65
6,15
6,1
38,8
58,4
80,6
80,6
68,13
7,23
8,4
8,6
12,3
16,2
15,4
Житомирській області
державний бюджет
296,9
38,1
38,9
58,5
80,7
80,7
кредитні кошти
17,21
17,21
разом
314,11
17,21
38,1
38,9
58,5
80,7
80,7
кілометрів
24
4,7
3,2
4,5
5,9
5,7
Закарпатській області
Укравтодор
державний бюджет
111,3
16,7
14,2
21,4
29,5
29,5
кредитні кошти
разом
111,3
16,7
14,2
21,4
29,5
29,5
44,1
1,5
7
10
13,1
12,5
Запорізькій області
державний бюджет
213,7
4,6
31,4
47,3
65,2
65,2
кредитні кошти
разом
213,7
4,6
31,4
47,3
65,2
65,2
25,37
0,17
4,1
5,9
7,8
7,4
Івано-Франківській області
державний бюджет
158,17
33,77
18,7
28,1
38,8
38,8
кредитні кошти
9
9
разом
167,17
9
33,77
18,7
28,1
38,8
38,8
48,7
8
11,4
15
14,3
Київській області
державний бюджет
239,2
35,9
54,1
74,6
74,6
кредитні кошти
разом
239,2
35,9
54,1
74,6
74,6
43,7
9
5,7
8,1
10,7
10,2
Кіровоградській області
державний бюджет
186,7
16,4
25,6
38,5
53,1
53,1
кредитні кошти
разом
186,7
16,4
25,6
38,5
53,1
53,1
34,3
1
5,4
7,8
10,3
9,8
Луганській області
державний бюджет
184,6
21
24,6
37
51
51
кредитні кошти
разом
184,6
21
24,6
37
51
51
43,9
7
8,9
9
10
9
Львівській області
державний бюджет
225,87
40,1
40,4
72,47
72,9
кредитні кошти
разом
225,87
40,1
40,4
72,47
72,9
32,2
6,1
4,3
6,1
8
7,7
Миколаївській області
державний бюджет
128,3
19,3
29
40
40
кредитні кошти
разом
128,3
19,3
29
40
40
51
12,1
6,4
9,1
12
11,4
Одеській області
державний бюджет
191,4
28,7
43,3
59,7
59,7
кредитні кошти
разом
191,4
28,7
43,3
59,7
59,7
кілометрів
73,6
17,4
9,2
13,2
17,3
16,5
Полтавській області
Укравтодор
державний бюджет
276,1
41,5
62,4
86,1
86,1
кредитні кошти
разом
276,1
41,5
62,4
86,1
86,1
28,5
2,2
4,3
6,2
8,1
7,7
Рівненській області
державний бюджет
138,1
8,9
19,4
29,2
40,3
40,3
кредитні кошти
разом
138,1
8,9
19,4
29,2
40,3
40,3
51,9
12,3
6,5
9,3
12,2
11,6
Сумській області
державний бюджет
194,7
29,3
44
60,7
60,7
кредитні кошти
разом
194,7
29,3
44
60,7
60,7
28
6,6
3,5
5
6,6
6,3
Тернопільській області
державний бюджет
104,8
15,7
23,7
32,7
32,7
кредитні кошти
разом
104,8
15,7
23,7
32,7
32,7
79,4
18,8
9,9
14,2
18,7
17,8
Харківській області
державний бюджет
298,5
44,8
67,5
93,1
93,1
кредитні кошти
разом
298,5
44,8
67,5
93,1
93,1
39,7
9,4
5
7,1
9,3
8,9
Херсонській області
державний бюджет
148,9
22,4
33,7
46,4
46,4
кредитні кошти
разом
148,9
22,4
33,7
46,4
46,4
60,03
4,13
12,7
7,1
10,1
13,3
12,7
Хмельницькій області
державний бюджет
231,9
19,6
31,9
48
66,2
66,2
кредитні кошти
14,55
14,55
разом
246,45
14,55
19,6
31,9
48
66,2
66,2
46,8
11,1
5,8
8,4
11
10,5
Черкаській області
державний бюджет
175,7
26,4
39,7
54,8
54,8
кредитні кошти
разом
175,7
26,4
39,7
54,8
54,8
15,3
1,7
2,2
3,2
4,2
4
Чернівецькій області
державний бюджет
86
18,6
10,1
15,3
21
21
кредитні кошти
1,2
1,2
разом
87,2
1,2
18,6
10,1
15,3
21
21
54,2
18,4
5,9
8,4
11
10,5
Чернігівській області
державний бюджет
240,5
64,5
26,4
39,8
54,9
54,9
кредитні кошти
разом
240,5
64,5
26,4
39,8
54,9
54,9
1,2
0,3
0,1
0,2
0,3
0,3
м. Севастополі
державний бюджет
4,2
0,6
1
1,3
1,3
кредитні кошти
разом
4,2
0,6
1
1,3
1,3
2) проведення проектно-вишукувальних робіт на автомобільних дорогах місцевого значення
Укравтодор
державний бюджет
295,45
49,71
53,71
61,01
64,96
66,06
кредитні кошти
4,15
4,15
разом
299,6
4,15
49,71
53,71
61,01
64,96
66,06
Разом за завданням 8
кілометрів
1155,58
13,36
186,92
159,2
224,3
293
278,8
-"-
5479,01
100,62
389,88
772,21
1122,91
1545,93
1547,46
у тому числі
державний бюджет
5378,39
389,88
772,21
1122,91
1545,93
1547,46
кредитні кошти
100,62
100,62
Разом за розділом II
-"-
2123,058
166,738
320,52
321,6
380,5
439,15
494,55
28612,92
3237,92
2669,76
3363,97
6850,31
7039,78
5451,18
у тому числі
державний бюджет
14488,42
336,78
786,66
1548,81
3356,31
3944,68
4515,18
у тому числі співфінансування
2340,5
254,22
291,78
306,7
688,8
619
180
кредитні кошти
2141,02
1394,12
390,9
270
50
36
кошти міжнародних фінансових організацій
11983,47
1507,01
1492,2
1545,16
3444
3095,1
900
III. Поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування
9. Поточний середній ремонт автомобільних доріг державного значення
1) поточний середній ремонт таких автомобільних доріг державного значення:
Укравтодор
-"-
369,5
148,5
67
46
36
36
36
М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка (через Вінницю) (Вінницька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Хмельницька, Черкаська області)
державний бюджет
589
10
74
120
93
154
138
кредитні кошти
392,65
292,25
100,4
разом
981,65
302,25
174,4
120
93
154
138
кілометрів
125,6
42,5
14,1
12
12
26
19
М-21 Житомир - Могилів-Подільський (через Вінницю) (Вінницька, Житомирська області)
Укравтодор
державний бюджет
528,74
236,74
50
52
96,5
93,5
кредитні кошти
101,21
43,31
57,9
разом
629,95
280,05
57,9
50
52
96,5
93,5
238,6
36,7
32,5
46,9
37,5
37,5
47,5
М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на Бухарест) (Волинська, Івано-Франківська, Тернопільська, Чернівецька області)
державний бюджет
490,7
10
132,7
105
110
133
кредитні кошти
210,9
113,4
97,5
разом
701,6
123,4
97,5
132,7
105
110
133
300,146
75,146
53
51,3
63,7
38
19
М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на Волгоград через Дніпропетровськ, Донецьк) (Дніпропетровська, Донецька, Кіровоградська, Луганська області)
державний бюджет
952,7
3,2
49
261,7
260,3
219,6
158,9
кредитні кошти
295,71
194,91
100,8
разом
1248.41
198,11
149,8
261,7
260,3
219,6
158,9
178,2
12
15,2
33
33
43
42
М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта (Автономна Республіка Крим, Дніпропетровська, Запорізька, Харківська, Херсонська області)
державний бюджет
781,68
1,68
150
248
152
230
кредитні кошти
75,74
18,04
57,7
разом
857,42
19,72
57,7
150
248
152
230
297,5
70,6
111,7
32
40
25
18,2
Н-08 Бориспіль -Дніпропетровськ - Запоріжжя (через Кременчук) (Дніпропетровська, Київська, Запорізька, Черкаська області)
державний бюджет
487,82
15,02
100
100
100
172,8
кредитні кошти
153,5
53,8
99,7
разом
641,32
68,82
99,7
100
100
100
172,8
206,1
119,7
28,4
22
36
Н-11 Дніпропетровськ - Миколаїв (через Кривий Ріг) (Дніпропетровська, Миколаївська області)
державний бюджет
312,4
30
132,4
150
кредитні кошти
315,7
247,8
67,9
разом
628,1
277,8
67,9
132,4
150
кілометрів
139,6
12,6
47
45
35
Н-15 Запоріжжя - Донецьк (Дніпропетровська, Донецька, Запорізька області)
Укравтодор
державний бюджет
615
220
225
170
кредитні кошти
14,06
14,06
разом
629,06
14,06
220
225
170
60,4
9,4
15
19
17
Н-23 Кіровоград - Кривий Ріг - Запоріжжя (Дніпропетровська, Запорізька області)
державний бюджет
142,5
73,5
69
кредитні кошти
83,98
11,98
72
разом
226,48
11,98
72
73,5
69
277,15
140,95
74,8
21,4
20
20
М-03 Київ - Харків - Довжанський (на Ростов-на-Дону) (Харківська, Донецька, Луганська області)
державний бюджет
417,01
22,01
60
95
75
145
20
кредитні кошти
903,19
522,79
280,4
100
разом
1 320,2
544,8
340,4
195
75
145
20
161,3
40,9
21,7
26
32,2
27
13,5
М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на Таганрог) (Донецька, Херсонська, Миколаївська, Одеська області)
державний бюджет
432,85
75,2
89,3
157,95
110,4
кредитні кошти
248,38
105,38
93
50
разом
681,23
105,38
93
125,2
89,3
157,95
110,4
141,1
51,1
20
20
20
30
Н-20 Слов'янськ - Донецьк - Маріуполь (Донецька область)
державний бюджет
431
31
75
95
75
155
кредитні кошти
180,9
180,9
разом
611,9
211,9
75
95
75
155
137,775
54,58
21,5
30,5
10,4
10,4
10,4
Н-03 Житомир - Чернівці (Житомирська, Хмельницька, Чернівецька області)
державний бюджет
217,73
21,23
46,5
50
50
50
кредитні кошти
315,48
127,98
87,5
100
разом
533,21
149,21
87,5
146,5
50
50
50
9
4
5
М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на Люблін) (Київська, Волинська області)
державний бюджет
27
12
15
кредитні кошти
32,01
32,01
разом
59,01
32,01
12
15
116,1
22,4
27
31
25,7
10
Н-01 Київ - Знам'янка (Київська, Кіровоградська, Черкаська області)
державний бюджет
489,19
8,15
75
112,6
148,44
145
кредитні кошти
132,91
21,91
111
разом
622,1
30,06
186
112,6
148,44
145
кілометрів
130,2
26,1
10
41
25,7
18
9,4
Н-07 Київ - Суми - Юнаківка (на Курськ) (Київська, Сумська області)
Укравтодор
державний бюджет
549,68
4,68
170
115
110
150
кредитні кошти
52,16
7,16
45
разом
601,84
11,84
45
170
115
110
150
67,4
4,8
15,7
27,5
19,4
М-13 Кіровоград - Платонове (на Кишинів) (Кіровоградська, Миколаївська, Одеська області)
державний бюджет
193,7
102,9
90,8
кредитні кошти
86,94
3,14
83,8
разом
280,64
3,14
83,8
102,9
90,8
100,1
30,5
13,4
32,2
24
Н-02 Львів - Тернопіль (Львівська, Тернопільська області)
державний бюджет
175
5
70
100
кредитні кошти
138,51
41,71
28
68,8
разом
313,51
46,71
28
138,8
100
91,6
33,9
27,7
15
15
Н-09 Мукачеве - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів (Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська області)
державний бюджет
133,2
13,2
60
60
кредитні кошти
127,1
37,9
89,2
разом
260,3
51,1
89,2
60
60
102,85
25
30
22,5
16,6
8,75
Н-13 Львів - Самбір - Ужгород (Закарпатська, Львівська області)
державний бюджет
232,4
1
40
90
66,4
35
кредитні кошти
119,45
29,45
10
80
разом
351,85
30,45
10
120
90
66,4
35
113,35
40,85
22,4
15,1
20
15
М-05 Київ - Одеса (Київська, Кіровоградська, Черкаська, Одеська області)
державний бюджет
242,8
57
56
74
55,8
кредитні кошти
334,48
114,38
120,1
100
разом
577,28
114,38
177,1
156
74
55,8
49,21
33,71
15,5
М-15 Одеса - Рені (на Бухарест) (Одеська область)
державний бюджет
49,2
49,2
кредитні кошти
87,69
57,69
30
разом
136,89
57,69
79,2
39,57
27,77
8,2
3,6
М-27 Одеса - Іллічівськ (Одеська область)
державний бюджет
25,1
4,5
20,6
кредитні кошти
73,71
33,71
40
разом
98,81
38,21
40
20,6
кілометрів
78,4
22,4
4
24
28
М-22 Полтава - Олександрія (Кіровоградська, Полтавська області)
Укравтодор
державний бюджет
205,3
4
101,3
100
кредитні кошти
55
27,5
27,5
разом
260,3
31,5
27,5
101,3
100
193,36
22,4
8
37,3
27
63,66
35
М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (Київська, Житомирська, Рівненська, Львівська, Закарпатська області)
державний бюджет
428,4
8,4
40
82
191
107
кредитні кошти
139,4
28,7
36,7
74
разом
567,8
37,1
36,7
114
82
191
107
164,5
136,8
27,7
М-17 Херсон - Джанкой - Феодосія - Керч (Херсонська область, Автономна Республіка Крим)
державний бюджет
147,78
61,78
86
кредитні кошти
514,6
514,6
разом
662,38
576,38
86
165,35
53,5
25
27,8
25
12,5
22
М-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на Гомель) (Київська, Чернігівська області)
державний бюджет
452,59
13,24
60,5
118,85
105
155
кредитні кошти
179,37
47,07
27,3
105
разом
631,96
60,31
27,3
165,5
118,85
105
155
105,7
17,4
88,3
Н-05 Красноперекопськ - Сімферополь (Автономна Республіка Крим)
державний бюджет
102
102
кредитні кошти
320,54
140,04
180,5
разом
422,54
140,04
282,5
87,85
81,85
6
Р-06 Ульяновка - Миколаїв (через Вознесенськ) (Кіровоградська, Миколаївська області)
державний бюджет
33,48
33,48
кредитні кошти
174,78
141,78
33
разом
208,25
175,25
33
25
25
М-02 Кіпті - Глухів - Бачівськ (на Брянськ) (Чернігівська, Сумська області)
державний бюджет
23,5
23,5
кредитні кошти
разом
23,5
23,5
7
7
Р-38 Богородчани - Гута (Івано-Франківська область)
державний бюджет
кредитні кошти
26,28
1,28
25
разом
26,28
1,28
25
кілометрів
1537,699
10
922,799
291,9
129
92
92
інших автомобільних доріг
Укравтодор
державний бюджет
2631,44
485,21
1481,09
479,39
185,75
кредитні кошти
5660,9
2707,3
1803,24
112,16
338,2
350
350
разом
8292,34
3192,51
3284,33
591,55
523,95
350
350
Разом за завданням 9
-"-
5817,165
1352,46
1612,599
1028,5
741,6
592,86
489,15
-"-
24088,11
6725,54
5445,33
3942,65
2954,6
2577,29
2442,7
у тому числі
державний бюджет
12540,89
992,52
1854,09
2757,89
2616,4
2227,29
2092,7
кредитні кошти
11547,21
5733,01
3591,24
1184,76
338,2
350
350
10. Поточний середній ремонт автомобільних доріг місцевого значення
-"-
1) поточний середній ремонт автомобільних доріг місцевого значення в:
-"-
627
31
154,9
117,9
103,4
112,6
107,2
Автономній Республіці Крим
державний бюджет
768,69
170,39
148,6
136,9
156,4
156,4
кредитні кошти
29,19
29,19
разом
797,88
29,19
170,39
148,6
136,9
156,4
156,4
852,6
18,1
230,2
184
153,7
167,3
99,3
Вінницькій області
державний бюджет
1045,59
3,4
253,19
210,6
113,6
282,4
182,4
кредитні кошти
14,15
14,15
разом
1059,74
17,55
253,19
210,6
113,6
282,4
182,4
552,91
18,64
137,47
109,9
91,8
99,9
95,2
Волинській області
державний бюджет
682,22
151,22
131,9
121,5
138,8
138,8
кредитні кошти
29,33
29,33
разом
711,55
29,33
151,22
131,9
121,5
138,8
138,8
866,61
246,01
172
143,7
156
148,9
Дніпропетровській області
державний бюджет
1101,43
270,63
206,3
190,1
217,2
217,2
кредитні кошти
разом
1101,43
270,63
206,3
190,1
217,2
217,2
919,28
96,97
244,81
171
142,9
155,5
108,1
Донецькій області
державний бюджет
1135,43
69,91
269,32
205,2
189
216
186
кредитні кошти
171,01
171,01
разом
1306,44
240,92
269,32
205,2
189
216
186
817,23
26,3
126,03
171,3
189,4
155,8
148,4
Житомирській області
державний бюджет
965,56
137,76
205,6
189,4
216,4
216,4
кредитні кошти
23,79
23,79
разом
989,35
23,79
137,76
205,6
189,4
216,4
216,4
кілометрів
341,9
37,1
78,4
62,7
52,4
57
54,3
Закарпатській області
Укравтодор
державний бюджет
392,79
3,6
86,29
75,2
69,3
79,2
79,2
кредитні кошти
21,54
21,54
разом
414,33
25,14
86,29
75,2
69,3
79,2
79,2
670,9
34,2
137,1
138,4
115,6
125,8
119,8
Запорізькій області
державний бюджет
825,98
6,84
150,44
166,1
153
174,8
174,8
кредитні кошти
13,99
13,99
разом
839,97
20,83
150,44
166,1
153
174,8
174,8
406,2
5,9
103
82,3
68,8
74,9
71,3
Івано-Франківській області
державний бюджет
511,1
113,3
98,8
91
104
104
кредитні кошти
7,7
7,7
разом
518,8
7,7
113,3
98,8
91
104
104
828,542
72,042
153,1
190
132,3
144
137,1
Київській області
державний бюджет
941,39
8,5
167,89
190
175
200
200
кредитні кошти
120,85
120,85
разом
1062,24
129,35
167,89
190
175
200
200
556
8
141
112,7
94,2
102,5
97,6
Кіровоградській області
державний бюджет
774,04
155,14
135,3
159,2
142,4
182
кредитні кошти
17,3
17,3
разом
791,34
17,3
155,14
135,3
159,2
142,4
182
663,646
106,136
166,41
108,3
90,5
98,5
93,8
Луганській області
державний бюджет
719,64
13,3
183,04
130
119,7
136,8
136,8
кредитні кошти
104,79
104,79
разом
824,43
118,09
183,04
130
119,7
136,8
136,8
2115,45
2
85,45
176,7
147,6
1600,7
103
Львівській області
державний бюджет
805,87
1
93,17
212
95,3
231,2
173,2
кредитні кошти
12,88
12,88
разом
818,75
13,88
93,17
212
95,3
231,2
173,2
443,61
137,11
84,9
70,9
77,2
73,5
Миколаївській області
державний бюджет
560,79
150,79
101,8
93,8
107,2
107,2
кредитні кошти
разом
560,79
150,79
101,8
93,8
107,2
107,2
660,61
13,8
189,41
126,7
105,8
115,2
109,7
Одеській області
державний бюджет
831,61
11,3
208,31
152
140
160
160
кредитні кошти
5,21
5,21
разом
836,82
16,51
208,31
152
140
160
160
кілометрів
726,82
2,4
134,82
182,7
152,6
166,1
88,2
Полтавській області
Укравтодор
державний бюджет
908,75
1,8
147,74
219,3
202
188,11
149,8
кредитні кошти
1,5
1,5
разом
910,25
3,3
147,74
219,3
202
188,11
149,8
437,4
21,8
107
85,5
71,4
77,7
74
Рівненській області
державний бюджет
530,76
117,66
102,6
94,5
108
108
кредитні кошти
32,27
32,27
разом
563,03
32,27
117,66
102,6
94,5
108
108
563,42
98,02
128,9
107,7
117,2
111,6
Сумській області
державний бюджет
730,16
107,36
154,7
142,5
162,8
162,8
кредитні кошти
разом
730,16
107,36
154,7
142,5
162,8
162,8
365
27,7
86,8
69,4
57,9
63,1
60,1
Тернопільській області
державний бюджет
430,54
95,44
83,2
76,7
87,6
87,6
кредитні кошти
163,83
163,83
разом
594,37
163,83
95,44
83,2
76,7
87,6
87,6
495,4
16,5
123,2
98,5
82,3
89,6
85,3
Херсонській області
державний бюджет
614,08
2,65
135,53
118,2
108,9
124,4
124,4
кредитні кошти
7,76
7,76
разом
621,84
10,41
135,53
118,2
108,9
124,4
124,4
962,18
73,78
174,9
197,6
165,1
179,7
171,1
Харківській області
державний бюджет
1149,61
3,25
191,66
237,1
218,4
249,6
249,6
кредитні кошти
59,81
59,81
разом
1209,42
63,06
191,66
237,1
218,4
249,6
249,6
563,43
17,1
38,63
140,6
117,5
127,8
121,8
Хмельницькій області
державний бюджет
742,79
63,49
168,7
155,4
177,6
177,6
кредитні кошти
43,73
43,73
разом
786,52
43,73
63,49
168,7
155,4
177,6
177,6
566,7
1,7
145,4
116,2
97,1
105,7
100,6
Черкаській області
державний бюджет
721,53
159,93
139,5
128,5
146,8
146,8
кредитні кошти
4,79
4,79
разом
726,32
4,79
159,93
139,5
128,5
146,8
146,8
217,2
55,9
44,7
37,3
40,6
38,7
Чернівецькій області
державний бюджет
278,15
0,9
61,45
53,6
49,4
56,4
56,4
кредитні кошти
0,8
0,8
разом
278,95
1,7
61,45
53,6
49,4
56,4
56,4
кілометрів
530,6
109,8
116,5
97,4
106
100,9
Чернігівській області
Укравтодор
державний бюджет
683,67
120,67
139,8
128,8
147,2
147,2
кредитні кошти
разом
683,67
120,67
139,8
128,8
147,2
147,2
16,1
3,6
2,9
2,4
3,6
3,6
м. Севастополі
державний бюджет
17,72
3,92
3,4
3,2
3,6
3,6
кредитні кошти
0,55
0,55
разом
18,27
0,55
3,92
3,4
3,2
3,6
3,6
Разом за завданням 10
-"-
16766,666
631,096
3408,47
3192,3
2691,7
4320
2523,1
-"-
19756,65
1013,21
3765,73
3789,5
3345,1
4014,91
3828,2
у тому числі
державний бюджет
18869,88
126,45
3765,73
3789,5
3345,1
4014,91
3828,2
кредитні кошти
886,76
886,76
Разом за розділом III
-"-
22583,83
1983,55
5021,07
4220,8
3433,3
4912,86
3012,25
-"-
43844,75
7738,75
9211,06
7732,15
6299,7
6592,2
6270,9
у тому числі
державний бюджет
31410,78
1118,97
5619,82
6547,39
5961,5
6242,2
5920,9
кредитні кошти
12433,97
6619,77
3591,24
1184,76
338,2
350
350
IV. Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування
11. Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування
площа ліквідованих пошкоджень та деформацій покриття, тис. кв. метрів
4321
936
865
723
657
597
543
1) експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг державного значення, у тому числі:
-"-
державний бюджет
13 893,09
2347,32
2827,43
2208,24
2220,1
2145
2145
реалізація пілотного проекту з експлуатаційного обслуговування ділянки автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп
державний бюджет
168,27
10,1
35,32
49,43
73,42
кошти міжнародних фінансових організацій
994,31
185,57
181,79
252,35
374,6
разом
1162,58
195,67
217,11
301,78
448,02
довжина нанесеної горизонтальної розмітки, тис. кілометрів
101
15
17
17
18
18
16
за контрактами з ліквідації місць та ділянок концентрації дорожньо-транспортних пригод на окремих автомобільних дорогах загального користування
Укравтодор
державний бюджет
81,6
24
42,11
13,81
1,68
кошти міжнародних фінансових організацій
406,05
107,13
221,26
69,26
8,4
кількість встановлених та замінених дорожніх знаків, тис. одиниць
264
42
44
44
45
46
43
разом
487,65
131,13
263,37
83,07
10,08
кількість ліквідованих місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, одиниць
76
10
11
12
13
14
16
частка зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод за наявності дорожнього фактора, відсотків
30
5
5
5
5
5
5
площа ліквідованих пошкоджень та деформацій покриття, тис. кв. метрів
10 089
2184
2023
1687
1534
1394
1267
2) експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг місцевого значення
-"-
державний бюджет
12808,94
1478,94
2750
2145
2145
2145
2145
довжина нанесеної горизонтальної розмітки, тис. кілометрів
234
35
36
39
40
41
43
кількість встановлених та замінених дорожніх знаків, тис. одиниць
618
98
99
102
104
106
109
кількість ліквідованих місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, одиниць
178
23
25
28
31
34
37
Укравтодор
частка зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод за наявності дорожнього фактора, відсотків
71
11
12
12
12
12
12
Разом за завданням 11
-"-
28102,39
4118,96
5980,48
4674,85
4748,1
4290
4290
у тому числі
державний бюджет
26702,03
3826,26
5577,43
4353,24
4365,1
4290
4290
кошти міжнародних фінансових організацій
1400,36
292,7
403,05
321,61
383
Разом за розділом IV
-"-
28102,39
4118,96
5980,48
4674,85
4748,1
4290
4290
у тому числі
державний бюджет
26702,03
3826,26
5577,43
4353,24
4365,1
4290
4290
у тому числі співфінансування
249,87
34,1
77,43
63,24
75,1
кошти міжнародних фінансових організацій
1400,36
292,7
403,05
321,61
383
V. Забезпечення інноваційного розвитку дорожньої галузі
12. Забезпечення інноваційного розвитку дорожньої галузі
кількість придбаного вимірювального та лабораторного обладнання, приладів, навчальної дорожньої техніки, одиниць
350
70
70
70
70
70
1) забезпечення розвитку матеріально-технічної бази науково-дослідних і проектних інститутів та навчальних центрів дорожньої галузі
-"-
державний бюджет
52
12
10
10
10
10
кількість проведених науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, одиниць
866
135
145
147
149
140
150
2) проведення наукових досліджень щодо функціонування та розвитку дорожньої галузі
Укравтодор
державний бюджет
153
23
24
25
26
27
28
3) забезпечення міжнародної та концесійної діяльності, утримання галузевих медичних установ
-"-
-"-
155
22,8
23,9
25,1
26,4
27,7
29,1
4) здійснення інституційного розвитку під час реалізації проектів міжнародних фінансових організацій
-"-
кошти міжнародних фінансових організацій
29,2
6,7
9,7
9,4
3,4
5) забезпечення розвитку виробничих потужностей дорожніх підприємств
-"-
кредитні кошти
1313
150
210
221
232
244
256
6) створення та забезпечення функціонування інформаційної системи дорожнього господарства
-"-
державний бюджет
362,7
85,7
103
58
58
58
Разом за розділом V
-"-
2064,9
202,5
365,3
393,5
355,8
366,7
381,1
у тому числі
державний бюджет
722,7
45,8
145,6
163,1
120,4
122,7
125,1
кошти міжнародних фінансових організацій
29,2
6,7
9,7
9,4
3,4
кредитні кошти
1313
150
210
221
232
244
256
VI. Виконання зобов'язань за кредитами, отриманими під гарантію Уряду
13. Погашення зобов'язань за кредитами, отриманими під гарантію Уряду
1) здійснення бюджетних видатків на виконання боргових зобов'язань
Мінфін
державний бюджет
у тому числі:
46724,88
7471,8
8797,01
9910,97
9976,3
10568,8
загальний фонд
39253,08
8797,01
9910,97
9976,3
10568,8
спеціальний фонд
7471,8
7471,8
кредитні кошти
8084,3
8084,3
кошти міжнародних фінансових організацій
56,8
29,4
23,5
3,9
Разом за розділом VI
54865,98
7501,2
8107,8
8797,01
9914,87
9976,3
10568,8
у тому числі
державний бюджет
46724,88
7471,8
8797,01
9910,97
9976,3
10568,8
у тому числі:
загальний фонд
39253,08
8797,01
9910,97
9976,3
10568,8
спеціальний фонд
7471,8
7471,8
кредитні кошти
8084,3
8084,3
кошти міжнародних фінансових організацій
56,8
29,4
23,5
3,9
Разом за Програмою
214034,17
28973,71
32207,64
34233,56
39403,66
39986,2
39229,4
у тому числі
державний бюджет
133582,03
13548,14
14653,78
24139,23
26020,38
26891,1
28329,4
у тому числі:
загальний фонд
39253,08
8797,01
9910,97
9976,3
10568,8
спеціальний фонд
94328,95
13548,14
14653,78
15342,22
16109,41
16914,8
17760,6
кредитні кошти
42359,8
12275,5
14084,3
4000
4000
4000
4000
кошти міжнародних фінансових організацій
18092,34
3150,07
3469,56
3094,33
4383,28
3095,1
900
інші джерела (кошти інвесторів)
20000
3000
5000
6000
6000
Додаток 3
до Програми

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

виконання Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки

Найменування завдання
Найменування показника виконання завдання
Одиниця виміру
Значення показника
усього
у тому числі за роками
2013
2014
2015
2016
2017
2018
1. Будівництво та реконструкція автомобільних доріг загального користування
протяжність збудованих та реконструйованих автомобільних доріг загального користування
кілометрів
1009,4
88,19
175,57
101,91
104,93
207,3
331,5
2. Будівництво обходів населених пунктів
протяжність збудованих обходів населених пунктів
-"-
148,5
23,8
36,2
17
12,1
25,6
33,8
3. Влаштування під'їздів до 94 сільських населених пунктів
протяжність збудованих під'їздів до населених пунктів
-"-
389
90,7
49,7
80
70
98,6
4. Капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування
протяжність відремонтованих автомобільних доріг загального користування
-"-
2123,058
166,738
320,52
321,6
380,5
439,15
494,55
5. Поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування
протяжність відремонтованих автомобільних доріг загального користування
кілометрів
22583,83
1983,55
5021,07
4220,8
3433,3
4912,86
3012,25
6. Підвищення рівня зайнятості населення у дорожній галузі
кількість створених робочих місць
одиниць
71000
20000
20000
20000
11000