ВИЩИЙ АДМIНIСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
IМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 грудня 2007 року м. Київ
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України у складі:
Головуючого - судді Фадєєвої Н.М.
Суддів - Бим М.Є., Гордійчук М.П., Леонтович К.Г., Чалого С.Я.
розглянувши у попередньому розгляді касаційну скаргу ЗАТ транснаціональна фінансово-промислова нафтова компанія "Укртатнафта" на постанову господарського суду Полтавської області від 28.03.2006р. та ухвалу Київського міжобласного апеляційного господарського суду від 18.10.2006р. у справі за позовом ЗАТ транснаціональна фінансово-промислова нафтова компанія " Укртатнафта" до Державного управління екології та природних ресурсів в Полтавській області про зобов"язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И Л А :
Позивач ЗАТ "Транснаціональна фінансово-промислова нафтова компанія" "Укртатнафта" звернулась з позовом до Державного управління екології та природних ресурсів в Полтавській області про визнання незаконною бездіяльності відповідача щодо невидачі дозволу на розміщення відходів у 2006р. та безпідставного не затвердження лімітів на розміщення відходів, про зобов"язання видати дозвіл на утворення та розміщення відходів у 2006р.
Позивач стверджував, що в порушення п.13 Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів, затвердженого Постановою КМУ від 03.08.98р. № 1218 ( 1218-98-п ) (1218-98-п) , відповідач-Державне управління вчасно передбаченої відповіді на адресу підприємства не надіслало і не надало новий термін для подачі документів, порушивши такими діями право позивача на отримання лімітів на 2006 рік.
Постановою господарського суду Полтавської області від 28.03.2006р. відмовлено в задоволенні позовних вимог.
Ухвалою Київського міжобласного апеляційного господарського суду від 18.10.2006р. апеляційна скарга залишена без задоволення, а постанова господарського суду Полтавської області від 28.03.2006р. - без змін.
Не погоджуючись з вищезазначеними судовими рішеннями, ЗАТ транснаціональна фінансово-промислова нафтова компанія "Укртатнафта" звернулось з касаційною скаргою до Вищого адміністративного суду України, у якій просить скасувати вищезазначені судові рішення, ухвалити нове судове рішення, яким задовольнити позовні вимоги, посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права.
Касаційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як встановлено судом, 17.10.2005р. Державне управління направило на адресу АТ "Укртатнафта" Лист № 11-7/3079. в додатках до якого знаходився Лист Управління від 09.03.2005р. за вих. № 8-6/640, одночасно повідомлено про необхідність включення стічних вод та нафтошламів до категорії відходів.
28.11.2005р. позивач направив на адресу відповідача Лист № 57-402, до якого був доданий доповнений пакет документів, необхідних для отримання дозволу і проекту лімітів на розміщення відходів на 2006 рік.
19.12.2005р. Державне управління направило на адресу АТ "Укртатнафта" Лист № 1-7/3902, яким відхилило клопотання підприємства на отримання дозволу та проекту лімітів на розміщення відходів на 2006 рік.
Позивач стверджував, що вимога відповідача документів, передбачених в пункті 12 Порядку № 1218 ( 1218-98-п ) (1218-98-п) , є необгрунтованою, оскільки вказаний перелік документів, які мають бути надані є переліком документів та відомостей. Відомості, про які йде мова, не мають встановленої форми для більшості довідок наведених в Порядку, а тому вони можуть надаватись у довільній формі, які і були надані позивачем.
Відповідно до пункту 12 Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів, затвердженого Постановою КМ України від 03.08.98р. № 1218 ( 1218-98-п ) (1218-98-п) , власники відходів, які здійснюють лише їх розміщення, до 1 квітня, а власники відходів, які утворюють та розміщують їх на своїй території, до 1 червня поточного року подають до органів Мінекоресурсів на місцях Заяви на одержання дозволу на розміщення відходів у наступному році.
Пункт 12 вищеназваного Порядку, містить вичерпний перелік документів, які додаються до Заяви на одержання дозволу на розміщення відходів у наступному році.
Як встановлено судом, позивач до 1.06.2005р. Державному управлінню екології та природних ресурсів в Полтавській області, заяву на одержання дозволу на розміщення відходів у наступному році з додатковими до неї документами, згідно з п. 12 Порядку № 1218 ( 1218-98-п ) (1218-98-п) не надав.
Заява АТ " Укртатнафта" від 28.02.2005р. на одержання дозволу на розміщення відходів у 2006р., до якої було додано проект лімітів на утворення та розміщення відходів та проект Дозволу на розміщення відходів не відповідала вимогам п. 12 Порядку № 1218 ( 1218-98-п ) (1218-98-п) .
Таким чином, колегія суддів вважає, що судом у повному обсязі досліджено обставини справи та надана їм належна правова оцінка, тому підстав для зміни або скасування оскаржуваних судових рішень немає.
Відповідно до ст. 224 Кодексу адміністративного судочинства України ( 2747-15 ) (2747-15) суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.
Керуючись ст.ст. 220, 220-1, 221, 224, 231 Кодексу адміністративного судочинства України ( 2747-15 ) (2747-15) , колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А :
Касаційну скаргу ЗАТ транснаціональна фінансово-промислова нафтова компанія "Укртатнафта" залишити без задоволення, а постанову господарського суду Полтавської області від 28.03.2006р. та ухвалу Київського міжобласного апеляційного господарського суду від 18.10.2006р - без змін.
Ухвала набирає чинності з моменту проголошення і оскарженню не підлягає.
Судді :