ВИЩИЙ АДМIНIСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
                              УХВАЛА
                          IМЕНЕМ УКРАЇНИ
     10 травня 2007 року    м. Київ
                          Колегія суддів
         Вищого адміністративного суду України в складі:
 Бутенка В.I., Панченка О.I., Лиски Т.О., Сороки М.О., Штульмана
                              I.В.,
     провівши в порядку касаційного провадження попередній розгляд
адміністративної справи за касаційною скаргою ОСОБА_1  на  рішення
Шевченківського районного суду м.  Києва від 22 січня 2004 року та
ухвалу апеляційного суду м. Києва від 21 квітня 2004 року у справі
за  позовом  ОСОБА_1  до  Державної  екологічної   інспекції   про
стягнення заробітної плати та компенсації за формений одяг, -
                           встановила:
     У вересні 2003 року ОСОБА_1 звернувся до суду  із  зазначеним
позовом, в якому вказував, що він працював у Державній екологічній
інспекції на посаді начальника вказаного органу.  14.07.2003  року
його було звільнено із займаної посади за п.1 ст. 40 КЗпП  України
( 322-08 ) (322-08)
        . В лютому 2003 року йому стало відомо, що за  березень,
грудень 2002 року він був неправомірно позбавлений  премії,  а  за
квітень 2002 року розмір премії було  зменшено  на  загальну  суму
1500, грн. у зв'язку з чим просив суд  стягнути  на  його  користь
вказану  суму  заборгованості.  Крім  того,  просив   стягнути   з
відповідача компенсацію за невикористаний службовий одяг у розмірі
800,00 грн.
     Рішенням Шевченківського районного  суду  м.   Києва  від  22
січня 2004 року, залишеним без змін ухвалою апеляційного  суду  м.
Києва від 21  квітня  2004  року,  у  задоволенні  позовних  вимог
ОСОБА_1 було відмовлено.
     Не  погоджуючись  із  постановленими   по   справі   судовими
рішеннями,  ОСОБА_1  звернувся  до  Верховного  Суду   України   з
касаційною  скаргою  в  порядку  визначеному  ЦПК   України   1963
( 1501-06 ) (1501-06)
          року,  в  якій,   посилаючись   на   порушення   норм
матеріального і процесуального права та невідповідність  висновків
суду фактичним обставинам справи, просив  вказані  судові  рішення
скасувати, а справу направити на  новий  розгляд  до  суду  першої
інстанції.
     Листом Верховного Суду України від 22.09.2005 р. на  підставі
п. 10 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного
судочинства України  ( 2747-15 ) (2747-15)
          зазначену  касаційну  скаргу  зі
справою було передано до Вищого адміністративного суду України для
вирішення в порядку касаційного провадження.
     Касаційна скарга задоволенню не підлягає з таких підстав.
     Згідно з ч. 3 ст. 211  КАС  України  ( 2747-15 ) (2747-15)
        ,  підставами
касаційного оскарження судового рішення  є  порушення  судом  норм
матеріального чи процесуального права.
     Як встановлено судом першої  інстанції,  постановою  Кабінету
Міністрів України №1131 від 04.09.2001 ( 1131-2001-п ) (1131-2001-п)
         р.  ОСОБА_1
було  призначено  на  посаду   заступника   начальника   Державної
екологічної інспекції.
     Постановою Кабінету Міністрів України  №1059  від  14.07.2003
( 1059-2003-п ) (1059-2003-п)
         р.  прийнято  рішення  про  звільнення  ОСОБА_1  у
зв'язку з ліквідацією займаної ним посади.
     На  виконання  вказаної   постанови   Державною   екологічною
інспекцією  було  видано  наказ  НОМЕР_4  від  14.07.2003  р.  про
звільнення позивача із займаної посади за п.1 ст. 40 КЗпП  України
( 322-08 ) (322-08)
        .
     Разом з цим,  судами  попередніх  інстанцій  встановлено,  що
згідно  вказівок  Міністерства  екології  та  природних   ресурсів
України  наказами  Державної  екологічної  інспекції  НОМЕР_1  від
26.04.2002 р., НОМЕР_2 від 27.05.2002 р. та НОМЕР_3 від 27.01.2003
р. були прийняті рішення про  зменшення  на  50%  розмірів  премії
ОСОБА_1 за березень, квітень, грудень 2002 року.
     Зазначені накази позивач в установленому порядку до  суду  не
оскаржував.
     У зв'язку з цим суд першої  інстанції  дійшов  обгрунтованого
висновку, і з цим вірно  погодилась  колегія  суддів  апеляційного
суду, що заявлена позивачем вимога про стягнення недоплаченої йому
премії задоволенню не підлягає.
     Що стосується компенсації за невикористаний формений одяг, то
відмовивши в цій частині позову, суди  також  дійшли  правомірного
висновку  про  його  безпідставність,  оскільки   Положенням   про
державну екологічну інспекцію, затвердженого  постановою  Кабінету
Міністрів України №1520 від 17.11.2001 ( 1520-2001-п ) (1520-2001-п)
         р.  виплата
державним інспекторам компенсації за неотриманий формений одяг  не
передбачена,  а  статтею  164  КЗпП  України  ( 322-08 ) (322-08)
        ,  на  яку
посилався   позивач,   передбачено    обов'язок    власника    або
уповноваженого ним органу  компенсувати  працівникові  витрати  на
придбання лише спецодягу та інших засобів індивідуального захисту,
яким формений одяг не є.
     Встановлено  і  це  вбачається  з   матеріалів   справи,   що
оскаржувані   судові   рішення   ухвалені   з   дотриманням   норм
матеріального і процесуального права.
     Доводи  касаційної  скарги  зазначений   висновок   суду   не
спростовують.
     Відповідно до ч.3 ст.  220-1  КАС  України  ( 2747-15 ) (2747-15)
        ,  суд
касаційної інстанції відхиляє касаційну скаргу і  залишає  рішення
без змін, якщо відсутні підстави для скасування судового рішення.
     Керуючись  ст.ст.  220,  220-1,   224,   230,   231   Кодексу
адміністративного  судочинства   України   ( 2747-15 ) (2747-15)
        ,    колегія
суддів, -
                            ухвалила:
     Касаційну  скаргу  ОСОБА_1  -  залишити  без  задоволення,  а
рішення Шевченківського районного суду м.  Києва від 22 січня 2004
року та ухвалу апеляційного суду  м.  Києва  від  21  квітня  2004
року - залишити без змін.
     Ухвала   набирає  законної  сили  з  моменту   підписання   і
оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених  ст.  237  КАС
України ( 2747-15 ) (2747-15)
        .
     Судді:  (підписи) 
     З оригіналом згідно
     Суддя  О.I. Панченко