від 27 грудня 2019 р. № 1409-р
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
О.ГОНЧАРУК
|
Інд. 29
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2019 р. № 1409-р
Найменування завдання
|
Найменування заходів
|
Індикатор виконання
|
Значення показника
|
Відповідальні виконавці
|
Прогнозний обсяг фінансування,
млн. гривень
|
Джерела фінансування
|
||||||
усього
|
у тому числі за роками
|
усього
|
у тому числі за роками
|
|||||||||
2020
|
2021
|
2022
|
2020
|
2021
|
2022
|
|||||||
Контроль у пунктах пропуску
|
||||||||||||
Стратегічна ціль 1. Оптимізація контрольних процедур на кордоні із забезпеченням належного рівня безпеки
|
||||||||||||
Завдання 1.
Запровадження кращих європейських та світових практик під час проведення контрольних процедур:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) запровадження сучасних технологій та механізмів обміну даними
|
впровадження спільного використання представниками Адміністрації Держприкордонслужби та Держмитслужби електронних даних у пунктах пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення
|
забезпечено спільне використання електронних даних у 74 пунктах пропуску
|
74
|
39
|
35
|
|
МВС
Мінфін
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
запровадження механізму взаємодії інформаційних систем у пунктах пропуску для залізничного сполучення (у міжнародному електропоїзді "Інтерсіті+" сполученням "Львів - Перемишль")
|
завершено реалізацію пілотного проекту
|
|
реалізовано пілотний проект
|
|
|
Держмитслужба
Мінінфраструктури
Адміністрація Держприкордонслужби
|
1
|
1
|
|
|
державний бюджет
|
|
2) застосування спільного контролю та принципу "єдиної зупинки" для скорочення часу перетину кордону
|
законодавче врегулювання порядку права виконання окремих митних формальностей представниками Адміністрації Держприкордонслужби та окремих процедур прикордонного контролю представниками Держмитслужби
|
подано законопроект до Верховної Ради України
|
|
підготовлено законопроект
|
внесено законопроект до Верховної Ради України
|
|
МВС
Мінфін
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
апробація механізму делегування окремих функцій контрольних служб (прикордонного контролю на вантажних напрямках митним органам, митного контролю на "зеленому коридорі" - органам охорони державного кордону) у визначених пунктах пропуску
|
завершено реалізацію пілотного проекту
|
|
|
реалізовано пілотний проект
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
Завдання 2.
Підвищення рівня контрольних процедур під час перетинання державного кордону:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) проведення переоснащення технічними засобами контролю, що використовуються у пунктах пропуску через державний кордон
|
надання представникам Адміністрації Держприкордонслужби доступу на першій лінії контролю до європейських довідкових баз даних щодо документів, які посвідчують особу (можливість одночасного доступу до баз даних 20 користувачам)
|
отримано доступ
|
|
|
|
надано доступ до баз даних 10 користувачам
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
|
0,324
|
0,108
|
0,108
|
0,108
|
державний бюджет
|
створення на базі Головного експертно-криміналістичного центру Адміністрації Держприкордонслужби національного контактного пункту перевірки автентичності паспортних документів для обміну інформацією між суб’єктами інтегрованого управління кордонами у сфері безпеки документів
|
забезпечено функціонування національного контактного пункту перевірки автентичності документів
|
|
|
створено контактний пункт
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
1,5
|
|
1,5
|
|
-"-
|
|
2) запровадження практики автоматизації процесів ідентифікації особи та попереднього інформування про вантажі
|
діагностика та ремонт мобільних скануючих систем
|
проведено діагностику та ремонт
|
11
|
11
|
|
|
Держмитслужба
|
135
|
135
|
|
|
-"-
|
Завдання 3.
Запровадження сучасних ІТ-рішень під час проведення контрольних процедур:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) забезпечення роботи програмно-аналітичних модулів обробки інформації
|
розроблення проекту наказу Мінінфраструктури "Про затвердження Положення про інформаційну систему "Морське вікно" та призначення українського сегмента системи SafeSeaNet"
|
видано спільний наказ Мінінфраструктури, Мінфіну, Держмитслужби
|
|
видано спільний наказ
|
|
|
Мінінфраструктури
Мінфін
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
2) адаптація національних систем контролю до європейських, зокрема шенгенських
|
нормативне врегулювання порядку використання баз даних правоохоронних органів ЄС з метою адаптації національних систем контролю до європейських
|
розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України
|
|
|
опрацьовано проект
|
проект подано до Кабінету Міністрів України
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
Національна поліція
СБУ (за згодою)
Держмитслужба
інші суб’єкти інтегрованого управління кордонами
|
|
|
|
|
-"-
|
забезпечення підключення та доступу до баз даних правоохоронних органів ЄС
|
розроблено проект міжнародного договору
|
|
|
-"-
|
проект надіслано на погодження
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
Національна поліція
СБУ (за згодою)
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
|
Завдання 4.
Сприяння транскордонному співробітництву:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) забезпечення розвитку механізмів обміну інформацією про товари з митними службами суміжних держав
|
запровадження обміну попередньою інформацією про товари та транспортні засоби з країнами - членами ЄС
|
розроблено проект міжнародного договору
|
|
|
укладено договір
|
|
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
2) розбудова інфраструктури пунктів пропуску
|
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 серпня 2002 р. № 1142 (1142-2002-п)
"Про затвердження загальних вимог до облаштування пунктів пропуску через державний кордон" щодо оптимізації інфраструктури пунктів пропуску
|
розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України
|
|
прийнято постанову
|
|
|
МВС
Мінфін
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
Держпродспоживслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
проведення обстеження пунктів пропуску для залізничного сполучення з метою визначення стану їх облаштування
|
подано звіт за результатами обстеження
|
|
проведено обстеження
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
Мінінфраструктури
|
|
|
|
|
-"-
|
|
реконструкція (будівництво) пунктів пропуску "Шегині", "Краківець", "Рава-Руська"
|
введено в експлуатацію об’єкти реконструкції (будівництва)
|
3
|
|
1
|
2
|
Держмитслужба
Мінфін
Адміністрація Держприкордонслужби
|
750
|
100
|
350
|
300
|
кошти кредиту Республіки Польща
|
3) реалізація ряду пілотних проектів з електронного бронювання черги в пунктах пропуску
|
створення та облаштування прикордонного інспекційного поста (реалізація пілотного проекту на одному з визначених пунктів пропуску)
|
введено в експлуатацію прикордонний інспекційний пост
|
1
|
|
|
1
|
Держпродспоживслужба
Мінфін
Держмитслужба
Мінінфраструктури
|
30
|
|
|
30
|
державний бюджет
|
4) проведення заходів щодо приєднання до системи електронного декларування (NCTS)
|
підготовка нормативно-правових актів для забезпечення впровадження режиму спільного транзиту
|
розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Положення про митні декларації"
|
|
прийнято постанову
|
|
|
Мінфін
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
видано наказ Мінфіну "Про внесення змін до порядку виконання митних формальностей під час здійснення транзитних переміщень"
|
|
видано наказ
|
|
|
Мінфін
|
|
|
|
|
-"-
|
|
5) запровадження статусу уповноваженого економічного оператора
|
підготовка нормативно-правових актів, які регламентують впровадження положень Закону України "Про внесення змін до Митного кодексу України щодо деяких питань функціонування авторизованих економічних операторів" (141-20)
|
розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України
|
|
прийнято постанову
|
|
|
Мінфін
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
6) удосконалення механізму функціонування "єдиного вікна"
|
удосконалення механізму передачі центральним органам виконавчої влади дозвільних документів виключно через єдиний державний інформаційний веб-портал "Єдине вікно для міжнародної торгівлі" та їх використання під час митного контролю та митного оформлення
|
єдиний державний інформаційний веб-портал функціонує
|
|
|
|
забезпечено передачу інформації
|
Мінфін
Держмитслужба
інші центральні органи виконавчої влади
|
|
|
|
|
-"-
|
застосування методики вимірювання середнього часу випускання товарів на підставі дослідження з вимірювання часу Всесвітньої митної організації
|
проведено дослідження щодо часу випускання товарів із застосуванням принципу "єдине вікно"
|
|
|
проведено дослідження
|
|
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
|
створення інформаційно-аналітичної системи для підрозділів митного аудиту та митного оформлення з метою використання ризик-орієнтованого (автоматизованого) підходу під час планування та проведення документальних перевірок
|
введено в експлуатацію інформаційно-аналітичну систему
|
|
|
|
видано наказ
|
Держмитслужба
|
56
|
|
56
|
|
кошти, передбачені в рамках програми ЄС "Підтримка державного управління фінансами для України - EU4PFM"
|
|
Охорона кордону поза пунктами пропуску
|
||||||||||||
Стратегічна ціль 2. Оперативне реагування на правопорушення на державному кордоні поза пунктами пропуску
|
||||||||||||
Завдання 1.
Модернізація системи охорони кордону поза пунктами пропуску через державний кордон:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) оптимізація організаційної структури підрозділів
|
завершення переходу підрозділів охорони державного кордону на нову організаційно-штатну структуру та визначення меж ділянок відповідальності за адміністративно-територіальним поділом
|
функціонують 90 підрозділів охорони державного кордону з оптимізованою організаційно-штатною структурою
|
|
видано накази
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
завершення переходу мобільних підрозділів на структуру відділів прикордонної служби типу "С"
|
функціонують 16 мобільних прикордонних застав із структурою відділу прикордонної служби типу "С"
|
|
-"-
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
-"-
|
|
підготовка проекту інструкції з оперативно-службової діяльності відділів прикордонної служби типу "С"
|
затверджено інструкцію з оперативно-службової діяльності відділу прикордонної служби типу "С"
|
|
затверджено інструкцію
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
-"-
|
2) проведення перерозподілу ресурсів з метою їх раціонального використання
|
проведення аналізу наявності та використання автомобільної техніки та технічних засобів охорони кордону в підрозділах охорони кордону
|
проведено аналіз
|
|
видано наказ
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
підготовка пропозицій щодо перерозподілу ресурсів
|
підготовлено пропозиції
|
|
опрацьовано проект наказу
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
-"-
|
|
3) удосконалення системи технічного спостереження з використанням передових технологій дистанційного контролю, у тому числі безпілотних літальних апаратів, високотехнологічних засобів моніторингу
|
встановлення комплексу відеоспостереження та сигналізації спільно з Румунською Стороною для прикриття активної ділянки протиправної діяльності відділу прикордонної служби "Ділове" Мукачівського прикордонного загону (до 7 кілометрів)
|
встановлено комплекс
|
1
|
1
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
10
|
10
|
|
|
державний бюджет
|
облаштування загороджувального паркану на загрозливих напрямках українсько-білоруського кордону на ділянці Луцького загону
|
облаштовано паркан, кілометрів
|
22
|
10
|
6
|
6
|
-"-
|
7,26
|
3,3
|
1,98
|
1,98
|
-"-
|
|
|
розроблення контрольно-слідових смуг
|
розроблено смуг, кілометрів
|
60
|
40
|
10
|
10
|
-"-
|
1,05
|
0,6
|
0,2
|
0,25
|
-"-
|
|
облаштування інженерних загороджень
|
облаштовано загороджень, кілометрів
|
150
|
50
|
50
|
50
|
-"-
|
48
|
15,2
|
16
|
16,8
|
-"-
|
Завдання 2.
Створення механізму ефективної взаємодії в інтересах охорони кордону поза пунктами пропуску:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) розроблення та своєчасне уточнення планів взаємодії
|
розроблення планів взаємодії між суб’єктами інтегрованого управління кордонами
|
визначено порядок взаємодії
|
|
розроблено плани
|
|
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна поліція
СБУ (за згодою)
ДМС
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
забезпечення уточнення планів взаємодії із забезпечення захисту державного кордону
|
проведено щорічне уточнення планів взаємодії
|
|
уточнено плани
|
уточнено плани
|
уточнено плани
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна гвардія
|
|
|
|
|
-"-
|
|
підготовка проекту наказу МВС щодо врегулювання взаємодії між Держприкордонслужбою та Національною поліцією під час реагування на кризові ситуації на державному кордоні
|
видано наказ
|
|
проект наказу подано до МВС
|
|
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна поліція
|
|
|
|
|
-"-
|
|
підготовка проекту спільного наказу МВС та Мінфіну щодо врегулювання порядку взаємодії між Держприкордонслужбою та Держмитслужбою під час виконання завдань на державному кордоні
|
видано спільний наказ МВС та Мінфіну
|
|
|
видано спільний наказ
|
|
МВС
Мінфін
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 1999 р. № 48 (48-99-п)
"Про затвердження Порядку здійснення координації діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань додержання режимів на державному кордоні"
|
розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України
|
|
|
підготовлено проект постанови
|
проект постанови подано на розгляд Уряду
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
Національна поліція
Держмитслужба
Національна гвардія
СБУ (за згодою)
|
|
|
|
|
-"-
|
2) надання відповідного доступу до відомчих баз даних
|
визначення механізму взаємодії суб’єктів інтегрованого управління кордонами щодо порядку доступу до відомчих баз даних
|
видано спільний наказ
|
|
видано спільний наказ
|
|
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна поліція
СБУ (за згодою)
МЗС
Держмитслужба
ДМС
Мін’юст
|
|
|
|
|
-"-
|
нормативне врегулювання надання доступу до відомчих баз даних
|
видано спільний наказ
|
|
|
видано спільний наказ
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
інші суб’єкти інтегрованого управління кордонами
|
|
|
|
|
-"-
|
|
3) вдосконалення механізму спільного патрулювання та проведення спільних операцій
|
забезпечення проведення спільних заходів з метою досягнення єдності, удосконалення злагодженості в тактиці спільних дій підрозділів взаємодіючих сторін
|
проведено спільні навчання органів Держприкордонслужби та Національної гвардії
|
15
|
5
|
5
|
5
|
Національна гвардія
Адміністрація Держприкордонслужби
|
6,888
|
2,173
|
2,297
|
2,418
|
державний бюджет
|
забезпечення планування застосування та залучення підрозділів суб’єктів інтегрованого управління кордонами до спільних операцій та управління ними
|
проведено спільні операції (за потреби)
|
|
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна гвардія
інші суб’єкти інтегрованого управління кордонами
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
Завдання 3.
Протидія використанню безпілотних літальних апаратів з протиправною метою:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) удосконалення суб’єктами інтегрованого управління кордонами за їх компетенцією нормативно-правової бази з метою впорядкування використання повітряного простору безпілотними літальними апаратами
|
нормативне врегулювання використання повітряного простору безпілотними літальними апаратами
|
внесено зміни до Повітряного кодексу України (3393-17)
|
|
підготовлено законопроект
|
внесено законопроект до Верховної Ради України
|
|
Державіаслужба
Мінінфраструктури
Збройні Сили (за згодою)
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна поліція
СБУ (за згодою)
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
впорядкування обміну інформацією між суб’єктами інтегрованого управління кордонами щодо виявлення роботи безпілотних літальних апаратів
|
видано спільний наказ
|
|
видано спільний наказ
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
інші суб’єкти інтегрованого управління кордонами
|
|
|
|
|
-"-
|
|
2) оснащення підрозділів охорони кордону технічними засобами для виявлення та протидії безпілотним літальним апаратам
|
опрацювання тематичних звітів щодо частотних діапазонів, які використовуються безпілотними літальними апаратами, та напрямків, на яких найчастіше фіксуються порушення кордону
|
опрацьовано тематичний звіт
|
|
опрацьовано тематичний звіт
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
інші суб’єкти інтегрованого управління кордонами
|
|
|
|
|
-"-
|
оснащення підрозділів Луцького, Мостиського, Львівського, Мукачівського, Чопського та Чернівецького прикордонних загонів:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
засобами виявлення безпілотних літальних апаратів типу "Аероскоп"
|
оснащено підрозділи засобами виявлення безпілотних літальних апаратів
|
6
|
1
|
3
|
2
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
5,88
|
0,98
|
2,94
|
1,96
|
державний бюджет
|
|
засобами протидії безпілотним літальним апаратам
|
оснащено підрозділи засобами протидії безпілотним літальним апаратам
|
12
|
1
|
5
|
6
|
-"-
|
5,4
|
0,45
|
2,25
|
2,7
|
-"-
|
Охорона морських кордонів, пошук, рятування та інша діяльність на морі
|
||||||||||||
Стратегічна ціль 3. Контроль за морською обстановкою, що забезпечує оперативне реагування на її зміни
|
||||||||||||
Завдання 2.
Скорочення часу реагування:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) оновлення та збільшення корабельно-катерного складу, авіації та інших технічних засобів з метою підвищення рівня оперативності реагування на ситуації на морі
|
облаштування пункту базування Ізмаїльського загону морської охорони
|
утворено новий підрозділ на базі діючого Кілійського дивізіону Одеського загону морської охорони
|
1
|
1
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
13,88
|
13,88
|
|
|
державний бюджет
|
закупівля патрульних катерів для Держприкордонслужби
|
закуплено 20 патрульних катерів
|
|
|
8
|
12
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
|
|
|
|
|
державний бюджет,
залучення іноземного кредиту
|
|
отримання 24 легких патрульних вертольотів типу Н125 виробництва концерну "Airbus" у рамках Угоди між Урядом України та Урядом Французької Республіки (250_001-18)
|
отримано легкі патрульні вертольоти
|
24
|
7
|
17
|
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
фінансування відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом Французької Республіки (250_001-18)
(Закон України від 7 червня 2018 р. № 2452-VIII (2452-19)
)
|
|
|
модернізація вертольоту типу Мі-8СМВ до рівня Мі-8МСБ
|
модернізовано вертоліт
|
1
|
1
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
86,3
|
86,3
|
|
|
державний бюджет
|
|
закупівля легкого пасажирського літака типу DA62
|
придбано літак
|
1
|
|
1
|
|
-"-
|
88
|
|
88
|
|
-"-
|
|
закупівля двох безпілотних авіаційних комплексів (тривалість польоту 12 годин)
|
придбано безпілотні авіаційні комплекси (тривалість польоту 12 годин)
|
2
|
|
2
|
|
-"-
|
100
|
|
100
|
|
державний бюджет
міжнародна технічна допомога
|
|
закупівля семи безпілотних авіаційних комплексів (тривалість польоту 6 годин)
|
придбано безпілотні авіаційні комплекси (тривалість польоту 6 годин)
|
7
|
4
|
1
|
2
|
-"-
|
418
|
211,8
|
86,3
|
119,9
|
-"-
|
2) забезпечення ефективної логістики, взаємодії та постійної пошуково-рятувальної готовності на морі
|
створення системи обміну даними між державними установами та іншими суб’єктами щодо порушення вимог безпеки судноплавства, інцидентів, аварій або катастроф, пов’язаних з водним транспортом, та реагування, в разі потреби здійснення заходів з пошуку та рятування в межах морського пошуково-рятувального району України
|
забезпечено функціонування каналів обміну даними
|
|
видано спільний наказ
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Збройні Сили (за згодою)
Мінінфраструктури
інші суб’єкти інтегрованого управління кордонами
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
підтримання постійної пошуково-рятувальної готовності відповідальними підрозділами суб’єктів системи пошуку та рятування на морі
|
забезпечено дотримання часових показників оперативного реагування на отримані сигнали лиха
|
|
-"-
|
|
|
Мінінфраструктури
Збройні Сили (за згодою)
|
|
|
|
|
кошти, передбачені на фінансування суб’єктів Національної системи пошуку і рятування на морі
|
|
Завдання 3.
Проведення ефективних спільних міжвідомчих і міжнародних заходів та операцій, зокрема удосконалення взаємодії під час пошуково-рятувальних операцій на морі
|
проведення пошуково-рятувальних операцій (за потреби)
|
забезпечено пошук і рятування людського життя на морі в районі відповідальності України
|
|
проведено операції
|
проведено операції
|
проведено операції
|
Мінінфраструктури
Збройні Сили (за згодою)
|
|
|
|
|
-"-
|
Аналіз ризиків
|
||||||||||||
Стратегічна ціль 4. Здійснення вибіркового контролю на основі аналізу та оцінки ризиків, що забезпечує мінімізацію загроз на кордоні
|
||||||||||||
Завдання 1.
Підвищення потенціалу контрольних служб з аналізу ризиків:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) удосконалення нормативної бази та приведення аналізу ризиків до європейської моделі CIRAM 2.0
|
удосконалення оцінки уразливості систем охорони державного кордону
|
опрацьовано оціночні звіти
|
|
|
опрацьовано звіти
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
інші заінтересовані органи виконавчої влади
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
2) забезпечення розвитку спроможностей підрозділів, які займаються питаннями аналізу та оцінки ризиків, зокрема ІТ-систем суб’єктів інтегрованого управління кордонами, для вдосконалення обміну інформацією між ними
|
забезпечення функціонування на центральному рівні структурного підрозділу з питань управління митними ризиками, зокрема цілодобового таргетинг-центру
|
утворено підрозділ
|
|
забезпечено функціонування підрозділу
|
|
|
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
забезпечення функціонування на рівні митниць підрозділів з питань управління ризиками
|
-"-
|
|
-"-
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
-"-
|
|
3) запровадження ІТ-рішень для забезпечення автоматизації процесу аналізу і профілювання ризиків
|
оцінка потреб у модернізації ІТ-систем суб’єктів інтегрованого управління кордонами щодо налагодження/вдосконалення обміну інформацією між ними для управління ризиками
|
підготовлено звіт про техніко-економічне обґрунтування
|
|
підготовлено звіт
|
підготовлено звіт
|
підготовлено звіт
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна поліція
СБУ (за згодою)
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
Завдання 2.
Забезпечення розвитку системи взаємодії суб’єктів інтегрованого управління кордонами з питань аналізу ризиків:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) проведення заходів із забезпечення діяльності міжвідомчих аналітичних центрів та удосконалення механізму обміну інформацією та її використання з метою припинення протиправної діяльності
|
розроблення Концепції обміну інформацією між суб’єктами інтегрованого управління кордонами та спільного аналізу ризиків за допомогою міжнародних експертів
|
розроблено Концепцію
|
|
|
|
видано спільний наказ
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
ДМС
Національна поліція
СБУ (за згодою)
|
|
|
|
|
-"-
|
утворення ситуаційного центру моніторингу та аналізу міграційних ризиків як пілотного проекту
|
ситуаційний центр функціонує
|
|
|
|
утворено ситуаційний центр
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
ДМС
Національна поліція
СБУ (за згодою)
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
|
розширення кола суб’єктів інтегрованого управління кордонами, задіяних у реалізації Програми контролю за контейнерними перевезеннями шляхом залучення до роботи пунктів портового контролю, утворених у рамках Програми, працівників Національної поліції
|
розроблено проект Меморандуму про залучення працівників Національної поліції до роботи пунктів портового контролю
|
|
підписано Меморандум
|
|
|
Національна поліція
|
|
|
|
|
-"-
|
2) проведення спільних аналітичних досліджень з аналізу ризиків у сфері прикордонної безпеки
|
нормативне впорядкування обміну між суб’єктами інтегрованого управління кордонами інформаційно-аналітичними матеріалами
|
видано спільний наказ
|
|
|
видано наказ
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
інші суб’єкти інтегрованого управління кордонами
|
|
|
|
|
-"-
|
опрацювання інформаційно-аналітичного бюлетеня щодо протидії незаконному обігу наркотичних засобів, зброї та боєприпасів
|
видано щорічний спільний бюлетень
|
|
видано бюлетень
|
видано бюлетень
|
видано бюлетень
|
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна поліція
|
|
|
|
|
-"-
|
|
забезпечення разом з прикордонними органами Республіки Польща, Словацької Республіки, Румунії, Угорщини, Республіки Молдова та Республіки Білорусь проведення спільного аналізу загроз у сфері прикордонної безпеки
|
проведено спільний аналіз загроз у сфері прикордонної безпеки
|
|
підготовлено звіт
|
підготовлено звіт
|
підготовлено звіт
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
-"-
|
|
3) опрацювання міжвідомчих алгоритмів (стандартних операційних процедур) взаємодії контрольних служб
|
визначення та затвердження міжвідомчих алгоритмів взаємодії контрольних служб
|
затверджено алгоритми
|
|
|
затверджено алгоритми
|
видано спільний наказ
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
ДМС
Національна поліція
СБУ (за згодою)
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
4) забезпечення розвитку зворотного зв’язку між слідчими органами та підрозділами з аналізу ризиків
|
забезпечення роботи міжвідомчої регіональної аналітичної групи в одному з регіонів з метою оцінки ризиків та загроз, пов’язаних з транскордонною злочинністю
|
підготовлено спільний звіт
|
|
підготовлено звіт
|
підготовлено звіт
|
підготовлено звіт
|
Адміністрація Держприкордонслужби
СБУ (за згодою)
Держмитслужба
Національна поліція
|
|
|
|
|
-"-
|
Координація діяльності у сфері інтегрованого управління кордонами та міжвідомча взаємодія
|
||||||||||||
Стратегічна ціль 5. Запровадження механізму координації діяльності суб’єктів інтегрованого управління кордонами, що забезпечує їх ефективну співпрацю
|
||||||||||||
Завдання 1.
Удосконалення механізму координації діяльності та забезпечення високого рівня співпраці суб’єктів інтегрованого управління кордонами:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) запровадження механізму щорічного планування та координації інтегрованого управління кордонами
|
розроблення щорічних планів роботи міжвідомчої робочої групи щодо планування та координації інтегрованого управління кордонами, їх актуалізація та виконання
|
опрацьовано річні плани роботи
|
|
затверджено план
|
затверджено план
|
затверджено план
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
-"-
|
2) удосконалення координації діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань додержання режимів на державному кордоні
|
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 1999 р. № 48 (48-99-п)
"Про затвердження Порядку здійснення координації діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань додержання режимів на державному кордоні"
|
розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України
|
|
|
підготовлено проект постанови
|
прийнято постанову
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна поліція
ДМС
Національна гвардія
Держмитслужба
СБУ (за згодою)
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
оцінювання необхідності вдосконалення діючих міжвідомчих регуляторних актів, їх удосконалення (у разі потреби) для сприяння та інституціоналізації міжвідомчої співпраці, обміну інформацією
|
проведено аналіз відповідності нормативної бази
|
|
|
|
видано спільний наказ
|
-"-
|
|
|
|
|
-"-
|
|
Завдання 4.
Підвищення рівня обізнаності представників суб’єктів інтегрованого управління кордонами у сфері дотримання прав людини з урахуванням принципу гендерної рівності, зокрема
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
запровадження досвіду міжнародних організацій з питань дотримання прав людини та гендерної рівності
|
включення до освітніх програм закладів освіти курсів з дотримання прав людини з урахуванням принципу гендерної рівності у сфері інтегрованого управління кордонами
|
опрацьовано освітні програми
|
5
|
1
|
2
|
2
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
|
розроблення методичних рекомендацій для суб’єктів інтегрованого управління кордонами з питань реалізації принципу рівних прав і можливостей жінок і чоловіків
|
затверджено методичні рекомендації
|
|
|
|
видано накази
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
ДМС
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
|
впровадження освітніх курсів з дотримання прав людини в рамках дистанційного навчання для категорій посадових осіб
|
впроваджено освітні курси
|
2
|
|
1
|
1
|
-"-
|
|
|
|
|
-"-
|
Завдання 5.
Адаптація підходів до підготовки персоналу до операційного середовища, яке швидко змінюється, з урахуванням кращих європейських практик:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) оновлення базових освітніх програм з урахуванням європейських та міжнародних стандартів, уніфікованої освітньої програми FRONTEX, рекомендацій ЄС (TAXUD) та Всесвітньої митної організації
|
оновлення базових освітніх програм відповідно до європейських та міжнародних стандартів
|
затверджено базові освітні програми підготовки
|
|
видано накази
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
2) здійснення перегляду строків та програм підготовки для оптимізації витрат
|
утворення спільної робочої групи з метою перегляду діючих програм підготовки та планування тренінгів
|
створено робочу групу
|
|
видано спільний наказ
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
Національна поліція
Національна гвардія
|
|
|
|
|
-"-
|
3) забезпечення розвитку системи проведення тренінгів для тренерів, а також спільного планування та проведення тренінгів суб’єктами інтегрованого управління кордонами
|
вивчення щороку потреб у проведенні спільних тренінгів суб’єктами інтегрованого управління кордонами та планування спільних тренінгів для персоналу
|
затверджено плани проведення спільних тренінгів
|
|
-"-
|
видано спільний наказ
|
видано спільний наказ
|
-"-
|
|
|
|
|
-"-
|
проведення спільних тренінгів для персоналу суб’єктів інтегрованого управління кордонами
|
проведено тренінги
|
7
|
3
|
2
|
2
|
-"-
|
0,406
|
0,174
|
0,116
|
0,116
|
державний бюджет
|
|
Завдання 6.
Підвищення ефективності управління персоналом:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) запровадження оцінки та планування майбутніх кадрових потреб
|
оцінка робочих процесів Адміністрації Держприкордонслужби та Держмитслужби
|
опрацьовано звіти
|
|
видано накази
|
видано накази
|
видано накази
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
2) розроблення електронних систем управління персоналом
|
розроблення електронних систем управління персоналом
|
впроваджено електронні системи управління персоналом
|
|
|
|
видано наказ
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
-"-
|
3) реалізація відомчих антикорупційних програм
|
розроблення відомчих стратегій управління персоналом Адміністрації Держприкордонслужби та Держмитслужби з метою підвищення прозорості, ефективності та професіоналізму, запобігання корупції, забезпечення належного рівня укомплектованості підрозділів, мотивації персоналу
|
розроблено стратегії управління персоналом
|
|
|
|
видано накази
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
Розвиток міжнародного співробітництва
|
||||||||||||
Стратегічна ціль 6. Запровадження ефективного механізму міжнародного співробітництва для розвитку інтегрованого управління кордонами в Україні
|
||||||||||||
Завдання 1.
Проведення спільних заходів із забезпечення прикордонної безпеки:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) розширення мережі та вдосконалення роботи спільних контактних пунктів
|
створення контактного пункту на українсько-словацькому державному кордоні
|
забезпечено функціонування контактного пункту
|
|
|
відкрито контактний пункт
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МЗС
МВС
|
|
|
|
|
-"-
|
надання доступу персоналу контактних пунктів до національних відомчих баз даних
|
видано спільний наказ
|
|
|
видано наказ
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
|
|
|
|
|
-"-
|
|
2) удосконалення спільного патрулювання із суміжними державами
|
розширення повноважень суб’єктів спільного патрулювання на території інших держав (Республіки Польща, Словацької Республіки, Угорщини, Румунії, Республіки Молдова)
|
підготовлено проекти міжнародних договорів
|
5
|
2
|
2
|
1
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МЗС
МВС
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
ініціювання розгляду з контрольними службами Словацької Республіки та Румунії проектів Системи раннього повідомлення про надзвичайні ситуації на кордоні
|
проведено консультації з Словацькою та Румунською Сторонами
|
|
|
|
підписано протоколи зустрічей
|
Держмитслужба
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
-"-
|
3) розширення географії проведення спільних операцій з FRONTEX
|
започаткування переговорного процесу з Європейською комісією щодо укладання Угоди про статус представників FRONTEX
|
ініційовано переговорний процес
|
|
|
проведено зустрічі
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
МЗС
|
|
|
|
|
-"-
|
започаткування співпраці з Європейським офісом підтримки шукачів притулку
|
врегульовано порядок співпраці
|
|
|
підписано договір
|
|
МЗС
|
|
|
|
|
-"-
|
|
4) удосконалення діяльності в рамках Форуму чорноморського прикордонного співробітництва
|
утворення та забезпечення функціонування робочої групи з прикордонного співробітництва в рамках Форуму чорноморського співробітництва
|
врегульовано порядок функціонування робочої групи
|
|
|
підписано договори
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
-"-
|
Завдання 2.
Забезпечення сприяння міжнародній торгівлі:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) забезпечення скоординованого із суміжними державами розвитку інфраструктури пунктів пропуску на кордоні з ЄС
|
договірно-правове врегулювання організації контролю у спільних пунктах пропуску на кордоні з Словацькою Республікою та Угорщиною
|
підписано міжнародні договори
|
|
підготовлено проекти договорів
|
-"-
|
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
МЗС
Мін’юст
|
|
|
|
|
-"-
|
опрацювання нового проекту Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про співробітництво під час здійснення контролю осіб, товарів і транспортних засобів, які перетинають українсько-польський державний кордон (616_027)
|
підписано міжнародний договір
|
|
|
підписано договір
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
МВС
МЗС
Мін’юст
|
|
|
|
|
-"-
|
|
2) запровадження спільного контролю в пунктах пропуску на українсько-молдовській ділянці державного кордону
|
поширення практики здійснення спільного контролю на інші пункти пропуску через українсько-молдовський державний кордон
|
підписано міжнародні договори
|
|
|
|
підписано договори
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
МВС
МЗС
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
3) розширення митного співробітництва, у тому числі в рамках Всесвітньої митної організації
|
розвиток договірно-правової бази співробітництва в митній сфері між Україною та іноземними державами, підготовка та виконання міжвідомчих планів співробітництва
|
-"-
|
|
підписано договори
|
підписано договори
|
-"-
|
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
Протидія транскордонній злочинності
|
||||||||||||
Стратегічна ціль 7. Забезпечення ефективної протидії транскордонній злочинності правоохоронними органами
|
||||||||||||
Завдання 1.
Забезпечення спільної діяльності правоохоронних органів щодо запобігання, виявлення та розкриття транскордонних злочинів:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) проведення нормативного врегулювання відповідних процедур та механізму взаємного доступу до інформаційних систем
|
упорядкування взаємного доступу уповноважених співробітників суб’єктів інтегрованого управління кордонами до інформаційних систем
|
видано спільний наказ
|
|
|
видано спільний наказ
|
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна поліція
СБУ (за згодою)
Держмитслужба
Мінфін
МЗС
|
|
|
|
|
-"-
|
2) налагодження механізму діяльності спільних слідчих груп та координаційних центрів
|
нормативне врегулювання створення та функціонування координаційних центрів з питань протидії транскордонній злочинності
|
-"-
|
|
видано спільний наказ
|
|
|
МВС
СБУ (за згодою)
Держмитслужба
Національна поліція
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
-"-
|
|
забезпечення діяльності пілотного координаційного центру з питань протидії транскордонній злочинності
|
розпочато функціонування пілотного координаційного центру
|
|
|
утворено центр
|
|
МВС
СБУ (за згодою)
Держмитслужба
Національна поліція
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
Завдання 2.
Удосконалення нормативної бази:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) запровадження використання продуктів кримінального аналізу в кримінальному провадженні
|
нормативне врегулювання закріплення поняття "кримінальний аналіз", правових підстав для його проведення та сфер застосування продуктів кримінального аналізу в кримінальному судочинстві
|
подано законопроект до Верховної Ради України
|
|
|
підготовлено законопроект
|
внесено законопроект до Верховної Ради України
|
МВС
Національна поліція
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
-"-
|
2) вирішення питання запровадження кримінальної відповідальності за незаконне переміщення підакцизних товарів через державний кордон
|
внесення змін до статті 201 Кримінального кодексу України (2341-14)
|
-"-
|
|
підготовлено законопроект
|
внесено законопроект до Верховної Ради України
|
|
Держмитслужба
МВС
Національна поліція
СБУ (за згодою)
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
-"-
|
підготовка проекту Закону щодо надання митним органам права на здійснення оперативно-розшукової діяльності та слідчих повноважень
|
-"-
|
|
-"-
|
-"-
|
|
Мінфін
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
|
утворення оперативних підрозділів у Держмитслужбі, уповноважених на здійснення оперативно-розшукової діяльності, виявлення, припинення та попередження порушень законодавства з питань державної митної справи
|
забезпечено функціонування підрозділів
|
|
утворено оперативні підрозділи
|
|
|
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
|
3) визначення порядку контрольованого пропуску через державний кордон осіб з метою викриття каналів незаконної міграції
|
нормативне врегулювання контролю за вчиненням злочину у формі контрольованого (під оперативним контролем) пропуску осіб через державний кордон
|
подано законопроект до Верховної Ради України
|
|
підготовлено законопроект
|
-"-
|
|
МВС
Національна поліція
СБУ (за згодою)
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
|
|
|
|
|
-"-
|
Завдання 3.
Підвищення спроможностей правоохоронних органів, зокрема
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
удосконалення системи підготовки особового складу оперативних підрозділів
|
проведення курсів підвищення кваліфікації офіцерів підрозділів Адміністрації Держприкордонслужби, що проводять кримінальний аналіз, на базі Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького
|
проведено курсів
|
21
|
7
|
7
|
7
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
0,255
|
0,085
|
0,085
|
0,085
|
державний бюджет
|
проведення курсів підвищення кваліфікації кримінальних аналітиків для суб’єктів інтегрованого управління кордонами
|
-"-
|
6
|
2
|
2
|
2
|
-"-
|
0,891
|
0,297
|
0,297
|
0,297
|
-"-
|
|
Завдання 4.
Створення системи виявлення (націлювання) терористичних викликів та загроз, зокрема
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
удосконалення нормативної бази з питань надання правоохоронним органам повноважень збирати, обробляти та зберігати персональні дані, у тому числі PNR
|
організація та розроблення механізму створення в пунктах пропуску для повітряного сполучення системи виявлення (націлювання) терористичних викликів та загроз
|
розроблено дорожню карту та організаційний наказ Адміністрації Держприкордонслужби
|
|
розроблено організаційний наказ
|
розроблено дорожню карту
|
|
-"-
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
опрацювання пропозицій про внесення змін до законодавства України щодо переліку, формату та строку подання попередньої інформації про пасажирів, яку надають авіаперевізники, а також притягнення авіаперевізників до відповідальності за неподання такої інформації
|
подано законопроект до Верховної Ради України
|
|
|
підготовлено законопроект
|
внесено законопроект до Верховної Ради України
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Мінфін
МЗС
СБУ (за згодою)
Держмитслужба
|
|
|
|
|
-"-
|
|
Повернення незаконних мігрантів
|
||||||||||||
Стратегічна ціль 8. Виявлення незаконних мігрантів та повернення їх до держав походження
|
||||||||||||
Завдання 1.
Удосконалення механізму повернення незаконних мігрантів:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) налагодження співробітництва з дипломатичними представництвами іноземних держав щодо ідентифікації та документування нелегальних мігрантів
|
проведення зустрічей з представниками дипломатичних та консульських установ держав міграційного ризику
|
проведено зустрічі
|
12
|
4
|
4
|
4
|
МЗС
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
забезпечення міжнародного співробітництва з прикордонними та міграційними відомствами деяких держав міграційного ризику, уповноваженими на здійснення ідентифікації та документування осіб
|
опрацьовано та підписано договори про співробітництво
|
3
|
1
|
1
|
1
|
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
ДМС
|
|
|
|
|
-"-
|
|
упорядкування механізму обміну інформацією між суб’єктами інтегрованого управління кордонами щодо ідентифікації незаконних мігрантів
|
затверджено інструкцію
|
|
видано спільний наказ
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
|
|
|
|
|
-"-
|
|
2) забезпечення переговорного процесу з державами міграційного ризику щодо укладання угод про реадмісію
|
продовження практики укладання міжнародних договорів про реадмісію з державами міграційного ризику
|
підготовлено та надіслано проекти міжнародних договорів до держав міграційного ризику
|
4
|
1
|
1
|
2
|
ДМС
Адміністрація Держприкордонслужби
МВС
МЗС
|
|
|
|
|
-"-
|
Завдання 2.
Забезпечення прав та свобод під час процедур надання захисту і тримання в Україні:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) проведення роботи із забезпечення якісного перекладу в процесах надання захисту в Україні за рахунок цільового виділення ресурсів та співробітництва з бюро перекладів та міжнародними організаціями та надання необхідної правової допомоги
|
урегулювання порядку залучення перекладачів у процесі надання захисту в Україні (за рахунок цільового виділення ресурсів) та співробітництва з бюро перекладів і міжнародними організаціями, надання необхідної правової допомоги
|
визначено порядок залучення перекладачів
|
|
видано наказ
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
2) створення належних умов системи тримання осіб, затриманих за порушення вимог законодавства з прикордонних питань
|
вивчення спроможностей суб’єктів інтегрованого управління кордонами з моніторингу прав людини та забезпечення недискримінаційної політики (визначення коригувальних заходів, способів подання скарг персоналом та громадськістю)
|
проведено внутрішній та зовнішній аудит
|
|
|
видано відомчий наказ
|
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
ДМС
|
|
|
|
|
-"-
|
урегулювання порядку взаємодії між органами та підрозділами Держприкордонслужби і Національної поліції під час виявлення та передавання дітей, позбавлених батьківського піклування
|
затверджено інструкцію
|
|
видано спільний наказ
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна поліція
МВС
|
|
|
|
|
-"-
|
|
|
доопрацювання навчально-методичних матеріалів навчальних закладів щодо роботи з уразливими категоріями з урахуванням самоаналізу (аудиту) суб’єктів інтегрованого управління кордонами
|
затверджено навчально-методичні рекомендації
|
|
видано відомчий наказ
|
|
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
Держмитслужба
ДМС
|
|
|
|
|
-"-
|
|
реконструкція пунктів тимчасового тримання Луцького прикордонного загону
|
уведено в експлуатацію пункт тимчасового тримання
|
|
видано наказ
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
|
3,1
|
3,1
|
|
|
державний бюджет
|
|
проведення реконструкції та дооблаштування діючих пунктів тимчасового тримання затриманих осіб органів охорони державного кордону
|
проведено реконструкцію, дооблаштування пунктів тимчасового тримання
|
10
|
|
5
|
5
|
-"-
|
4
|
|
2
|
2
|
-"-
|
3) налагодження механізму своєчасного залишення території України особами, яким рішенням ДМС відмовлено у визнанні біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, та які не врегулювали свій правовий статус відповідно до Закону України "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства" (3773-17)
|
підготовка проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту" (3671-17)
з метою запровадження прискорених процедур розгляду заяв про звернення за захистом у пунктах пропуску через державний кордон України, зокрема в транзитних зонах аеропортів (за участю міжнародних експертів)
|
подано законопроект до Верховної Ради України
|
|
|
підготовлено законопроект
|
внесено законопроект до Верховної Ради України
|
ДМС
МВС
МЗС
Адміністрація Держприкордонслужби
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
визначення порядку спільних дій у прикордонних регіонах в умовах надзвичайних ситуацій та масового прибуття шукачів притулку
|
розроблено міжвідомчий план спільних дій
|
|
затверджено план
|
уточнено план
|
уточнено план
|
МВС
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
Національна поліція
|
|
|
|
|
-"-
|
|
4) удосконалення методики виявлення явно необґрунтованих заяв
|
вивчення європейської практики для запровадження дієвих інструментів ідентифікації шукачів захисту та методів протидії необґрунтованим/недостовірним заявам
|
отримано висновки міжнародних експертів щодо доцільності/необхідності
|
6
|
2
|
2
|
2
|
ДМС
|
|
|
|
|
-"-
|
Оцінка виконання завдань інтегрованого управління кордонами
|
||||||||||||
Стратегічна ціль 9. Запровадження системи оцінки, яка визначає реальний стан виконання завдань інтегрованого управління кордонами
|
||||||||||||
Завдання 1.
Запровадження механізмів оцінки виконання завдань, а саме розроблення методик оцінки виконання завдань інтегрованого управління кордонами з урахуванням європейських практик оцінювання, зокрема
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
удосконалення системи оцінки якості виконання завдань інтегрованого управління кордонами
|
розроблення внутрішніх методик контролю якості для здійснення контролю якості суб’єктами інтегрованого управління кордонами на відомчому рівні
|
опрацьовано відомчі методики
|
|
видано відомчі накази
|
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
Держмитслужба
МВС
МЗС
Мінфін
Національна поліція
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
підготовка тренерів-експертів для здійснення контролю якості
|
підготовлено тренерів-експертів для здійснення контролю якості
|
60
|
40
|
20
|
|
-"-
|
0,36
|
0,24
|
0,12
|
|
державний бюджет
|
|
визначення порядків здійснення відомчого контролю якості
|
затверджено порядки здійснення контролю якості суб’єктами інтегрованого управління кордонами
|
|
видано відомчі накази
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
|
опрацювання відомчих стандартів для здійснення контролю якості
|
затверджено відомчі каталоги контролю якості суб’єктами інтегрованого управління кордонами
|
|
-"-
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
-"-
|
Завдання 2.
Створення системи оцінки виконання завдань інтегрованого управління кордонами:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) забезпечення нормативного врегулювання проведення загального оцінювання стану інтегрованого управління кордонами
|
нормативне врегулювання питання порядку здійснення контролю якості на національному рівні
|
затверджено методику здійснення контролю якості
|
|
|
|
видано спільний наказ
|
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
Держмитслужба
МВС
МЗС
Мінфін
Національна поліція
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
утворення робочої групи з розроблення національної методики контролю якості виконання завдань інтегрованого управління кордонами та національного каталогу оцінки якості
|
розроблено нормативні документи
|
|
|
розроблено національну методику
|
опрацьовано каталог контролю якості
|
-"-
|
|
|
|
|
-"-
|
|
проведення конкурсів з відбору тренерів-експертів з контролю якості та їх подальше навчання
|
відібрано кандидатів для навчання тренерів-експертів/проведено тренінги з їх підготовки
|
36/6
|
24/4
|
12/2
|
|
-"-
|
0,21
|
0,14
|
0,07
|
|
державний бюджет
|
|
2) проведення періодичної оцінки часових показників проходження контрольних процедур під час перетину кордону, зокрема з використанням методології Всесвітньої митної організації
|
нормативне врегулювання порядку проведення оцінки часових показників проходження контрольних процедур, зокрема з урахуванням методології Всесвітньої митної організації
|
опрацьовано положення про проведення оцінки часових показників проходження контрольних процедур
|
|
|
видано спільний наказ
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
Держмитслужба
МВС
МЗС
Мінфін
|
|
|
|
|
не потребує додаткового фінансування
|
підготовка персоналу для проведення оцінки часових показників проходження контрольних процедур
|
проведено тренінги з підготовки експертів з оцінки часових показників проходження контрольних процедур
|
6
|
4
|
2
|
|
Адміністрація Держприкордонслужби
ДМС
МВС
Держмитслужба
МЗС
Мінфін
|
0,375
|
0,25
|
0,125
|
|
державний бюджет
|
|
Усього з державного бюджету
|
1 774,079
|
585,077
|
710,388
|
478,614
|
|