14.05.2020 № 62
|
Голова
|
Я. Смолій
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Правління
Національного банку України
14.05.2020 № 62
|
"Додаток 1
до Положення
про інформаційне забезпечення
банками клієнтів щодо банківських
та інших фінансових послуг
(у редакції постанови Правління
Національного банку України
14.05.2020 № 62)
(пункт 18 розділу II)
|
Таблиця
№
з/п
|
Вид інформації
|
Інформація для заповнення банком
|
1
|
2
|
3
|
1
|
1. Інформація про банк
|
|
2
|
Найменування
|
|
3
|
Номер і дата видачі банківської ліцензії
|
|
4
|
Адреса
|
|
5
|
Номер контактного(них) телефону(ів)
|
|
6
|
Адреса електронної пошти
|
|
7
|
Адреса офіційного вебсайта
|
|
8
|
2. Основні умови споживчого кредиту
|
|
9
|
Мета отримання кредиту
|
|
10
|
Цільова група клієнтів
|
|
11
|
Сума/ліміт кредиту, грн
|
|
12
|
Строк кредитування, дн./міс./р.
|
|
13
|
Процентна ставка, відсотки річних
|
|
14
|
Тип процентної ставки (фіксована/змінювана)
|
|
15
|
Реальна річна процентна ставка, відсотки річних
|
|
16
|
Власний платіж клієнта, відсотки від суми кредиту
|
|
17
|
3. Інформація про орієнтовну загальну вартість споживчого кредиту для клієнта
|
|
18
|
Загальні витрати за кредитом [уключаючи відсотки за користування кредитом, комісії банку та інші витрати клієнта на додаткові та супутні послуги банку, кредитного посередника (за наявності) та третіх осіб], грн
|
|
19
|
Орієнтовна загальна вартість кредиту для клієнта за весь строк користування кредитом (сума кредиту та загальні витрати за кредитом), грн
|
|
20
|
4. Порядок повернення споживчого кредиту
|
|
21
|
Періодичність погашення:
|
|
22
|
суми кредиту
|
|
23
|
відсотків за користування кредитом
|
|
24
|
комісій
|
|
25
|
Схема погашення
|
|
26
|
Спосіб погашення:
|
|
27
|
через термінал самообслуговування
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
28
|
через операційну касу
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
29
|
через систему дистанційного обслуговування
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
30
|
інший спосіб погашення
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
31
|
Попередження: клієнт повертає суму кредиту, комісії та відсотки за його користування відповідно до умов договору та вимог законодавства України
|
|
32
|
5. Можливі наслідки в разі невиконання клієнтом обов'язків за договором
|
|
33
|
Неустойка (штраф, пеня) за прострочення сплати:
|
|
34
|
платежів за кредитом
|
|
35
|
відсотків за користування кредитом
|
|
36
|
інших платежів
|
|
37
|
Неустойка (штраф, пеня) за невиконання інших умов договору
|
|
38
|
Інші заходи:
|
|
39
|
право банку у визначених договором випадках вимагати дострокового погашення платежів за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням зобов'язання
|
|
40
|
унесення інформації до кредитного бюро / Кредитного реєстру Національного банку України та формування негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому
|
|
41
|
6. Права клієнта згідно із законодавством України
|
|
42
|
До укладення договору:
|
|
43
|
отримання від банку пояснень з метою оцінки договору з огляду на потреби та фінансовий стан клієнта
|
|
44
|
безкоштовне отримання на вимогу клієнта копії проєкту договору в паперовому або електронному вигляді (за його вибором), крім випадків, коли банк не бажає продовжувати процес укладення договору з клієнтом
|
|
45
|
звернення до банку щодо ознайомлення з інформацією, на підставі якої здійснюється оцінка кредитоспроможності клієнта, уключаючи інформацію, що міститься в бюро кредитних історій / Кредитному реєстрі Національного банку України
|
|
46
|
Після укладення договору:
|
|
47
|
відмова від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладення цього договору (у разі відмови від такого договору клієнт сплачує відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, встановленою цим договором, та вчиняє інші дії, передбачені Законом України "Про споживче кредитування" (1734-19)
або договором)
|
|
48
|
7. Прийняття рішення банком про розгляд заяви на отримання споживчого кредиту
|
|
49
|
Строк прийняття банком рішення за заявою (після отримання всіх необхідних документів), днів
|
|
50
|
Строк дії рішення банку за заявою, днів
|
|
51
|
8. Подання клієнтом звернення та терміни його розгляду
|
|
52
|
До банку:
|
|
53
|
перелік контактних даних банку зазначено в рядках 2, 4 - 7 таблиці додатка 1 до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг (далі - Положення).
Термін розгляду банком звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів або
|
|
54
|
до Національного банку України:
|
|
55
|
перелік контактних даних розміщено в розділі "Звернення громадян" на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.
Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів, або
|
|
56
|
до суду:
|
|
57
|
клієнт звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством України (клієнти - споживачі фінансових послуг звільняються від сплати судового збору за позовами, пов'язаними з порушенням їх прав як споживачів послуг)
|
|
"Додаток 2
до Положення
про інформаційне забезпечення
банками клієнтів щодо банківських
та інших фінансових послуг
(у редакції постанови Правління
Національного банку України
14.05.2020 № 62)
(пункт 18 розділу II)
|
Таблиця
№
з/п
|
Вид інформації
|
Інформація для заповнення банком
|
1
|
2
|
3
|
1
|
1. Інформація про банк
|
|
2
|
Найменування
|
|
3
|
Номер і дата видачі банківської ліцензії
|
|
4
|
Адреса
|
|
5
|
Номер контактного(них) телефону(ів)
|
|
6
|
Адреса електронної пошти
|
|
7
|
Адреса офіційного вебсайта
|
|
8
|
2. Основні умови споживчого кредиту
|
|
9
|
Мета отримання кредиту
|
|
10
|
Цільова група клієнтів
|
|
11
|
Сума/ліміт кредиту, грн
|
|
12
|
Строк кредитування, дн./міс./р.
|
|
13
|
Процентна ставка, відсотки річних
|
|
14
|
Тип процентної ставки (фіксована/змінювана)
|
|
15
|
Реальна річна процентна ставка, відсотки річних
|
|
16
|
Власний платіж клієнта, відсотки від суми кредиту
|
|
17
|
3. Інформація про орієнтовну загальну вартість споживчого кредиту для клієнта
|
|
18
|
Загальні витрати за кредитом [уключаючи відсотки за користування кредитом, комісії банку та інші витрати клієнта на додаткові та супутні послуги банку, кредитного посередника (за наявності) та третіх осіб], грн
|
|
19
|
Орієнтовна загальна вартість кредиту для клієнта за весь строк користування кредитом (сума кредиту та загальні витрати за кредитом), грн
|
|
20
|
4. Забезпечення за споживчим кредитом
|
|
21
|
Застава/порука
|
(Так/Ні)
|
22
|
Вид застави
|
|
23
|
Орієнтовна мінімальна ринкова вартість рухомого майна, необхідна для отримання кредиту на суму, зазначену в колонці 3 рядка 11 таблиці додатка 2 до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг (далі - Положення) (якщо застосовується)
|
(Зазначити відповідні суми, грн)
|
24
|
Наявність пропорційної залежності доступного розміру кредиту від ринкової вартості рухомого майна (якщо застосовується)
|
|
25
|
5. Порядок повернення споживчого кредиту
|
|
26
|
Періодичність погашення:
|
|
27
|
суми кредиту
|
|
28
|
відсотків за користування кредитом
|
|
29
|
комісій
|
|
30
|
Схема погашення
|
|
31
|
Спосіб погашення:
|
|
32
|
через термінал самообслуговування
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
33
|
через операційну касу
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
34
|
через систему дистанційного обслуговування
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
35
|
інший спосіб погашення
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
36
|
Попередження: клієнт повертає суму кредиту, комісії та відсотки за його користування відповідно до умов договору та вимог законодавства України
|
|
37
|
6. Можливі наслідки в разі невиконання клієнтом обов'язків за договором
|
|
38
|
Неустойка (штраф, пеня) за прострочення сплати:
|
|
39
|
платежів за кредитом
|
|
40
|
відсотків за користування кредитом
|
|
41
|
інших платежів
|
|
42
|
Неустойка (штраф, пеня) за невиконання інших умов договору
|
|
43
|
Інші заходи:
|
|
44
|
право банку у визначених договором випадках вимагати дострокового погашення платежів за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням зобов'язання
|
|
45
|
унесення інформації до кредитного бюро / Кредитного реєстру Національного банку України та формування негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому
|
|
46
|
звернення стягнення на передане в заставу рухоме майно згідно із законодавством України
|
|
47
|
у разі недостатності коштів, отриманих від реалізації переданого в заставу рухомого майна для погашення вимоги за договором про надання споживчого кредиту, на особисте майно клієнта може бути звернено стягнення для погашення кредиту
|
|
48
|
Попередження: банк задовольняє вимогу щодо погашення заборгованості за кредитом за рахунок переданого в заставу рухомого майна в позасудовому порядку в разі наявності відповідного застереження в договорі застави
|
|
49
|
Попередження: застава майна припиняється у разі повного погашення заборгованості клієнта за договором, закінчення строку дії договору або реалізації предмета застави
|
|
50
|
7. Права клієнта згідно із законодавством України
|
|
51
|
До укладення договору:
|
|
52
|
отримання від банку пояснень з метою оцінки договору з огляду на потреби та фінансовий стан клієнта
|
|
53
|
безкоштовне отримання на вимогу клієнта копії проєкту договору в паперовому або електронному вигляді (за його вибором), крім випадків, коли банк не бажає продовжувати процес укладення договору з клієнтом
|
|
54
|
звернення до банку щодо ознайомлення з інформацією, на підставі якої здійснюється оцінка кредитоспроможності клієнта, уключаючи інформацію, що міститься в бюро кредитних історій / Кредитному реєстрі Національного банку України
|
|
55
|
Після укладення договору:
|
|
56
|
відмова від договору про споживчий кредит протягом 14 календарних днів з дня укладення цього договору (у разі відмови від такого договору клієнт сплачує відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за процентною ставкою, встановленою цим договором, та вчиняє інші дії, передбачені Законом України "Про споживче кредитування" (1734-19)
або договором)
|
|
57
|
8. Прийняття рішення банком про розгляд заяви на отримання споживчого кредиту
|
|
58
|
Строк прийняття банком рішення за заявою (після отримання всіх необхідних документів), днів
|
|
59
|
Строк дії рішення банку за заявою, днів
|
|
60
|
9. Подання клієнтом звернення та терміни його розгляду
|
|
61
|
До банку:
|
|
62
|
перелік контактних даних банку зазначено в рядках 2, 4 - 7 таблиці додатка 2 до Положення.
Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів або
|
|
63
|
до Національного банку України:
|
|
64
|
перелік контактних даних розміщено в розділі "Звернення громадян" на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.
Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів, або
|
|
65
|
до суду:
|
|
66
|
клієнт звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством України (клієнти - споживачі фінансових послуг звільняються від сплати судового збору за позовами, пов'язаними з порушенням їх прав як споживачів послуг)
|
|
Додаток 3
до Положення
про інформаційне забезпечення
банками клієнтів щодо банківських
та інших фінансових послуг
(у редакції постанови Правління
Національного банку України
14.05.2020 № 62)
(пункт 18 розділу II)
|
Таблиця
№
з/п
|
Вид інформації
|
Інформація для заповнення банком
|
1
|
2
|
3
|
1
|
1. Інформація про банк
|
|
2
|
Найменування
|
|
3
|
Номер і дата видачі банківської ліцензії
|
|
4
|
Адреса
|
|
5
|
Номер контактного(них) телефону(ів)
|
|
6
|
Адреса електронної пошти
|
|
7
|
Адреса офіційного вебсайта
|
|
8
|
2. Основні умови споживчого кредиту
|
|
9
|
Мета отримання кредиту
|
|
10
|
Цільова група клієнтів
|
|
11
|
Сума/ліміт кредиту, грн
|
|
12
|
Строк кредитування, дн./міс./р.
|
|
13
|
Процентна ставка, відсотки річних
|
|
14
|
Тип процентної ставки (фіксована/змінювана)
|
|
15
|
Реальна річна процентна ставка, відсотки річних
|
|
16
|
Власний платіж клієнта, відсотки від суми кредиту
|
|
17
|
3. Інформація про орієнтовну загальну вартість споживчого кредиту для клієнта
|
|
18
|
Загальні витрати за кредитом [уключаючи відсотки за користування кредитом, комісії банку та інші витрати клієнта на додаткові та супутні послуги банку, кредитного посередника (за наявності) та третіх осіб], грн
|
|
19
|
Орієнтовна загальна вартість кредиту для клієнта за весь строк користування кредитом (сума кредиту та загальні витрати за кредитом), грн
|
|
20
|
4. Забезпечення за споживчим кредитом
|
|
21
|
Застава/порука
|
(Так/Ні)
|
22
|
Вид застави
|
|
23
|
Орієнтовна мінімальна ринкова вартість майна / майнових прав, необхідна для отримання кредиту на суму, зазначену в колонці 3 рядка 11 таблиці додатка 3 до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг (далі - Положення) (якщо застосовується)
|
(Зазначити відповідні суми)
|
24
|
Наявність пропорційної залежності доступного розміру кредиту від ринкової вартості майна / майнових прав (якщо застосовується)
|
|
25
|
5. Порядок повернення споживчого кредиту
|
|
26
|
Періодичність погашення:
|
|
27
|
суми кредиту
|
|
28
|
відсотків за користування кредитом
|
|
29
|
комісій
|
|
30
|
Схема погашення
|
|
31
|
Спосіб погашення:
|
|
32
|
через термінал самообслуговування
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
33
|
через операційну касу
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
34
|
через систему дистанційного обслуговування
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
35
|
інший спосіб погашення
|
(Розмір витрат клієнта, база їх розрахунку)
|
36
|
Попередження: клієнт повертає суму кредиту, комісії та відсотки за його користування відповідно до умов договору та вимог законодавства України
|
|
37
|
6. Можливі наслідки в разі невиконання клієнтом обов'язків за договором
|
|
38
|
Неустойка (штраф, пеня) за прострочення сплати:
|
|
39
|
платежів за кредитом
|
|
40
|
відсотків за користування кредитом
|
|
41
|
інших платежів
|
|
42
|
Неустойка (штраф, пеня) за невиконання інших умов договору
|
|
43
|
Інші заходи:
|
|
44
|
право банку у визначених договором випадках вимагати дострокового погашення платежів за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням зобов'язання
|
|
45
|
унесення інформації до кредитного бюро / Кредитного реєстру Національного банку України та формування негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому
|
|
46
|
звернення стягнення на передане в іпотеку житло, майнові права на незавершений об'єкт житлового будівництва або інше нерухоме майно згідно із законодавством України
|
|
47
|
у разі недостатності коштів, отриманих від реалізації переданого в іпотеку нерухомого майна для погашення вимоги за договором про надання споживчого кредиту, на особисте майно клієнта може бути звернено стягнення для погашення кредиту
|
|
48
|
Попередження: банк задовольняє вимогу щодо погашення заборгованості за кредитом за рахунок переданого в іпотеку нерухомого майна в позасудовому порядку в разі наявності відповідного застереження в іпотечному договорі або в окремому договорі, укладеному з банком
|
|
49
|
Попередження: іпотека майна припиняється у разі повного погашення заборгованості клієнта за договором, закінчення строку дії іпотечного договору або реалізації предмета іпотеки відповідно до Закону України "Про іпотеку" (898-15)
|
|
50
|
7. Права клієнта згідно із законодавством України
|
|
51
|
До укладення договору:
|
|
52
|
отримання від банку пояснень з метою оцінки договору з огляду на потреби та фінансовий стан клієнта
|
|
53
|
безкоштовне отримання на вимогу клієнта копії проєкту договору в паперовому або електронному вигляді (за його вибором), крім випадків, коли банк не бажає продовжувати процес укладення договору із клієнтом
|
|
54
|
звернення до банку щодо ознайомлення з інформацією, на підставі якої здійснюється оцінка кредитоспроможності клієнта, уключаючи інформацію, що міститься в бюро кредитних історій / Кредитному реєстрі Національного банку України
|
|
55
|
Після укладення договору:
|
|
56
|
8. Прийняття рішення про розгляд заяви на отримання споживчого кредиту
|
|
57
|
Строк прийняття банком рішення за заявою (після отримання всіх необхідних документів), днів
|
|
58
|
Строк дії рішення банку за заявою, днів
|
|
59
|
9. Подання клієнтом звернення та терміни його розгляду
|
|
60
|
До банку:
|
|
61
|
перелік контактних даних банку зазначено в рядках 2, 4 - 7 таблиці додатка 3 до Положення.
Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів або
|
|
62
|
до Національного банку України:
|
|
63
|
перелік контактних даних розміщено в розділі "Звернення громадян" на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.
Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів, або
|
|
64
|
до суду:
|
|
65
|
клієнт звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством України (клієнти - споживачі фінансових послуг звільняються від сплати судового збору за позовами, пов'язаними з порушенням їх прав як споживачів послуг)
|
|
"Додаток 4
до Положення
про інформаційне забезпечення
банками клієнтів щодо банківських
та інших фінансових послуг
(у редакції постанови Правління
Національного банку України
14.05.2020 № 62)
(пункт 18 розділу II)
|
Таблиця
№
з/п
|
Вид інформації
|
Інформація для заповнення банком
|
1
|
2
|
3
|
1
|
1. Інформація про банк
|
|
2
|
Найменування
|
|
3
|
Номер і дата видачі банківської ліцензії
|
|
4
|
Адреса
|
|
5
|
Номер контактного(них) телефону(ів)
|
|
6
|
Адреса електронної пошти
|
|
7
|
Адреса офіційного вебсайта
|
|
8
|
2. Основні умови банківського вкладу (депозиту)
|
|
9
|
Процентна ставка на вклад (депозит), відсотки річних
|
|
10
|
Строк вкладу (депозиту)
|
|
11
|
Валюта вкладу (депозиту)
|
|
12
|
Мінімальна сума вкладу (депозиту)
|
|
13
|
Строк, протягом якого клієнт повинен розмістити суму коштів на вклад (депозит) з дня укладення договору, днів
|
|
14
|
Вид договору банківського вкладу (депозиту)
|
|
15
|
Умови зняття (часткового зняття) вкладу (депозиту) протягом строку дії договору банківського вкладу (депозиту)
|
|
16
|
Умови поповнення вкладу (депозиту) протягом строку дії договору банківського вкладу (депозиту)
|
|
17
|
Порядок повернення вкладу (депозиту)
|
|
18
|
Виплата відсотків за вкладом (депозитом)
|
|
19
|
Порядок нарахування відсотків на суму вкладу (депозиту): з дня, наступного за днем надходження до банку грошових коштів або банківських металів, до дня, який передує дню повернення грошових коштів або банківських металів вкладнику або списання з вкладного (депозитного) рахунку вкладника з інших підстав
|
|
20
|
Автоматичне продовження строку дії договору банківського вкладу (депозиту) згідно з умовами договору
|
(Так/ні)
|
21
|
Попередження: внесення банком будь-яких змін до договору банківського вкладу (депозиту) здійснюється лише за згодою клієнта (сторони договору), якщо інше не встановлено договором або законодавством України
|
|
22
|
3. Інформація про витрати клієнта та вимоги до клієнта
|
|
23
|
Платежі за додаткові та супутні послуги банку, отримання яких є необхідним для укладення договору банківського вкладу (депозиту):
|
|
24
|
відкриття поточного рахунку
|
|
25
|
інші послуги, отримання яких є необхідним для укладення договору банківського вкладу (депозиту)
|
|
26
|
оподаткування доходів, отриманих від вкладних (депозитних) операцій:
|
|
27
|
податок на доходи фізичних осіб, грн
|
(відсотки, база нарахування)
|
28
|
військовий збір, грн
|
(відсотки, база нарахування)
|
29
|
Наслідки повернення строкового банківського вкладу (депозиту) на вимогу клієнта до спливу строку договору банківського вкладу (депозиту):
|
|
30
|
попередження: в разі дострокового розірвання договору банківського вкладу (депозиту) на вимогу клієнта можливе зменшення доходу від строкового вкладу (депозиту) відповідно до умов цього договору.
Відповідно до законодавства України:
повернення вкладникові банківського строкового вкладу та нарахованих відсотків за цим вкладом на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе виключно у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу;
якщо клієнт/вкладник не вимагає повернення суми строкового вкладу зі спливом строку, встановленого договором банківського вкладу, або повернення суми вкладу, внесеного на інших умовах повернення, після настання визначених договором обставин, то договір вважається продовженим на умовах вкладу на вимогу, якщо інше не встановлено договором
|
|
31
|
повернення клієнту строкового банківського вкладу (депозиту) на вимогу клієнта до спливу строку договору банківського вкладу (депозиту)
|
(Так/ні)
|
32
|
процентна ставка в разі дострокового розірвання договору банківського вкладу (депозиту) на вимогу клієнта, відсотки річних
|
[Визначається у відсотках річних від суми вкладу (депозиту).
Порядок перерахунку нарахованих відсотків]
|
33
|
4. Права клієнта згідно із законодавством України
|
|
34
|
Ознайомлення з інформацією на вебсайті банку щодо участі банку в Фонді гарантування вкладів фізичних осіб та змістом довідки про систему гарантування вкладів фізичних осіб
|
|
35
|
5. Подання клієнтом звернення та терміни його розгляду
|
|
36
|
До банку:
|
|
37
|
перелік контактних даних банку зазначено в рядках 2, 4 - 7 таблиці додатка 4 до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг.
Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів або
|
|
38
|
до Національного банку України:
|
|
39
|
перелік контактних даних розміщено в розділі "Звернення громадян" на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.
Термін розгляду звернення - не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів, або
|
|
40
|
до суду:
|
|
41
|
клієнт звертається до судових органів у порядку, визначеному законодавством України (клієнти - споживачі фінансових послуг звільняються від сплати судового збору за позовами, пов'язаними з порушенням їх прав як споживачів послуг)
|
Начальник Управління
захисту прав споживачів
фінансових послуг
|
О. Лобайчук
|