МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.10.2020 N 2135
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України 
10 грудня 2020 р.
за N 1229/35512

Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20 серпня 2012 року N 932

Відповідно до статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію" (740-2011-п) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 року N 4 (4-2020-п) ), та з метою вдосконалення механізму відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію,
НАКАЗУЮ:
1. Унести до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20 серпня 2012 року N 932, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 вересня 2012 року за N 1499/21811 (z1499-12) (далі - Порядок), такі зміни:
1) у пункті 1 слова "Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку)", "Міністра економічного розвитку і торгівлі України" замінити відповідно словами "Мінекономіки", "Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України";
2) у пункті 4 слово "першої" замінити словом "одинадцятої";
3) у тексті Порядку слово "Мінекономрозвитку" замінити словом "Мінекономіки";
4) додатки 1 і 2 до Порядку викласти в новій редакції, що додається.
2. Унести зміни до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20 серпня 2012 року N 932, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 вересня 2012 року за N 1500/21812 (z1500-12) , виклавши його в новій редакції, що додається.
3. Департаменту фінансово-господарської діяльності забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
І. Петрашко
ПОГОДЖЕНО:
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини
Л. Денісова
Додаток 1 
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання 
або друк документів, що надаються за запитом на інформацію 
(пункт 5)

ЗАЯВКА N ______ від "___" ____________ 20__ року

на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

_____________________________________________________________________________________
(назва документа, вхідний реєстраційний номер та короткий зміст запиту)
_____________________________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу Мінекономіки або центральних органів виконавчої влади та їх
_____________________________________________________________________________________
територіальних органів (у разі їх утворення), у якому знаходиться запитувана інформація)
_____________________________________________________________________________________
Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи
Послуга, що надається
Кількість сторінок
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
(За відсутності даних ставиться прочерк) Виконавець
____________________________
(посада)
___________
(підпис)
_____________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)
Керівник структурного підрозділу, у якого знаходиться запитувана інформація
________________________
(посада)
___________
(підпис)
_________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)
Додаток 2 
до Порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання 
або друк документів, що надаються за запитом на інформацію 
(пункт 7)
Надавач послуг: _______________________________________________________________________
Реєстраційний рахунок _________________________________________________________________
Код згідно з ЄДРПОУ __________________________________________________________________
Платник _____________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) запитувача - фізичної особи, найменування запитувача -
_____________________________________________________________________________________
юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи)

РАХУНОК N _______ від "___" ____________ 20__ року

для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

_____________________________________________________________________________________
(назва документа)
_____________________________________________________________________________________
Найменування
Вартість виготовлення однієї сторінки (без податку на додану вартість), гривень
Кількість сторінок
Сума без податку на додану вартість, гривень
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
Разом
Усього до сплати: ____________________________________________________________________ гривень ___ копійок
(сума словами)
Виконавець
_________________________
(посада)
___________
(підпис)
_________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)
Бухгалтер
_________________________
(посада)
___________
(підпис)
_________________________
(власне ім'я та ПРІЗВИЩЕ)
ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 
20 серпня 2012 року N 932 
(у редакції наказу Міністерства розвитку економіки, 
торгівлі та сільського господарства України 
від 23 жовтня 2020 року N 2135)

РОЗМІР

фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

N
Послуга, що надається
Розмір витрат, гривень
1
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
2
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
3
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
4
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки
___________
Примітка.
Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання, сканування або друку документів.