КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 грудня 2020 р. № 1370
Київ

Про внесення змін до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року

Кабінет Міністрів України постановляє:
Внести до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 126 (126-2016-п) (Офіційний вісник України, 2016 р., № 18, ст. 740, № 83, ст. 2729; 2017 р., № 86, ст. 2604; 2018 р., № 61, ст. 2109; 2019 р., № 3, ст. 78, № 7, ст. 210, № 42, ст. 1466; 2020 р., № 37, ст. 1215, № 72, ст. 2286), зміни, що додаються.
Прем’єр-міністр України
Д. ШМИГАЛЬ
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
 постановою Кабінету Міністрів України
 від 28 грудня 2020 р. № 1370

ЗМІНИ,

що вносяться до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року

1. Абзац другий розділу "Обсяги та джерела фінансування" викласти в такій редакції:
"Загальна потреба в залученні коштів для забезпечення розвитку аеропортів до 2023 року становить більш як 21,5 млрд. гривень, із них 12,4 млрд. гривень за рахунок коштів державного бюджету в межах і за напрямами, що визначені законом про Державний бюджет України на відповідний рік, 3,9 млрд. гривень за рахунок державних коштів, що залучені під державні гарантії, надані в установленому законодавством порядку для забезпечення розвитку аеродромів та аеродромних об’єктів,
2,1 млрд. гривень за рахунок місцевих бюджетів, 1,5 млрд. гривень за рахунок власних коштів підприємств і близько 1,6 млрд. гривень за рахунок коштів приватних інвесторів для забезпечення розвитку об’єктів інфраструктури аеропортів, що не належать до аеродромних.".
2. Розділ "Обсяги та джерела фінансування" після абзацу другого доповнити абзацом такого змісту:
"Обсяг видатків на виконання Програми визначається щороку під час складання проектів державного та місцевих бюджетів на відповідний рік з урахуванням їх реальних можливостей.".
3. У додатках до Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року:
1) пункт 7 додатка 1 викласти в такій редакції:
"7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування
Обсяг фінансу-вання, млн. гривень
У тому числі за роками
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Державні кошти, у тому числі кошти, що залучаються під державні
гарантії
3 902,11
250
572
1 158,04
787,29
732,25
402,53
Державний бюджет
12 394,48
200
100
2400
5565,23
4 129,25
Місцеві бюджети
2 069,22
17,39
44,59
310,61
535,61
466,98
514,24
46,4
133,4
Інші джерела (власні кошти підприємства)
1 536,56
438,2
322,5
240,24
290,56
244,16
0,9
Інші джерела (кошти інвестора)
1 622,73
281,6
171,16
58,8
107,62
41,81
397,74
341
223
Усього
21 525,1
737,19
788,25
1 181,65
2 291,83
1 640,24
4 044,23
6355,16
4 486,55";
2) додаток 2 викласти в такій редакції:
"Додаток 2
 до Програми
 (в редакціi постанови Кабінету Міністрів України
 від 28 грудня 2020 р. № 1370)

ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ

з виконання Державної цільової програми розвитку аеропортів

на період до 2023 року

( див. текст (1370-2020-пF1) )
3) додаток 3 викласти в такій редакції:
"Додаток 3
 до Програми
 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України
 від 28 грудня 2020 р. № 1370)

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

виконання Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року

Найменування завдання
Найменування показників виконання завдання
Одиниця виміру
Значення показника
усього
у тому числі за роками
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
1. Збільшення загального пасажиропотоку
економічні
кількість обслуговуваних пасажирів, млн. осіб
98,1
8,3
10,6
12,6
13,7
4,5
7,2
16,9
24,3
2. Збільшення пропускної спроможності аеропортів, а
також приведення їх якісного рівня у відповідність із міжнародними
стандартами
технічні
кількість відправлених та прийнятих літаків, тис.
1788
133,2
159,9
182,8
201,2
94,5
151,2
354,9
510,3
3. Підвищення транзитного потенціалу Міжнародного
аеропорту "Бориспіль"
економічні
частка загального пасажиропотоку, відсотків
25
27
29
31
33
35
37
40
4. Активізація державно-приватного партнерства з
утримання та експлуатації аеропортів
—"—
кількість реалізованих проектів
8
1
1
2
4
5. Збільшення частки авіаційних перевізників, що
працюють за моделлю
"лоу-кост"
—"—
частка загального пасажиропотоку, відсотків
8
10
15
18
21
25
27
30
6. Збереження існуючих та створення додаткових
робочих місць у регіонах
соціальні
кількість місць
1000
90
100
210
150
100
50
150
150".
Джерело інформації: http://www.kmu.gov.ua