НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ, РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
НАКАЗ
26.07.2021 № 270
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 серпня 2021 р.
за № 1078/36700

Про внесення змін до наказу АРМА від 29 грудня 2017 року № 250

Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) , пункту 8 частини другої статті 7 Закону (772-19) України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 (109/2008) "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи АРМА, його міжрегіональних територіальних управлінь зі зверненнями громадян, для об’єктивного, та своєчасного розгляду таких звернень згідно з вимогами законодавства НАКАЗУЮ:
1. Унести до наказу АРМА від 29 грудня 2017 року № 250 (z0104-18) "Про затвердження Порядку проведення "гарячої" телефонної лінії Головою та керівниками самостійних структурних підрозділів Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 січня 2018 року за № 104/31556, такі зміни:
1) заголовок (z0104-18) викласти у такій редакції:
"Про затвердження Порядку проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА та його міжрегіональних територіальних управліннях";
2) пункт 1 викласти у такій редакції:
"1. Затвердити Порядок проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА та його міжрегіональних територіальних управліннях, що додається.".
2. Унести зміни до Порядку проведення "гарячої" телефонної лінії Головою та керівниками самостійних структурних підрозділів Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (z0104-18) , затвердженого наказом АРМА від 29 грудня 2017 року № 250, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 січня 2018 року за № 104/31556, виклавши його у новій редакції, що додається.
3. Управлінню діловодства, ресурсного забезпечення та організації закупівель разом із Управлінням правового забезпечення в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Відділу комунікації та промоції центрального апарату АРМА забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті АРМА.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Т.в.о. Голови
В. Сигидин
ПОГОДЖЕНО:
Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини
Голова громадської ради
при Національному агентстві України
з питань виявлення, розшуку та управління активами,
одержаними від корупційних та інших злочинів
Л. Денісова
О. Касьян
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного агентства
України з питань виявлення,
розшуку та управління
активами, одержаними
від корупційних
та інших злочинів
29 грудня 2017 року № 250
(у редакції наказу Національного
агентства України з питань
виявлення, розшуку
та управління активами,
одержаними від корупційних
та інших злочинів
26 липня 2021 року № 270)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 серпня 2021 р.
за № 1078/36700

ПОРЯДОК

проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА та його міжрегіональних територіальних управліннях

1. Цей Порядок визначає механізм організації роботи "гарячої" телефонної лінії, прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу" лінію АРМА та його міжрегіональних територіальних управлінь (далі - МТУ АРМА).
2. Посадові особи АРМА, МТУ АРМА, які забезпечують роботу "гарячої" телефонної лінії, у своїй діяльності керуються Конституцією України (254к/96-ВР) , законами України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) , "Про державну службу" (889-19) , "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" (772-19) , Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 (109/2008) "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", іншими нормативно-правовими актами, та цим Порядком.
3. "Гаряча" телефонна лінія працює протягом двох годин у робочі дні у приміщенні АРМА, МТУ АРМА за їх місцезнаходженням.
Час проведення "гарячої" телефонної лінії визначається згідно з Графіком проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА, МТУ АРМА (далі - Графік), який затверджується наказом АРМА, МТУ АРМА.
4. Організацію проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА забезпечує структурний підрозділ, що організовує роботу зі зверненнями громадян в АРМА (далі - Підрозділ), в МТУ АРМА - структурний підрозділ або особа, відповідальні за організацію роботи зі зверненнями громадян (далі - відповідальний підрозділ).
5. У роботі "гарячої" телефонної лінії відповідно до затвердженого Графіка беруть участь Голова АРМА, заступники Голови АРМА, керівники самостійних структурних підрозділів, МТУ АРМА або уповноважені ними особи.
6. Відомості щодо звернень громадян, які надійшли на "гарячу" телефонну лінію, вносяться особою, уповноваженою проводити "гарячу" телефонну лінію, до реєстраційно-контрольної картки "гарячої" телефонної лінії (далі - картка) в АРМА, МТУ АРМА згідно з додатком до цього Порядку.
7. Посадова особа, яка проводить "гарячу" телефонну лінію зобов’язана підняти слухавку телефону не пізніше третього-четвертого дзвінка.
Відповідь на телефонний дзвінок починається з привітання, представлення посадової особи та інформування, що телефонний дзвінок надійшов на адресу "гарячої" телефонної лінії АРМА.
Мова спілкування - українська чи інша мова, прийнятна для сторін.
Посадова особа, яка проводить "гарячу" телефонну лінію зобов’язана:
уважно вислухати повідомлення, поставити уточнюючі запитання, якщо необхідно з’ясувати більше обставин;
надати, якщо необхідно, консультацію чи роз’яснення по телефону;
зареєструвати звернення у разі необхідності додаткового вивчення порушеного заявником питання та відповідь на яке не може бути надана безпосередньо по телефону;
поінформувати заявника, що його звернення зареєстровано, повідомити про можливість подання додаткових матеріалів до звернення шляхом надсилання на електронну пошту, яка розміщена на офіційному вебсайті, поштою та через скриньку "Для кореспонденції";
поінформувати про орієнтовний термін отримання заявником відповіді;
подякувати за телефонний дзвінок.
8. Звернення, в яких порушено питання довідкового та консультативного характеру, а також такі, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час проведення "гарячої" телефонної лінії в АРМА, МТУ АРМА шляхом надання консультацій.
9. У разі, якщо заявник не називає своїх прізвища, імені, по батькові (за наявності) або не надає інших відомостей, визначених частиною сьомою статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) , звернення вважається анонімним і розгляду не підлягає.
Винятком є анонімні звернення з питань порушення законодавства у сфері запобігання корупції, якщо наведена в них інформація стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
10. У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також, якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, посадова особа має право припинити спілкування з таким громадянином.
11. Розгляд звернень громадян, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію, здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (348-97-п) "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації".
12. Термін розгляду звернень не може перевищувати строків, визначених Законом України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) .
13. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію, покладено на Підрозділ, а ті, що надійшли на "гарячу" телефонну лінію керівникам МТУ АРМА,- на відповідальний підрозділ.
Після закінчення "гарячої" телефонної лінії посадова особа, яка відповідно до Графіка проводила телефонну лінію, не пізніше наступного дня повертає заповнені картки з відповідними резолюціями до Підрозділу, а в МТУ АРМА - до відповідального підрозділу.
14. Дані про перебіг виконання звернень вносяться до системи електронного документообігу АРМА, МТУ АРМА.
15. Оприлюднення інформації щодо роботи "гарячої" телефонної лінії АРМА та його МТУ на офіційному вебсайті АРМА забезпечує структурний підрозділ центрального апарату АРМА, що забезпечує взаємодію з засобами масової інформації та зв’язків з громадськістю.
Начальник
Управління діловодства,
ресурсного забезпечення
та організації закупівель
В. Барса
Додаток
до Порядку проведення
"гарячої" телефонної лінії в АРМА
та його міжрегіональних
територіальних управліннях
(пункт 6)

РЕЄСТРАЦІЙНО-КОНТРОЛЬНА КАРТКА

"гарячої" телефонної лінії

( Див. текст (z1078-21F54) )