КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 28 грудня 2020 р. № 1659-р
Київ

Про затвердження плану основних заходів цивільного захисту на 2021 рік

( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ № 1347-р від 28.10.2021 (1347-2021-р) )
1. Затвердити план основних заходів цивільного захисту на 2021 рік (далі - план заходів), що додається.
2. Центральним та місцевим органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим:
1) розробити на основі плану заходів галузеві та регіональні плани основних заходів цивільного захисту на 2021 рік відповідно до своїх повноважень;
2) за участю органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій організувати та провести протягом січня 2022 року збори керівного складу центральних та місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, підприємств, установ та організацій щодо підбиття підсумків роботи у сфері цивільного захисту у 2021 році та визначення основних завдань у зазначеній сфері на 2022 рік;
3) забезпечити подання Державній службі з надзвичайних ситуацій:
інформації про стан виконання плану заходів у першому півріччі - до 12 липня 2021 р., за рік - до 10 лютого 2022 р.;
пропозицій до проекту плану основних заходів цивільного захисту на 2022 рік - до 12 липня 2021 року.
3. Державній службі з надзвичайних ситуацій:
здійснити контроль за виконанням плану заходів та поінформувати до 7 березня 2022 р. Кабінет Міністрів України про результати роботи;
подати до 10 грудня 2021 р. проект розпорядження Кабінету Міністрів України щодо затвердження плану основних заходів цивільного захисту на 2022 рік.
Прем'єр-міністр України
Д.ШМИГАЛЬ
Інд. 75
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 28 грудня 2020 р. № 1659-р

ПЛАН

основних заходів цивільного захисту на 2021 рік

Найменування заходу
Відповідальні за виконання
Строк виконання
Показники (індикатори) виконання заходу
Заходи з удосконалення єдиної державної системи цивільного захисту
1. Організація проведення оцінки стану готовності до використання за призначенням споруд подвійного призначення і найпростіших укриттів державної та комунальної форми власності, зокрема щодо дотримання вимог законодавства стосовно врахування потреб осіб з інвалідністю, насамперед тих, які пересуваються на кріслах колісних, мають порушення зору та слуху, оприлюднення інформації про місця розташування та стан готовності таких споруд на офіційних веб-ресурсах суб’єктів владних повноважень усіх рівнів з позначенням їх доступності для зазначених маломобільних груп населення міжнародним символом доступності, а також іншими доступними способами
ДСНС
інші центральні та місцеві органи виконавчої влади
суб’єкти господарювання державної та комунальної форми власності
органи місцевого самоврядування (за згодою)
до 25 грудня
визначено стан готовності
не менш як 95 відсотків споруд подвійного призначення і найпростіших укриттів державної та комунальної форми власності, зокрема з врахуванням потреб осіб з інвалідністю, насамперед тих, які пересуваються на кріслах колісних, мають порушення зору та слуху; оприлюднено інформацію про місця їх розташування на офіційних веб-ресурсах суб’єктів владних повноважень усіх рівнів з позначенням їх доступності для зазначених маломобільних груп населення міжнародним символом доступності
2. Здійснення комплексу заходів, спрямованих на приведення захисних споруд у готовність до використання за призначенням
ДСНС
інші центральні та місцеві органи виконавчої влади
суб’єкти господарювання - балансоутримувачі захисних споруд цивільного захисту
органи місцевого самоврядування (за згодою)
протягом року
захисні споруди приведено в готовність до використання за призначенням на рівні не нижче 75 відсотків; звіт за результатами виконання комплексу заходів подано до МВС та ДСНС для узагальнення та подальшого інформування Кабінету Міністрів України
3. Забезпечення придбання засобів радіаційного та хімічного захисту для:
накопичено засоби радіаційного та хімічного захисту:
персоналу радіаційних та хімічно небезпечних об’єктів
підприємства, установи та організації (за згодою)
до 25 грудня
100 відсотків потреби
працівників підприємств, розташованих у зоні можливого радіаційного та хімічного забруднення
-"-
-"-
не менше 80 відсотків потреби
непрацюючого населення, яке проживає у зонах можливого радіаційного забруднення та прогнозованих зонах хімічного забруднення
місцеві органи виконавчої влади
-"-
у прогнозованих зонах хімічного забруднення - не менше 50 відсотків потреби та у зонах можливого радіаційного забруднення - 100 відсотків потреби
4. Завершення створення функціональних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту:
підсистеми захисту сільськогосподарських рослин і тварин
Держпродспоживслужба
до 25 грудня
утворено функціональну підсистему та затверджено положення про неї
підсистеми забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення
-"-
-"-
-"-
підсистеми моніторингу навколишнього природного середовища
Міндовкілля
-"-
-"-
запобігання надзвичайним ситуаціям і ліквідації їх наслідків на об’єктах культури та захист об’єктів культурної спадщини, планування заходів щодо евакуації матеріальних цінностей, що належать до національної культурної спадщини
МКІП
-"-
-"-
5. Організація заходів цивільного захисту в новоутворених районах:
1) утворення ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
II квартал
утворено 100 відсотків ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту; затверджено положення про них
2) утворення (уточнення складу) сил цивільного захисту територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту (її ланки) (комунальних аварійно-рятувальних служб, територіальних формувань цивільного захисту, територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту)
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
III квартал
утворено відповідні сили цивільного захисту (ланки) територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту; затверджено положення про них
3) утворення та забезпечення функціонування структурних підрозділів з питань цивільного захисту районних держадміністрацій
-"-
I квартал
утворено та забезпечено функціонування відповідних структурних підрозділів з питань цивільного захисту; затверджено положення про них
4) розроблення (коригування):
планів реагування на надзвичайні ситуації:
областей
місцеві органи виконавчої влади
представники всеукраїнських громадських організацій інвалідів та їх спілок
органи місцевого самоврядування (за згодою)
III квартал
розроблено та затверджено (відкориговано) плани реагування на надзвичайні ситуації областей
районів
місцеві органи виконавчої влади
представники всеукраїнських громадських організацій інвалідів та їх спілок
органи місцевого самоврядування (за згодою)
II квартал
розроблено та затверджено плани реагування на надзвичайні ситуації районів
планів цивільного захисту на особливий період:
областей
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
IV квартал
розроблено та затверджено (відкориговано) плани цивільного захисту на особливий період областей
районів
-"-
III квартал
розроблено та затверджено плани цивільного захисту на особливий період районів
5) утворення місцевих комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
-"-
I квартал
утворено місцеві комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій; затверджені положення про них
та персональний склад
6. Підтримання готовності до забезпечення в установленому порядку у разі виникнення надзвичайних ситуацій урядовим зв’язком Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України, інших посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів військового управління, керівників підприємств, установ та організацій, членів спеціальної комісії з ліквідації надзвичайної ситуації державного рівня
Адміністрація Держспецзв’язку
протягом року
використання державної системи урядового зв’язку протягом року забезпечило надійним зв’язком роботу визначених посадових осіб під час надзвичайних ситуацій
7. Уточнення зон можливого катастрофічного затоплення територій, що можуть утворитися внаслідок руйнування гідроспоруд Дніпровського та Дністровського каскадів електростанцій
Міненерго
Держводагентство
ДСНС
Національна академія наук (за згодою)
-"-
проведено розрахунки та уточнено прогнозовані зони катастрофічного затоплення територій відповідно до сучасного стану забудови місцевості
уточнені дані доведено до заінтересованих центральних та місцевих органів виконавчої влади
8. Організація створення на об’єктах підвищеної небезпеки автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення в зонах можливого ураження і персоналу таких об’єктів
центральні та місцеві органи виконавчої влади, до сфери управління яких належать об’єкти підвищеної небезпеки суб’єкти господарювання
до 25 грудня
15 відсотків об’єктів підвищеної небезпеки обладнано автоматизованими системами раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення
9. Організація та проведення підсумкової конференції за результатами діяльності єдиної системи проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування у 2021 році
ДСНС
Міноборони
Мінінфраструктури
Державіаслужба
Адміністрація Держприкордонслужби
Національна гвардія
до 25 грудня
проведено підсумкову конференцію за результатами діяльності єдиної системи проведення авіаційних робіт з пошуку і рятування у 2021 році
10. Надання методичної допомоги місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування щодо:
1) організації заходів з евакуації у разі виникнення загрози збройних конфліктів (з районів можливих бойових дій у безпечні райони) з розгортанням органів з евакуації, практичним виконанням заходів з оповіщення та евакуації населення і забезпечення публічної (громадської) безпеки та порядку в населених пунктах, транспортного забезпечення у:
ДСНС
Сумська, Донецька облдержадміністрації та органи місцевого самоврядування (за згодою)
Мінінфраструктури
Національна поліція
Національна гвардія
АТ "Укрзалізниця" (за згодою)
надано методичну допомогу; місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та населення отримали практичні навички щодо здійснення оповіщення та евакуації у разі виникнення загрози збройних конфліктів (з районів можливих бойових дій у безпечні райони) у:
Сумській області
-"-
травень
Сумській області
Донецькій області
-"-
вересень
Донецькій області
2) підготовки до осінньо-зимового періоду
Мінрегіон
Мінінфраструктури
Міненерго
МОЗ
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
вересень - жовтень
надано методичну допомогу; забезпечено виконання підготовчих та ремонтних робіт в умовах осінньо-зимового періоду
Заходи з підготовки та визначення стану готовності до виконання завдань за призначенням органів управління, сил та засобів єдиної державної системи цивільного захисту
11. Організація та проведення регіональних командно-штабних навчань з органами управління та силами цивільного захисту територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту (з визначенням стану готовності до виконання завдань цивільного захисту в мирний час та в особливий період) у:
ДСНС
Міноборони
Національна поліція
МОЗ
Мінінфраструктури
МВС
Держлісагентство
відповідні місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
проведено регіональні командно-штабні навчання та визначено стан готовності територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту до виконання завдань цивільного захисту, відкориговано планувальні документи у сфері цивільного захисту в мирний час та особливий період у:
Чернівецькій області
-"-
березень
Чернівецькій області
( Абзац третій пункту 11 виключено на підставі Розпорядження КМ № 1347-р від 28.10.2021 (1347-2021-р)
)
Полтавській області
-"-
липень
Полтавській області
Рівненській області
-"-
листопад
Рівненській області
12. Проведення:
1) штабних тренувань з органами управління цивільного захисту територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту щодо переведення територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту з режиму функціонування в мирний час на режим функціонування в особливий період
місцеві органи виконавчої влади
до 15 грудня
проведено штабні тренування; відпрацьовано взаємодію між органами управління цивільного захисту, звіт про проведення заходу подано територіальним органам ДСНС
2) командно-штабних навчань та штабних тренувань з органами управління цивільного захисту ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
-"-
проведено командно-штабні навчання та штабні тренування; звіт про проведення заходу подано територіальним органам ДСНС
3) штабних тренувань з органами управління функціональної підсистеми:
запобігання надзвичайним ситуаціям і ліквідації їх наслідків у підпорядкованих організаціях, на підвідомчих об’єктах і територіях (з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на арсеналах, базах (складах) озброєння, ракет, боєприпасів і компонентів ракетного палива, інших вибухопожежонебезпечних об’єктах Збройних Сил)
Міноборони
ДСНС
місцеві органи виконавчої влади
за окремим планом
проведено штабне тренування; отримано практичні навички щодо запобігання надзвичайним ситуаціям і ліквідації їх наслідків; звіт про проведення заходу подано ДСНС
медичного захисту щодо запобігання та реагування на медико-біологічні надзвичайні ситуації природного характеру (епідемії)
МОЗ
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
травень
проведено штабне тренування; отримано практичні навички щодо запобігання та реагування на медико-біологічні надзвичайні ситуації; звіт подано ДСНС
4) спеціального навчання (тренування) формувань аварійно-рятувальної служби функціональної підсистеми охорони і захисту лісів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що виникла внаслідок лісової пожежі, на базі Рівненського обласного управління лісового та мисливського господарства
Держлісагентство
ДСНС
Рівненська облдержадміністрація
Національна поліція
інші центральні та місцеві органи виконавчої влади
-"-
проведено спеціальне навчання; відпрацьовано практичні навички; звіт про проведення заходу надіслано до територіальних органів ДСНС
13. Здійснення комплексу заходів із запобігання виникненню:
1) пожеж у лісах, на торфовищах та сільськогосподарських угіддях протягом пожежонебезпечного періоду
Держлісагентство
ДСНС
Міноборони
Національна поліція
інші центральні та місцеві органи виконавчої влади
лютий - травень
затверджено розпорядчі документи та плани організаційних і практичних заходів; профілактичні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки у лісах, на торфовищах та сільськогосподарських угіддях виконано
2) нещасних випадків з людьми на водних об’єктах
місцеві органи виконавчої влади
ДСНС
Національна поліція
інші центральні органи виконавчої влади
II квартал
визначено місця масового відпочинку людей на водних об’єктах; питання готовності місць масового відпочинку людей на водних об’єктах розглянуто на засіданнях місцевих комісій з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій; обстежено 100 відсотків дна акваторії пляжів; створено рятувальні пости на визначених водних об’єктах, які мають пляжі
3) надзвичайних ситуацій під час проходження осінньо-зимового періоду на підприємствах:
паливо-енергетичного комплексу
Міненерго
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
жовтень - грудень
здійснено профілактичні заходи щодо забезпечення безаварійної роботи паливо-енергетичного комплексу під час проходження осінньо-зимового періоду
житлово-комунального господарства та об’єктах соціальної сфери та інфраструктури
Мінрегіон
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
-"-
затверджено розпорядчі документи та плани організаційних і практичних заходів; здійснено профілактичні заходи щодо сталого функціонування об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери і інфраструктури в умовах осінньо-зимового періоду
Заходи з контролю за додержанням та виконанням вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру
14. Організація та здійснення:
1) державного нагляду (контролю) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб (у разі їх утворення), зокрема:
ДСНС
відповідні місцеві органи виконавчої влади
оцінено діяльність місцевих органів виконавчої влади щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту;
акти перевірок надіслано до відповідних місцевих органів виконавчої влади у:
комплексних перевірок у:
Вінницькій області
-"-
липень
Вінницькій області
Одеській області
-"-
серпень
Одеській області
Миколаївській області
-"-
вересень
Миколаївській області
Запорізькій області
-"-
жовтень
Запорізькій області
Житомирській області
-"-
листопад
Житомирській області
контрольних перевірок у:
Дніпропетровській області
ДСНС
відповідні місцеві органи виконавчої влади
березень
Дніпропетровській області
Кіровоградській області
-"-
квітень
Кіровоградській області
Волинській області
-"-
травень
Волинській області
Харківській області
-"-
червень
Харківській області
у закладах освіти щодо підготовки до
2021-2022 навчального року
-"-
липень
оцінено діяльність з підготовки до 2021-2022 навчального року; акти перевірок надіслано до закладів освіти
2) перевірки місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо стану готовності:
ДСНС
до пропуску льодоходу, повені та паводків
-"-
лютий - березень
здійснено цільові перевірки стану готовності до пропуску льодоходу, повені та паводків місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування;
за результатами підготовлено акти перевірок, які надіслано до відповідних облдержадміністрацій
місць масового відпочинку та оздоровлення громадян
ДСНС
травень - червень
організовано та проведено перевірки місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій щодо стану готовності місць масового відпочинку та оздоровлення громадян; за результатами підготовлено відповідні акти перевірок
місць масового відпочинку населення на водних об’єктах
-"-
-"-
організовано та проведено перевірки місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій щодо стану готовності місць масового відпочинку населення на водних об’єктах; за результатами підготовлено відповідні акти перевірок
3) визначення стану готовності:
державних, регіональних, комунальних, об’єктових аварійно-рятувальних служб і формувань, а також аварійно-рятувальних служб громадських організацій до дій за призначенням
ДСНС
інші центральні та місцеві органи виконавчої влади
березень - травень
проведено перевірки 100 відсотків державних, 50 відсотків регіональних, комунальних, об’єктових аварійно-рятувальних служб і формувань, а також аварійно-рятувальних служб громадських організацій; підготовлено та надіслано відповідні акти керівникам аварійно-рятувальних служб
підприємств, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, комунальних та інших підприємств, установ та організацій, що мають у віданні ліси і сільськогосподарські угіддя, до їх протипожежного захисту в пожежонебезпечний період
ДСНС
Держлісагентство
Міноборони
місцеві органи виконавчої влади
березень - червень
проведено спільні рейди щодо виявлення порушників правил пожежної безпеки; за результатами складено відповідні акти, які у встановленому порядку надіслано керівникам суб’єктів господарювання для усунення порушень
4) перевірки стану готовності загальнодержавної, територіальних, місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення, спеціальних, локальних та об’єктових систем оповіщення з включенням електросирен та інших технічних засобів оповіщення і доведенням до відома населення навчальної інформації у сфері цивільного захисту через засоби масової інформації
ДСНС
місцеві органи виконавчої влади
ПАТ "Укртелеком"
КП "Укрспецзв’язок"
(за згодою)
листопад
проведено перевірки; обласними та Київською міською держадміністраціями за результатами перевірок подано до ДСНС звіти щодо стану готовності територіальних та місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення; спеціальних, локальних та об’єктових систем оповіщення
звіт щодо стану готовності системи оповіщення держави подано до Кабінету Міністрів України
15. Проведення перевірок стану організації роботи з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у:
ДСНС
оцінено діяльність центральних органів виконавчої влади щодо стану організації роботи з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки; акти перевірок надіслано до:
Казначействі
-"-
березень
Казначейства
Мінфіні
-"-
квітень
Мінфіну
Національному банку
-"-
липень
Національного банку
Адміністрації Держспецзв’язку
-"-
серпень
Адміністрації Держспецзв’язку
Морській адміністрації
-"-
вересень
Морської адміністрації
Держводагентстві
-"-
жовтень
Держводагентства
Держкіно
-"-
листопад
Держкіно
ДАЗВ
-"-
жовтень
ДАЗВ
16. Проведення перевірок щодо організації пошуково-рятувального забезпечення польотів повітряних суден державної та цивільної авіації з тренуванням органів управління, сил і засобів системи авіаційного пошуку і рятування таких аеропортів (аеродромів):
ДСНС
Державіаслужба
Міноборони
визначено фактичний рівень організації пошуково-рятувального забезпечення польотів повітряних суден та надіслано акти до:
"Запоріжжя" (комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт "Запоріжжя")
-"-
червень
"Запоріжжя" (комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт "Запоріжжя")
"Озерне" (військова частина А2038 Повітряних Сил Збройних Сил)
ДСНС
Державіаслужба
Міноборони
вересень
"Озерне" (військова частина А2038 Повітряних Сил Збройних Сил)
17. Забезпечення та здійснення контролю за техногенною і пожежною безпекою арсеналів, баз (складів) озброєння, ракет, боєприпасів і компонентів ракетного палива, інших вибухопожежонебезпечних об’єктів Збройних Сил, уточнення та подання місцевим органам виконавчої влади, на території яких розташовані такі об’єкти, розрахунків зон можливого
ураження внаслідок вибуху вибухонебезпечних предметів, які зберігаються на зазначених об’єктах
Міноборони
ДСНС
місцеві органи виконавчої влади
до 15 грудня
здійснено контроль за техногенною і пожежною безпекою; за результатами перевірки складено відповідний акт
Заходи з підготовки керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту, та населення до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій
18. Проведення навчання керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією заходів цивільного захисту, в навчально-методичних центрах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності
ДСНС
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
підприємства, установи та організації (за згодою)
до 25 грудня
забезпечено потребу у навчанні 17964 осіб керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, відповідно до державного замовлення на рік
19. Організація та проведення:
1) зборів з керівниками підрозділів (працівниками) з питань цивільного захисту щодо організації та здійснення заходів цивільного захисту:
місцевих органів виконавчої влади
ДСНС
Чернігівська облдержадміністрація
жовтень
затверджено план проведення зборів; заходи, передбачені планом, виконано
центральних органів виконавчої влади, інших органів державної влади
ДСНС
листопад
-"-
2) контролю та моніторингу якості підготовки з питань навчання діям у надзвичайних ситуаціях у закладах освіти та навчально-методичних центрах цивільного захисту у:
ДСНС
МОН
визначено відповідність рівня якості підготовки з питань навчання діям у надзвичайних ситуаціях у закладах освіти вимогам законодавства; пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності за цим напрямом надіслано МОН та:
Житомирській області
-"-
лютий
Житомирській облдержадміністрації
Черкаській області
-"-
квітень
Черкаській облдержадміністрації
Кіровоградській області
-"-
червень
Кіровоградській облдержадміністрації
Вінницькій області
-"-
вересень
Вінницькій облдержадміністрації
3) показового навчання з питань цивільного захисту на базі одного з підприємств, що входить до складу однієї з ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту
обласні та Київська міська держадміністрації
до 25 грудня
проведено показове навчання з питань цивільного захисту та подано звіт ДСНС
4) навчально-методичних зборів з уповноваженими представниками центральних органів виконавчої влади
щодо планування, підготовки та проведення евакуаційних заходів, а також організації укриття населення у фонді захисних споруд цивільного захисту
ДСНС
інші центральні органи виконавчої влади
квітень
затверджено план проведення зборів; заходи, передбачені планом, виконано
5) практичного семінару з уповноваженими представниками місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо організації діяльності консультаційних пунктів з інформування населення про надзвичайні ситуації та способи і методи захисту від них, зокрема з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, насамперед тих, які пересуваються на кріслах колісних, мають порушення зору та слуху
ДСНС
Запорізька облдержадміністрація
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
серпень
затверджено план семінару; заходи, передбачені планом, виконано
6) семінару-наради з відповідальними працівниками підрозділів з питань цивільного захисту обласних державних адміністрацій та обласних підрозділів ДСНС, які відповідають за готовність до дій за призначенням системи оповіщення населення або виникнення надзвичайних ситуацій з наданням методичних рекомендацій
ДСНС
вересень
затверджено план семінару-наради; заходи, передбачені планом, виконано
7) Дня цивільного захисту, Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності, Тижня безпеки дитини у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та дошкільної освіти
МОН
ДСНС
МОЗ
Мінмолодьспорт
Мінреінтеграції
місцеві органи виконавчої влади
органи місцевого самоврядування (за згодою)
до 15 грудня
проведено заходи у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та дошкільної освіти
8) серед населення просвітницької роботи із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, пов’язаних з небезпечними інфекційними захворюваннями, масовими неінфекційними захворюваннями (отруєннями)
МОЗ
Держпродспоживслужба
МОН
ДСНС
місцеві органи виконавчої влади
-"-
відповідно до затверджених планів проведено просвітницьку роботу серед населення щодо запобігання поширенню небезпечних інфекційних захворювань
9) заходів з популяризації культури безпеки життєдіяльності серед дітей і молоді шляхом проведення шкільних, районних (міських), обласних та всеукраїнських змагань, фестивалів, навчально-тренувальних зборів і організації навчальних таборів
МОН
Мінмолодьспорт
ДСНС
місцеві органи виконавчої влади
АТ "НСТУ" (за згодою)
до 15 грудня
проведено заходи з популяризації культури безпеки життєдіяльності серед дітей і молоді
10) громадських акцій "Запобігти. Врятувати. Допомогти" та "Герой-рятувальник року"
ДСНС
МОН
Мінмолодьспорт
АТ "НСТУ" (за згодою)
місцеві органи виконавчої влади
-"-
проведено громадські акції "Запобігти. Врятувати. Допомогти" та "Герой-рятувальник року"
20. Створення циклу тематичних теле- та радіопередач, соціальної реклами з основ безпеки життєдіяльності, зокрема з урахуванням потреб осіб з інвалідністю
ДСНС
МОН
Мінмолодьспорт
МОЗ
АТ "НСТУ" (за згодою)
місцеві органи виконавчої влади
-"-
створено цикл тематичних теле- та радіопередач, соціальної реклами з основ безпеки життєдіяльності, зокрема з урахуванням потреб осіб з інвалідністю
( План із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМ № 1347-р від 28.10.2021 (1347-2021-р) )