АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
                          Р І Ш Е Н Н Я
 
                            30.10.2004
 
 
     Апеляційний суд  Львівської  області  у  складі:  головуючого
Каблака П.І.,  суддів:  Павлишина О.Ф.,  Кота І.Н.,  при секретарі
Цюпка  О.О.,  розглянувши  у відкритому судовому засіданні в місті
Львові справу за скаргою Гаршина Віктора Миколайовича -  довіреної
особи   кандидата  на  пост  Президента  України  Симоненка  Петра
Миколайовича  на  бездіяльність  територіальної  виборчої  комісії
територіального  виборчого  округу  N  124  м.  Жовква  Львівської
області, В С Т А Н О В И В:
 
     30 жовтня 2004 року Гаршин В.М.  -  довірена  особа  на  пост
Президента України Симоненка П.М.  - звернувся в суд із скаргою на
бездіяльність територіальної  виборчої  комісії  виборчого  округу
N 124 м.  Жовква, яка полягає у невиконанні нею вимог ст. 58, ч. 2
ст.  64 Закону "Про вибори Президента України"  ( 474-14  ) (474-14)
          щодо
організації  зустрічей  з кандидатом на пост Президента України чи
його довіреною особою у військових частинах,  які  знаходяться  на
території виборчого округу.
 
     В обґрунтування   доводів   скарги   покликався   на  те,  що
неодноразово звертався до названої виборчої комісії з вимогами про
організацію   таких   зустрічей,  однак  цього  комісією  не  було
зроблено.  Разом з тим 28 жовтня 2004 року  територіальна  виборча
комісія винесла постанову за N 56, якою зобов'язала довірену особу
подати комісії письмову заяву про бажаний час та строк  проведення
запланованої зустрічі в порядку,  визначеному ч.  8 ст.  58 Закону
України  "Про  вибори  Президента  України"  ( 474-14  ) (474-14)
        .   Копію
постанови було отримано скаржником 30 жовтня 2004 року.
 
     Просив постановити   рішення   про   визнання   бездіяльності
територіальної  виборчої   комісії   та   вирішити   питання   про
притягнення    її   членів   до   відповідальності   за   допущену
бездіяльність.
 
     В судовому  засіданні  скаргу  підтримав  та  дав  аналогічні
пояснення.  Підтвердив,  що  з  письмовою заявою до територіальної
виборчої комісії не звертався,  оскільки не повинен таку подавати,
а комісія повинна сама організовувати такі зустрічі.
 
     Представник суб'єкта  оскарження  скаргу не визнав,  пояснив,
що, як заступник голови комісії, бував на всіх засіданнях комісії,
зокрема,  у  жовтні  місяці,  і жодного разу скаржник не порушував
питань,  висловлених у скарзі,  тим  більше  не  подавав  письмові
заяви.  Питання  організації зустрічей з військовослужбовцями було
підняте 28.10.2004 року, внаслідок чого і була прийнята постанова.
 
     Заслухавши пояснення  сторін,  дослідивши  матеріали  справи,
виходячи з наданих сторонами доказів,  колегія суддів приходить до
висновку, що скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.
 
     Статтею 26 Закону України  "Про  вибори  Президента  України"
( 474-14   ) (474-14)
           передбачено  повноваження  територіальної  виборчої
комісії,  зокрема,  в сприянні з відповідними органами  виконавчої
влади  та  органами місцевого самоврядування організації зустрічей
кандидатів з виборцями (п. 9).
 
     Кандидат на пост Президента України або його  довірена  особа
повідомляє   про   час   і   місце  проведення  публічних  заходів
передвиборної агітації відповідну  територіальну  виборчу  комісію
(ч. 8 ст. 58 Закону ( 474-14 ) (474-14)
        ).
 
     Зустрічі з  виборцями  у  військових частинах організовуються
відповідними   територіальними   виборчими   комісіями   разом   з
командирами  військових  частин  з  обов'язковим  повідомленням не
пізніш  як  за  три  дні  до  дня  зустрічі  усіх  довірених  осіб
кандидатів    на    пост   Президента   України   у   відповідному
територіальному окрузі (ч. 2 ст. 64 Закону ( 474-14 ) (474-14)
        ).
 
     З вищевикладеного слід розуміти, що для організації зустрічей
з виборцями кандидатів на пост Президента України чи їх довіреними
особами останні повинні звернутися  до  територіальної  комісії  з
відповідною пропозицією.
 
     Скаржник не   представив   доказів  того,  що  він  з  такими
пропозиціями звертався в комісію до 28.10.2004 року.  Звернення  в
цей день не давало можливості здійснити таку організацію зустрічей
відповідно до вимог ч.  2 ст.  64 Закону ( 474-14 ) (474-14)
        , хоча комісією
28.10.2004   року   постановою   N  56  зазначено  про  можливість
організації таких  зустрічей  в  разі  подання  комісії  письмової
заяви,  в  якій  слід  вказати  бажаний  час  та  строк проведення
запланованого заходу.
 
     Вищенаведеним підтверджується про  відсутність  бездіяльності
комісії  щодо  організації  зустрічей довіреної особи у військових
частинах, а відтак - у задоволенні скарги слід відмовити.
 
     Керуючись п.  9 ст. 26, ч. 8 ст. 58, ч. 2 ст. 64, ст. ст. 96,
98  Закону  України  "Про  вибори  Президента України" ( 474-14 ) (474-14)
        ,
колегія суддів В И Р І Ш И Л А:
 
     У задоволенні скарги Гаршина Віктора Миколайовича - довіреної
особи   кандидата  на  пост  Президента  України  Симоненка  Петра
Миколайовича  на  бездіяльність  територіальної  виборчої  комісії
територіального  виборчого  округу  N  124  м.  Жовкви  Львівської
області - відмовити.
 
     Стягнути з Гаршина Віктора  Миколайовича  в  користь  держави
мито в сумі 3.40 грн.
 
     Рішення може   бути   оскаржено  в  апеляційному  порядку  до
Верховного Суду України протягом двох днів,  наступного після  дня
одержання копії рішення.
 
 "Збірник рішень судів за результатами
 розгляду скарг та заяв суб'єктів
 виборчого процесу на виборах
 Президента України 2004 року".
 Київ, 2005 р.