Холодно - гаряче. "Граємо" далі?

     Протягом місяця у нашому будинку замість гарячої води подають
ледь теплу.  Звернулися до працівників підприємства водопостачання
з  проханням  пояснити причину та з вимогами відновити подачу саме
гарячої води, нам відмовили. Вони праві?
                                                 Донецька область.


     Відповідно до   Правил  надання  населенню  послуг  з  водо-,
теплопостачання та  водовідведення  (  1497-97-п   )   температура
гарячої  води не повинна мати менше 50 градусів та не перевищувати
75 градусів за Цельсієм.  Відхилення від  нормативної  температури
припустимо  не  довше  як  5-15 хвилин після того,  як ви відкрили
кран.  До  того  ж  подаватися  гаряча  вода   має   безперебійно,
цілодобово  або  за  затвердженим  режимом водопостачання протягом
року з витратою не менш як  0,18  л/с.  Переривати  водопостачання
припустимо  не  більш  як  шість  годин  на  добу  за цілодобового
водопостачання, а  за  затвердженого  режиму   -   не   більш   як
30 відсотків  загального  часу  подавання води за добовим графіком
(не більше двох разів на місяць).

     У разі порушення вищезазначених норм ви маєте право викликати
представника підприємства,  відповідального за водопостачання,  та
скласти  акт-претензію,  в  якому вказується вид порушення та його
тривалість.  У разі неприбуття або відмови представника  підписати
акт  він  вважається  дійсним,  якщо його підписали не менш як три
споживачі, котрі проживають у даному будинку. Вашу претензію мають
розглядати не більш як п'ять календарних днів.  У разі задоволення
проводять відповідні перерахунки розміру плати за надані  послуги:
якщо  температура води була 45-49 градусів за Цельсієм,  то оплата
проводитиметься в розмірі 90  відсотків  від  встановленої  плати;
40-44 градуси за Цельсієм - 70 відсотків від встановленої плати; а
нижче 40 градусів за Цельсієм - плата справляється,  як за холодну
воду.

     Якщо вам відмовили, а ви з цим не згодні, звертайтеся до суду
і  вашим  доказом буде складений акт-претензія.  Не затягуйте час,
тобто зробити це краще одразу після отримання  відмови.  До  речі,
згідно  зі  ст.  24  Закону  України  "Про захист прав споживачів"
( 1023-12 ) споживач  звільняється  від  сплати  державного  мита.


     Світлана ВОРОНІНА.