Чи має право покупець обміняти непродовольчий товар на аналогічний або отримати сплачені за товар гроші?

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів» покупець, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, має право обміняти його протягом 14 днів, не враховуючи день придбання.

Обмін товару здійснюється, якщо товар не використовувався і якщо збережено його споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з придбаним товаром.

У разі, якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості або одержати гроші (вартість повернутого товару) чи здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж його надходженні в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження такого товару повідомити про це споживача, який вимагає обміну.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються у день розірвання договору, а в разі неможливості — в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Матеріал підготував ВАСИЛЬ МОРОЗ, юрист

Інформаційно-довідкова газета ЮРИСТ КОНСУЛЬТУЄ 7/2005