ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
20 червня 2013 року № 826/5838/13-а
( Додатково див. ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду (rs33083649) )
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Власенкової О.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Управління туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до відповідачаДержавної фінансової інспекції в місті Києві про визнання протиправною та скасування вимоги від 20 грудня 2012 року №26-04-14-14/16341,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до відповідача, в якому просить визнати протиправною та скасувати вимогу Державної фінансової інспекції в місті Києві від 20 грудня 2012 року № 26-04-14-14/16341 про усунення порушень, виявлених ревізією.
В обґрунтування позову позивач вказує на необґрунтованість висновків відповідача про вчинення ним порушень фінансової дисципліни, а тому про відсутність підстав вимагати усунення цих порушень.
У судовому засіданні представник позивача позов підтримав, просив його задовольнити.
Представник відповідача щодо позову заперечив з огляду на необґрунтованість позовних вимог, просив відмовити у їх задоволенні.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю" головним завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи.
Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування.
Крім того, згідно зі статтею 10 названого Закону органу державного фінансового контролю надається право, поміж іншого:
- проводити на підприємствах, в установах та організаціях зустрічні звірки з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підприємства, установи та організації, що контролюється (пункт 12 цієї статті);
- пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства (пункт 7 цієї статті);
- при виявленні збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, що контролюється, визначати їх розмір у встановленому законодавством порядку (пункт 13 цієї статті).
Позивач є установою, підконтрольною державній контрольно-ревізійній службі.
Як вбачається з матеріалів справи з 17 липня по 09 жовтня 2012 року відповідно до плану контрольно-ревізійної роботи на ІІІ квартал 2012 року відповідачем проведено ревізію фінансово-господарської діяльності позивача за період з 01 січня 2009 року по 01 липня 2012 року, в тому числі з питань використання бюджетних коштів, виділених на підготовку та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
Фактично ревізію проведено за період з 01 квітня 2009 року по 01 липня 2012 року, оскільки реєстрацію позивача як юридичної особи проведено 19 березня 2009 року, а згідно з казначейськими документами (виписками, довідками про відкриті рахунки) надходження коштів позивачу здійснювалося з 28 квітня 2009 року.
Результати ревізії оформлені актом від 15 листопада 2012 року № 04-30/2117, в якому зафіксовано виявлені ревізією порушення.
Повноваження Державної фінансової інспекції в місті Києві щодо проведення ревізії та складення акту позивачем не заперечуються. Також не заперечується дотримання відповідачем процедури проведення ревізії.
Разом з тим позивач не погоджується з висновками відповідача про наявність виявлених під час ревізії порушень.
Відповідачем частково взято до уваги заперечення позивача від 26 листопада 2012 року № 084-12/1373 на акт ревізії.
Згідно з пунктом 3 статті 8 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" орган державного фінансового контролю вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб.
Листом від 20 грудня 2012 року № 26-04-14-14/16341 Державна фінансова інспекція в місті Києві звернулась до позивача з вимогами про усунення виявлених ревізією порушень, а саме:
- згідно з пунктом 1 указаного листа відповідач вимагає у позивача опрацювати матеріали ревізії на нараді колективу та вжити заходи щодо притягнення до матеріальної та дисциплінарної відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях;
- згідно з пунктом 2 указаного листа відповідач вказує на порушення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04 червня 2003 року № 848 "Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями" (848-2003-п) у зв'язку з використанням у вихідні та святкові дні в період з 01 квітня 2009 року по 01 лютого 2012 року автотранспорту без відповідного на те розпорядження (дозволу) керівника, в результаті чого на утримання автотранспорту додатково витрачено кошти загального фонду місцевого бюджету та як наслідок заподіяно місцевому бюджету матеріальну шкоду (збитки) на суму 26,80 тис.грн., які позивач має відшкодувати місцевому бюджету в порядку, визначеному частиною 1 статті 1166 Цивільного кодексу України;
- згідно з пунктом 3 указаного листа відповідач вказує на порушення позивачем статті 181 ГК України, оскільки при укладанні договорів не врахував визначений цією статтею порядок укладення господарських договорів, а саме не запропонував включення до договорів право замовника отримувати від виконавця пред'явлення копій документів щодо фактичних витрат включених до актів виконаних робіт/надання послуг. Як наслідок, позивачем всупереч пункту 1 статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та пункту 3.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансові України від 24 травня 1995 року № 88 (z0168-95) , здійснено оплату за актами здачі-приймання виконаних робіт (послуг), вартість яких безпідставно завищена, а саме:
- ТОВ "Імперіал Грффін Груп" за послуги з прибирання на суму 1,04 тис.грн.;
- ПП "Захід-Холдінг-Центр" за послуги охорони на суму 4,27 тис. грн.;
- КП "Автотранспортне підприємство виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" за автотранспортні послуги на суму 8,75 тис.грн.
У сукупності розмір матеріальної шкоди (збитків), заподіяної місцевому бюджету, становить 14,06 тис.грн.
Під час ревізії порушення на суму 4,27 тис.грн. позивачем усунуто, тому відповідач вимагає від позивача в порядку, визначеному частиною 1 статті 1166 Цивільного кодексу України, вжити заходи щодо відшкодування матеріальної шкоди в сумі 9,79 тис.грн. та забезпечити повернення до місцевого бюджету коштів в сумі 14,06 тис.грн.
Заслухавши пояснення учасників судового процесу, дослідивши та оцінивши докази, що містяться у справі, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги частково обґрунтовані позивачем, що є підставою для часткового задоволення позову, з огляду на таке.
Щодо вимоги, яка міститься в пункті 2 листа Державної фінансової інспекції в місті Києві від 20 грудня 2012 року № 26-04-14-14/16341, про відшкодування місцевому бюджету в порядку, визначеному частиною 1 статті 1166 Цивільного кодексу України, матеріальної шкоди в розмірі 26,80 тис.грн.
У ході ревізії відповідачем встановлено, що в період з 01 квітня 2009 року по 01 липня 2012 року між позивачем та КП "Автотранспортне підприємство виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" укладено 4 договори з додатковими угодами щодо автотранспортного обслуговування позивача автомобілями Toyota Camry та Opel Omega.
За змістом вказаних договорів передбачалось надання позивачу автомобілів з водієм в робочі дні тижня (у вихідні дні за попереднім замовленням).
Згідно зі статтю 20 Закону України "Про державну службу" для виконання невідкладної і непередбаченої роботи державні службовці зобов'язані за розпорядженням керівника органу, в якому вони працюють, з'являтися на службу у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до трудового законодавства.
Під час проведення зустрічної звірки КП "Автотранспортне підприємство виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" з метою документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, за результатами якої складено довідку від 13 серпня 2012 року № 04-31/1475, яка є додатком до акту ревізії, встановлено, що в період з 01 квітня 2009 року по 01 липня 2012 року позивачем використовувався автотранспорт у вихідні та святкові дні без письмових повідомлень. Відповідні листи-звернення чи замовлення щодо залучення автотранспорту для роботи у вихідні дні до КП "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у позивача відсутні, табелювання особи, яка використовувала автотранспорт не здійснювалося.
Використання позивачем автомобілів у святкові та вихідні дні впродовж вищевказаного періоду підтверджується також реєстрами використання транспорту у вихідні дні без письмових заявок (листів, повідомлень, розпоряджень) відповідно за 2009, 2010, 2011 роки та за період з 01 січня по 01 липня 2012 року, які є додатками до довідки від 13 серпня 2012 року № 04-31/1475 зустрічної звірки документального підтвердження виду, обсягу, якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між позивачем та КП "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" за період з 01 січня 2010 року по 01 липня 2012 року.
Згідно з указаними реєстрами, в яких зазначені дати використання автомобілів, їхні державні номери, номери подорожніх листів, відпрацьовані години, пробіг автомобіля, прізвища осіб, які користувалися автомобілем, вартість автотранспортних послуг у святкові та вихідні дні у період складає:
- у 2009 році - 9 553,33 грн.;
- у 2010 році - 12 698,14 грн. (13 537,88 - 839,74 грн. за робочий день 08 вересня 2010 року);
- у 2011 - 3967,04 грн.;
- у період з 01 січня по 01 липня 2012 року - 579 грн.
В цілому вартість згаданих послуг складає 26 797,61 грн. (26,80 тис.грн.).
З огляду на викладене суд погоджується з висновком відповідача про порушення позивачем постанови Кабінету Міністрів України від 04 червня 2003 року № 848 "Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями" (848-2003-п) , відповідно до якої:
- обслуговування легковими автомобілями посадових осіб установ та організацій, які повністю утримуються за рахунок державного чи місцевих бюджетів (далі - установи), здійснюється в межах установлених лімітів та асигнувань, передбачених у їх кошторисах;
- легкові автомобілі використовуються тільки для поїздок, пов'язаних із службовою діяльністю посадових осіб. Після кожної поїздки посадова особа, в розпорядження якої надано автомобіль, в подорожньому листі водія підтверджується особистим підписом час закінчення обслуговування;
- користування легковими автомобілями у вихідні та святкові дні, а також відрядження на легковому автомобілі за межі області, Автономної Республіки Крим на відстань, що перевищує 200 кілометрів, здійснюються лише з дозволу керівника установи;
- керівників органів виконавчої влади зобов'язано вжити заходів до впорядкування використання легкових автомобілів, що обслуговують ці органи та підпорядковані їм установи, зокрема шляхом запровадження транспортного обслуговування посадових осіб за викликом та затвердження керівниками установ порядку використання легкових автомобілів для поїздок, пов'язаних із службовою необхідністю посадових осіб, розробленого виходячи із специфіки діяльності та вимог, що передбачені цією постановою.
Доказів про надання дозволів керівником позивача на використання автотранспорту у вихідні та святкові дні, які за висновком суду мають бути оформлені в письмовому вигляді, а також про те, що згідно з відповідним розпорядженням керівника позивача особа, яка користувалася цим автотранспортом, виходила на роботу у вихідні та святкові дні позивачем до суду не надано.
Оплата позивачем за надані автотранспортні послуги здійснювалася за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету, виділених по КФКВ 010117 "Органи виконавчої влади міста Києва" по КЕКВ 1134 "Оплата послуг" (крім комунальних)", тому використання ним автомобілів у святкові та вихідні дні з порушенням установленого порядку заподіяло місцевому бюджету матеріальну шкоду (збитки) в розмірі 26,80 тим.грн.
Частиною 1 статті 1166 Цивільного кодексу України встановлено, що майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Ураховуючи викладене, суд вважає обґрунтованою вимогу Державної фінансової інспекції в місті Києві щодо відшкодування позивачем в порядку, визначеному частиною 1 статті 1166 Цивільного кодексу України, заподіяну місцевому бюджету вищевказану матеріальну шкоду в розмірі 26,80 тис.грн.
Щодо вимог, які містяться в пункті 3 листа Державної фінансової інспекції у місті Києві від 20 грудня 2012 року № 26-04-14-14/16341, про відшкодування в порядку, визначеному частиною 1 статті 1166 Цивільного кодексу України, матеріальної шкоди в розмірі 9,79 тис.грн., та повернення до місцевого бюджету коштів в розмірі 14,06 тис.грн.
Ревізією відповідності сплаченої вартості товарів, робіт та послуг умовам укладених договорів, а також відповідності кількості та асортименту отриманих товарів, робіт та послуг умовам договорів, проведеною вибірковим методом за період з 01 січня 2010 року по 01 липня 2012 року, встановлено, що позивачем всупереч статті 181 Господарського кодексу України при укладанні договорів не враховано порядок укладання господарських договорів, а саме не запропоновано включення до договорів право замовника отримувати від виконавця пред'явлення копій документів щодо фактичних витрат, включених до актів виконаних робіт/наданих послуг.
Ревізією встановлено укладення позивачем низки господарських договорів з ПП "Захід-Холдінг-Центр", ТОВ "Імпел Гріффін Груп" та КП "Автотранспортне підприємство виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
Статтею 181 Господарського кодексу України визначено загальний порядок укладання господарських договорів.
Однак, всупереч доводам відповідача в указаному порядку відсутні вимоги щодо обов'язкового включення до господарських договорів право замовника отримувати від виконавця пред'явлення копій документів щодо фактичних витрат, включених до актів виконаних робіт/наданих послуг. Тому, суд не вбачає порушень вимог статті 181 Господарського кодексу України у вищевказаних діях позивача при укладенні господарських договорів з ПП "Захід-Холдінг-Центр", ТОВ "Імпел Гріффін Груп" та КП "Автотранспортне підприємство виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)".
Разом з тим, суд погоджується з висновками відповідача про виявлені порушення, що мали місце при оплаті позивачем послуг, отриманих за вказаними договорами.
Між позивачем та ПП "Захід-Холдінг -Центр" укладено договір від 01 червня 2012 року № 25 про надання охоронних послуг. Згідно з актами про надання послуг від 20 червня 2012 року, від 02 липня 2012 року ПП "Захід-Холдінг-Центр" охоронні послуги в рамках заходу "Облаштування офіційної фан-зони на Майдані Незалежності", в т.ч. проектні роботи, консультаційні послуги" відповідно до завдання 19 Міської цільової програми підготовки та проведення у місті Києві фінальної частини чемпіонату Європи з футболу, затвердженої рішенням Київської міської ради від 15 липня 2010 року № 1273/4711 (ra1273023-10) , на загальну суму 99 800,00 грн. (без ПДВ).
Згідно з довідкою Державної фінансової інспекції в місті Києві від 27 вересня 2012 року № 04-31/1730 (яка є частиною акта ревізії позивача від15 листопада 2012 року № 04-30/2117) зустрічної звірки документального підтвердження виду, обсягу, якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між позивачем та ПП "Захід-Холдінг-Центр" за період з 01 січня 2009 року по 01 липня 2012 року, детальним аналізом відповідності фактично наданих послуг з охорони згідно з вищевказаним договором № 25, включених до калькуляції вартості послуг з охорони, актів надання послуг відповідачем встановлено, що включені витрати до калькуляції вартості послуг з охорони та до відповідних актів надання послуг перевищують фактично надання послуг на загальну суму 4 272,96 грн.
Під час проведення ревізії ПП "Захід-Холдінг-Центр" повернуло позивачу кошти в розмірі 4,27 тис.грн. Проте, останній не повернув до місцевого бюджету ці кошти, які були виділені в межах Міської цільової програми підготовки та проведення у місті Києві фінальної частини чемпіонату Європи з футболу, що зумовлює у нього обов'язок повернути до місцевого бюджету.
Відтак, вимога відповідача про повернення позивачем до місцевого бюджету згаданих коштів у розмірі 4,27 тис.грн. є обґрунтованою.
Між позивачем та ТОВ "Імпел Гріффін Груп" укладено договір прибирання від 31 травня 2012 року № 24/1, предметом якого є виконання заходу - облаштування офіційної фан-зони, в тому числі проектні роботи, консультаційні послуги.
Відповідно до умов договору орієнтовна ціна цього договору становить 41 300,00 грн., в тому числі ПДВ 6 883,33 грн.
Пунктом 2.2 договору передбачено можливість зменшення ціни цього договору за взаємною згодою сторін.
Згідно з пунктом 8.7 договору до нього додається і складає його невід'ємну частину додаток № 1 (розрахунок кошторисної вартості послуг), додаток № 2 (акт виявлених дефектів).
Згідно з пунктом 3.3.1 договору замовник має право під час надання виконавцем послуг за даним договором перевірити якість надання послуг співробітниками виконавця, і у разі виявлення серйозних відхилень від вимог цього договору, пред'явити виконавцю протягом 2 годин письмову рекламацію, оформлену належним чином.
Згідно з довідкою Державної фінансової інспекції в місті Києві від 07 вересня 2012 року № 04-31/1617 (яка є частиною акта ревізії позивача від15 листопада 2012 року № 04-30/2117) зустрічної звірки документального підтвердження виду, обсягу, якості операцій та розрахунків, що здійснювались між позивачем та ТОВ "Імпел Гріффін Груп" за період з 01 січня 2009 року по 01 липня 2012 року, відповідачем встановлено, що вищевказані послуги надано та кошти за них сплачено в повному обсязі. Документи стосовно визначення приміщення для прибирання відсутні.
Довідкою також встановлено, що включені ТОВ "Імпел Гріффін Груп" до розрахунку кошторисної вартості та до відповідних актів здачі-приймання виконаних робіт (послуг) витрати перевищують фактично надані послуги на загальну суму 1 035,77 грн. (1,04 тис.грн.), а саме:
- до розрахунку кошторисної вартості послуг внесено суму амортизації інвентарю (відро, тримачі для мопа, совок та віник, набір для миття вікон) та уніформи на суму 395,52 грн., що обліковується на рахунку 209 "Інші матеріали", які не є об'єктом нарахування амортизації;
- до калькуляції робіт (послуг ) віднесено витрати на оплату операційного менеджера в розмірі 319,92 грн. та адміністративно-транспортні витрати в розмірі 320,33 грн., які не входять до розрахунку витрат кошторисної вартості послуг, що є додатком № 1 до договору.
Як наслідок, видатки за отримані послуги з прибирання здійснено позивачем в червні-липні 2012 року за рахунок коштів спеціального фонду місцевого бюджету за КФКВ 010117 "Органи виконавчої влади в місті Києві" по КЕКВ 1134 "Оплата послуг (крім комунальних) без здійснення перевірки на предмет фактичним обсягам наданих послуг, чим місцевому бюджету завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 1 035,77 грн. (1,04 тис.грн.).
Відтак, вимога відповідача щодо вжиття позивачем заходів для відшкодування в порядку, визначеному частиною 1 статті 1166 Цивільного кодексу України, матеріальної шкоди в сумі 1,04 тис.грн. та забезпечення повернення до місцевого бюджету цих коштів є обґрунтованою.
Між позивачем та КП "Автотранспортне підприємство виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" укладено низку договорів щодо надання позивачу автотранспортних послуг, а саме договори:
- від 01 січня 2011 року № 105;
- від10 травня 2011 року № 105/1;
- від 04 липня 2011 року № 105/11.
Згідно з довідкою Державної фінансової інспекції в місті Києві від 13 серпня 2012 року № 04-31/1475 (яка є частиною акта ревізії позивача від 15 листопада 2012 року № 04-30/2117) зустрічної звірки документального підтвердження виду, обсягу, якості операцій та розрахунків, що здійснювались між позивачем та КП "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за період з 01 січня 2009 року по 01 липня 2012 року, відповідачем встановлено, що включені до калькуляції собівартості перевезень, актів надання послуг за вищевказаними договорами перевищують розмір фактично наданих послуг на загальну суму 8 754,19 грн., а саме фактично нараховано та виплачено заробітну плату - 59 940,84 грн. (податки на ФОП - 22 573,72 грн.), тоді як в калькуляції передбачена сума - 66 300,12 грн. (податки на ФОП - 24 968,63 грн.), тому сума виставлена КП "Автотранспортне підприємство виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" позивачу на 8 754,19 грн.
Позивачем видатки на оплату автотранспортних послуг здійснювались в 2011 році за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету по КФКВ 0010117 "Органи виконавчої влади в місті Києві" по КЕКВ 1134 "Оплата послуг (крім комунальних)" без здійснення перевірки на предмет фактичним обсягам, чим завдано матеріальної шкоди на суму 8 754,19 грн. (8,75 тис.грн.).
Відтак, вимога відповідача щодо вжиття позивачем заходів для відшкодування в порядку, визначеному частиною 1 статті 1166 Цивільного кодексу України, матеріальної шкоди в сумі 8,75 тис.грн. та забезпечення повернення до місцевого бюджету цих коштів є обґрунтованою.
Щодо вимог, які містяться в пункті 1 листа Державної фінансової інспекції в місті Києві від 20 грудня 2012 року № 26-04-14-14/16341.
Пунктом 15 статті 10 Закону "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" визначено права органу державного фінансового контролю, порушувати перед керівниками відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у допущених порушеннях.
Згідно з пунктом 50 Порядку інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 року № 550 (550-2006-п) , за результатами проведеної ревізії у межах наданих прав контролюючі органи вживають заходів для забезпечення:
- притягнення до адміністративної, дисциплінарної та матеріальної відповідальності винних у допущенні порушень працівників об'єктів контролю;
- звернення до суду в інтересах держави щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань звернення і використання активів, а також стягнення у дохід держави коштів, одержаних за незаконними договорами, без встановлених законом підстав або з порушенням вимог законодавства;
- застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства.
Пунктом 51 Порядку визначено, що за спільним рішенням контролюючого органу та об'єкта контролю або його органу управління інформація про результати ревізії виноситься на обговорення на колегіях, нарадах, що проводиться об'єктом контролю.
Доказів про наявність спільного рішення позивача і відповідача про опрацювання позивачем матеріалів ревізії на нараді колективу суду не надано.
Ураховуючи наведене, суд приходить до висновку, що вимога відповідача, спрямована до позивача, про вжиття ним заходів щодо притягнення до матеріальної та дисциплінарної відповідальності осіб, винних у виявлених ревізією порушеннях є правомірною, тоді як неправомірною є його вимога про опрацювання позивачем матеріалів ревізії на нараді колективу.
У зв'язку з викладеним вимога Державної фінансової інспекції в місті Києві від 20 грудня 2012 року № 26-04-14-14/16341 в частині пред'явлення до позивача вимоги про опрацювання матеріалів ревізії на нараді колективу є протиправною та підлягає скасуванню.
Решта позовних вимог задоволенню не підлягає.
Керуючись статтями 158- 163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги задовольнити частково.
Визнати протиправним і скасувати пункт 1 вимоги Державної фінансової інспекції в місті Києві від 20 грудня 2012 року № 26-04-14-14/16341 в частині зобов'язання Управління туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацювати матеріали ревізії на нараді колективу.
У задоволенні решти позовних відмовити.
постанова набирає законної сили у порядку та строки, встановлені статтею 254 КАС України, та може бути оскаржена у порядку та строки, встановлені статтями 185- 187 КАС України.
Суддя
О.О. Власенкова