УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 19 квітня 2006 р. N 533
Київ
( Постанова втратила чинність одночасно з набранням чинності Указом Президента (395/2011) на підставі Постанови КМ N 346 (346-2011-п) від 28.03.2011 )

Про затвердження Положення про Державний департамент з питань банкрутства

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 81 (81-2009-п) від 11.02.2009 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Положення про Державний департамент з питань банкрутства, що додається.
2. Міністерству економіки у місячний строк:
внести пропозиції щодо приведення актів Кабінету Міністрів України у відповідність із цією постановою;
привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.
Прем'єр-міністр України
Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 18

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 19 квітня 2006 р. N 533

ПОЛОЖЕННЯ

про Державний департамент з питань банкрутства

1. Державний департамент з питань банкрутства (далі - Департамент) є урядовим органом державного управління, який діє у складі Мінекономіки та йому підпорядковується.
2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією (254к/96-ВР) та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, цим Положенням, а також наказами Мінекономіки.
3. Основними завданнями Департаменту є участь у реалізації державної політики у сфері запобігання банкрутству і забезпечення умов здійснення процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом стосовно державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує 25 відсотків, і суб'єктів підприємницької діяльності інших форм власності у випадках, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (2343-12) .
4. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:
1) сприяє створенню організаційних, економічних та інших умов для здійснення процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
2) забезпечує ведення єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, визначає форму подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) (далі - арбітражні керуючі) інформації, необхідної для ведення зазначеної бази даних;
3) забезпечує здійснення процедури банкрутства відсутнього боржника;
4) організовує роботу із забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації арбітражних керуючих;
5) ліцензує діяльність арбітражних керуючих;
6) організовує роботу комісії з підготовки пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих, утвореної Мінекономіки;
7) пропонує господарському суду за участю органу, уповноваженого управляти державним майном, кандидатури арбітражних керуючих для державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує 25 відсотків, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та в інших випадках, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (2343-12) ;
8) аналізує результати діяльності арбітражних керуючих, готує та подає на розгляд Мінекономіки відповідні матеріали з висновками та пропозиціями;
9) організовує проведення експертизи фінансового становища державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує 25 відсотків, у процесі підготовки справи про банкрутство до розгляду або під час її розгляду господарським судом у разі призначення судом експертизи з наданням відповідного доручення;
10) готує на запит суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновки щодо наявності ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства стосовно державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує 25 відсотків;
11) узагальнює практику застосування законодавства з питань банкрутства та ліцензування діяльності арбітражних керуючих, готує та подає на розгляд Мінекономіки пропозиції щодо його вдосконалення;
12) розробляє проекти типових документів з питань здійснення процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом і подає їх Мінекономіки;
13) розглядає пропозиції органів виконавчої влади щодо фінансування заходів, передбачених планом досудової санації, за рахунок коштів державного бюджету і подає Мінекономіки відповідні висновки;
14) здійснює у визначених Мінекономіки межах управління майном підприємств, що належать до сфери управління зазначеного Міністерства;
15) видає відповідно до законодавства довідки про порушення провадження у справі про банкрутство підприємств, визнання їх банкрутами, перебування у процедурі банкрутства;
15-1) здійснює моніторинг стану задоволення вимог кредиторів щодо виплати заборгованості із заробітної плати з метою використання зазначеної інформації під час здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих;
( Пункт 4 доповнено підпунктом 15-1 згідно з Постановою КМ N 81 (81-2009-п) від 11.02.2009 )
16) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.
5. Департамент має право:
1) залучати спеціалістів центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
2) одержувати в установленому порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
3) проводити у межах своїх повноважень моніторинг здійснення процедури відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом стосовно державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує 25 відсотків, відповідно до вимог законодавства;
4) утворювати для виконання покладених на нього завдань комісії, експертні та консультаційні ради, робочі групи;
5) скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
6. Департамент у межах своїх повноважень видає накази організаційно-розпорядчого характеру.
7. Департамент очолює директор, якого призначає на посаду та звільняє з посади Кабінет Міністрів України за поданням Міністра економіки.
8. Директор Департаменту є членом колегії Мінекономіки.
9. Директор Департаменту має трьох заступників, у тому числі одного першого, яких призначає на посаду та звільняє з посади Кабінет Міністрів України за поданням Міністра економіки, погодженим з директором Департаменту.
10. Директор Департаменту:
1) здійснює керівництво діяльністю Департаменту, несе персональну відповідальність перед Кабінетом Міністрів України і Міністром економіки за виконання покладених на Департамент завдань;
2) призначає на посаду та звільняє з посади керівників структурних підрозділів Департаменту, інших працівників Департаменту, крім заступників директора;
3) розподіляє обов'язки між заступниками директора, керівниками структурних підрозділів Департаменту та визначає ступінь їх відповідальності;
4) притягає до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів та інших працівників Департаменту, крім заступників директора;
5) організовує добір кадрів, забезпечує підвищення їх професійного рівня, проходження стажування та атестацію;
6) підписує накази Департаменту, організовує перевірку їх виконання;
7) затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту;
8) очолює комісію з підготовки пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих;
9) здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та цим Положенням.
11. Департамент для виконання покладених на нього завдань може утворювати за погодженням з Міністром економіки в межах граничної чисельності працівників Департаменту територіальні органи.
Керівників територіальних органів призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки в установленому порядку.
Положення про територіальні органи затверджує директор Департаменту.
12. Граничну чисельність працівників Департаменту затверджує Міністр економіки за поданням директора Департаменту в межах граничної чисельності працівників Мінекономіки, визначеної Кабінетом Міністрів України.
13. Структуру Департаменту затверджує його директор за погодженням з Міністром економіки.
14. Штатний розпис і кошторис Департаменту затверджує його директор за погодженням з Міністром економіки та Мінфіном.
15. Департамент утримується за рахунок державного бюджету в межах коштів, передбачених на утримання Мінекономіки.
16. Умови оплати праці працівників Департаменту визначаються Кабінетом Міністрів України.
17. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.