УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЙ
Н А К А З
N 258 від 01.10.98
м.Київ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 жовтня 1998 р.
за N 668/3108

Про затвердження Порядку обліку доходів та видатків Державного інноваційного фонду

( Рішення про державну реєстрацію Порядку скасовано на підставі Висновку Мін'юсту N 4/8 (v04_8323-00) від 07.04.2000 )
На виконання п.2 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку формування та використання коштів Державного інноваційного фонду" від 6 серпня 1998 року N 1242 (1242-98-п) НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок обліку доходів та видатків Державного інноваційного фонду, що додається.
2. Доручити Державному інноваційному фонду подати на реєстрацію до Мін'юсту вищезазначений Порядок згідно з чинним законодавством.
Міністр
С.Довгий

Затверджено
Наказ  Міністерства  України
у справах науки і технологій
01.10.98 N 258

Порядок обліку

доходів та видатків Державного інноваційного фонду

1. Цей Порядок впроваджується на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.98 р. N 1242 (1242-98-п) "Про затвердження Порядку формування та використання коштів Державного інноваційного фонду", постанови Кабінету Міністрів України від 24.04.98 р. N 558 (558-98-п) "Про обслуговування коштів Державного інноваційного фонду", наказу Міністерства фінансів України від 03.12.97 р. N 265 (v0265201-97) "Про запровадження нової бюджетної класифікації України", наказу Головного управління Державного казначейства України від 21.03.97 р. N 28 (z0102-97) "Про впровадження казначейської системи виконання Державного бюджету України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 1997 року за N 102/1906 та інших законодавчих та нормативних актів.
2. Для зарахування надходжень до Держіннофонду, установи Національного банку України та уповноважених комерційних банків на ім'я органів Головдержказначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі за їх зверненням відкривають рахунки за балансовими рахунками 3510 (для НБУ) та 2510 (для КБ), код бюджетної класифікації 50050000, символ звітності банку 052.
Підприємства, установи, організації-платники обов'язкового збору до Держіннофонду (далі - платники), подають установі банку, в якій вони обслуговуються, платіжні доручення на перерахування бюджетних надходжень на вищезазначені рахунки. Обов'язковий збір сплачується не пізніше 15-го числа місяця, наступного за звітним. Платіжні доручення на перерахування коштів до Держіннофонду заповнюються з обов'язковим зазначенням коду бюджетної класифікації та символу звітності банку.
Відповідальність за достовірність змісту та правильність оформлення розрахункових документів несуть платники.
3. Регіональні управління Національного банку України та банки, уповноважені Кабінетом Міністрів України здійснювати обслуговування коштів державного бюджету і Держіннофонду, подають органам Головдержказначейства виписки за вказаним рахунком з долученням копій платіжних доручень в установленому порядку.
Для забезпечення контролю за поточним станом бюджетних надходжень до Держіннофонду на рахунки Головдержказначейства, Держіннофонд отримує в Головдержказначействі зведену довідку про щоденні надходження до Державного бюджету України.
Регіональні відділення Держіннофонду такі довідки про щоденні надходження коштів отримують від територіальних органів Головдержказначейства.
4. Для забезпечення обліку видатків Держіннофонду Головдержказначейство та його територіальні органи в установленому порядку відкривають Держіннофонду та його регіональним відділенням відповідні реєстраційні рахунки, згідно з наказом Головдержказначейства від 21.03.97 р. N 28 (z0102-97) "Про впровадження казначейської системи виконання Державного бюджету України".
5. Для здійснення видатків Держіннофонд щорічно подає Головдержказначейству затверджені в установленому порядку кошториси витрат:
а) кошторис доходів і видатків центрального апарату Держіннофонду - затверджений Мінфіном;
б) кошторис доходів і видатків на проведення централізованих заходів Держіннофонду - затверджений Міністерством України у справах науки і технологій;
в) зведений кошторис доходів і видатків Держіннофонду - затверджений Міністерством України у справах науки і технологій.
6. Для здійснення видатків Держіннофонду за кошторисом доходів і видатків на проведення централізованих заходів у частині, яка спрямовується до його регіональних відділень, Держіннофонд має право передавати доходи і видатки з кошторису централізованих заходів до кошторисів доходів і видатків регіональних відділень. Для цього Держіннофонд вносить зміни до кошторисів у встановленому порядку.
Зміни на протязі поточного року, внесені Держіннофондом до кошторису доходів та видатків на проведення централізованих заходів, оформлюються довідкою про зміну кошторису видатків (додаток 1), яка подається Головдержказначейству.
Зміни, внесені до кошторисів регіональних відділень головним розпорядником коштів, оформлюються за реєстром змін зведеного кошторису видатків (додаток 2) в територіальній площині і подається Головдержказначейству.
При розподілі Держіннофондом для регіональних відділень коштів на оплату рахунків підприємств, установ та організацій, суб'єктів господарської діяльності, регіональні відділення надають територіальним органам Головдержказначейства довідку про зміни кошторису видатків.
7. Для здійснення оплати рахунків згідно з затвердженими кошторисами регіональні відділення Держіннофонду відкривають в установленому порядку в органах Головдержказначейства реєстраційний рахунок та подають відповідним територіальним органам Головдержказначейства затверджений Держіннофондом кошторис доходів і видатків апарату регіонального відділення Держіннофонду та інші потрібні розрахунково-платіжні документи.
Організація роботи органів Головдержказначейства з касового виконання державного бюджету за видатками Держіннофонду та його регіональних відділень здійснюється згідно з вищезазначеною Тимчасовою інструкцією про порядок касового виконання державного бюджету за видатками, затвердженою наказом Головдержказначейства від 21.03.97 р. N 28 (z0102-97) "Про впровадження казначейської системи виконання Державного бюджету", який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 21 березня 1997 року за N 102/1906.
8. Надання коштів на інноваційні проекти здійснюється на підставі підписаних інноваційних та інших договорів шляхом перерахування коштів з реєстраційного рахунку регіонального відділення на окремий рахунок виконавців інноваційних проектів. Рахунки з обліку коштів, що надаються суб'єктам господарської діяльності для виконання інноваційних проектів, відкриваються в уповноважених Кабінетом Міністрів України установах банків за листами підприємства і регіонального відділення за балансовими рахунками N 3233 (для НБУ), N 2604 (для КБ) "Цільові кошти до запитання суб'єктів господарської діяльності".
9. Використання коштів Держіннофонду здійснюється відповідно до затверджених кошторисів та в межах фактичних надходжень до бюджету.
10. Зарахування позабюджетних надходжень, якими є кошти повернутих Держіннофонду та його регіональним відділенням виконавцями інноваційних проектів позик, фінансових інвестицій, лізингових платежів, надходжень від реалізації договорів про сумісну діяльність, а також добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, здійснюється на балансовий рахунок N 2530 "Інші кошти клієнтів, які утримуються з Державного бюджету", відкритий в НБУ або в установах уповноважених банків на ім'я Держіннофонду і його регіональних відділень.
Виконавці інноваційних договорів перераховують повернення позабюджетних надходжень на балансовий рахунок N 2530 "Інші кошти клієнтів, які утримуються з Державного бюджету" згідно з умовами відповідних інноваційних та інших договорів.
У подальшому вказані кошти повернень інноваційних позик установами уповноважених банків перераховуються регіональними відділеннями Держіннофонду на балансовий рахунок N 2530 "Інші кошти клієнтів, які утримуються з Державного бюджету", відкритий в НБУ або в установах уповноважених банків.
Держіннофонд провадить централізований перерозподіл позабюджетних надходжень для забезпечення фінансування і супроводження інноваційних проектів зі свого балансового рахунку N 2530.
Облік надходжень і видатків, пов'язаних з фінансуванням інноваційних проектів за позабюджетні кошти, в регіональних відділеннях Держіннофонду здійснюється на балансовому рахунку N 2562 "Регіональні позабюджетні фонди", який відкривається в установах уповноважених банків.
Позабюджетні надходження до Держіннофонду та його регіональних відділень використовуються для фінансування інноваційних проектів.

Додаток 1
до пункту 6 Порядку обліку
доходів     і     видатків
Державного   інноваційного
фонду
                                           Затверджую
                             Голова Державного інноваційного фонду
                                 ____________________________
                                     (ініціали і прізвище)
                                "___" _________________ 199_ р.

Довідка

про зміну кошторису доходів і видатків на 199__ рік

                                                          -----
                                            Форма за КДФ  |---|
                                            Номер         |---|
                                            Дата          |---|
Область _____________________________       за СОАТО      |---|
КФК _________________________________       мБК           |---|
КФК _________________________________       мБК           |---|
Відділ виконавець ___________________                     |---|
Джерела покриття ____________________                     |---|
Статус зміни ________________________                     |---|
Підстава                                                  |---|
Одиниця виміру: тис.грн. (прописом) ____________________  -----
-----------------------------------------------------------------------
|Найменування    |КЕКВ |   Сума змін   (збільшення +, зменшення -)    |
|видатків        |     |                                              |
|                |     |----------------------------------------------|
|                |     |Всього |          в т. ч. по місяцях          |
|                |     |       |--------------------------------------|
|                |     |       |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Оплата праці    |1110 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|працівників     |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|бюджетних       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|установ         |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Нарахування на  |1120 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|заробітну плату |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Придбання       |1130 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|предметів       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|постачання і    |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|матеріалів      |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Медикаменти та  |1132 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|перев'язувальні |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|матеріали       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Продукти        |1133 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|харчування      |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Видатки на      |1140 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|відрядження     |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Оплата послуг з |1150 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|утримання       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|бюджетних       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|установ         |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Оплата          |1160 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|комунальних     |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|послуг та       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|енергоресурсів  |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Оплата          |1161 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|теплопостачання |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Оплата          |1162 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|водопостачання  |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|та              |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|водовідведення  |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Оплата          |1163 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|електроенергії  |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Оплата          |1164 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|природного газу |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Дослідження і   |1170 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|розробки,       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|державні        |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|програми        |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Виплата         |1200 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|процентів       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Субсидії і      |1300 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|поточні         |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|трансфертні     |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|виплати         |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Трансферти      |1330 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|населенню       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Придбання       |2110 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|обладнання і    |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|предметів       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|довгострокового |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|користування    |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Капітальне      |2120 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|будівництво     |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Капітальний     |2130 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|ремонт          |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Створення       |2200 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|державних       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|запасів і       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|резервів        |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Придбання землі |2300 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|і               |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|нематеріальних  |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|активів         |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Капітальні      |2400 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|трансферти      |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Нерозподілені   |3000 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|видатки         |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Надання         |4100 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|внутрішніх      |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|кредитів з      |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|урахуванням     |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|погашення       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Надання         |4200 |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|зовнішніх       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|кредитів з      |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|урахуванням     |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|погашення       |     |       |  |  |  |  |  |  |  |  |  |   |   |   |
|----------------+-----+-------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+---+---+---|
|Всього          |     |   0   |0 |0 |0 |0 |0 |0 |0 |0 |0 | 0 | 0 | 0 |
-----------------------------------------------------------------------
     Начальник ФЕУ
     "___" _______________ 199_ р.

Додаток 2
до пункту 6 Порядку обліку
доходів     і     видатків
Державного   інноваційного
фонду
                                          Затверджую
                             Голова Державного інноваційного фонду
                                _______________________________
                                     (ініціали і прізвище)
                                "___" __________________ 199_ р.

Реєстр

змін зведеного кошторису доходів і видатків на 199_ р.

          по __________________________________________
           (назва головного розпорядника коштів, глава)
          по __________________________________________
             (АР Крим, області, м.Києву та Севастополю)
-----------------------------------------------------------------
|  Код  |Назва  |Розділ|Параграф|Стаття|Сума змін (збільшення +,|
|одержу-|нижчес-|      |        |      |       зменшення -)     |
| вача  |тоячого|      |        |      |                        |
|коштів |розпо- |      |        |      |------------------------|
|       |рядника|      |        |      |Всього | в тому числі по|
|       |коштів |      |        |      |на рік |   кварталах    |
|       |       |      |        |      |       |----------------|
|       |       |      |        |      |       |  1  | 2 | 3 | 4|
|-------+-------+------+--------+------+-------+-----+---+---+--|
|   1   |    2  |   3  |    4   |   5  |   6   |  7  | 8 | 9 |10|
|-------+-------+------+--------+------+-------+-----+---+---+--|
|       |       |      |        |      |       |     |   |   |  |
|-------+-------+------+--------+------+-------+-----+---+---+--|
|       |       |      |        |      |       |     |   |   |  |
|-------+-------+------+--------+------+-------+-----+---+---+--|
|       |       |      |        |      |       |     |   |   |  |
|-------+-------+------+--------+------+-------+-----+---+---+--|
|       |       |      |        |      |       |     |   |   |  |
-----------------------------------------------------------------
     Начальник
     фінансово-економічного управління
     "___" _______________ 199_ р.