ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
19.07.2018 № 419
(з основної діяльності)

Про затвердження скороченого найменування 3 державного пожежно-рятувального загону Управління ДСНС України у Чернігівській області та викладення його Положення у новій редакції

Відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів України (436-15) , Законів України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (755-15) , "Про управління об'єктами державної власності" (185-16) , Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052 (1052-2015-п) , з метою належного забезпечення виконання завдань за призначенням НАКАЗУЮ:
1. Затвердити скорочене найменування 3 державного пожежно-рятувального загону Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області (ідентифікаційний код 38303972): 3 ДПРЗ У ДСНС України у Чернігівській області.
2. Внести зміни до Положення про 3 державний пожежно-рятувальний загін Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області, виклавши його у новій редакції, що додається.
3. Управлінню ДСНС України у Чернігівській області
(Гордовий Р.М.) у визначений законом строк забезпечити подання змін до установчих документів державному реєстратору для проведення державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту реагування на надзвичайні ситуації Демчука В.В.
Голова
М. Чечоткін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій
_____________ № ______
(у редакції наказу Державної
служби України
з надзвичайних ситуацій
_____________ №________)

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

(НОВА РЕДАКЦІЯ)

Ідентифікаційний код 38303972

Загальні положення
1.1. 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - 3 ДПРЗ) (ідентифікаційний код 38303972) є державним пожежно-рятувальним підрозділом зі статусом державної аварійно-рятувальної служби.
3 ДПРЗ є правонаступником 3 ДПРЗ Територіального управління
МНС України у Чернігівській області.
1.2. 3 ДПРЗ утворено за рішенням Голови ДСНС з метою гасіння пожеж, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, пожежно-, аварійно- та пошуково-рятувальних й інших невідкладних робіт у зоні відповідальностіза територіальним принципом. Вирішення покладених на 3 ДПРЗ завдань забезпечує його керівництво.
1.3. 3 ДПРЗ належить до сфери управління ДСНС.
3 ДПРЗ безпосередньо підпорядковується Управлінню ДСНС України у Чернігівській області (далі - територіальний орган). Оперативне керівництво 3 ДПРЗ та його структурними підрозділами здійснюють відповідні міський, районні відділи (сектори) територіального органу.
1.4. 3 ДПРЗ функціонує на принципах єдиноначальності, централізації управління, статутної дисципліни та особистої відповідальності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту і працівників, для яких запроваджуються спеціальні (професіональна, фізична, медична та психологічна) види підготовки.
1.5. Особовий склад 3 ДПРЗ складається з осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та працівників.
1.6. Соціальний і правовий захист осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, працівників, пенсіонерів із числа пожежних-рятувальників, у тому числі інвалідів, сімей пожежних-рятувальників 3 ДПРЗ здійснюється відповідно до чинного законодавства.
1.7. 3 ДПРЗ у своїй діяльності керується Конституцією України (254к/96-ВР) , законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами МВС, ДСНС, територіального органу, іншими нормативно-правовими актами у сфері рятувальної справи, цивільного захисту, а також цим Положенням.
1.8. Дислокацію, організаційну структуру, штат 3 ДПРЗ за поданням його начальника та погодженням з територіальним органом та із заінтересованими структурними підрозділами ДСНС затверджує Голова ДСНС.
1.9. Організаційна структура 3 ДПРЗ складається з управлінських та основних підрозділів, а саме:12 державна пожежно-рятувальна частина з дислокацією у місті Прилуки,13 державна пожежно-рятувальна частина з дислокацією у селищі міського типу Ладан Прилуцького району, 11державний пожежно-рятувальний пост з дислокацією у селищі міського типу Варва Варвинського району, 23 державна пожежно-рятувальна частина з дислокацією у місті Ічня Ічнянського району, 13 державний пожежно-рятувальний пост з дислокацією у селищі міського типу Парафіївка Ічнянського району,14 державний пожежно-рятувальний пост з дислокацією у селищі міського типу Срібне Срібнянського району, що діють на підставі відповідних положень.
1.10. Залучення 3 ДПРЗ до ліквідації пожеж та надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру (далі - НС) та окремих їх наслідків, проведення пожежних та інших невідкладних робіт у разі виникнення НС здійснюється відповідно до чинного законодавства та відомчих нормативних документів.
1.11. За організаційно-правовою формою господарювання 3 ДПРЗ є державною організацією. Діяльність 3 ДПРЗ здійснюється на некомерційній основі, не є підприємницькою і не ставить за мету отримання прибутку.
1.12. Участь 3 ДПРЗ в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об'єднаннях, утворення будь-яких спільних підприємств за його участю, створення філій та представництв забороняється.
1.13. 3 ДПРЗ є юридичною особою.
1.14. 3 ДПРЗ має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державної казначейської служби України, в установах банків України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
1.15. 3 ДПРЗ є бюджетною установою та утримується за рахунок коштів державного бюджету, має право укладати договори та угоди, набувати майнові та особисті немайнові права й обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді відповідно до вимог чинного законодавства України. 3 ДПРЗ несе відповідальність за своїми зобов'язаннями згідно з чинним законодавством.
3 ДПРЗ не несе відповідальності за зобов'язаннями територіального органу, ДСНС, відповідно територіальний орган та ДСНС не несуть відповідальності за зобов'язаннями 3 ДПРЗ.
1.16. Особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та працівникам 3 ДПРЗ, які відповідно до своїх службових та посадових обов'язків залучаються до ліквідації пожеж та НС, надається медична допомога та медико-психологічна реабілітація згідно з чинним законодавством.
1.17. Повне найменування
Українською мовою:
3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У
ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
1.18. Скорочене найменування
Українською мовою:
3 ДПРЗ У ДСНС України у Чернігівській
області
1.19. Місцезнаходження:
Юридична адреса: Україна, 17500, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Київська, 236 А.
2. Принципи і мета діяльності 3 ДПРЗ
2.1. Принципами діяльності 3 ДПРЗ є:
2.1.1. Пріоритетність завдань, пов'язаних із рятуванням життя людей.
2.1.2. Ефективне і комплексне використання наявних сил і засобів, призначених для гасіння пожеж та ліквідації наслідків НС.
2.1.3. Обов'язкове та першочергове виконання заходів, спрямованих на гасіння пожеж, ліквідацію наслідків НС техногенного та природного характеру, загибелі людей і мінімізацію їх негативних наслідків.
2.1.4. Забезпечення постійної готовності до оперативного реагування на пожежі та НС як в мирний час, так і в умовах особливого періоду.
2.1.5. Постійне підтримання високого рівня професіоналізму особового складу.
2.1.6. Зміцнення дисципліни та створення необхідних умов для несення служби.
2.1.7. Комплектування особового складу 3 ДПРЗ за станом здоров'я, створення умов, необхідних для підтримання належного фізичного та психологічного рівня підготовки пожежних-рятувальників.
2.2. Метою діяльності 3 ДПРЗ є:
2.2.1. Гасіння пожеж, проведення пожежно-рятувальних та інших невідкладних робіт.
2.2.2. Невідкладне реагування на НС, проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, захисту населення і територій від них.
2.2.3. Локалізація зон впливу шкідливих і небезпечних факторів, що виникають під час аварій.
3. Основними завданнями 3 ДПРЗє:
гасіння пожеж, ліквідація наслідків НС, локалізація зони впливу шкідливих і небезпечних факторів, що виникають під час пожеж, аварій, пошук та рятування постраждалих;
проведення під час виникнення НС на об'єктах і територіях пожежно-рятувальних, пошуково-рятувальних та спеціальних робіт;
проведення заходів, спрямованих на мінімізацію наслідків НС та пожеж.
3 ДПРЗ відповідно до покладених на нього завдань:
забезпечує постійну готовність до виконання дій за призначенням у мирний час і в особливий період;
розробляє та впроваджує заходи щодо покращення організації гасіння пожеж, ліквідації наслідків НС у населених пунктах і на об'єктах незалежно від форми власності, розташованих у районі виїзду підрозділів 3 ДПРЗ;
бере участь у розробленні та виконанні об'єктових, районних і міських програм цивільного захисту із попередження виникнення НС та пожеж і підвищення рівня техногенної та пожежної безпеки;
організовує та забезпечує виконання заходів з ліквідації наслідків НС та гасіння пожеж, рятування людей (у тому числі в умовах екстремальних температур, задимленості, загазованості, загрози вибуху, обвалу, зсуву, підтоплення, радіаційного, хімічного зараження тощо), бере участь у ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров'ю населення чи призводять до завдання матеріальних збитків, з урахуванням можливостей наявних сил і засобів;
надає першу невідкладну домедичну допомогу постраждалим особам, які перебувають у небезпечному для життя й здоров'я стані, на місці виникнення пожеж та НС;
у межах компетенції бере участь у заходах з евакуації населення з районів (місць, зон) можливого впливу наслідків НС;
здійснює підготовку описів пожеж та у межах компетенції бере участь у розробленні заходів, спрямованих на попередження їх виникнення та мінімізації наслідків;
здійснює аналіз діяльності структурних підрозділів із питань організації та проведення пожежно-рятувальних робіт і пожежогасіння та розроблення заходів з покращення діяльності в цьому напрямку;
здійснює контроль за організацією караульної служби у структурних підрозділах;
веде облік та організовує проведення перевірок технічного стану джерел зовнішнього протипожежного водопостачання;
планує, організовує та проводить тактичні навчання на потенційно небезпечних об'єктах та об'єктах підвищеної небезпеки, розташованих на відповідній території;
організовує та забезпечує відповідно до встановлених вимог виконання заходів із складання, коригування та відпрацювання документів оперативного реагування (планів реагування на надзвичайні ситуації, оперативних планів і карток пожежогасіння тощо);
організовує та веде звітність, передбачену за напрямками оперативно-службової діяльності, забезпечення її своєчасного збору, узагальнення та направлення до територіального органу;
забезпечує дотримання вимог безпеки праці особовим складом під час гасіння пожеж, участі в ліквідації наслідків НС, проведенні тактичних та інших видів навчань та занять, несення караульної служби;
проводить розслідування нещасних випадків, у тому числі нещасних випадків із смертельним наслідком, що сталися з особовим складом під час гасіння пожеж, участі в ліквідації наслідків НС і проведенні тактичних та інших видів навчань і занять, вживає заходів щодо попередження таких випадків;
проводить підбір та розстановку кадрів з урахуванням їх освітньо-кваліфікаційного рівня, стану здоров'я та спроможності виконувати покладені завдання;
забезпечує підтримання належного рівня професійної підготовки особового складу до виконання дій за призначенням;
вживає заходів із зміцнення дисципліни та створення необхідних умов для несення служби особами рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та роботи працівників, дотримання законодавства з охорони праці;
організовує та контролює проходження особовим складом попередніх і періодичних медичних оглядів, психофізіологічного відбору та медико-психологічної реабілітації відповідно до чинного законодавства;
організовує раціональне використання, ремонт і технічне обслуговування техніки та обладнання 3 ДПРЗ;
організовує експлуатацію, ремонт будівель і споруд та цільове використання нерухомого майна 3 ДПРЗ;
організовує заходи та здійснює контроль із забезпечення безпеки особового складу, дорожнього руху та порядку експлуатації транспортних засобів 3 ДПРЗ під час виконання завдань за призначенням;
забезпечує проведення технічного контролю транспортних засобів 3 ДПРЗ;
у межах компетенції бере участь у заходах з антитерористичної діяльності;
забезпечує виконання заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх здійсненням у структурних підрозділах;
розглядає звернення громадян з питань, що належать до його компетенції, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;
забезпечує доступ до публічної інформації відповідно до вимог законодавства з цього питання;
забезпечує охорону державної таємниці;
забезпечує у межах повноважень захист інформації з обмеженим доступом;
забезпечує у межах повноважень виконання завдань із мобілізаційної підготовки та мобілізації;
організовує ведення діловодства та роботу зі зберігання, обліку та використання архівних документів;
здійснює у встановленому порядку підготовку та подання пропозицій щодо оптимізації та вдосконалення організаційної структури, внесення змін до штату, реорганізації або ліквідації 3 ДПРЗ;
здійснює інші повноваження, спрямовані на виконання покладених на нього завдань.
4. Права та обов'язки 3 ДПРЗ
4.1. 3 ДПРЗ для виконання покладених на нього завдань має право:
4.1.1. Залучати до виконання робіт із ліквідації наслідків НС та гасіння пожеж, участі у вивченні окремих питань у сфері цивільного захисту пожежно-рятувальні підрозділи відомчої, місцевої та добровільної пожежної охорони, фахівців і спеціалістів інших органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, розташованих у зоні відповідальності.
4.1.2. Одержувати від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб вичерпну та достовірну інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, у тому числі про об'єкти, обладнання та технологічні установки, на яких проводиться гасіння пожеж, пошукові, аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи у разі виникнення НС.
4.1.3. Безперешкодного доступу особового складу 3 ДПРЗ до всіх житлових, виробничих, інших приміщень і територій, а також на застосування будь-яких заходів, спрямованих на рятування населення, запобігання поширенню вогню, виконання робіт, пов'язаних із ліквідацією наслідків НС та гасіння пожежі.
4.1.4. Вимагати під час гасіння пожежі:
від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування і суб'єктів господарювання безоплатного надання вогнегасних речовин, техніки, пально-мастильних матеріалів, обладнання, засобів зв'язку, а під час пожежі, що триває понад три години, - харчування, приміщення для відпочинку і реабілітації осіб, залучених до гасіння пожежі;
від осіб, які перебувають у зоні НС або поблизу місця пожежі, дотримання правил особистої безпеки.
4.1.5. Проводити під час ліквідації наслідків НС та гасіння пожеж документування, кіно- та відеозйомку, фотографування і звукозапис.
4.1.6. Користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів, державними системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами.
4.1.7. Використовувати в установленому порядку, у тому числі на договірних засадах, засоби зв'язку, транспорт та інші матеріально-технічні ресурси підприємств, установ та організацій для рятування людей і ліквідації наслідків пожеж та НС, доставки особового складу і спеціального оснащення на постраждалі (ушкоджені) об'єкти і території.
4.1.8. Використовувати телебачення і радіомовлення для оприлюднення повідомлень про НС та пожежі.
4.1.9. Укладати договори та угоди, набувати майнові та особисті немайнові права й обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді відповідно до вимог чинного законодавства.
4.1.10. Надавати платні послуги згідно із чинним законодавством.
4.1.11. Отримувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадян і благодійних фондів та використовувати в установленому законодавством порядку кошти, подарунки, пожертви, благодійні внески, матеріальні цінності (будинки, споруди, обладнання, транспортні засоби тощо).
4.2. До обов'язків 3 ДПРЗ належать:
4.2.1. Організація функціонування 3 ДПРЗ у режимі постійної готовності до виконання пожежно-рятувальних, пошукових та інших невідкладних робіт в умовах НС або загрози її виникнення.
4.2.2. Підтримання взаємодії з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності під час проведення пожежно-рятувальних робіт, координація дій та використання залучених сил і засобів інших аварійно-рятувальних служб.
4.2.3. Здійснення протипожежної пропаганди, спрямованої на підвищення рівня обізнаності населення, з питань пожежної безпеки.
4.2.4. Участь у роботі комісій із розслідування причин виникнення пожеж і НС.
4.2.5. Виконання пожежно-рятувальних робіт, що потребують спеціальної кваліфікації і застосування апаратів захисту органів дихання та інших спеціальних технічних засобів, якими користується особовий склад 3 ДПРЗ.
4.2.6. Постійне підтримання високого рівня професіоналізму особового складу 3 ДПРЗ для проведення пожежно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення пожеж та НС.
4.2.7. Створення дієвого кадрового резерву з метою оперативного комплектування штатних посад осіб рядового і начальницького складу.
4.2.8. Забезпечення збереження інформації про державну та службову таємницю, що стала відома у зв'язку з виконанням службових обов'язків.
4.2.9. Дотримання фінансово-бюджетної дисципліни, своєчасну сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) згідно із законодавством України.
4.2.10. Ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної, податкової і статистичної звітності, дотримання бюджетного законодавства.
5. Майно та фінансування 3 ДПРЗ
5.1. Майно 3 ДПРЗ становлять закріплені за ним матеріальні цінності, одержані в установленому порядку.
5.2. Майно, отримане 3 ДПРЗ від ДСНС, територіального органу, інших юридичних та фізичних осіб або придбане за рахунок коштів загального та спеціального фондів державного бюджету, є державною власністю і закріплене за ним на праві оперативного управління. 3 ДПРЗ використовує закріплене за ним майно лише за його цільовим і функціональним призначенням. Розпорядження майном та його відчуження здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
5.3. Забороняється розподіляти отримані доходи або їх частину серед засновників, особового складу 3 ДПРЗ (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.
5.4. 3 ДПРЗ має право здійснювати розподіл та перерозподіл майна між структурними підрозділами 3 ДПРЗ.
5.5. Джерелами формування майна 3 ДПРЗ є майно:
передане від ДСНС та територіального органу;
придбане за рахунок коштів загального та спеціального фондів державного бюджету;
придбане за рахунок коштів місцевих бюджетів на виконання окремих програм;
передане підприємствами, що обслуговуються;
отримане за рахунок добровільних пожертвувань юридичних та фізичних осіб;
отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
5.6. Джерелами фінансування 3 ДПРЗ є:
асигнування Державного бюджету України;
кошти місцевих бюджетів на виконання окремих програм;
кошти, одержані в установленому порядку від плати за обслуговування на договірній основі, надані платні послуги, виконані роботи;
кошти, отримані за рахунок добровільних пожертвувань юридичних та фізичних осіб;
іншіджерела, не заборонені чинним законодавством.
5.7. Транспортні засоби 3 ДПРЗ із кольорографічними позначеннями, світловою та звуковою сигналізацією (за наявності спеціальних дозволів) належать до категорії оперативних транспортних засобів.
6. Управління (керівництво) 3 ДПРЗ:
6.1. Управління 3 ДПРЗ безпосередньо здійснює начальник.
6.2. Начальника 3 ДПРЗ призначає на посаду за поданням начальника територіального органу та звільняє з посади Голова ДСНС.
6.3. Начальник 3 ДПРЗ має заступника. З урахуванням встановленої чисельності 3 ДПРЗ кількість заступників може бути збільшена до двох.
У разі відсутності начальника 3 ДПРЗ чи неможливості здійснювати ним свої повноваження з інших причин його обов'язки виконує заступник або інша особа, призначена в установленому порядку.
7. Начальник 3 ДПРЗ:
7.1. Здійснює керівництво 3 ДПРЗ, забезпечує належний рівень готовності до проведення пожежно-рятувальних, аварійно-відновлюваних робіт, ліквідації наслідків НС, ефективне використання і збереження закріпленого за 3 ДПРЗ державного майна, збереження життя та здоров'я підлеглого особового складу.
7.2. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на 3 ДПРЗ завдань і функцій, організацію та результати його діяльності.
7.3. Представляє 3 ДПРЗ в органах виконавчої влади, місцевого самоврядування, діє від імені 3 ДПРЗ у відносинах з іншими підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та фізичними особами або дає на це доручення підлеглому особовому складу 3 ДПРЗ.
7.4. Організовує, забезпечує та контролює виконання у структурних підрозділах вимог законодавства, наказів, доручень ДСНС та територіального органу, інших нормативно-правових актів.
7.5. Подає на затвердження начальнику територіального органурічний (квартальний) план роботи.
7.6. Звітує перед начальником територіального органу про виконання покладених на 3 ДПРЗ завдань, планів роботи, усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведення перевірок діяльності 3 ДПРЗ, а також про притягнення до відповідальності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та працівників, винних у допущених порушеннях.
7.7. Здійснює добір кадрів і забезпечує організацію роботи з комплектування 3 ДПРЗ кваліфікованими співробітниками, формує кадровий резерв.
7.8. Організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації особового складу.
7.9. Забезпечує належні умови особам рядового і начальницького складу та працівникам 3 ДПРЗ для виконання функціональних обов'язків, здійснює контроль за дотриманням розпорядку дня, додержанням форми одягу та порядку в службово-побутових приміщеннях особового складу.
7.10. Забезпечує виконання заходів безпеки праці під час несення служби, виконання пожежно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення НС, навчання з охорони праці, дотримання законодавства про охорону праці.
7.11. Організовує матеріально-технічне забезпечення 3 ДПРЗ шляхом накопичення, збереження та раціонального й доцільного використання техніки та майна, що йому належить на праві оперативного управління.
7.12. Проводить огляд, планові та раптові перевірки наявності, стану збереження і правильного використання техніки, пального, інших матеріальних цінностей, їх готовності до дій за призначенням.
7.13. Забезпечує організацію та здійснення попереднього і поточного внутрішнього фінансового контролю, розгляд матеріалів контрольних заходів і відповідно до чинного законодавства вжиття заходів щодо усунення виявлених недоліків.
7.14. Створює необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечує неухильне виконання всіма підрозділами і працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог керівника бухгалтерської служби щодо дотримання порядку оформлення та надання до обліку первинних документів.
Організовує складання та подання фінансової і бюджетної звітності відповідно до чинного законодавства та забезпечує збереження оброблених первинних документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше 3 років.
7.15. Видає накази та доручення, обов'язкові для виконання особовим складом 3 ДПРЗ, контролює їх виконання.
7.16. Підписує договори (контракти) від імені 3 ДПРЗ, фінансові та інші документи стосовно діяльності 3 ДПРЗ.
7.17. Затверджує положення про структурні підрозділи 3 ДПРЗ, посадові інструкції осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та працівників 3 ДПРЗ.
7.18. Здійснює особистий прийом громадян та постійний контроль за станом розгляду пропозицій, заяв і скарг.
7.19. Організовує контроль за дотриманням службової дисципліни особовим складом 3 ДПРЗ, несе персональну відповідальність за її стан.
7.20. У встановленому порядку проводить службові розслідування стосовно особового складу 3 ДПРЗ, у межах наданих повноважень застосовує заохочення та накладає дисциплінарні стягнення на осіб рядового і начальницького складу та працівників відповідно до Дисциплінарного статуту служби цивільного захисту та Кодексу законів про працю України (322-08) (крім свого заступника).
7.21. У встановленому порядку організовує розробку кошторису та подає його на затвердження до територіального органу, організовує його виконання, а також контроль за правильним і економним витраченням бюджетних коштів і матеріальних ресурсів, додержанням фінансової розрахункової дисципліни та своєчасним поданням статистичної, податкової та фінансової звітності. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису.
7.22. Забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці.
7.23. Забезпечує дотримання у 3 ДПРЗ законодавства з питань запобігання та протидії корупції.
7.24. Забезпечує взаємодію 3 ДПРЗ із органами та підрозділами інших органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, об'єктовими і комунальними аварійно-рятувальними службами, розташованими на відповідній території.
7.25. Виїжджає на місця аварій та стихійного лиха в установленому порядку, керує роботою особового складу з їх ліквідації.
7.26. Зупиняє пожежно-рятувальні роботи, якщо виникла підвищена загроза життю рятувальників та інших осіб, які беруть участь у ліквідації наслідків НС.
7.27. Вносить пропозиції начальнику територіального органу щодо:
оптимізації та вдосконалення організаційної структури, внесення змін до штату, реорганізації або ліквідації 3 ДПРЗ;
призначення на посади та звільнення з посад осіб рядового і начальницького складу, що йому підпорядкований;
прийняття осіб на службу на посади, що заміщуються особами рядового і начальницького складу;
присвоєння спеціальних звань особам рядового і начальницького складу, що йому підпорядковані;
нагородження підпорядкованих осіб рядового і начальницького складу та працівників державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками тощо;
укладання та розірвання контрактів із рядовим і начальницьким складом;
заохочення або притягнення до дисциплінарної відповідальності в установленому законодавством порядку своїх заступників.
7.28. Забезпечує додержання встановленого порядку щодо інформування територіального органу про виникнення НС і пожеж.
7.29. Надає пропозиції керівнику територіального органу щодо укладання або розірвання контракту з особами рядового і начальницького складу. Укладає та розриває трудові договори з працівниками 3 ДПРЗ.
7.30. Надає всі види відпусток, передбачених законодавством, особам рядового і начальницького складу і працівникам 3 ДПРЗ.
7.31. Встановлює посадові оклади, додаткові види грошового забезпечення та надбавки в межах мінімального і максимального розміру, всі види доплат, премій та матеріальної допомоги особам рядового і начальницького складу та працівникам 3 ДПРЗ і структурних підрозділів відповідно до чинного законодавства.
7.32. Бере участь у розгляді районними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування питань, пов'язаних із діяльністю 3 ДПРЗ.
7.33. Організовує та забезпечує складання проекту кошторису на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди і подає їх до територіального органу.
7.34. Виконує інші функції відповідно до завдань.
8. Порядок комплектування, соціальні права та гарантії осіб рядового і начальницького складу та працівників 3 ДПРЗ
8.1. Особи рядового і начальницького складу проходять службу відповідно до Положення про проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу. Трудові відносини між 3 ДПРЗ та працівниками регулюються трудовим законодавством.
8.2. На осіб рядового і начальницького складу та працівників 3 ДПРЗ поширюються всі обов'язки, права, пільги, компенсації і соціальні гарантії, визначені законодавством. Встановлення надбавок, доплат та преміювання особового складу здійснюється тільки в межах видатків, передбачених кошторисом, оплата праці здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством.
8.3. Соціальні потреби осіб рядового і начальницького складу та працівників 3 ДПРЗ, поліпшення умов їх праці, життя і здоров'я вирішуються начальником 3 ДПРЗ відповідно до чинного законодавства.
8.4. Тривалість робочого часу і відпочинку осіб рядового і начальницького складу та працівників регламентується чинним законодавством.
8.5. Правові та соціальні гарантії осіб рядового і начальницького складу та працівників забезпечуються згідно із чинним законодавством.
8.6. Працівники 3 ДПРЗ підлягають страхуванню згідно з чинним законодавством, на випадок захворювання, часткової або повної втрати працездатності, загибелі (смерті), отриманих під час виконання посадових обов'язків.
9. Ліквідація і реорганізація 3 ДПРЗ
9.1. Припинення 3 ДПРЗ здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням ДСНС чи її правонаступника, або за рішенням суду.
9.2. Припинення 3 ДПРЗ проводиться відповідно до вимог Господарського та Цивільного кодексів України (435-15) .
9.3. У разі ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення 3 ДПРЗ активи передаються одній, або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду, або зараховуються до доходу бюджету.
9.4. При ліквідації та реорганізації 3 ДПРЗ особовому складу з числа осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та працівникам, які вивільняються, гарантуються їх права згідно з законодавством України.
10. Порядок внесення змін до Положення
Внесення змін та доповнень до цього Положення здійснюється ДСНС.
Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій
М. Чечоткін
Джерело інформаціі: http://www.dsns.gov.ua