КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 17 березня 2011 р. N 275
Київ

Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для відшкодування витрат державних підприємств зв'язку, пов'язаних з розповсюдженням вітчизняних періодичних друкованих видань

Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для відшкодування витрат державних підприємств зв'язку, пов'язаних з розповсюдженням вітчизняних періодичних друкованих видань, що додається.
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 березня 2011 р. N 275

ПОРЯДОК

використання коштів, передбачених у державному бюджеті для відшкодування витрат державних підприємств зв'язку, пов'язаних з розповсюдженням вітчизняних періодичних друкованих видань

1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Міністерству інфраструктури за програмою "Відшкодування витрат державних підприємств зв'язку на розповсюдження вітчизняних періодичних друкованих видань" (далі - бюджетні кошти).
2. Відповідальним виконавцем бюджетної програми є Державна служба зв'язку.
Одержувачами бюджетних коштів є державне підприємство по розповсюдженню періодичних видань "Преса" (далі - Преса) та філії Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" (далі - Укрпошта) за переліком згідно з додатком 1.
3. Бюджетні кошти спрямовуються їх одержувачам на відшкодування витрат, пов'язаних з розповсюдженням вітчизняних періодичних друкованих видань (далі - видання).
4. Розрахунок суми відшкодування витрат, пов'язаних з розповсюдженням видань (далі - витрати), здійснюється щомісяця Пресою та Укрпоштою окремо за кожним одержувачем бюджетних коштів у розрізі індексів видань, що розповсюджуються через мережу Преси та Укрпошти, за формою згідно з додатком 2.
5. Для здійснення розрахунку суми відшкодування витрат використовуються:
1) дані довідки про плановану та фактичну собівартість виготовлення одного примірника передплатного видання на відповідний рік, погодженої з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, що подається видавцем (редакцією) одержувачеві бюджетних коштів за формою згідно з додатком 3 і додається до договору про розповсюдження видання за передплатою, укладеного між видавцем (редакцією) та одержувачем бюджетних коштів.
Планована собівартість повинна бути не нижчою, ніж фактична собівартість за попередній рік з урахуванням прогнозних індексів інфляції за поточний та планований рік, визначених Кабінетом Міністрів України.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі погоджує подану видавцем (редакцією) довідку протягом десяти робочих днів;
2) дані карток обліку і контролю тиражів передплати;
3) розрахункові (за собівартістю) тарифи на оформлення передплати та доставку передплатникам видань (далі - розрахункові тарифи).
6. Розрахунок суми відшкодування витрат здійснюється з урахуванням різниці між розрахунковими і фіксованими тарифами на оформлення передплати та доставку передплатникам видань, розрахованими відповідно до частини другої статті 9 Закону України "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів" (540/97-ВР) .
7. Розрахунок суми відшкодування витрат здійснюється шляхом визначення:
сукупного тиражу видання за відповідний період за окремим індексом видання як добутку разового тиражу, зазначеного в картках обліку і контролю тиражів передплати, та періодичності виходу з друку видання у відповідний період;
різниці між витратами, розрахованими як добуток сукупного тиражу та відповідно розрахункових і фіксованих тарифів, зазначених у пункті 6 цього Порядку, за окремим індексом видання;
суми показників відшкодування витрат, розрахованих за всіма індексами видань.
8. Підставою для здійснення розрахунку суми відшкодування витрат є довідки про плановану та фактичну собівартість виготовлення одного примірника передплатного видання, подані видавцями (редакціями) в строки, визначені одержувачами бюджетних коштів, і розрахунки відповідних витрат Преси та Укрпошти.
Укрпошта здійснює розрахунок суми відшкодування витрат кожної з її філій - одержувачів бюджетних коштів відповідно до пункту 7 цього Порядку.
Преса та Укрпошта надсилають зазначені розрахунки до Державної служби зв'язку та Міністерства інфраструктури для перевірки.
9. Паспорт бюджетної програми затверджується в установленому законодавством порядку.
Одержувачі бюджетних коштів розробляють план заходів щодо виконання бюджетної програми на відповідний рік та погоджують його з Державною службою зв'язку.
10. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов'язань в органах Державної казначейської служби та проведення операцій, пов'язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому Державною казначейською службою.
11. Складення та подання звітів про виконання паспорта бюджетної програми, в тому числі за результативними показниками, фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
12. Одержувачі бюджетних коштів подають щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, до Державної служби зв'язку інформацію про використання бюджетних коштів, виконання плану заходів, зазначеного у пункті 9 цього Порядку, для її узагальнення та подання до 20 числа зазначеного місяця до Міністерства інфраструктури і Мінфіну.

Додаток 1
до Порядку

ПЕРЕЛІК

філій Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"

Найменування філії Ідентифікаційний код Місцезнаходження філії
Дирекція:
Вінницька 20116650 21050 м. Вінниця, вул. Соборна, 59
Волинська 20134234 43025 м. Луцьк, вул. Кривий Вал, 19
Дніпропетровська 25771603 49000 м. Дніпропетровськ, вул. Привокзальна, 11
Донецька 22020055 83000 м. Донецьк, вул. Університетська, 13
Житомирська 22046132 10001 м. Житомир, вул. Вітрука, 1
Закарпатська 20454128 88000 м. Ужгород, пл. Поштова, 4
Запорізька 20509800 69000 м. Запоріжжя, просп. Леніна, 133
Івано- Франківська 22178632 76018 м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6
Київська обласна 22919784 02098 м. Київ, просп. Тичини, 6
Кіровоградська 01185220 25006 м. Кіровоград, вул. Гоголя, 72
Кримська 01185562 95000 м. Сімферополь, вул. Р. Люксембург, 1
Луганська 21796581 91056 м. Луганськ, вул. Поштова, 22
Львівська 22336769 79000 м. Львів, вул. Словацького, 1
Миколаївська 25382899 54001 м. Миколаїв, вул. Адміральська, 27/1
Одеська 22485297 65029 м. Одеса, вул. Садова, 10
Полтавська 21061678 36000 м. Полтава, вул. 1100-річчя Полтави, 2
Рівненська 22565760 33028 м. Рівне, вул. Чорновола, 1
Сумська 22981300 40030 м. Суми, вул. Воскресенська, 13/7
Тернопільська 01192220 46001 м. Тернопіль, вул. В. Чорновола, 1
Херсонська 22740252 73000 м. Херсон, просп. Ушакова, 41
Хмельницька 21344146 29000 м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 90
Черкаська 21389969 18000 м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 34
Чернівецька 01189689 58000 м. Чернівці, вул. Худякова, 27
Чернігівська 25572588 14000 м. Чернігів, просп. Миру, 28
Севастопольська міська 22287114 99000 м. Севастополь, вул. Морська, 21
Київська міська 01189979 01001 м. Київ, вул. Хрещатик, 22

Додаток 2
до Порядку

РОЗРАХУНОК

суми відшкодування витрат

_________________________________________,

(найменування одержувача бюджетних коштів)

пов'язаних з розповсюдженням вітчизняних періодичних друкованих видань

за ______________ 20__ року

(місяць)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Порядковий|Індекс | Назва |Формат і |Періодичність|  Планована |  Разовий  |  Сукупний |Вартість послуг |Витрати, пов'язані| Витрати, що |
|  номер   |видання|видання|кількість|   виходу    |собівартість|   тираж   |  тираж,   |   зв'язку на   |з розповсюдженням |  підлягають |
|          |       |       | шпальт -| видання на  |виготовлення| станом на |примірників|місяць, гривень |  видань, гривень |відшкодуванню|
|          |       |       |   для   |   місяць,   |   одного   | ________, |(графа 5 х |----------------+------------------|з державного |
|          |       |       | газет,  |    разів    | примірника |  (дата)   | графа 7)  |за розра-|  за  |за розра-|   за   |   бюджету   |
|          |       |       |  вага - |             |  видання   |примірників|           |хунковими|фіксо-|хунковими| фіксо- |  (місяць)   |
|          |       |       |   для   |             | (за даними |           |           |тарифами |ваними|тарифами | ваними | (графа 12 - |
|          |       |       |журналів,|             |  видавців  |           |           |         |тари- | (графа  |тарифами|  графа 11)  |
|          |       |       | грамів  |             | (редакцій),|           |           |         | фами |8 х графа|(графа 8|             |
|          |       |       |         |             |  гривень   |           |           |         |      |    9)   |х графа |             |
|          |       |       |         |             |            |           |           |         |      |         |  10)   |             |
|----------+-------+-------+---------+-------------+------------+-----------+-----------+---------+------+---------+--------+-------------|
|    1     |   2   |   3   |    4    |      5      |      6     |     7     |     8     |    9    |  10  |    11   |   12   |      13     |
|----------+-------+-------+---------+-------------+------------+-----------+-----------+---------+------+------------------+-------------|
|          |       |       |         |             |            |           | _________ |         |      | ________________ | ___________ |
|          |       |       |         |             |            |           |  Усього   |         |      |      Усього      |    Усього   |
|          |       |       |         |             |            |           |           |         |      |                  |             |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 ________________________  ____________  _________________________
 (Найменування посади        (підпис)      (ініціали та прізвище)
 керівника підприємства)
                          М.П.
 Начальник
 планово-економічної
 служби підприємства       ____________  _________________________
                             (підпис)      (ініціали та прізвище)

Додаток 3
до Порядку
                                              ПОГОДЖЕНО
                                    ______________________________
                                        (найменування посади,
                                    ______________________________
                                        ініціали та прізвище)
                                    "  "              20__ рік

ДОВІДКА

про плановану та фактичну собівартість виготовлення одного примірника передплатного видання на 20__ рік

-----------------------------------------------------------------------------------------
|Індекс | Назва |    Сфера     |Формат і |Періодичність|Планований |    Собівартість    |
|видання|видання|розповсюдження|кількість|    виходу   |  разовий  |виготовлення одного |
|       |       |  (місцева,   |шпальт - |  видання на |  тираж,   |     примірника     |
|       |       | регіональна, |   для   | мінімальний |примірників|    передплатного   |
|       |       |  загально-   |  газет, |    строк    |           |  видання, гривень  |
|       |       |  державна)   |  вага - | передплати  |           |--------------------|
|       |       |              |   для   |             |           | фактична |планована|
|       |       |              |журналів,|             |           |   (за    |         |
|       |       |              | грамів  |             |           |попередній|         |
|       |       |              |         |             |           |   рік)   |         |
-----------------------------------------------------------------------------------------
 Керівник            ______________   ____________________________
                        (підпис)         (прізвище та ініціали)
 Головний бухгалтер  ______________   ____________________________
                        (підпис)         (прізвище та ініціали)
    М.П.