З метою забезпечення доступу до публічної інформації та її збереження в Адміністрації Президента України:
1. Затвердити Положення про систему обліку публічної інформації в Адміністрації Президента України (додається).
2. Головному департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України разом із Головним департаментом інформаційної політики Адміністрації Президента України внести в установленому порядку пропозиції щодо модернізації системи обліку публічної інформації в Адміністрації Президента України.
3. Головному департаменту реформування Адміністрації Президента України забезпечувати технічну підтримку функціонування системи обліку публічної інформації в Адміністрації Президента України.
4. Визнати таким, що втратило чинність, Розпорядження Глави Адміністрації Президента України від 15 лютого 2012 року N 21 "Про систему обліку публічної інформації в Адміністрації Президента України".
5. Контроль за виконанням цього Розпорядження покласти на Заступника Глави Адміністрації Президента України О. Дніпрова.
Глава Адміністрації | Б. ЛОЖКІН |
м. Київ |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням Глави Адміністрації Президента України
від 16 березня 2016 року N 30
1. Це Положення визначає порядок створення та ведення системи обліку публічної інформації в Адміністрації Президента України (далі - система обліку), а також забезпечення відкритого доступу до неї.
2. До системи обліку включається інформація про:
1) укази Президента України;
2) розпорядження Президента України;
3) послання Президента України до народу, щорічні і позачергові послання Президента України до Верховної Ради України про зовнішнє і внутрішнє становище України;
4) вітання Президента України;
5) розпорядження Глави Адміністрації Президента України;
6) відеофайли, що містять відеозаписи заходів за участю Президента України і посадових осіб Адміністрації Президента України;
7) набори даних, що підлягають оприлюдненню Адміністрацією Президента України у формі відкритих даних;
8) інші документи, які містять публічну інформацію.
3. Створення та забезпечення функціонування системи обліку здійснюються адміністратором системи обліку.
Адміністратором системи обліку є Головний департамент забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України.
4. Адміністратор системи обліку:
формує електронні облікові картки документів, розпорядником яких є Адміністрація Президента України (форма додається);
забезпечує внесення до системи обліку інформації про документи, розпорядником яких є Адміністрація Президента України, згідно з обліковими картками;
забезпечує поточне оновлення інформації, яка міститься в системі обліку;
здійснює інші функції для забезпечення функціонування системи обліку та доступу до неї користувачів.
5. Система обліку розміщується на веб-сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України у розділі "Доступ до публічної інформації".
6. Розміщення системи обліку на веб-сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України, внесення до неї інформації, у тому числі поточне оновлення інформації, яка міститься в системі обліку, здійснюється Головним департаментом інформаційної політики Адміністрації Президента України за поданням адміністратора системи обліку.
7. Інформація вноситься до системи обліку протягом п'яти робочих днів з дня її надходження до адміністратора системи обліку.
8. Інформація про документи, зазначені у підпунктах 1 - 7 пункту 3 цього Положення, невідкладно надається адміністратору системи обліку Прес-службою Адміністрації Президента України, Головним департаментом реформування Адміністрації Президента України, Головним департаментом інформаційної політики та Головним департаментом документального забезпечення Адміністрації Президента України після оприлюднення в установленому порядку на веб-сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України або після реєстрації відповідного документа.
9. Структурні підрозділи Адміністрації Президента України мають право подавати адміністратору системи обліку пропозиції щодо включення до системи інформації про створені ними документи, які містять публічну інформацію.
10. Право на доступ до публічної інформації, що міститься у системі обліку, надається усім користувачам без обмежень.
11. Доступ до системи обліку забезпечується шляхом:
оприлюднення на веб-сайті Офіційного інтернет-представництва Президента України;
надання доступу за запитами на інформацію.
12. Користувачам системи обліку надається можливість перегляду, пошуку, сортування інформації відповідно до заданих параметрів, а також копіювання інформації з системи обліку.
13. Безпосередній доступ до зареєстрованих у системі обліку документів надається користувачам на підставі запитів на інформацію, поданих відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України.
Додаток
до Положення про систему обліку публічної інформації в Адміністрації Президента України
N ____ | Дата заповнення |
Назва документа |
|
Дата створення документа |
|
Дата надходження документа |
|
Джерело інформації (автор, відповідний підрозділ) |
|
Передбачена законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом |
|
Строк обмеження доступу до інформації, у разі якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом |
|
Галузь |
|
Ключові слова |
|
Тип, носій (текстовий документ, електронний документ, плівки, відеозаписи, аудіозаписи тощо) |
|
Вид документа (указ, розпорядження, вітання тощо) |
|
Проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо) |
|
Форма зберігання документа |
|
Місце зберігання документа |
|
____________