УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 25.10.1995 № 788
Про роботу ГУ транспорту, зв’язку та шляхового господарства з розвитку транспортної мережі міста і забезпеченню пасажирських перевезень
Заслухавши інформацію начальника головного управління транспорту, зв’язку та шляхового господарства Кемеровського А.І. про роботу управління з розвитку транспортної мережі міста та забезпечення пасажирських перевезень, виконком міської Ради народних депутатів відмічає, що ГУ транспорту, зв'язку та шляхового господарства, ХДП «Міськелектротранс», ТВО «Харківавтотранс» та метрополітеном проводиться постійна робота по забезпеченню пасажироперевезень, вирішується питання по розвитку транспортної мережі, відкриваються нові маршрути в місті.
В той же час із-за недостатнього фінансування транспортних управлінь та недостатньої роботи ГУ транспорту, зв'язку та шляхового господарства, ХДП «Міськелектротранс», ТВС «Харківавтотранс» повільно вирішуються питання будівництва Салтівського тролейбусного депо, будівництва тролейбусної лінії на мікрорайони «Горизонт - 1,2», переведення автобусних маршрутів на розворотне коло біля ст. метро «Героїв Праці».
В зв'язку з обмеженим виділенням електроенергії в метрополітені відмінюються рейси. В недостатній мірі вирішуються питання по забезпеченню планового випуску рухомого складу на трамвайні, тролейбусні та автобусні маршрути.
Неритмічна робота пасажирського транспорту, низька культура обслуговування пасажирів з боку водіїв - все це приводить до наявності нарікань з боку мешканців міста.
З метою покращання пасажирських перевезень на міських маршрутах та для розвитку транспортної мережі, виконком міської Ради народних депутатів
ВИРІШИВ:
1.Роботу головного управління транспорту, зв'язку та шляхового господарства /Номеровський А.І./ з розвитку транспортної мережі і забезпеченню пасажирських перевезень признати недостатньою.
2.ГУ транспорту, зв'язку та шляхового господарства проаналізувати та при необхідності відкоригувати, виходячи із сучасних реальних можливостей, програму розвитку міського транспорту та комплексну транспортну схему міста на період з 1996 по 2000 р.
3.ГУ транспорту, зв'язку та шляхового господарства /Номеровський А.І./, інституту «Харківпроект» /Зотьєв В.А./ закінчити проектування відводу тролейбусної лінії заїзду та виїзду з депо із Центрального ринку.
Строк до 01.12.95.
4.ГУ транспорту, зв’язку та шляхового господарства /Номеровський А.І./ та ХДП «Міськелектротранс» /Крикунов М.О./:
4.1.При формуванні проекту бюджету на 1996р. винести питання Фінансування будівництва тролейбусної лінії до мікрорайонів «Горизонт - 1, 2» на розгляд постійних комісій міської Ради.
4.2.Проводити роботу по вдосконаленню пасажирських перевезень міським транспортом з метою скорочення бюджетних коштів спрямованих на їх здійснення.
4.3.Для збільшення прибуткової частини від експлуатації рухомого складу створити при ХДП «Міськелектротранс» госпрозрахунковий контрольно-ревізійний підрозділ.
Строк до 01.01.96.
4.4.З метою забезпечення роботи пасажирського транспорту в осінньо-зимовий період та враховуючи гостру недостачу фінансів, провести в транспортних та шляхових організаціях необхідні організаційно-технічні заходи направлені на збільшення доходів та максимальну економію паливно-енергетичних ресурсів.
Строк до 15.11.95.
5.ГУ транспорту, зв’язку та шляхового господарства, ХДП «Міськелектротранс», ТВО «Харківавтотранс» посилити контроль за виходом рухомого складу трамваїв, тролейбусів та автобусів на міські маршрути, проводити роботу по забезпеченню регулярного руху транспорту на маршрутах, добиватися від водіїв високої культури обслуговування пасажирів.
6.ГУ транспорту, зв'язку та шляхового господарства:
6.1.З метою забезпечення безпеки дорожнього руху розробити та затвердити графів робіт по відновленню мереж зовнішнього освітлення приділивши особливу увагу освітленню перехресть, магістралям по яким проходять маршрути міського пасажирського транспорту та зупиночних пунктів.
Строк до 01.12.95.
6.2.Сприяти розвитку комерційних автобусних маршрутів та довести кількість рухомого складу на них в 1996р. до 150-200 одиниць.
7.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови міської Ради Пилипчука М.Д.
Заступник голови
міської Ради М.Д. Пилипчук