УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

Від 13.12.1995919

Про зміну вартості послуг за оформлення документів про право власності на квартири (будинки)

Зріст комунальних платежів, плати за оренду службових приміщень, підвищення заробітної плати працівників бюджетних організацій, значний зріст інфляції та деякі інші фактори призвели до того, що встановлений у грудні 1994 року розмір вартості послуг по оформленню приватизаційних документів вже не відповідає реальним витратам, що пов'язані з приватизацією житла.

На підставі п.8 ст.8 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», керуючись ст. 49 Закону України «Про місцеві Ради народних депутатів, місцеве та регіональне самоврядування», виконавчий комітет Харківської міської Ради народних депутатів

ВИРІШИВ:

1.Встановити з 15.12.95 вартість послуг за оформлення документів про право власності на квартири (будинки) в розмірі 2200 тисяч карбованців.

2.У випадках бажання громадян отримати приватизаційні документи в строк менший, ніж передбачено Законом України «Про приватизацію державного житлового фонду», керуючись п.2 рішення XVI сесії Харківської міської Ради народних депутатів XXI скликання від 18.03.93, встановити підвищений розмір розцінок: при виконанні робіт з питань приватизації житла у строк до 15 днів - в 2 і в строк до 10 днів - в 2,6 раза більш, ніж передбачений в п.1 цього рішення.

3.В питаннях фінансування витрат міського Центру приватизації державного житлового фонду, порядку оплати громадянами послуг по оформленню приватизаційних документів керуватися пунктами 3,4 рішення міськвиконкому від 14.12.94 № 702.

4.Рішення міськвиконкому від 15.03.95 № 140 «Про затвердження розпорядження міськвиконкому від 06.03.95 № 282 «Про зміни в розмірі плати за оформлення приватизаційних документів» і пункти 1, 2 рішення міськвиконкому від 14.12.94 № 702 «Про встановлення вартості послуг за оформлення документів про право власності на квартири (будинки)» визначити такими, що втратили чинність.

 

Голова міської Ради народних депутатів Є.П. Кушнарьов

 

РАСЧЕТ

стоимости (расценки) услуг по оформленню документов о праве

собственности на квартиры (дома)

с учетом индекса инфляции за 10 месяцев 1995 года

 

І .Исходнные данные

 

1. Расходы на зарплату (по расчетам к решению горисполкома

от 14.12.94 № 702),   крб.

205.040

2. Накладные расходы - % от фонда оплаты труда (расчет по

фактаческим затратам в 1994 роду)

44,34%

3. Обязательные отчисления от основной зарплаты

51%

4. Налоги на добавленную стоимость

20%

5. Время на оформление одного комплекта документов

(по расчетам ФПК ХГАГК, см. исх. № 56-ФПК от 29.09.95)

8,51 чел.-час.

6. Госпошлина (% от стоимости жилищного чека)

0,3%

7. Оплата услуг Сбербанка, связанннх с:

9.1. Открытием депозитных счетов (крб. за 1 чел.)

9.2. Проводкой поступивших платежей (% от поступ. суммы)

43.000

3%

8. Оплата услуг горБТИ (по калькуляции к решению

горисполкома от 14.12.94 № 702), крб. за одно дело

290.000

9. Расчетное среднее количество членов семьи, чел.

2,5

10. Індекс инфляции (письмо Главного управлення бюджета и

финансов № 2-7/4-219  от 24.11.95)

254%

 

II.   Расчет расценки   (крб.)

 

1. Расходн на зарплату* 205.040  * 2,54 =   ...

520.802

2. Накладные расходы 520.802   *  0,4434 =   ...

230.924

3. Обязательные отчисления от зарплаты 520. 8П2   *  0,51 =   ...

265.609

4. Госпошлина 420.000   *  0,001   * 2,4  =   ...

3.000

5. Оплата услуг Сбербанка по операциям с депозитними

счетами 43.000   * 2,5  =   ...

107.500

6. Всего затрат   пунктов  1-5)

1.127.835

7. Налог на добавленную стоимость   1.127.835  *  0,2 =   ...

225.567

8. Оплата услуг  горБТИ:  290.000   * 2,54 =   ...

736.000

9. Стоимость  оформлення одного комплекта документов  с

учетом оплаты услуг Сбербанка по проводкам платежем

(1.127. 835+225. 567-1-736. 000) /0,97  =   ...

2.154.023

Расценка на изготовление одного комплекта документов -  2,2 млн.крб.

 

Директор Центра А.Н. Ткаченко

Гл. Бухгалтер В.Г.Ефименко